Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от maxpower » 05 Юли 2011, 13:15

vicho написа:
maxpower написа:.Във високите -над 5500 се поизгуби вървежа ама какво да се прави няма пълно щастие.


нормално, все пак максималните конски сили са на 5300 оборота и след това си седим на едно място, доста дразнещо при драг :no:

maxpower написа:Предвид това, че карам колата всеки ден ще си остана с оригиналния и ще правя други модове като генерация и един CAI подготвям на този етап, за напред ще видим :yes: .


от CAI и генерация не очаквай чудеса
да, по-добре е, но я се съживил някой друг кон, я не!

по-скоро всичко накуп и чип на дино, това е някакво решение в скромен бюджет :idea:

На 5500 му е максималната мощност :winky:
Не очаквам чудеса, просто трябва постоянно нещо да правя по колата, НО така да са направени, че на другия ден да мога да отида да върша работа с нея. Не съм някакъв страшен рацер, та да гледам да изцедя всичко от мотора.
Този мап с дино колко ще ми струват и къде ще ми го направят, щото всеки вика да сложа чип, но като питам къде, всеки вдига рамена(това за София)?
В крайна сметка ако почне някой ден много да ми малее (или недай си боже нещо да изтропа) мотора долу, вал с мотовилки от б28, полиране на портовете и по обратния ред :mhihi:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от Делян » 05 Юли 2011, 14:25

До колкото знам от форума, тозиhttp://www.bmwpower-bg.net/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=133 човек ги разбира най-много стоковите ЕКУ-та. Попитай го, кво-що.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от vicho » 05 Юли 2011, 15:31

maxpower написа:На 5500 му е максималната мощност :winky:


извинявам се, мислех, че става въпрос за б28, където е на 5300 :yes:

maxpower написа:Не очаквам чудеса, просто трябва постоянно нещо да правя по колата, НО така да са направени, че на другия ден да мога да отида да върша работа с нея. Не съм някакъв страшен рацер, та да гледам да изцедя всичко от мотора.


при мен е същата работа, очаквам всеки ден като седна в колата тя да запали и да ме закара до работа, до село, до морето и т.н.


maxpower написа:Този мап с дино колко ще ми струват и къде ще ми го направят, щото всеки вика да сложа чип, но като питам къде, всеки вдига рамена(това за София)?


никой не знае, защото на никой не му се дават парички (макар и средна сума)... Heed 91 и ProSpeed може и да свършат работа, но никой не казва!

Иначе с готов чип ми е малко съмнителна работата и ще има "абе май върви повече" или "абе преди вървеше по-добре" или "сега е куту ракета", някакви такива, които нямат особен смисъл. Идеята е да даде човек 500-600-700лв за чип на дино ама преди това да е 150 коня на колелата, а след това 160 коня на колелата, т.е. да знаеш за какво си си дал парите.

Ще е хубаво някой, който е събрал пари да се обади на Келеша (Тони) и да го попита дали той може да направи ре-мап на Сименса?!
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от Prekysvach » 05 Юли 2011, 15:35

m52b25 simens към бош 2 датчика и комп ли са ? и към кой бош само от 25ак нали от 20-ка с препрограмиране ще стане ли ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от bum_bum » 05 Юли 2011, 15:53

20-ките не са Бош. Само 413 компютър от 25-ца става. Датчиците се сменят всичките, също и дебитомера. Може да се оставиш само детонационните, но трябва да им смениш кабелите и потенциометъра на дросела може да остане.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от maxpower » 05 Юли 2011, 16:07

vicho написа:
никой не знае, защото на никой не му се дават парички (макар и средна сума)... Heed 91 и ProSpeed може и да свършат работа, но никой не казва!

Иначе с готов чип ми е малко съмнителна работата и ще има "абе май върви повече" или "абе преди вървеше по-добре" или "сега е куту ракета", някакви такива, които нямат особен смисъл. Идеята е да даде човек 500-600-700лв за чип на дино ама преди това да е 150 коня на колелата, а след това 160 коня на колелата, т.е. да знаеш за какво си си дал парите.

Ще е хубаво някой, който е събрал пари да се обади на Келеша (Тони) и да го попита дали той може да направи ре-мап на Сименса?!


Това е хубаво, но да речем, че отида в Хеед/Проспеед да ми го направят и кажат да речем 600лв, но както си е по книга с дино и всичко и накрая изкараме да речем 15-20кс отгоре. Струва ли си да дам толкова пари вместо с тези пари да го строукна до 2,8 като предварително знам какви резултати ще има. Ако отделя още някой лев за пълна ревизия на кратуната, вече става интересно :lalala: . Разбирасе всичко това е чисто хипотетично, защото първо няма да дам толкова пари за мапване и 2ро нямам намерение да си разглобявам мотора на този етап :winky:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от bum_bum » 05 Юли 2011, 20:17

Няма чип на тоя свят, който ще ти даде 15-20 коня отгоре на 2,8 атмосферен мотор. Мисли си за изпускателите преди чипа, както ти казах ;)
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от ///Явор » 05 Юли 2011, 20:20

а по добре за 3.0
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от maxpower » 05 Юли 2011, 21:02

bum_bum написа:Няма чип на тоя свят, който ще ти даде 15-20 коня отгоре на 2,8 атмосферен мотор. Мисли си за изпускателите преди чипа, както ти казах ;)

Дадох го само за пример. За изпускателите не съм забравил какво ми каза, но съм намерил само от дългите, от късите никъде не намирам :confused: .
Явор написа:а по добре за 3.0

От любопитствого бях насмятал и за 3.0, но излиза доста по дебелшко- частите са по дефицитни.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от Делян » 05 Юли 2011, 21:50

Правилно си се насочил, дългите рънъри са за мощност във високите, но страдат ниските.
Предполагам такива търсиш.
Изображение
http://www.nolimit-bg.com/product.php?id_product=500
За 280 лв. мисля си струват :D

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от K_Ilkov » 05 Юли 2011, 22:38

А тия някой пробвал ли ги е, че за 280 незнам колко си струват
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от Prekysvach » 05 Юли 2011, 22:57

кви коне могат да се очакват от м52б25 примерно с такива колекторчета или подобни + термолента + всмукател от м50б25 + добре направен чип + мъничко аванс + CAI на K&N + премахване на виското и винаги съм се чудил кво може да се направи по 2.5-цовата глава малко да се отреже + порт ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от Smoocki » 05 Юли 2011, 23:13

То си е от мотор до мотор .....има коли който с модове не могат да бият стокови с читави мотори :mhihi:
Иначе и аз виждам нещата към ОБД1 излиза най-доброто мапване
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от vicho » 06 Юли 2011, 10:29

Prekysvach написа:кви коне могат да се очакват от м52б25 примерно с такива колекторчета или подобни + термолента + всмукател от м50б25 + добре направен чип + мъничко аванс + CAI на K&N + премахване на виското и винаги съм се чудил кво може да се направи по 2.5-цовата глава малко да се отреже + порт ?


20 :yes:

Smoocki написа:Иначе и аз виждам нещата към ОБД1 излиза най-доброто мапване


успех ти пожелавам с конверсията :yes: , па като я направиш ще покажеш как става и колко е "лесно" и "евтино" :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Смукателен колектор от M50B20 на М52Б25

Мнение от Smoocki » 06 Юли 2011, 11:19

vicho написа:
Prekysvach написа:кви коне могат да се очакват от м52б25 примерно с такива колекторчета или подобни + термолента + всмукател от м50б25 + добре направен чип + мъничко аванс + CAI на K&N + премахване на виското и винаги съм се чудил кво може да се направи по 2.5-цовата глава малко да се отреже + порт ?


20 :yes:

Smoocki написа:Иначе и аз виждам нещата към ОБД1 излиза най-доброто мапване


успех ти пожелавам с конверсията :yes: , па като я направиш ще покажеш как става и колко е "лесно" и "евтино" :mhihi:


Попринцип при ОБД1 всеки сам може да си смени чипа ,докато при ОБД2 трябва да се разпоява чипа или да се презаписва по друг начин софта в него.
Както каза Иво в щатите доста от 28 те са правени с тези комверсии ,никой не говори за лесно и евтино ,а по скоро пратктично .
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook