Nitro Power

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Nitro Power

Мнение от Radoslav318i » 06 Юли 2011, 10:06

Някой слагал ли е такова нещо http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=1169 и ако да какви са впечатленията му :yes:
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: Nitro Power

Мнение от tuningfena » 06 Юли 2011, 17:55

като му гледам описанието толко хвалене , сигурно няма да има ефект
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Nitro Power

Мнение от Zagy » 06 Юли 2011, 18:04

"за обикновенните двигатели е допустимо добавянето най-много на 20-30% нитрометан" - само с това не съм съгласен. Доколкото знам нормалния бензинов ДВГ не може да понесе повече от 5-6% нитрометан - натам ставало мяу.
Последна промяна Zagy на 07 Авг 2011, 10:24, променена общо 1 път
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: Nitro Power

Мнение от anton mutafchiev » 06 Юли 2011, 22:08

ами по описание е супер а на яве дали ще е така несе знае и мен ме заинтрегува ама нещо неим вярвам на тия добавки :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Nitro Power

Мнение от djkita » 06 Юли 2011, 22:12

Бях се зарибил много да си взимам от това, но като прочетох 2-3 форума и се разубедих... май май му е само хвалбата :mrgreen:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Nitro Power

Мнение от Делян » 06 Юли 2011, 22:19

Питайте колегата Bimero, често използва секви добавки за бензина, като ефекта от тях е доказан, разбира ги нещата и предполагам няма да откаже информация :yes:

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Nitro Power

Мнение от alx » 07 Юли 2011, 17:44

каква полза ще имаш?

повече мощност се прави като се дърпа напред аванса доколкото няма детонации. на един модерен двигател максималния аванс е зададен в компа и той се постига при използването на бензина за които е нагласен компа... демек ако колата ти е за 97 бензин на 97 ти ще имаш максималния аванс (ако двигателя ти е наред). от там дали ще сложиш бензин с октаново число 200... все тая... аванса си седи на максималния зададен.

другия начин е да вкараш повече кислород в двигателя, но пък и максималното количество кислород е косвено зададено в компа които е нагласен да го меша с някакво максимално количество гориво което (дължината на импулса на инжектора) е твърдо зададено.

та... компа знае максималния аванс и максималното гориво дето може да подаде в един мотор- от там... с горивото не можеш да играеш и резултата е един и същ.

та... не си давайте парите за глупости. ако толкова искате да сипете нещо в бензина- намерете си шеврон техрон и го сипвайте за почистване...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12067
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Nitro Power

Мнение от bum_bum » 07 Юли 2011, 18:01

Тия от Шеврон трябва да те вземат за рекламен агент :mhihi: За съжаление го продава само една фирма тук и искат майка си и баща си сравнено с нормалната му цена, а и като се обадиш казват, че го нямат :dummy:
Т.е. искаш да кажеш, че ако на капачката ти пише 95 и я караш с 98 или 100 то фабричният аванс е макс като за 95 и няма файда от 98?
Все пак от подобна добавка в бг ще има някакъв смисъл, защото 95 не е баш 95 и с добавката поне ще го докараш някъде там.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Nitro Power

Мнение от djkita » 07 Юли 2011, 18:09

Аз доколкото знам когато колата е с чип има разлика с дали караш с 95 октана или 100... друг е въпроса дали бензина който ще сипем и 100 октана :D И разликата била уж във високите обороти, защото горивото с повече октани е по-устойчиво към възникване на детонации!!! та като цяло от бензин с високо октаново число се нуждаят само двигатели с висока степен на сгъстяване, с турбо компресори, с чип тунинг, или такива, които използват NOS системи.Попринцип увеличаването на мощността на един двигател само чрез добавки към горивото може да се постигне чрез използване на съединения съдържащи кислород, които лесно се отделя от тях в процеса на горене ( диазотен оксид, нитрометан и др.
Но тази добавка според мен е една от много които ги предлагат за увеличаване на октановото число, пък колко го увеличават и намаляват може би не се знае :D :D
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Nitro Power

Мнение от Zagy » 07 Юли 2011, 18:22

bum_bum написа:Т.е. искаш да кажеш, че ако на капачката ти пише 95 и я караш с 98 или 100 то фабричният аванс е макс като за 95 и няма файда от 98?

Така е. Поне на теория - иначе на практика в БГ на колонката пише 95, реално е яко кръщаван бензина и е 92 най-много. Затова някой като сипе 98 и все едно на колата са й поникнали елерони и колесари - щото реално тунджата е 95 и така компа си задава правилния аванс за макс мощност.

ПП: предполагам с чип аванса може още да се изтегли...
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Re: Nitro Power

Мнение от Radoslav318i » 07 Юли 2011, 19:17

Незнам ама определено има разлика между 95 и 98 най-малкото колата ми работи по добре, и звука е леко по различен :dunno: :conf:
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Nitro Power

Мнение от djkita » 07 Юли 2011, 19:32

И при мен има разлика като зареждам 100 октанов бензин... от ЕКО обаче, от ОМВ като зареждам разлика няма ама грам при мен :dunno:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 27.03.2011
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW M3 E92

Re: Nitro Power

Мнение от plamenlauta » 24 Юли 2011, 22:00

Нитрометан може да се добави до 10% към бензина БЕЗ ДА СЕ ПРАВИ НИЩО.От 10% нагоре трябва да се прави комп.и т.н.
Екстремно е синоним на Пламен!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 6.11.2007
Пол: Мъж

Re: Nitro Power

Мнение от RAZVRATNIKA » 06 Авг 2011, 0:33

Тия добавки са си та*ак според мен.Истината е в етера!Преди доста време когато бях на 15 с един приятел си бяхме взели Лада да се заиграваме.Карахме я с бензин и етер.Бяха ни направили главата да има по-голям луфт м/у нея и клапаните,защото ако всичко си е сток етера изгаря клапаните.Но разликата от е36 и от Лада 5-ца е от тук до небето и не знам как ще се направи да върви спокойно на бензин с етер,но може защото на скоро в града карах зад една е36-ца(не съм сигурен какъв мотор,но беше шестак) и като я сръчка си замириса много доволно на етер.Проблема при тази доработка е,че после не може да се кара само с бензин,ще може но няма да работи нормално мотора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Nitro Power

Мнение от nayden » 06 Авг 2011, 15:23

Нитрометана не повишава октановото число ,а го намаля . При по големи дози сместа става податлива на детонации . Понеже съдържа кислород трябва да се направят и корекции на смесите . Аванса също трябва да се пренастрои . Горивото има по-голяма скорост на пламъка от бензина което води до намаляне на аванса . Не е вярно че възможно най-големия аванс е равно на по-голяма мощност. Аванса трябва да е такъв ,че пика на налягането в цилиндъра след запалване да е на 15-20 градуса след ГМТ. Тогава се постига оптимална мощност.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook