Споретен филтър Simota
Модератор: bum_bum
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Споретен филтър Simota
4-ри страници скука
специално за вас драги колеги изхарчих няколко кила тунджа да си давам газ и да се радвам на звука на шестака (както и половината квартал)
съседа: "баце, недей да й даваш толкова газ, че ще и стане нещо..."
M52b28 - мотор
в таблицата под оборотите са отбелязани кг въздух/час според ЕКУ-то
ОБОРОТИ--------------------700-------1000---2000---3000-----4000--5000--6000-6500-температура на входящия въздух (Intake Air temperature)
кутия със спортен филтър--15/16-----------15--------13---------15---------18/19----------------------------38-39C
кутия без филтър-----------15/16-----------15--------13---------15----------18---------------------------- 38-39C
конус К&Н ----------------15/16-----------14------12/13-------13----------16/17---------------------------- 45-46C
само дебитомер ------------17/18-----------15--------14-------15-16---------18/19---------------------------- 42-43C
след тази проба аз лично се отказах да слагам каквито и да било конуси, въпреки, че съм привърженик!
Конусовидния спортен филтър може би има предимство само и единствено с remap (chip, muning, tuning и т.н.)
или както казва Грешката (err0r) - "Ако нещо работи, НЕ ГО ПИПАЙ!"
п.с. пфу, тва ми е разбило таблицата, сега ще я оправям - уф оправих я
П.П.С. ПРОДВАМ СПОРТЕН ФИЛТЪР К&Н за 328i - конус
специално за вас драги колеги изхарчих няколко кила тунджа да си давам газ и да се радвам на звука на шестака (както и половината квартал)
съседа: "баце, недей да й даваш толкова газ, че ще и стане нещо..."
M52b28 - мотор
в таблицата под оборотите са отбелязани кг въздух/час според ЕКУ-то
ОБОРОТИ--------------------700-------1000---2000---3000-----4000--5000--6000-6500-температура на входящия въздух (Intake Air temperature)
кутия със спортен филтър--15/16-----------15--------13---------15---------18/19----------------------------38-39C
кутия без филтър-----------15/16-----------15--------13---------15----------18---------------------------- 38-39C
конус К&Н ----------------15/16-----------14------12/13-------13----------16/17---------------------------- 45-46C
само дебитомер ------------17/18-----------15--------14-------15-16---------18/19---------------------------- 42-43C
след тази проба аз лично се отказах да слагам каквито и да било конуси, въпреки, че съм привърженик!
Конусовидния спортен филтър може би има предимство само и единствено с remap (chip, muning, tuning и т.н.)
или както казва Грешката (err0r) - "Ако нещо работи, НЕ ГО ПИПАЙ!"
п.с. пфу, тва ми е разбило таблицата, сега ще я оправям - уф оправих я
П.П.С. ПРОДВАМ СПОРТЕН ФИЛТЪР К&Н за 328i - конус
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Споретен филтър Simota
Е с конус до мотора, какво очакваш ? Аз за това ще си играя да го смъквам долу, пък ако няма фЪйдЪ, си ръгам обратно кутийката, едно филтърче и стига глупости...
П.С. 'Що мислиш, че не вървях толко' на събора Ми 'щото филтъра ми е близо до мАторя Е, не е направо след дебиЛомера, но все пак...
П.С. 'Що мислиш, че не вървях толко' на събора Ми 'щото филтъра ми е близо до мАторя Е, не е направо след дебиЛомера, но все пак...
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Споретен филтър Simota
Сега кажи, че си забол филтъра директно на дебитомера...
Аз го бях сложил на дебитомера за 1-2 седмици докато сабера матряла за интейка и просто беше умопомрачителен отврат - филтъра бучи, а няма никой, във високи обороти дори се "задъхва"
Та не съм очуден от резултатите ти.
Аз го бях сложил на дебитомера за 1-2 седмици докато сабера матряла за интейка и просто беше умопомрачителен отврат - филтъра бучи, а няма никой, във високи обороти дори се "задъхва"
Та не съм очуден от резултатите ти.
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
Странно,при мене също конуса е директно на дебитомера(така я купих)и нямам никакви проблеми във високите,даже обратното зачудва се докъм 3000 и после откача отсякъде!!!Можеби има и други фактори за които не се сещаме?
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Споретен филтър Simota
Нее, просто не си я пробвал, когато конуса е изолиран и има допълнителен въздуховод към него
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
Да стискам палци съвсем скоро и това ще стане,и нямам търпение да пробвам тогава резултатите!!!
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Споретен филтър Simota
ръб написа:Сега кажи, че си забол филтъра директно на дебитомера...
Аз го бях сложил на дебитомера за 1-2 седмици докато сабера матряла за интейка и просто беше умопомрачителен отврат - филтъра бучи, а няма никой, във високи обороти дори се "задъхва"
Та не съм очуден от резултатите ти.
каква е връзката на килограм въздух - NO2 с това дали съм сложил или не съм хийт шийлд? хийт шийлда ще изолира топлия въздух, Е И?
кутията също го изолира!
не виждам, къде е фатката на спортния филтър?
освен да удушите колите с тия конуси, не виждам друга файда, честно
следващия път ще премеря с хартиен филтър и К&N с хийт шийлд, резултата ще е същия, ОСВЕН, че температурата най-много да се изравни с тази величина която показва, когато колата е с кутия!
п.с. не ми обяснявайте, че при по-ниска температура, О2-то е повече, това се учи във втори клас - просто КОНУСА не е някакъв климатик, който изстудява постъпващия въздух, както повечето си мислите
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Споретен филтър Simota
Май не си направи труда да прочетеш предишните постове и да разгледаш приложените снимки...
Пиша го за 2ри път - при мен филтъра се ОХЛАЖДА най-вече от въздуховода идващ от бронята. И ДА - филтъра наистина стои ХЛАДЪК дори още докато беше 30 градуса навън, при напълно загрял двигател.
При липсата на heat shield филтъра смуче въздух от коша, който е ясно на всеки загрява до доста високи температури.
Това за 02-то си важи с пълна сила, ако ще и в детската градина да сме го учили
При колегата бум_бум филтъра стои зад бронята, в която са нарязани дупки, за да набива въздух направо във филтъра.
п.п. като не ти харесва с конус, си карай с панела
Пиша го за 2ри път - при мен филтъра се ОХЛАЖДА най-вече от въздуховода идващ от бронята. И ДА - филтъра наистина стои ХЛАДЪК дори още докато беше 30 градуса навън, при напълно загрял двигател.
При липсата на heat shield филтъра смуче въздух от коша, който е ясно на всеки загрява до доста високи температури.
Това за 02-то си важи с пълна сила, ако ще и в детската градина да сме го учили
При колегата бум_бум филтъра стои зад бронята, в която са нарязани дупки, за да набива въздух направо във филтъра.
п.п. като не ти харесва с конус, си карай с панела
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Споретен филтър Simota
ръб написа:п.п. като не ти харесва с конус, си карай с панела
все едно приказвам на цигански
не, че не ми харесва, напротив --> ХАРЕСВА МИ! Друг е въпроса, че не е ефективно...
нека ти задам въпроса така,
конуса по-студен въздух ли ще вкарва от кутията? и ако, да --> защо?
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Споретен филтър Simota
НЕ ! Не конуса вкарва студения въздух, а въздуховода + heat shielda
ПОПРИНЦИП може да се изреже ориг. кутия и да и се набие въздуховод до ниска точка от автомобила, но нали уж конусите имали по-голяма повърхност и пропускали повече въздух, аз съм заложил на конуса (и то от 20лв, понеже няма никаква смазка => по-голяма пропускливост)
редовен студент 4 курс с 600лв заплата съм, не че не съм фен на качествения тунинг (според тестове APEXi предлагат конуси с по-добро съотношение пропускливост/филтриране от на K&N)
ПОПРИНЦИП може да се изреже ориг. кутия и да и се набие въздуховод до ниска точка от автомобила, но нали уж конусите имали по-голяма повърхност и пропускали повече въздух, аз съм заложил на конуса (и то от 20лв, понеже няма никаква смазка => по-голяма пропускливост)
редовен студент 4 курс с 600лв заплата съм, не че не съм фен на качествения тунинг (според тестове APEXi предлагат конуси с по-добро съотношение пропускливост/филтриране от на K&N)
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Споретен филтър Simota
ръб написа:НЕ ! Не конуса вкарва студения въздух, а въздуховода + heat shielda
е кутията от къде смуче? те инджинерите от бмв, не са глупави да вкарат топъл въздух в мотора
ръб написа:ПОПРИНЦИП може да се изреже ориг. кутия и да и се набие въздуховод до ниска точка от автомобила, но нали уж конусите имали по-голяма повърхност и пропускали повече въздух
е явно "за тоа дето дуа" изхарчих тоя бензин, да си пиша глупости из форумите
ръб написа:(и то от 20лв, понеже няма никаква смазка => по-голяма пропускливост)
виж по-горе
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
vicho написа:ръб написа:НЕ ! Не конуса вкарва студения въздух, а въздуховода + heat shielda
е кутията от къде смуче? те инджинерите от бмв, не са глупави да вкарат топъл въздух в мотораръб написа:ПОПРИНЦИП може да се изреже ориг. кутия и да и се набие въздуховод до ниска точка от автомобила, но нали уж конусите имали по-голяма повърхност и пропускали повече въздух
е явно "за тоа дето дуа" изхарчих тоя бензин, да си пиша глупости из форумитеръб написа:(и то от 20лв, понеже няма никаква смазка => по-голяма пропускливост)
виж по-горе
Колега извиняваи много,ама погледни само отвора на заводската кутия която си показъл и после ми кажи че от там ще влиза повече въздух отколкото от при системата на bum_bum или колегата ръб
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Споретен филтър Simota
бате, аз не разбирам и гледам какви са данните на ЕКУ-то, след като то казва, че през конуса преминава по-малко въздух, значи е така, пък от къде, как и защо минава, не ме интересува особенно
а през тунинг изпълнението като премине повече въздух и какво? двигателя го засмуква всичкия и колата полита, така ли?
Siemens-а е много хубава електроника, показва LIVE DATA!
'айде стига глупости, че се изморявам, то човек да не се опита да ви обясни нещо...
а през тунинг изпълнението като премине повече въздух и какво? двигателя го засмуква всичкия и колата полита, така ли?
Siemens-а е много хубава електроника, показва LIVE DATA!
'айде стига глупости, че се изморявам, то човек да не се опита да ви обясни нещо...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Споретен филтър Simota
Не искам да се караме, но ти обяснявай каквото си искаш. Аз на предишната си кола закарах филтъра под мотора - имаше положителен ефект ! Най-вече във високите. Направих това, което съм снимал на БМВ-то си и ДА отново има положителен ефект, и това не са внушения, защото знам преди това колко беше спъната.
Със сигурност съм изгорил повече бензин за проби от теб, с различни конфигурации на филтъра, и различни конфигурации на изпускателната система, да намеря оптималния вариянт. Това и при 2те си коли.
Явно инженерите от БМВ не са глупави, ами всички останали по целия свят са глупци да си слагат Cold Air Intake-ове, защото първите 3 стъпки в тунинга най-често са това - cold air intake, headers, exhaust.
И между другото не каза нищо за температурните разлики между ориг. система и cold air intake-а.
п.п. моята кола след "сесия" загряв моторния отсек толкова стабилно, че пластмасариите вътре не се бутаха. А сега филтъра седи хладък. Върви ми обяснявай сега, че нямало смисъл.
Със сигурност съм изгорил повече бензин за проби от теб, с различни конфигурации на филтъра, и различни конфигурации на изпускателната система, да намеря оптималния вариянт. Това и при 2те си коли.
Явно инженерите от БМВ не са глупави, ами всички останали по целия свят са глупци да си слагат Cold Air Intake-ове, защото първите 3 стъпки в тунинга най-често са това - cold air intake, headers, exhaust.
И между другото не каза нищо за температурните разлики между ориг. система и cold air intake-а.
п.п. моята кола след "сесия" загряв моторния отсек толкова стабилно, че пластмасариите вътре не се бутаха. А сега филтъра седи хладък. Върви ми обяснявай сега, че нямало смисъл.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Споретен филтър Simota
vicho написа:бате, аз не разбирам и гледам какви са данните на ЕКУ-то, след като то казва, че през конуса преминава по-малко въздух, значи е така, пък от къде, как и защо минава, не ме интересува особенно
а през тунинг изпълнението като премине повече въздух и какво? двигателя го засмуква всичкия и колата полита, така ли?
Siemens-а е много хубава електроника, показва LIVE DATA!
'айде стига глупости, че се изморявам, то човек да не се опита да ви обясни нещо...
Минава по-малко щото е горещ Охлади го и ще мине повече.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани