K&N filter i podobni + i -
Модератор: bum_bum
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
отг::K&N filter i podobni + i -
Da ama mnogo ot modelite BMW ia niamat taia traba, a i po net-a niakoi kazvat che shtialo da darpa topal vazduh ot nagreliat se ot slanceto asfalt... abeee bash maniacite (kat kamikadze) dupchat predniat kapak i gotovo... :-)
E30 318iS '91
E30 318iS '91
отг::K&N filter i podobni + i -
Да всъшност, точно така се получава.
Зависи от какво сменяш по всмукателните тръби.
Аз лично не съм виждал конусообразният филтър и може би заради това не съм много в час с него.
Но в случая с обикновенния, то единственият ефект според мен е че не купуваш често въздушни филтри.
Но в случая с конусообразният, би било наистина глупаво да няма въздуховод примерно от предната решетка. Но пък от друга страна, този въздуховод би довел до допълнитлно ограничение на дебита и завихряния.
Wipe them out! All of them!
Зависи от какво сменяш по всмукателните тръби.
Аз лично не съм виждал конусообразният филтър и може би заради това не съм много в час с него.
Но в случая с обикновенния, то единственият ефект според мен е че не купуваш често въздушни филтри.
Но в случая с конусообразният, би било наистина глупаво да няма въздуховод примерно от предната решетка. Но пък от друга страна, този въздуховод би довел до допълнитлно ограничение на дебита и завихряния.
Wipe them out! All of them!
- Breyton
- ентусиаст
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
отг::K&N filter i podobni + i -
Moge i voda da drupne ot tam.A eto po-dolu na snimkata druga alternativa.
Mom4eto,koeto NE sliza ot BMW-to!!!
Mom4eto,koeto NE sliza ot BMW-to!!!
отг::K&N filter i podobni + i -
В общи линии всичко казано до тук по отношение на топлия въздух и отворените филтри съвпада и с моето мнение. Дори е възможно да се загубят коне, ако не се изолира конуса. За съжаление подобни оригинални пакети струват доста пари - за моя Фокус цената е 200 долара. Колкото до БМВ - не съм запознат с разпожението на мотора и не мога да дам конкретен съвет. Ето обаче няколко интересни решения:
1. Това е фабричното място на филтъра (drop-in) при Форд Фокус. За по-добра ориентация - автомобилът е сниман отпред.
http://a1.cpimg.com/image/15/6C/9701141 ... C00C9-.jpg
2. Този вариянт е дърпа въздух отпред и е напълно изолиран от мотора. Прозиводител: Esslinger
http://a5.cpimg.com/image/D3/69/9701075 ... D019D-.jpg
3. Тук филтъра е репозициониран. Разположен е ниско, точно зад предната броня. Производител: Injen
http://a8.cpimg.com/image/F4/6A/9701108 ... 001E0-.jpg
4. Това е снимка на конусовиден филтър с топлинен щит.
http://a1.cpimg.com/image/0B/6B/9701131 ... 80190-.jpg
5. Ето снимка само на топлинен щит. Производител: Dragon. Вижте тази страница: http://www.dragonintakes.com Имат универсални щитове за доста модели, както и някои други интересни решения.
http://a2.cpimg.com/image/D0/69/9701072 ... 001FE-.jpg
6. Тази снимка също е от гореспоменатия сайт. Продуктът представлява изолационна кутия и се продава без филтър.
http://a4.cpimg.com/image/B8/71/9701304 ... 001E0-.jpg
Още няколко думи за размисъл: много хора дупчат предния капак за да влиза повече въздух. По-важно обаче е да прецените нещата така, че да има от къде да излиза и топлия. С други думи, целта е да се направи "течение" под капака и да се постигне най-бързо проветряване.
1. Това е фабричното място на филтъра (drop-in) при Форд Фокус. За по-добра ориентация - автомобилът е сниман отпред.
http://a1.cpimg.com/image/15/6C/9701141 ... C00C9-.jpg
2. Този вариянт е дърпа въздух отпред и е напълно изолиран от мотора. Прозиводител: Esslinger
http://a5.cpimg.com/image/D3/69/9701075 ... D019D-.jpg
3. Тук филтъра е репозициониран. Разположен е ниско, точно зад предната броня. Производител: Injen
http://a8.cpimg.com/image/F4/6A/9701108 ... 001E0-.jpg
4. Това е снимка на конусовиден филтър с топлинен щит.
http://a1.cpimg.com/image/0B/6B/9701131 ... 80190-.jpg
5. Ето снимка само на топлинен щит. Производител: Dragon. Вижте тази страница: http://www.dragonintakes.com Имат универсални щитове за доста модели, както и някои други интересни решения.
http://a2.cpimg.com/image/D0/69/9701072 ... 001FE-.jpg
6. Тази снимка също е от гореспоменатия сайт. Продуктът представлява изолационна кутия и се продава без филтър.
http://a4.cpimg.com/image/B8/71/9701304 ... 001E0-.jpg
Още няколко думи за размисъл: много хора дупчат предния капак за да влиза повече въздух. По-важно обаче е да прецените нещата така, че да има от къде да излиза и топлия. С други думи, целта е да се направи "течение" под капака и да се постигне най-бързо проветряване.
отг::K&N filter i podobni + i -
abeee bash maniacite (kat kamikadze) dupchat predniat kapak i gotovo... :-)
E30 318iS '91
Kamikadze mu e dupchen kapaka poradi druga prichina,ne zaradi vyzdushniq filtyr
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани