Подобряване на BMW E34 с М52Б28
Модератор: bum_bum
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- mladfen
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Подобряване на BMW E34 с М52Б28
EWS-са ли създава проблеми?
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- DRN
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М54B30
Re: Подобряване на BMW E34 с М52Б28
Най-накрая запали
EWS-a беше изтрит, свързах жиците правилно и запали
Ето и едно кратко клипче http://www.youtube.com/watch?v=-RBSDht6zqA
EWS-a беше изтрит, свързах жиците правилно и запали
Ето и едно кратко клипче http://www.youtube.com/watch?v=-RBSDht6zqA
- vanci88
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Подобряване на BMW E34 с М52Б28
DRN написа:Най-накрая запали
EWS-a беше изтрит, свързах жиците правилно и запали
Ето и едно кратко клипче http://www.youtube.com/watch?v=-RBSDht6zqA
Няма генерация още?
- DRN
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М54B30
Re: Подобряване на BMW E34 с М52Б28
Няма генерация още?
Без въздушен филтър и с отворена дупка на ламбда сондата на мястото за оригиналната на М50, вече има всичко и звукът е съвсем различен
Филмът продължава
Колата запали, и веднага едно кръгче, но няма мощност. Закачихме я на диагностика и показа грешка в датчика на коляновия вал. Като го махнахме, от топлината на двигателе, изолацията на проводниците беше се опекла и даваха на късо.
Взех нов датчик VDO за коляновия вал и пак не палеше, взех друг оригинален пак не палеше а само припуква. Искра има и бензин, но явно все едно центровка няма.
Явно и този на разпределителния вал а можеби и този на коляновия не са в ред.
Ще взема два нови и надявам се всичко да работи вече.
Приемам и други предложения
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Подобряване на BMW E34 с М52Б28
M52 трябва да пали без който и да е от двата датчика. Ако и двата са фира няма да пали.
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Подобряване на BMW E34 с М52Б28
Кольо, на донора като палихте имаше ли проблеми и моето м52 даваше error на crankshaft-a и ламбди, но се оказа ECU-то.
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Подобряване на BMW E34 с М52Б28
lowrider написа:Кольо, на донора като палихте имаше ли проблеми и моето м52 даваше error на crankshaft-a и ламбди, но се оказа ECU-то.
А сега одисея, кой изгори ЕКУ-то
Ама наистина вземете и прегледайте какви сте ги свършили по жиците за последен път, из основи с мултицета и тн
После знаете как се прави - на свинята опашката, бандажа и газ
- DRN
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М54B30
Re: Подобряване на BMW E34 с М52Б28
Жиците си бяхна наред, компа го тествахме на колата на Живко и всичко беше наред.
И почна пак филмът.
Смених датчика на разпределителния с друг със здрави жици, колата без колянов пали. Сложих от друга Б28-ца датчик за колянов вал, пак припуква, сложих VDO купен от Камор Ауто, пак припуква и вече с два работещи датчика
Остана или валовете и демферната шайба да не са зацепени правилно. Понеже без датчика на колянови вал палеше пък и по-лесно беше да проверим демферната шайба, се оказа, че наистина някой явно Хасан-Али в Англия я е сложил не както трябва. Може ли да се предположи, че някой ще я сложи накриво.
След центровката колата запали само като помириса ключа
Ей голям кеф е с 28-цата
И почна пак филмът.
Смених датчика на разпределителния с друг със здрави жици, колата без колянов пали. Сложих от друга Б28-ца датчик за колянов вал, пак припуква, сложих VDO купен от Камор Ауто, пак припуква и вече с два работещи датчика
Остана или валовете и демферната шайба да не са зацепени правилно. Понеже без датчика на колянови вал палеше пък и по-лесно беше да проверим демферната шайба, се оказа, че наистина някой явно Хасан-Али в Англия я е сложил не както трябва. Може ли да се предположи, че някой ще я сложи накриво.
След центровката колата запали само като помириса ключа
Ей голям кеф е с 28-цата
- justboy
- Олдскул фен
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: Подобряване на BMW E34 с М52Б28
И как е? Върви ли добре сега?
Сподели какви пари излезе цялата работа накрая...
И евентуално разхода, като почнеш да я караш нормално и я засечеш
Сподели какви пари излезе цялата работа накрая...
И евентуално разхода, като почнеш да я караш нормално и я засечеш
E34, E38
- DRN
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М54B30
Re: Подобряване на BMW E34 с М52Б28
Как върви? В сравнение с 20-ката няма общо натискаш и тръгва, но все пак по-бърза кола не съм карал.
Но усилията си заслужават. Цял ден съм карал с усмивка.
Преди смяната смених предните дискове и апарати от Е34 525
Нови накладки Textar 62лв
Дискове с калиперите взех от Slavianko
Смених маслото на спирачките с DOT4
По двигателя:
Мотор колкото се спазарите
Картера и пръчката и щеката за маслото ги ползвах от моя
Смяна на двигателя, колкото се разберете с майстора
Стругарска работа
Преправяне на генерацията
Масло, антифриз и филтри по избор
Гарнитура картер 40лв
Датчик разпределител вал, втора ръка - здрав 40лв
Датчик колянов вал, почти нов от Камор100лв
Изтриване на EWS 120лв
Спортен филтър JR 107лв
Скоро трябва да сменя гумено каре, както и водна помпа и термостат да няма фалове.
Другото е, че понеже новия двигател е по-лек, предницата малко се вдигна, като джип
Но усилията си заслужават. Цял ден съм карал с усмивка.
Преди смяната смених предните дискове и апарати от Е34 525
Нови накладки Textar 62лв
Дискове с калиперите взех от Slavianko
Смених маслото на спирачките с DOT4
По двигателя:
Мотор колкото се спазарите
Картера и пръчката и щеката за маслото ги ползвах от моя
Смяна на двигателя, колкото се разберете с майстора
Стругарска работа
Преправяне на генерацията
Масло, антифриз и филтри по избор
Гарнитура картер 40лв
Датчик разпределител вал, втора ръка - здрав 40лв
Датчик колянов вал, почти нов от Камор100лв
Изтриване на EWS 120лв
Спортен филтър JR 107лв
Скоро трябва да сменя гумено каре, както и водна помпа и термостат да няма фалове.
Другото е, че понеже новия двигател е по-лек, предницата малко се вдигна, като джип
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Подобряване на BMW E34 с М52Б28
Ти няма да е зле,да сложиш и едно по читаво окачване,нещо от 40ка или някакви по-ниски пружини с твърди амортисьори,щото тая кола вече не е 20ка е доста по-бърза!
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- DRN
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М54B30
Re: Подобряване на BMW E34 с М52Б28
След 1-2 месеца смених пиньона и короната от диференциал 3.07 от Е36, че е досадно с толкова къси скорости.
И съединителя от 20-ката, който беше на 2 години и 25 000к се предаде. Сега си е с 240 за б28
И съединителя от 20-ката, който беше на 2 години и 25 000к се предаде. Сега си е с 240 за б28
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани