Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
Модератор: bum_bum
Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
*По желание и на други колеги* ... Моето питане е ще станат ли такива колектори от м50 , на м52б20ту ? И долу, нямат дупка за о2 сензорите... Ако искат някакво преправяне, то какво ще е то
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
Българско естествено голямата бургия, CO-то и гайка чисто и просто
- Красимир!
- младши ентусиаст
- Мнения: 404
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3 CSL
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
A някой може ли да постне цялата изпускателна система на е46, и има ли разлика между тази на 320 и 330?
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
Красимир! написа:A някой може ли да постне цялата изпускателна система на е46, и има ли разлика между тази на 320 и 330?
Няма как да няма сериозна разлика между генерация от 4 цилиндрово БМВ и такава от 6 цилиндрово БМВ...
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
Dimitroff написа:Красимир! написа:A някой може ли да постне цялата изпускателна система на е46, и има ли разлика между тази на 320 и 330?
Няма как да няма сериозна разлика между генерация от 4 цилиндрово БМВ и такава от 6 цилиндрово БМВ...
Абре не те ли беше срам да го кажеш това Защо ме прехвърли в клас "4 цилиндрови"
А също така искам малко компетентни мнения за и против термолентите... Че чувам разногласия И че няма смисъл да се дават пари на вятъра
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
Има смисъл, но само на турбинирани коли. Аз даже мисля на моята да й омотая тръбите, па да видим какво ще излезе
Si non confectus, non reficiat.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
Zagy написа:Има смисъл, но само на турбинирани коли. Аз даже мисля на моята да й омотая тръбите, па да видим какво ще излезе
Най-вероятно "нищо"
Лично според мен си заслужава спортна генерация ама хубава,което ще рече поне 1500-2000лв. а китайските реплики си ги оставете китайците да карат с тях
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
Забелязал съм, че из този форум много хора се кланят на "маркови" решения (за генерация примерно).
Нима няма хора тук, които се опитват със сравнително малко средства да направят нещо кадърно ?
Пример - копирай дизайна на някоя "маркова" система и хвани приятел със сервиз или нещо такова да ти я сглоби. Ще ти излезе поне 3 пъти по-евтино. Естествено решението си е изцяло твое. Аз лично съм на принципа проба-грешка, докато не нацеля точната конфигурация.
Чугунените колектори се пукат при евентуално омотаване с термолента.
Dimitroff погледни генерацията на Е36 320 м52б20 и на м42б18 за сериозните разлики..
запазва се температурата на газовете -> по-голяма скорост -> сещате се от тук нататък
Нима няма хора тук, които се опитват със сравнително малко средства да направят нещо кадърно ?
Пример - копирай дизайна на някоя "маркова" система и хвани приятел със сервиз или нещо такова да ти я сглоби. Ще ти излезе поне 3 пъти по-евтино. Естествено решението си е изцяло твое. Аз лично съм на принципа проба-грешка, докато не нацеля точната конфигурация.
Чугунените колектори се пукат при евентуално омотаване с термолента.
Dimitroff погледни генерацията на Е36 320 м52б20 и на м42б18 за сериозните разлики..
Има смисъл, но само на турбинирани коли. Аз даже мисля на моята да й омотая тръбите, па да видим какво ще излезе
запазва се температурата на газовете -> по-голяма скорост -> сещате се от тук нататък
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
ръб написа:запазва се температурата на газовете -> по-голяма скорост -> сещате се от тук нататък
Е да давам ли излишни пари за термоленти или не Ето, че и тук има разногласия
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
ТЕОРЕТИЧНО трябва да има положителен ефект Познавам доста хора, които са си увили колекторите на атмосферките.
Идеята при турбо колите, е че по-голямата скорост на газовете развърта по-бърже турбината
А и при атмосферките попринцип целта на добрата генерация е да изкарва максимално количество газове с максимална скорост
Идеята при турбо колите, е че по-голямата скорост на газовете развърта по-бърже турбината
А и при атмосферките попринцип целта на добрата генерация е да изкарва максимално количество газове с максимална скорост
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
ръб написа:запазва се температурата на газовете -> по-голяма скорост -> сещате се от тук нататък
Точно , но не съм сигурен колко ще го усетя ефекта. Ако ми изпадне термолента ще се жертвам в името на експеримента даже и рима има
Si non confectus, non reficiat.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
uCnaHeTcA написа:ръб написа:запазва се температурата на газовете -> по-голяма скорост -> сещате се от тук нататък
Е да давам ли излишни пари за термоленти или не Ето, че и тук има разногласия
Термолентата не е скъпа бе спаниш бой!Аз си бях взел 5 метра за 20 кинта!Ама беше преди кризата!
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
BULL3T написа:uCnaHeTcA написа:ръб написа:запазва се температурата на газовете -> по-голяма скорост -> сещате се от тук нататък
Е да давам ли излишни пари за термоленти или не Ето, че и тук има разногласия
Термолентата не е скъпа бе спаниш бой!Аз си бях взел 5 метра за 20 кинта!Ама беше преди кризата!
За шестака са необходими около 15 метра, за да се увие добре, заедно с даунпайповете... Имах оферти за разни китайски, но имах и за няква италианска със сертификати, ала-бала, ма на дебела цена, та именно за това питам...
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
uCnaHeTcA написа:BULL3T написа:uCnaHeTcA написа:ръб написа:запазва се температурата на газовете -> по-голяма скорост -> сещате се от тук нататък
Е да давам ли излишни пари за термоленти или не Ето, че и тук има разногласия
Термолентата не е скъпа бе спаниш бой!Аз си бях взел 5 метра за 20 кинта!Ама беше преди кризата!
За шестака са необходими около 15 метра, за да се увие добре, заедно с даунпайповете... Имах оферти за разни китайски, но имах и за няква италианска със сертификати, ала-бала, ма на дебела цена, та именно за това питам...
Питам само,защо искаш да увиеш и даунпайпа? Увии Само колектора и това е! Не ти тряя да увиваш половината генерация. И ти казвам от сега,на атмосферка много файда от термо лента няма,на форда като сложиш спортния изпускател,ме нахулиха как не съм използвал термо лента,свалих го сложих термолента и разлика никаква! За мен няма смисъл,но ти си решаваш.
п.п. Ти нали я продаваше тая кола кво стана?
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти
BULL3T написа:uCnaHeTcA написа:BULL3T написа:uCnaHeTcA написа:ръб написа:запазва се температурата на газовете -> по-голяма скорост -> сещате се от тук нататък
Е да давам ли излишни пари за термоленти или не Ето, че и тук има разногласия
Термолентата не е скъпа бе спаниш бой!Аз си бях взел 5 метра за 20 кинта!Ама беше преди кризата!
За шестака са необходими около 15 метра, за да се увие добре, заедно с даунпайповете... Имах оферти за разни китайски, но имах и за няква италианска със сертификати, ала-бала, ма на дебела цена, та именно за това питам...
Питам само,защо искаш да увиеш и даунпайпа? Увии Само колектора и това е! Не ти тряя да увиваш половината генерация. И ти казвам от сега,на атмосферка много файда от термо лента няма,на форда като сложиш спортния изпускател,ме нахулиха как не съм използвал термо лента,свалих го сложих термолента и разлика никаква! За мен няма смисъл,но ти си решаваш.
п.п. Ти нали я продаваше тая кола кво стана?
Именно за т'ва се интересувам, дали има разлика и дали да я взимам...
П.С. Тая кола никога не съм я ползвал за продажба. Мислех , че има ентусиасти тука, които да я оценят и да й се радват повече от мен, но явно няма, та си я карам въобще без проблеми Дълго време съм се чудел дали да я пускам, за това и цената е такава... Ако ми беше за продажба и се нуждаех спешно от кеш, надали цената щеше да е такава... Все пак не се занимавам с покупко/продажба Цената бе съобразена с автомобила, но въпреки това хората търсят възможно най-евтиното, независимо какъв дарак ще вземат... Както и да е... Тази тема е дълга и широка и се изнервям като говоря по нея, така че нека спрем до тук
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани