Споретен филтър Simota
Модератор: bum_bum
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
Не съм професионалист със тунинг сервиз от 100 хиляди години зад гърба си,но според мене против всякъкви принципи на физиката и химията, не може никой да ме обеди че двигателя ще диша по добре с филтър по близко до асвалта!!!!Нека ентусиастите да пробват да ходят боси по асфалта лятно време и да видиме спорет колко от тях температурата е достатъчно ниска зада няма детонаций!!!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Споретен филтър Simota
Мога да ти демонстрирам лятото. 27 градуса разлика от тоя близо до асфалта и стоковата кутия. Познай в полза на кое
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Споретен филтър Simota
cursed_in_enternity за "съжаление" и при БМВ-то и при предишната ми кола (Ford Probe 2.5 V6) трика с въздуха от до пътя върши много добра работа (при Форда самия филтър беше под мотора).
Това е от личен опит, без да намесвам закони на физики и книги
Това е от личен опит, без да намесвам закони на физики и книги
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
bum_bum написа:Мога да ти демонстрирам лятото. 27 градуса разлика от тоя близо до асфалта и стоковата кутия. Познай в полза на кое
Не съм имал предвид въобще стоковата кутия, а така наречения шорт рам интеик,който е нещо горе долу като при твоето бмв с к&н филтъра самоче се пада горе долу на местото на кутията+1 въздухозаборник на предния капак и 1 термощит мисля че ще диша по хлдничък въздух,но това са си само догатки,живот и здраве ще разбера в деиствителност как е положението
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Споретен филтър Simota
Долу под филтъра има кори и няма как да смуче топло от асфалта,а като си надупчиш бронята вятъра блъска директно в него
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
Няма спор че изпълнението на твойта е много професионално и перфектно пресметнато,със отворите в бронята.
Но трябва да има и други вариянти,зада не станат всички баварий еднакви,а да има разнообразие от идеи и визия на возилата!
Но трябва да има и други вариянти,зада не станат всички баварий еднакви,а да има разнообразие от идеи и визия на возилата!
Re: Споретен филтър Simota
bum_bum написа:Долу под филтъра има кори и няма как да смуче топло от асфалта,а като си надупчиш бронята вятъра блъска директно в него
А за кола, която се кара ежедневно... в дъжд, сняг... Проблеми дали ще има
Ще може ли снимка на твоя филтър как си го отвел долу и с каква тръба ?
Моя, за да се смъкне, трябва да махам фара... Но това като сложа 'сИнон, че така или иначе ще се маха фара... За сега стои зад него...
Само при усет, като си сложа ръката на мястото на филтърната кутия и долу, където мисля да отведа филтъра, се усеща доста температурна разлика
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Споретен филтър Simota
Карал съм в безобразен дъжд в който повечето коли спряха,щото не се виждаше нищо и то точно на първото изкарване с филтъра по тоя начин и не съм имал проблем.
Дунев също каза,че на всичките си нисани завирал филтъра възможно най-надолу близо до земята и не е имал грижа с вода.
А мойта кола си е ежедневка. В дъжд си я карам,само зимата на сняг не е тествано.
Дунев също каза,че на всичките си нисани завирал филтъра възможно най-надолу близо до земята и не е имал грижа с вода.
А мойта кола си е ежедневка. В дъжд си я карам,само зимата на сняг не е тествано.
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
Колега бум бум а ти замислял ли си се евентуално да заместиш гуменото гофре преди дросела с алуминиева тръба,и ако да,какво те е накарало да не я сложиш?Аз доколкото знам алуминиевите тръби намаляват значително триенето на въздуха и респективно неговата температура при постъпване в колектора.Питам те щото съм сигурен че не те е спряла трудността за изпълнение!!!
Re: Споретен филтър Simota
Колега cursed_in_eternity, а ти замислял ли си се защо там има гумено гофре а не алуминиева тръба, т.е. защо е гумено и защо е гофре, като може да е пластмаса и да е тръба?
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
По принцип се твърди че се използват тези рестриктори гумените съединения заради разни норми за допустими шумове и някви такива глупости,щото се водило че заглушавали в известна степен звука от засмукването на въаздуха.Аз освен заради извивката друга причина не виждам да не се използва алуминиева тръба,но според мене и това не е пречка при положение че се продават 90 градусови колена.Ако споделиш твоито виждане ще съм ти много благодарен,щото аз лично съм се замислил да направя така на моята
A ето и една примерна произволно избрана снимка на някъква кола,от гугъл:
A ето и една примерна произволно избрана снимка на някъква кола,от гугъл:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна cursed_in_eternity на 29 Ное 2010, 16:01, променена общо 1 път
Re: Споретен филтър Simota
Ми ще споделя, защо да не споделя ...
Оригинално дебитомерът се намира на филтърата кутия и не се мести много много...за разлика от двигателя. След слагането на CAI най-често пак се намира във взаимосвързано с heat shield-a състояние, а двигателят продължава все така да си се клати, особено при злостен старт от място... Та заради тези вибрации ако гуменото гофре не е между дросела и дебитомера, трябва да е между дебитомера и филтъра. С една дума едната точка като се клати, а другата не, трябва да има звено, което да прави това възможно... инак или ще се къса всеки ден по нещо или филтърът ще се блъска в капака.
С една дума - вибрации .
Оригинално дебитомерът се намира на филтърата кутия и не се мести много много...за разлика от двигателя. След слагането на CAI най-често пак се намира във взаимосвързано с heat shield-a състояние, а двигателят продължава все така да си се клати, особено при злостен старт от място... Та заради тези вибрации ако гуменото гофре не е между дросела и дебитомера, трябва да е между дебитомера и филтъра. С една дума едната точка като се клати, а другата не, трябва да има звено, което да прави това възможно... инак или ще се къса всеки ден по нещо или филтърът ще се блъска в капака.
С една дума - вибрации .
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Re: Споретен филтър Simota
Мерси че сподели,обаче не забравяи че има силиконови съединения между дросела и тръбата и тръбата и дебитомера,които също са гъвкави,така че мисля ще се съгласиш че става врътката нали?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- cursed_in_eternity
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: България,София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i 93год.
- Мечтае да кара: това по горе ми стига за сега но една колекция от М3-ки не бих отказал
- Детайли за колата: Къса ми нервите!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани