Nitro Power
Модератор: bum_bum
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Nitro Power
Някой слагал ли е такова нещо http://www.topspeed.bg/view_product.php?pid=1169 и ако да какви са впечатленията му
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Nitro Power
"за обикновенните двигатели е допустимо добавянето най-много на 20-30% нитрометан" - само с това не съм съгласен. Доколкото знам нормалния бензинов ДВГ не може да понесе повече от 5-6% нитрометан - натам ставало мяу.
Последна промяна Zagy на 07 Авг 2011, 10:24, променена общо 1 път
Si non confectus, non reficiat.
- anton mutafchiev
- ентусиаст
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Nitro Power
ами по описание е супер а на яве дали ще е така несе знае и мен ме заинтрегува ама нещо неим вярвам на тия добавки
- djkita
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Nitro Power
Бях се зарибил много да си взимам от това, но като прочетох 2-3 форума и се разубедих... май май му е само хвалбата
Re: Nitro Power
Питайте колегата Bimero, често използва секви добавки за бензина, като ефекта от тях е доказан, разбира ги нещата и предполагам няма да откаже информация
Re: Nitro Power
каква полза ще имаш?
повече мощност се прави като се дърпа напред аванса доколкото няма детонации. на един модерен двигател максималния аванс е зададен в компа и той се постига при използването на бензина за които е нагласен компа... демек ако колата ти е за 97 бензин на 97 ти ще имаш максималния аванс (ако двигателя ти е наред). от там дали ще сложиш бензин с октаново число 200... все тая... аванса си седи на максималния зададен.
другия начин е да вкараш повече кислород в двигателя, но пък и максималното количество кислород е косвено зададено в компа които е нагласен да го меша с някакво максимално количество гориво което (дължината на импулса на инжектора) е твърдо зададено.
та... компа знае максималния аванс и максималното гориво дето може да подаде в един мотор- от там... с горивото не можеш да играеш и резултата е един и същ.
та... не си давайте парите за глупости. ако толкова искате да сипете нещо в бензина- намерете си шеврон техрон и го сипвайте за почистване...
повече мощност се прави като се дърпа напред аванса доколкото няма детонации. на един модерен двигател максималния аванс е зададен в компа и той се постига при използването на бензина за които е нагласен компа... демек ако колата ти е за 97 бензин на 97 ти ще имаш максималния аванс (ако двигателя ти е наред). от там дали ще сложиш бензин с октаново число 200... все тая... аванса си седи на максималния зададен.
другия начин е да вкараш повече кислород в двигателя, но пък и максималното количество кислород е косвено зададено в компа които е нагласен да го меша с някакво максимално количество гориво което (дължината на импулса на инжектора) е твърдо зададено.
та... компа знае максималния аванс и максималното гориво дето може да подаде в един мотор- от там... с горивото не можеш да играеш и резултата е един и същ.
та... не си давайте парите за глупости. ако толкова искате да сипете нещо в бензина- намерете си шеврон техрон и го сипвайте за почистване...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12067
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Nitro Power
Тия от Шеврон трябва да те вземат за рекламен агент За съжаление го продава само една фирма тук и искат майка си и баща си сравнено с нормалната му цена, а и като се обадиш казват, че го нямат
Т.е. искаш да кажеш, че ако на капачката ти пише 95 и я караш с 98 или 100 то фабричният аванс е макс като за 95 и няма файда от 98?
Все пак от подобна добавка в бг ще има някакъв смисъл, защото 95 не е баш 95 и с добавката поне ще го докараш някъде там.
Т.е. искаш да кажеш, че ако на капачката ти пише 95 и я караш с 98 или 100 то фабричният аванс е макс като за 95 и няма файда от 98?
Все пак от подобна добавка в бг ще има някакъв смисъл, защото 95 не е баш 95 и с добавката поне ще го докараш някъде там.
- djkita
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Nitro Power
Аз доколкото знам когато колата е с чип има разлика с дали караш с 95 октана или 100... друг е въпроса дали бензина който ще сипем и 100 октана И разликата била уж във високите обороти, защото горивото с повече октани е по-устойчиво към възникване на детонации!!! та като цяло от бензин с високо октаново число се нуждаят само двигатели с висока степен на сгъстяване, с турбо компресори, с чип тунинг, или такива, които използват NOS системи.Попринцип увеличаването на мощността на един двигател само чрез добавки към горивото може да се постигне чрез използване на съединения съдържащи кислород, които лесно се отделя от тях в процеса на горене ( диазотен оксид, нитрометан и др.
Но тази добавка според мен е една от много които ги предлагат за увеличаване на октановото число, пък колко го увеличават и намаляват може би не се знае
Но тази добавка според мен е една от много които ги предлагат за увеличаване на октановото число, пък колко го увеличават и намаляват може би не се знае
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Nitro Power
bum_bum написа:Т.е. искаш да кажеш, че ако на капачката ти пише 95 и я караш с 98 или 100 то фабричният аванс е макс като за 95 и няма файда от 98?
Така е. Поне на теория - иначе на практика в БГ на колонката пише 95, реално е яко кръщаван бензина и е 92 най-много. Затова някой като сипе 98 и все едно на колата са й поникнали елерони и колесари - щото реално тунджата е 95 и така компа си задава правилния аванс за макс мощност.
ПП: предполагам с чип аванса може още да се изтегли...
Si non confectus, non reficiat.
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Nitro Power
Незнам ама определено има разлика между 95 и 98 най-малкото колата ми работи по добре, и звука е леко по различен
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- djkita
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Nitro Power
И при мен има разлика като зареждам 100 октанов бензин... от ЕКО обаче, от ОМВ като зареждам разлика няма ама грам при мен
- plamenlauta
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 27.03.2011
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW M3 E92
Re: Nitro Power
Нитрометан може да се добави до 10% към бензина БЕЗ ДА СЕ ПРАВИ НИЩО.От 10% нагоре трябва да се прави комп.и т.н.
Екстремно е синоним на Пламен!
- RAZVRATNIKA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 6.11.2007
- Пол: Мъж
Re: Nitro Power
Тия добавки са си та*ак според мен.Истината е в етера!Преди доста време когато бях на 15 с един приятел си бяхме взели Лада да се заиграваме.Карахме я с бензин и етер.Бяха ни направили главата да има по-голям луфт м/у нея и клапаните,защото ако всичко си е сток етера изгаря клапаните.Но разликата от е36 и от Лада 5-ца е от тук до небето и не знам как ще се направи да върви спокойно на бензин с етер,но може защото на скоро в града карах зад една е36-ца(не съм сигурен какъв мотор,но беше шестак) и като я сръчка си замириса много доволно на етер.Проблема при тази доработка е,че после не може да се кара само с бензин,ще може но няма да работи нормално мотора.
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: Nitro Power
Нитрометана не повишава октановото число ,а го намаля . При по големи дози сместа става податлива на детонации . Понеже съдържа кислород трябва да се направят и корекции на смесите . Аванса също трябва да се пренастрои . Горивото има по-голяма скорост на пламъка от бензина което води до намаляне на аванса . Не е вярно че възможно най-големия аванс е равно на по-голяма мощност. Аванса трябва да е такъв ,че пика на налягането в цилиндъра след запалване да е на 15-20 градуса след ГМТ. Тогава се постига оптимална мощност.
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани