Spira4ni diskove!

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Spira4ni diskove!

Мнение от Breyton » 22 Апр 2002, 21:01

Niakoi ot vas probval li e da dup4i diskovete na spira4kite?Kak mislite ako se razprobiat dali ste izdurgat posle na natovarvaneto?

Mom4eto,koeto NE sliza ot BMW-to!!!

Kalio
Аватар

отг::Spira4ni diskove!

Мнение от Kalio » 23 Апр 2002, 18:24

Niama da postignesh koi znae kakav polojitelen efekt.Nai mnogo da narushish balansa na diska.Ako sled natovareno i intenzivno spirane pedala zapochne da ti potava i da ne iska da spira si pomisli za kachestveni nakladki.

Kalio sas sivoto E30

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

отг::Spira4ni diskove!

Мнение от Breyton » 24 Апр 2002, 10:10

:))))Nakladkite mi sa nemski i niamam nikakuv problem sus spira4kite.No po-princip kato kara6 s 220km/h i ti se nalogi da nabie6 spira4ki nakladkite se nagriavat dosta.Ot visokata temperatura samoto ferodo se vtvurdiava osven ako nakladkite ti ne sa racingovi.Drug e vuprosa 4e moge da polu4i t.n.Fading,koeto ne e mnogo priatno.
Potuvaneto na pedala pri spirane dokolkoto znam se dulgi na zavirane na spira4nata te4nost,kogato e stara ili e s po-malko Dot 4islo.
Mom4eto,koeto NE sliza ot BMW-to!!!

Kalio
Аватар

отг::Spira4ni diskove!

Мнение от Kalio » 24 Апр 2002, 16:22

Та значи:С накладки FERODO за туристически автомобил ако при скорост 230 км/ч спреш до 0 км/ч по най бързия начин смятай,че си ги опекъл!
Същото важи и за много други фирми(вкл.и немски).
Ако пробваш с FERODO RACING проблема изчезва напълно.
За спирачната течност те съветвам да направиш същото.MOTUL DOT 5.1 кипи при 220 градуса, а RACING при 301.
Дано все пак съм ти бил полезен.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 12.04.2002
Местоположение: София

отг::Spira4ni diskove!

Мнение от The_One » 25 Апр 2002, 15:13

За спирачната течност има и 1 друг "проблем".

Тя е силно хигроскопична, което ще рече лесно попива влага и вода.
След като се нацица :)) с определено количество влага, веднага и пада температурата на кипене и се получават мехурчета. Нали се сещаш, че тези мехурчета вече може да се свиват и какъв е ефекта от това.

Затова, желателно е да се сменя спирачната течност на всеки 2 години. Процедурата не е толкова скъпа, но е и препоръчвана от производителите на автомобилите. Поне това съм чел в документите на някои от автомобилите.

Wipe them out! All of them!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 4.02.2002

отг::Spira4ni diskove!

Мнение от dimd00d » 25 Апр 2002, 18:52

Ima samo - na rychno i "fabrichno" razprobitite diskowe. Ne izdyrjat na natowarwaneto i se poiawiawat micropuknatini w diska. Swiastnite firmi (Brembo) si leiat diskowete s dupki w tiah :)

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

отг::Spira4ni diskove!

Мнение от Роската » 22 Май 2002, 8:53

Младене извинявай ,че ти прекъсвам темата ,обаче искам да те питам знаеш ли ква е връзката между BREYTON и O.Z. Racing?Попаднах на едни уникати отпред на който е гравирано BREYTON , а отзад OZ.Или някво инфо за моделите на BREYTON от 95-96 год. , в сайта има само новите ,а по-старите са с обновени пакети.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Навсякъде

отг::Spira4ni diskove!

Мнение от Dimitrov » 23 Май 2002, 7:23

V knijkata na moeto BMW pishe, che spirachna tecnost se smenja vednuj godishno!!!!!!!!
Minalata godina kogato si ja smenjah v Daru Car mi kazaha che se smenja na 2 godini, az posporih, spriemchika i kazah, che v mojata knijka pishe vsjaka godina, a toi kaza, che ne sum razbral neshto. Kogao mu pokazah i prevedoh doslovno se okaza, che sum prav, no praktikata tuk bila da se smenja vednuj na 2 godini.
Vie kakvo mislite za bulgarskata praktika v Daru Car sreshtu nemskite PRINCIPI?

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

отг::Spira4ni diskove!

Мнение от LandShark » 23 Май 2002, 8:56

Много силно препоръчително е да се сменя всяка година както пише в книжката! Както вероятно повечето знаете спирачната течно е силно хидро-абсорбна и има свойството да поглъща вода от атмосферата, пак дори и през гумени маркучи, особено ако са по-стари. Това съответно я деградира, понижава температурата на кипене, а за мощна кола това може да е фатално! Може и на 2 години, но всеки сам си прецинява какви рискове да поема.


Land Shark
'89 "316" ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

отг::Spira4ni diskove!

Мнение от Breyton » 15 Юни 2002, 1:10

4esto kazano Roska,ne znam.Moge predi da sa polzvali djanti na O.Z.V saita im niama mnogo informacia.Samo v edin magazin vidiah djanti Breyton no ne posmiah da popitam za cenata A ti kakvi unikati si nameril?Btw. znae li niakoi dali originalno ventiliranite diskove pasvat v spira4nite aparati za neventilirani diskove,zastoto ventiliranite sa malko po-debeli??

[image]http://breyton.de/images/breylogo40.gif[/image]

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 30.10.2002
Местоположение: Los Angeles,CA

отг::Spira4ni diskove!

Мнение от MAXIMUS » 02 Ное 2002, 10:06

Diskovete shte izdurjat na natovarvaneto,no drug e vaprosa 4e ve4e nqma da sa taka zakaleni i nai veroqtno shte se iznosqt burzo.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook