Nitro Power

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 3.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Nitro Power

Мнение от Bass_Man » 09 Авг 2011, 3:09

Остава само да си монтираме йон-сенс или бързи сензори за налягане и да си коригираме динамично по налягането :mrgreen: .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Nitro Power

Мнение от Postman » 09 Авг 2011, 9:09

nayden написа:Нитрометана не повишава октановото число ,а го намаля . При по големи дози сместа става податлива на детонации . Понеже съдържа кислород трябва да се направят и корекции на смесите . Аванса също трябва да се пренастрои . Горивото има по-голяма скорост на пламъка от бензина което води до намаляне на аванса . Не е вярно че възможно най-големия аванс е равно на по-голяма мощност. Аванса трябва да е такъв ,че пика на налягането в цилиндъра след запалване да е на 15-20 градуса след ГМТ. Тогава се постига оптимална мощност.

Да допълня това мнение - чистият нитрометан, или по-скоро нитрометано-въздушните смеси, горят доста по-бавно от бензино-въздушните и заедно с много по-ниското октаново число са двата основни проблема - за предпазване от детонации се работи с малки аванси, които пък допълнително изнасят горенето след ГМТ (= прегряване на всичко в горивната камера и особено на изп. клапани). Върши обаче добра работа при дизеловото гориво за повишаване на цетановото число (= по-мека работа) :)...
Който не се чувства подготвен за нитрометана по мое мнение е по-добре да забрави за него.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Nitro Power

Мнение от Zagy » 09 Авг 2011, 9:55

За пръв път чувам, че нитрометана подобрява горенето на дизела. Можеш ли да дадеш малко повече инфо?
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Nitro Power

Мнение от Postman » 09 Авг 2011, 11:12

Повечето химикали с нитро група биха повишили цетановото число (ако са "съвместими" с дизеловото гориво), не е само нитрометанът, но това не означава, че се "подобрява горенето на дизела". Прочети за цетаново число, за да разбереш влиянието му върху работата на дизеловите двигатели. Има обаче и много други въглеводороди без нитро група, които също повишават цетановото число и предвид цената са много по-подходящи за третиране на дизеловото гориво в сравнение с нитрометана. Потърси и цена на дребно на нитрометан, за да затвориш окончателно тази страница.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Nitro Power

Мнение от Zagy » 09 Авг 2011, 11:48

Ясно. Интересувал съм се какво точно е цетановото число и как влияе на горивния процес при нафтата. Просто ми беше интересно, че може да се ползва и за дизелови двигатели - вероятно главно заради детонационното горене.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Re: Nitro Power

Мнение от NITRO DRIVER » 14 Ное 2011, 19:51

alx написа:каква полза ще имаш?

повече мощност се прави като се дърпа напред аванса доколкото няма детонации. на един модерен двигател максималния аванс е зададен в компа и той се постига при използването на бензина за които е нагласен компа... демек ако колата ти е за 97 бензин на 97 ти ще имаш максималния аванс (ако двигателя ти е наред). от там дали ще сложиш бензин с октаново число 200... все тая... аванса си седи на максималния зададен.

другия начин е да вкараш повече кислород в двигателя, но пък и максималното количество кислород е косвено зададено в компа които е нагласен да го меша с някакво максимално количество гориво което (дължината на импулса на инжектора) е твърдо зададено.

та... компа знае максималния аванс и максималното гориво дето може да подаде в един мотор- от там... с горивото не можеш да играеш и резултата е един и същ.

та... не си давайте парите за глупости. ако толкова искате да сипете нещо в бензина- намерете си шеврон техрон и го сипвайте за почистване...



На кутията е написано да се увеличи подаването на гориво, като се увеличи налягането чрез регулатор (клапан).
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 3.08.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: Nitro Power

Мнение от vank0 » 17 Ное 2011, 11:07

Колеги, гледам че има доста компетентни мнения в тази тема... ще си позволя и аз да дам моето мнение, което незнам до колко е компетентно... но е изпитано.Та... на предишната си кола(японка) бях правил този експеримент, съответно както каза колегата по-горе, изместен аванс, допълнителен клапан и т.н.Резултата беше следния, след използвани две такива кутий с нитрометан... подмяна на клапани... невероятно разочарование и ревизия на целия мотор... от тук нататък вие си преценете сами дали да го пробвате или не.. аз съм го забравил форевър това нещо :)
Ако съберете всички използвани презервативи през годината и те ви стигнат за направата на една автомобилна гума, спокойно може да я кръстите GoodYear!

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Nitro Power

Мнение от Zagy » 18 Ное 2011, 13:26

Да не си прекалил с дозировката?
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 3.08.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: Nitro Power

Мнение от vank0 » 18 Ное 2011, 13:56

Шелл Ви Повер 100 октана + 5% Нитрометан...
Ако съберете всички използвани презервативи през годината и те ви стигнат за направата на една автомобилна гума, спокойно може да я кръстите GoodYear!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Re: Nitro Power

Мнение от NITRO DRIVER » 18 Ное 2011, 20:20

vank0 написа:Колеги, гледам че има доста компетентни мнения в тази тема... ще си позволя и аз да дам моето мнение, което незнам до колко е компетентно... но е изпитано.Та... на предишната си кола(японка) бях правил този експеримент, съответно както каза колегата по-горе, изместен аванс, допълнителен клапан и т.н.Резултата беше следния, след използвани две такива кутий с нитрометан... подмяна на клапани... невероятно разочарование и ревизия на целия мотор... от тук нататък вие си преценете сами дали да го пробвате или не.. аз съм го забравил форевър това нещо :)


Нитрометан или Nitro Power ?
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 3.08.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

Re: Nitro Power

Мнение от vank0 » 19 Ное 2011, 7:57

нитрометан колега, имах в предвид че карах със 100 октанов бензин(поне толкова е по надписи на колонките) и 5% нитрометан
Ако съберете всички използвани презервативи през годината и те ви стигнат за направата на една автомобилна гума, спокойно може да я кръстите GoodYear!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Re: Nitro Power

Мнение от NITRO DRIVER » 19 Ное 2011, 14:06

vank0 написа:нитрометан колега, имах в предвид че карах със 100 октанов бензин(поне толкова е по надписи на колонките) и 5% нитрометан


Колега, допуснал си много сериозна грешка:

Чистият нитрометан не се разтваря в бензин, и тъй като е с по-висока плътност, пада на дъното на резервоара като отделен слой (все едно си смесил олио и вода).
От дъното на резервоара го е засмукала бензиновата помпа и в двигателя е попаднал чист нитрометан :!:
Обикновен двигател не може да издържи такова нещо.
Трябвало е да използваш Nitro Power.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Re: Nitro Power

Мнение от NITRO DRIVER » 19 Ное 2011, 17:43

Чистият нитрометан може да се използва само като гориво за top fuel драгстерите (90% нитрометан + 10% метанол) или като добавка в горивото за моделни двигатели (авио, авто или корабни). Горивото за тези двигатели е смес от метанол, нитрометан и синтетично масло.
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook