K&N filter i podobni + i -

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

отг::K&N filter i podobni + i -

Мнение от DA WOLF » 23 Апр 2002, 20:48

Da ama mnogo ot modelite BMW ia niamat taia traba, a i po net-a niakoi kazvat che shtialo da darpa topal vazduh ot nagreliat se ot slanceto asfalt... abeee bash maniacite (kat kamikadze) dupchat predniat kapak i gotovo... :-)

E30 318iS '91

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 12.04.2002
Местоположение: София

отг::K&N filter i podobni + i -

Мнение от The_One » 24 Апр 2002, 12:38

Да всъшност, точно така се получава.
Зависи от какво сменяш по всмукателните тръби.
Аз лично не съм виждал конусообразният филтър и може би заради това не съм много в час с него.

Но в случая с обикновенния, то единственият ефект според мен е че не купуваш често въздушни филтри.

Но в случая с конусообразният, би било наистина глупаво да няма въздуховод примерно от предната решетка. Но пък от друга страна, този въздуховод би довел до допълнитлно ограничение на дебита и завихряния.

Wipe them out! All of them!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

отг::K&N filter i podobni + i -

Мнение от Breyton » 24 Апр 2002, 15:49

Moge i voda da drupne ot tam.A eto po-dolu na snimkata druga alternativa.

Mom4eto,koeto NE sliza ot BMW-to!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 21.02.2002
Местоположение: Варна, България

отг::K&N filter i podobni + i -

Мнение от cj » 25 Апр 2002, 19:06

В общи линии всичко казано до тук по отношение на топлия въздух и отворените филтри съвпада и с моето мнение. Дори е възможно да се загубят коне, ако не се изолира конуса. За съжаление подобни оригинални пакети струват доста пари - за моя Фокус цената е 200 долара. Колкото до БМВ - не съм запознат с разпожението на мотора и не мога да дам конкретен съвет. Ето обаче няколко интересни решения:

1. Това е фабричното място на филтъра (drop-in) при Форд Фокус. За по-добра ориентация - автомобилът е сниман отпред.
http://a1.cpimg.com/image/15/6C/9701141 ... C00C9-.jpg

2. Този вариянт е дърпа въздух отпред и е напълно изолиран от мотора. Прозиводител: Esslinger
http://a5.cpimg.com/image/D3/69/9701075 ... D019D-.jpg

3. Тук филтъра е репозициониран. Разположен е ниско, точно зад предната броня. Производител: Injen
http://a8.cpimg.com/image/F4/6A/9701108 ... 001E0-.jpg

4. Това е снимка на конусовиден филтър с топлинен щит.
http://a1.cpimg.com/image/0B/6B/9701131 ... 80190-.jpg

5. Ето снимка само на топлинен щит. Производител: Dragon. Вижте тази страница: http://www.dragonintakes.com Имат универсални щитове за доста модели, както и някои други интересни решения.
http://a2.cpimg.com/image/D0/69/9701072 ... 001FE-.jpg

6. Тази снимка също е от гореспоменатия сайт. Продуктът представлява изолационна кутия и се продава без филтър.
http://a4.cpimg.com/image/B8/71/9701304 ... 001E0-.jpg

Още няколко думи за размисъл: много хора дупчат предния капак за да влиза повече въздух. По-важно обаче е да прецените нещата така, че да има от къде да излиза и топлия. С други думи, целта е да се направи "течение" под капака и да се постигне най-бързо проветряване.

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

отг::K&N filter i podobni + i -

Мнение от Turturelo » 25 Апр 2002, 20:14

abeee bash maniacite (kat kamikadze) dupchat predniat kapak i gotovo... :-)

E30 318iS '91


Kamikadze mu e dupchen kapaka poradi druga prichina,ne zaradi vyzdushniq filtyr

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook