Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от vicho » 06 Юли 2011, 11:23

Smoocki написа:Попринцип при ОБД1 всеки сам може да си смени чипа ,докато при ОБД2 трябва да се разпоява чипа или да се презаписва по друг начин софта в него.
Както каза Иво в щатите доста от 28 те са правени с тези комверсии ,никой не говори за лесно и евтино ,а по скоро пратктично .


за практичността хич не споря, така си е!

но кой ще го направи читаво и за колко кинти и къде е гаранцията, че този мотор ще работи читаво? :dunno:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от bum_bum » 06 Юли 2011, 11:53

Smoocki написа:Попринцип при ОБД1 всеки сам може да си смени чипа ,докато при ОБД2 трябва да се разпоява чипа или да се презаписва по друг начин софта в него.
Както каза Иво в щатите доста от 28 те са правени с тези комверсии ,никой не говори за лесно и евтино ,а по скоро пратктично .


Ти мен не ме гледай. Както е казал мъдреца "Пълен ташак си и ти и твойта кола за 40 бона, която не е в движение, а няма и да бъде, понеже си неграмотен!" Тъй, че квото съм казал и написал аз не важи, понеже съм неграмотен и пълен ташак.
Гледай там вичката как го прави и тва е начина. Аз понеже съм ташак и неграмотен повече в тоя форум няма да споделям какво и как съм правил да не се преебе и някой друг.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от vicho » 06 Юли 2011, 11:58

Dpy написа:Правилно си се насочил, дългите рънъри са за мощност във високите, но страдат ниските.


няма такова нещо ...
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от Smoocki » 06 Юли 2011, 12:10

Не виждам кое е толко трудно да се подменят датчиците и инсталацията с компа :mhihi: .
После мапваш с друг чип може и сr готов софт и си даваш газ,като съответно както каза Иво ти трябва от м50б25 ванус (Bosch )
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от Делян » 06 Юли 2011, 12:26

vicho написа:
Dpy написа:Правилно си се насочил, дългите рънъри са за мощност във високите, но страдат ниските.


няма такова нещо ...

Напротив, почети малко. Принципът е същият както и за всмукателните колектори. Не напразно на м52 са направени по тесни...
Ето тук малко инфо за изпускателите.
При избора на "спортни" изпускателни колектори трябва да се вземат под внимание няколко основни фактора: материал от който е изработен (ще се изработва) колектора, даиметър на тръбите (рънърите), тяхната дължина, средства за запазване на температурата на колектора (термоленти и прочее) и евентуално тип на колектора (4-2-1 или 4-1).
Няма да се спирам на материалите, за тях има достатъчно информация. Най-важни според мен са диаметъра и дължината на тръбите. Те определят поведението на двигателя в различните обороти.
По-тесни и по-къси тръби (в смисъл преди да се съединят една с друга) подпомагат изпразването на цилиндрите при по-ниски обороти (за съжаление нямам ясна представа до колко е горната им граница - 1 500, 2 000 или повече). Това е така защото в този случай газовете разполагат с по-малка площ, за да напуснат двигателя и успяват да запазят високи скорост и налягане. При по-голямо количество отработили газове (по-високи обороти) те вече не могат да напускат лесно двигателя защото сечението и дължината на тръбопровода не го позволяват.
По-широките и по-дълги тръби съответно не осигуряват най-доброто изпразване в ниските обороти, но за сметка на това са ефикасни във високите диапазони (голямо количество газове+широка и дълга тръба=добри налягане и скорост и облекчаване на изпразването на цилиндрите).
Запазването на температурата на колектора е важно, за да се запази съответно по-висока температура на отработилите газове, оттам и тяхната по-висока скорост, както и да се ограничи топлоотдаването в отделението на двигателя (всички знаят за значението на по-охладения въздух за горенето). Термолентите осигуряват благоприятни условия за това - за тях също всичко е ясно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от vicho » 06 Юли 2011, 12:27

Smoocki написа:Не виждам кое е толко трудно да се подменят датчиците и инсталацията с компа :mhihi: .
После мапваш с друг чип може и сr готов софт и си даваш газ,като съответно както каза Иво ти трябва от м50б25 ванус (Bosch )


като го направиш да ми дръннеш една жица да видим как е станало :yes: :bchug:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от Smoocki » 20 Окт 2011, 17:41

Интересно ми стана някой дали е мерил съпротивленията на датчика за температура на колектора на м50б20 сименс и на м52 ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от vicho » 21 Окт 2011, 13:54

Smoocki написа:Интересно ми стана някой дали е мерил съпротивленията на датчика за температура на колектора на м50б20 сименс и на м52 ?


има ли разлика, мани температурата :dunno:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 26.09.2007
Кара: ше E36 318ш Evolution !!
Мечтае да кара: ///M3

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от slawunder » 20 Яну 2012, 18:52

Други идей освен всмуквателен колектор ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от bum_bum » 21 Яну 2012, 17:04

Идеи много, пари си требат :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 26.09.2007
Кара: ше E36 318ш Evolution !!
Мечтае да кара: ///M3

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от slawunder » 21 Яну 2012, 21:14

bum_bum написа:Идеи много, пари си требат :mhihi:

? :smoke:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от bum_bum » 21 Яну 2012, 21:55

bum_bum написа:
Smoocki написа:Попринцип при ОБД1 всеки сам може да си смени чипа ,докато при ОБД2 трябва да се разпоява чипа или да се презаписва по друг начин софта в него.
Както каза Иво в щатите доста от 28 те са правени с тези комверсии ,никой не говори за лесно и евтино ,а по скоро пратктично .


Ти мен не ме гледай. Както е казал мъдреца "Пълен ташак си и ти и твойта кола за 40 бона, която не е в движение, а няма и да бъде, понеже си неграмотен!" Тъй, че квото съм казал и написал аз не важи, понеже съм неграмотен и пълен ташак.
Гледай там вичката как го прави и тва е начина. Аз понеже съм ташак и неграмотен повече в тоя форум няма да споделям какво и как съм правил да не се преебе и някой друг.


;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 26.09.2007
Кара: ше E36 318ш Evolution !!
Мечтае да кара: ///M3

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от slawunder » 22 Яну 2012, 16:25

Колянов вал и мотовилки от М52Б28 или М54Б30. И оставам с мойте си бутала от М52б25 ... намерих инфо че са еднакви.


Дали ще се достигне силата на М54Б30 , която е 230кс/??
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от Smoocki » 22 Яну 2012, 19:32

viewtopic.php?f=11&t=251830

малко по-нагоре е тази тема ...там поже да си зададеш въпросите отностно тази комверсия .....тук темата е за смукателният колектор не за строкване . :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 8.03.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от kokoshkite » 02 Юни 2012, 23:17

Понеже става дума за всмукатели тука да питам някой има ли инфо колектор на Schrick ,случайно попаднах на една петица с м52б28 в мобиле-то ,дават я 225 коня петицата което е ... :mhihi:

Ето го колектора и линк към обявата :
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

11337973278124916_3.pic.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна kokoshkite на 03 Юни 2012, 13:37, променена общо 1 път
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook