318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Мнение от troublemaker » 12 Юли 2012, 23:14

ами около 7:7,5 градско ми гори,а голфовете принципно зависи от много неща,но голф 4 110 коня нацепен с неговите си карантии до ръба на възможностите си го бия на 1-ва,2-ра и 3-та ,настига ме чак на 4-та скорост около 125-130км/ч(много се развърта неговата мама :evil: ) а други пипнати 110-ки голфове и аудита съм ги бил(между другото отдзад съм със 17-ки 8 джаула ет 20 доста тежички и 225/45 гуми)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Някъде по света
Пол: Мъж
Кара: икономично
Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Мнение от BMW дизайн » 14 Юли 2012, 13:15

неделя в 17:00 полигона на почивка пътя за плажа ще те очаквам ;)
...."хайде да продадем България и да си купим нещо по на ЮГ"....
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Мнение от AVGO » 30 Юли 2012, 22:17

На някой му дойде акълааааааааа :mhihi:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Мнение от troublemaker » 30 Юли 2012, 23:02

шшшшшшшшшшшт....това е тайна(или поне беше) :lol: ....и скоро ще получиш резултат как се държи хибрида на големият тдс :P
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Мнение от AVGO » 30 Юли 2012, 23:13

Измамник :mhihi: :mhihi: :mhihi: Нищо не ми убягва в ТДС средите :twisted:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Мнение от alx » 03 Авг 2012, 16:30

troublemaker написа:Така значи аз карам компакт 318тдс(на 30 000км след основен ремонт) има 4ип има спортен филтър бутнато е ГНП-то малко и махнат катализатор .Интересува ме със права тръба примерно 50мм или 60 и крайно спортно гърне ще има ли разлика(ако да предложения) .....с по-голям кулер ще има ли разлика(ако да какъв) ? за шпера ми е ясно ( 2,79) и не на последно място турбото на колко мога да го карам като се има на предвид без да се строши :) ...Благодаря предварително !


аз малко късно я видях тая тема ама да ти напиша няколко обезкуражителни думи

проблема ти е че имаш мъничък мотор със ниска червена линия закачен за тежичка кола със задно предаване и кокили вместо задни гуми.

каквото се опитвам да ти кажа е че колкото и да го вдигнеш въртящия момент с повече бууст (дизела носи много и като му доиде повече просто почва да пуши но сериозни проблеми няма) - ефекта на улицата ще е почти нулев. ще я усещаш по-бърза разбира се, но над 60-80км ефекта ще клони към нула. да не говориме че надеждноста разбира се ще страда.

сложил си му чип, генерация и спортен филтър (ненужен при твоя турбиниран хамстер). повече каквото и да му направиш без да променяш сериозни неща във двигателя за да вдигнеш червената линия- ефекта няма да си струва усилието.

мое си мнение де...

с две думи- погъделичкал си хамстера - не го барай повече :)
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Мнение от troublemaker » 05 Авг 2012, 6:57

приключих с хамстера колега,купих си голям плъх 2,5 :mrgreen:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Мнение от Zubcho » 05 Авг 2012, 10:33

troublemaker написа:приключих с хамстера колега,купих си голям плъх 2,5 :mrgreen:


Сега приготви 600 пари и взимай holset hx35 и започвай да пестиш за керамични съединители и 12мм елемент на ГНП

Sent from my LT18i using Tapatalk 2
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше компакта да се пързаля постоянно
Мечтае да кара: е46 M3
Детайли за колата: bmw e46 328ci

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Мнение от troublemaker » 05 Авг 2012, 18:24

чакай да запаля големия батко,че немога да спя :kuku:
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Мнение от ivan. » 18 Авг 2012, 14:00

Пресиян Василев написа:Друг е въпроса по темата на колегата с 318-ката .Там няма радиатор за маслото,турбината няма да кара дълго ако премине стоковото налягане.

как да няма бре....ей го това животно :mhihi:
То и за това малката печка е с голям воден радиатор.

318тдс-номер 9
Изображение

и да ви изпреваря,преди да кажете ,че това не върши работа
справка със 730д-номер 10
Изображение


Добра темичка сте оформили (вярно човек се учи до като е жив),ама...
от къде да почна ....
-според бош тия гнп-та дават номинално за мотора(не максимално) по 25кв на цилиндър(4х25кв=136 к.с за м41 и 6х25кв=204 к.с за м51);
-мапа отчита за стотни от секундата ;
-турбината си има карта и там не е само налягане ,а и дебит;
какво ''научих'' аз от темата:
-че сте докарали помпите си на макс. и трябва по дебела ос,за да стане точна сместа,защото в цилиндъра влиза много ''вятър'' :roll:
-мапа отчита с 6 секундно забавяне; :roll:
-сместа се отцелва като се вдига налягането на турбината ,до като спре да пуши; :roll:
интеркулера (за м51 го бях смятал някъде) ,стоковият е грубо за около 250к.с. -някой препоръчваше да се сменя с друг :dunno:
п.п. Колеги вярно ли го пишете това или аз не съм разбрал както трябва :kuku:
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Мнение от vladobate » 18 Авг 2012, 21:29

. Шестсекундното забавяне си го има ама не си разбрал големи братко :lol: иде реч че ислед като мапа е отчел надналягане със стойност над някаква зададена във софтуера на компа се броят тия секунди и тогава ДДЕ дава заповед да се прекъсне горивоподаването . Демек след като постигнеш по-високо налягане компа не забива веднага със спиране на горивото , а го прави със закъснение. По въпроса за топлообменника това че визираш същия такъв сложен на М57 не значи че е читаво аз лично недолюбвам такова охлаждане и мисля за тунинг и последващо понатоварване не е удачно . Отделен въздушен радиатор за маслото е по-добрият вариант , лично мнение. Ами максималния буст на М51 след което се отваря предпазния клапан е 1.1бара и след като е пуснато много повече гориво ( ти сам си описал за какви мощности иде реч ) нормално въздуха който се вкарва да не достига и затова се налага вдигане на максималния буст за да може на високи обороти на повечето гориво да се достави повече въздух. За дебита на турбините кво толкоз има да се обсъжда , след като дадената турбина може да поддържа желаното налягане кво да и гледам на дебита ясно е че е достатъчен . Още повече колегата е хибридизирал стоковата турбина на малкия тдс с по-голямо компресорно колело което като резултат дава много повече дебит и налягане като максимални стойности и съответно това се постига от по-ниски обороти към което се стреми всеки ТДС-ист :mhihi: . Живи и здрави. ПС: И не в цилиндъра влиза много вятър от незнай къде ами по-точно казано има възможност да влезе повече вятър , но затова трябва повече гориво затова и се тунингова помпата . Сега дали има нужда или не не мога да кажа , не съм го пробвал до такива стойности и с такива турбини плюс това повечето гориво никога не е излишно ако не говорим за всекидневка , а за дърпачка примерно или бегачка или квото и да е затова не е мисля е притеснително да пропушляви ако това дава повера на дизела , а то е точно така.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Мнение от Jordana » 18 Авг 2012, 21:57

Тя цялата тая работа с хибриди и висок буст ако няма адекватно гориво ни буст ще има ни мощност ни дявол.
От другата страна пък тия газове трябва да излизат нанякъде та като не е сменена топлата част освен да дига бакпрешъра и да крипва турбото друго не виждам какво ще се получи.Да сложиш един размер компресорно колело отгоре айде иди доди -ще изместиш малко картата може и да се подобри малко положението като дигнеш и буста но драстично да има прираст си трябва нова турбина и да се пипне всичко по двигателя -гориво кулер генерация .Турбо двигателя се охлажда и от маслото а с тоя пикливия детски кулер по добре да не се рискува а да се модне с нещо дето върши работа.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Мнение от vladobate » 18 Авг 2012, 22:09

Jordana написа:Тя цялата тая работа с хибриди и висок буст ако няма адекватно гориво ни буст ще има ни мощност ни дявол.
От другата страна пък тия газове трябва да излизат нанякъде та като не е сменена топлата част освен да дига бакпрешъра и дада крипва турбото друго не виждам какво ще се получи.Да сложиш един размер компресорно колело отгоре айде иди доди -ще изместиш малко картата може и да се подобри малко положението като дигнеш и буста но драстично да има прираст си трябва нова турбина и да се пипне всичко по двигателя -гориво кулер генерация .Турбо двигателя се охлажда и от маслото а с тоя пикливия детски кулер по добре да не се рискува а да се модне с нещо дето върши работа.

Абе колега ти чете ли цялата тема или просто си пишеш, кво ново всичко че и отгоре го е направил колегата. Кво против за хибрида на запад ги правят за закуска и то на доста по-големи турбини. Колегат го е правил сравнителни нискобюджетно и естесвено накрая си мина на големия мотор . Голяма топла част иска и доста повече изгорели газове , кога ще дойдат или някъде другия месец или никога от тия 4 цилиндъра та да буа голяма турбина на няма и 1.7 литра мотор . ПС: Я малко по-подробно като как и защо точно турбодвигателя се охлажда от маслото или говорим за нуждата от по-добро охлаждане на маслото заради повишените обороти на турбината . Малко разяснения ще са от полза мисля за всички.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Мнение от Jordana » 18 Авг 2012, 22:17

Еми квото е правил направил разбрал е човека че голямото е по добре и надявам се да е доволен от суапа.Хибридите нищо лошо кво толкова ..на гарет половината им турбини са хибриди с компресорна част на борг.А охлаждането от маслото е ясно иначе за какво ще слагат пръскалки кулери на маслото и такива дивотии.Ти му източи маслото и запали пък виж дали ще мръдне температурата на водата.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: 318tds как да му се вдъхне максимално живот помощ!!!

Мнение от ivan. » 18 Авг 2012, 22:33

Живи и здрави. ПС: И не в цилиндъра влиза много вятър от незнай къде ами по-точно казано има възможност да влезе повече вятър , но затова трябва повече гориво затова и се тунингова помпата

и достигни предела на гнп и направи точна сместа от към турбина и после ми говори за тунинговане на гнп ;)
дъно само вие петимата си я четете и си вярвате поне
за масленият топлообменник съм безмълвен,както и за 99.9% от темата
Изображение
by ''kompleksa''

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook