малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от kirililiev » 25 Май 2011, 10:22

карам неотварян мотор с оригиналната степен на сгъстяване на 1 бар.няколко пъти пробвах на 1,2 бара но нямам необходимите настройки и не върви добре.правя железата да светят,нямам маслено охлаждане дори и мотора си държи перфектно за сега.вече повече от месец се опитвам да го счупя и за сега е ок.вместо да си играете да отваряте,да сменяте части и да влизате във филми с разреждане и т.н,просто надуйте по скромно на 0,8 например,с правилните настройки и правилния бензин,колата ще си върви и няма да има грижи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от slavianko » 25 Май 2011, 20:43

kirililiev написа:вместо да си играете да отваряте,да сменяте части и да влизате във филми с разреждане и т.н,просто надуйте по скромно на 0,8 например,с правилните настройки и правилния бензин,колата ще си върви и няма да има грижи.
:yes: От това по добре казано здраве му кажи
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от Vozq_bez_pari » 19 Ное 2011, 10:58

реших генерално проблема с едни ковани турбо буталца :mhihi: към края на месеца трябва да дойдат 8)

Н биелите са при мен ,Кометика ( манинкичко по дебел от сток) и АРП болтовете (за главата и биелите) , кулера и те са ми тука на шкафа да им се радвам :mrgreen: :smoke: а да и колектора е готов но мн бавно стават нещата заради $$$ ама са спраиме :P и затова съм решил до пролетта да не я разколачвам докато не накупя абсолютно всичко

Сега друго ме гложди за биелните лагери мн клоня кам дизелови .Ама тук таме гледам само са споменати че слагат ама проект не можах да намеря по чуждите форуми с такива. специялно за биелите , за основните и тука видях словени дизелови. - колегата Stail за биелните гледам BULL3T е споменал че ще слага и биелни дизелови ама незнам той да каже...
Гледах и едни от VAC motorsport с покритие ама се разубедих ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от slavianko » 19 Ное 2011, 14:11

Vozq_bez_pari написа:реших генерално проблема с едни ковани турбо буталца :mhihi: към края на месеца трябва да дойдат 8)

Н биелите са при мен ,Кометика ( манинкичко по дебел от сток) и АРП болтовете (за главата и биелите) , кулера и те са ми тука на шкафа да им се радвам :mrgreen: :smoke: а да и колектора е готов но мн бавно стават нещата заради $$$ ама са спраиме :P и затова съм решил до пролетта да не я разколачвам докато не накупя абсолютно всичко

Сега друго ме гложди за биелните лагери мн клоня кам дизелови .Ама тук таме гледам само са споменати че слагат ама проект не можах да намеря по чуждите форуми с такива. специялно за биелите , за основните и тука видях словени дизелови. - колегата Stail за биелните гледам BULL3T е споменал че ще слага и биелни дизелови ама незнам той да каже...
Гледах и едни от VAC motorsport с покритие ама се разубедих ...
Не си чел обстойно. Аз съм с ТДС-ови основни и биелни и съм го написал и в темата ми ;) Но цената им е х3. За информация ще ти кажа че дизеловите само биелните горни черупки на лагерите са различни от М50 другите са еднакви. Та можеш да си купиш само биелни дизелови а основните оригинални. Но пък цената на основни дизелови и от М50 е еднаква така че ги вземи комплект и ги слагай.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP болтов

Мнение от Vozq_bez_pari » 19 Ное 2011, 17:38

slavianko написа:
Vozq_bez_pari написа:реших генерално проблема с едни ковани турбо буталца :mhihi: към края на месеца трябва да дойдат 8)

Н биелите са при мен ,Кометика ( манинкичко по дебел от сток) и АРП болтовете (за главата и биелите) , кулера и те са ми тука на шкафа да им се радвам :mrgreen: :smoke: а да и колектора е готов но мн бавно стават нещата заради $$$ ама са спраиме :P и затова съм решил до пролетта да не я разколачвам докато не накупя абсолютно всичко

Сега друго ме гложди за биелните лагери мн клоня кам дизелови .Ама тук таме гледам само са споменати че слагат ама проект не можах да намеря по чуждите форуми с такива. специялно за биелите , за основните и тука видях словени дизелови. - колегата Stail за биелните гледам BULL3T е споменал че ще слага и биелни дизелови ама незнам той да каже...
Гледах и едни от VAC motorsport с покритие ама се разубедих ...
Не си чел обстойно. Аз съм с ТДС-ови основни и биелни и съм го написал и в темата ми ;) Но цената им е х3. За информация ще ти кажа че дизеловите само биелните горни черупки на лагерите са различни от М50 другите са еднакви. Та можеш да си купиш само биелни дизелови а основните оригинални. Но пък цената на основни дизелови и от М50 е еднаква така че ги вземи комплект и ги слагай.


да вярно пропуснал съм това в темата ти или просто преди като съм я чел и сега като съм на тая вълна съм забравил :yes: А за цената гледах цените щото смятам да си взимам оригинал от БМВ комлекта 8 те чрупки( TDS) 280 лв а обикн са 200 така че и разликата е малка :D Значи остана да събера всичко и дане съм съвсем офф Кометика е 250-300лв зависимост от денелината и комплекта АРП за главата и той някаде там

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо

Мнение от VaLy0 » 17 Апр 2012, 15:32

Малко е остаряла темичката, но бях намерил тема в някъв форум...качил съм и малко снимки...пишеше за тоя сетъп М40 бутала свалени с 2мм и биели от коравите дали М40 дали М50 те май са едни и същи, о-ринг с тел 0.8мм но за каналите не пишеше колко са дълбоки и широки, оригинална гарнитура 1.74мм и болтове от М52 за алуминиев блок, които са малко по-дълги и степента се е получила някъде около 8,2:1 :roll:

Какво бихте казали за тоя вариант, щото и аз се замислям...тъй като излиза доста евтин, а няма да е лош май :dunno:
khjghf.JPG

098yn.JPG

297gjdhd.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо

Мнение от Jordana » 17 Апр 2012, 17:40

О-ринг нормална гарнитура и ARP шпилки.Кометика е една проста гофрирана ламарина целяща да замести О-ринга но без шпилките е пак едно нищо.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо

Мнение от Vozq_bez_pari » 17 Апр 2012, 19:10

VaLy0 написа:Малко е остаряла темичката, но бях намерил тема в някъв форум...качил съм и малко снимки...пишеше за тоя сетъп М40 бутала свалени с 2мм и биели от коравите дали М40 дали М50 те май са едни и същи, о-ринг с тел 0.8мм но за каналите не пишеше колко са дълбоки и широки, оригинална гарнитура 1.74мм и болтове от М52 за алуминиев блок, които са малко по-дълги и степента се е получила някъде около 8,2:1 :roll:

Какво бихте казали за тоя вариант, щото и аз се замислям...тъй като излиза доста евтин, а няма да е лош май :dunno:
khjghf.JPG

098yn.JPG

297gjdhd.JPG





http://www.popularhotrodding.com/engine ... index.html


http://www.tuning.bg/forums/index.php?showtopic=55218

и двата линка има инфо и за каналите и за телта :yes: даже в темата на туннинг бг има и линкче с снимки от оригинването на иската на лудиягсм :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо

Мнение от VaLy0 » 17 Апр 2012, 21:45

O-рингването е ясно, по важно е някой дали е пробвал нещо подобно като с тая конфигурация :roll:
ИзображениеБъРзИя ///

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо

Мнение от TOM » 17 Апр 2012, 23:17

Aз да ви дам един приятелски съвет, тез Кометик (истинското им име е ЛАЙНЕтик) просто ги забравете че съществуват :!: :!: :!: В зависимост от това дали е високосна година, дали температурата на морето лятото ще е 30-31 гр. както преди 2 лета, кометика по някой път (рядко) удържа до 0.7 - 1.0. Пряко зависи от това колко ефективно се пълнят цилиндрите на двигателя, състояние на глава, блок и т.н.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо

Мнение от Vozq_bez_pari » 17 Апр 2012, 23:55

TOM написа:Aз да ви дам един приятелски съвет, тез Кометик (истинското им име е ЛАЙНЕтик) просто ги забравете че съществуват :!: :!: :!: В зависимост от това дали е високосна година, дали температурата на морето лятото ще е 30-31 гр. както преди 2 лета, кометика по някой път (рядко) удържа до 0.7 - 1.0. Пряко зависи от това колко ефективно се пълнят цилиндрите на двигателя, състояние на глава, блок и т.н.



ще стане ясно моита ис-ка сега е с кометик и арп ще го видим колко ще издържи :) а наложи ли се минавам на гарнитура с пирамидални рингове :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо

Мнение от Jordana » 18 Апр 2012, 0:04

То да не ти се налага че като се наложи покрай сухото гори и мокрото.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо

Мнение от TOM » 18 Апр 2012, 9:25

Vozq_bez_pari написа: а наложи ли се минавам на гарнитура с пирамидални рингове :yes:


E, който е чорбаджия и има пари за излишни разходи.... ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо

Мнение от Vozq_bez_pari » 18 Апр 2012, 13:11

TOM написа:
Vozq_bez_pari написа: а наложи ли се минавам на гарнитура с пирамидални рингове :yes:


E, който е чорбаджия и има пари за излишни разходи.... ;)



то излишни никога няма ама то нащо нали си е болест :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: малка дилема?Оринг на блока или Метална Гарнитура+ARP бо

Мнение от slavianko » 18 Апр 2012, 18:50

TOM написа:Aз да ви дам един приятелски съвет, тез Кометик (истинското им име е ЛАЙНЕтик) просто ги забравете че съществуват :!: :!: :!: В зависимост от това дали е високосна година, дали температурата на морето лятото ще е 30-31 гр. както преди 2 лета, кометика по някой път (рядко) удържа до 0.7 - 1.0. Пряко зависи от това колко ефективно се пълнят цилиндрите на двигателя, състояние на глава, блок и т.н.
:yes: По правилно от това не знам дали някой би се изразил :mhihi: Аз не бих купил такава дори да е по евтина от цената на оригиналната
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook