Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от uCnaHeTcA » 27 Окт 2010, 12:57

BULL3T написа:
uCnaHeTcA написа:
kronos написа:Някаква промяна във вървежа?

Ми... След ... цял следобед, прекаран в сферата на високите обороти, смея да твърдя, че има доста добра положителна разлика :twisted: Аз лично съм доста доволен, и от към вървеж, и от към звук :twisted: :bowdown:
П.С. Некст, за цени не ми се говори, че отдавна ми излязоха сметките от главата :gives:


Аз мисля да сложа колектор от S50b30/b32 на 25цата и ще ти кажа и аз какво мисля,но съм почти сигурен,че ефекта и при мен ще е доста добър.

Имам само един въпрос, назад остави ли стоковата генерация?

Бъди сигурен, че ще има доста добър ефект :yes:
Е, то оставаше и да я оставя стоковица назад :mhihi: ... 2х50 алуминизирана неква джиджи-биджи , 2 резонатора , гащи на 60-63, пак алуминизирана до крайното Scorpion :twisted: :yes:

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3900
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от Kroki » 01 Ное 2010, 14:20

На събора, яко вървеше! :winky:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от uCnaHeTcA » 01 Ное 2010, 15:50

Kroki написа:На събора, яко вървеше! :winky:

Ето, нека колегите да споделят за вървежа, че аз съм облъчен :mhihi: :ok: :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от BULL3T » 02 Ное 2010, 18:25

uCnaHeTcA написа:
Kroki написа:На събора, яко вървеше! :winky:

Ето, нека колегите да споделят за вървежа, че аз съм облъчен :mhihi: :ok: :bchug:


Мани ги колегите кво викат,аз вярвам само от първо лице. На тебе кажи как ти се стори колата,че аз имам идеята кво да правя вече,та искам да разбера какво ще се получи и при мен. :yes:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от uCnaHeTcA » 02 Ное 2010, 19:43

BULL3T написа:
uCnaHeTcA написа:
Kroki написа:На събора, яко вървеше! :winky:

Ето, нека колегите да споделят за вървежа, че аз съм облъчен :mhihi: :ok: :bchug:


Мани ги колегите кво викат,аз вярвам само от първо лице. На тебе кажи как ти се стори колата,че аз имам идеята кво да правя вече,та искам да разбера какво ще се получи и при мен. :yes:

Слагай смело, няма да се разочароваш :yes: Има известна разлика във вървежа :yes:

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от alx » 03 Ное 2010, 23:06

единствения проблем е че отворената генерация дърпа въртящия момент по-високо в оборотите.. и до около 4000 оборота ти се струва по-слаба, но след това.. доста по-пъргава...

най-общо казано.

демек, ако ще я караш основно из града и на ниски обороти- няма смисъл да се пипа.
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1898
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: 39

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от DanielzZz » 04 Ное 2010, 15:04

Колега,няма ли да ги увиеш в термо лента?
Ако не се лъжа имат по-тънки стени и излъчват повече топлина към коша.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от bum_bum » 04 Ное 2010, 15:14

alx написа:единствения проблем е че отворената генерация дърпа въртящия момент по-високо в оборотите.. и до около 4000 оборота ти се струва по-слаба, но след това.. доста по-пъргава...

най-общо казано.

демек, ако ще я караш основно из града и на ниски обороти- няма смисъл да се пипа.


Няма ли значение дали са long или short tubes? Т.е. ако са къси за градско да е дори по-добре, а ако са дълги едно омотаване с лента да оправи донякъде нещата?
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от alx » 04 Ное 2010, 20:20

да- като цяло късите хедъри (шортис) помагат ниските и средните но пречат на високите

дългите (лонгтюбс) помагат на високите, но ниските и средните страдат.

мисли го така- кривата на въртящия момент има горе долу една и съща форма независимо от колекторите (при всичко друго еднакво), но със различните хедъри я местиш наляво-надясно в оборотите. като е по-наляво- повече въртящ момент в ниските = повече въртящ момент в ниските :) като я избуташ по-надясно- повече въртящ момент във високите = повече коне.

омотаването помага.. но много малко особено за атмосферните двигатели както писах в темата за термолентите...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от uCnaHeTcA » 05 Ное 2010, 0:59

alx написа:да- като цяло късите хедъри (шортис) помагат ниските и средните но пречат на високите

дългите (лонгтюбс) помагат на високите, но ниските и средните страдат.

мисли го така- кривата на въртящия момент има горе долу една и съща форма независимо от колекторите (при всичко друго еднакво), но със различните хедъри я местиш наляво-надясно в оборотите. като е по-наляво- повече въртящ момент в ниските = повече въртящ момент в ниските :) като я избуташ по-надясно- повече въртящ момент във високите = повече коне.

омотаването помага.. но много малко особено за атмосферните двигатели както писах в темата за термолентите...

:yes: Моя не е от късите и си ми е перфЕ, все пак няма да се влачим на илядо оборота :mhihi: Това за ниските и високите, наистина е така, доста се рових преди да взема решение какви и 'що да бъдат и нарочно не са къси, именно защото не видях абсолютно никакъв смисъл от ниските :dunno: Пример... При един драг - на старта, на 1ва - добре... че даже и там не е добре, че се тръгва на 3000+ оборота... И след това при всяка смяна са отново 3-4хил.об. и нагоре... При дрифта - пак се дрифти на високи обороти... Е смисъла от ниските, аз лично не го намирам... Освен ако някой няма да си тунингова колата за градско пенсионерско каране до 2000 оборота... :dunno: 'Ма аз за такъв тунинг, съм не чувал до сега, пък незнам :mhihi: :yes: :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от Делян » 05 Ное 2010, 1:09

Тая идея с пенсионерския тунинг, ми се струа че ще е бая вървежна у мерц форумо :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от bum_bum » 05 Ное 2010, 8:35

Ами аз съм с къси и ми е добре ;) Колекторите отпушват леко в ниските, където по принцип колата си беше умряла, по-нагоре идват валовете и големия всмукател и нещата си идват на мястото. Върви добре и на ниски и на високи ;) Със сигурност щеше да е по-добре с дълги, щото силата и конете идват във високите ама пък нали е и ежедневка уж.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от BULL3T » 05 Ное 2010, 10:37

bum_bum написа:Ами аз съм с къси и ми е добре ;) Колекторите отпушват леко в ниските, където по принцип колата си беше умряла, по-нагоре идват валовете и големия всмукател и нещата си идват на мястото. Върви добре и на ниски и на високи ;) Със сигурност щеше да е по-добре с дълги, щото силата и конете идват във високите ама пък нали е и ежедневка уж.


А за дрифт кое е по-добре?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 3.07.2009
Местоположение: България;Варна
Пол: Мъж
Кара: E36 320ci
Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от Бумърчето » 05 Ное 2010, 22:43

Германеца изчислил че това са колекторите с диаметъра минималните чупкина ТРЪБИТЕ и някой си решава че като станат по големи и 100 коня отгоре :mhihi: Някой да познава теорията на движението на газовете.Изведнъж мотора ще бълва повече а?Кой ще го вкара повечето а?Кво става като успокоиш газовете в генерацията а?Някой да има понятие от налягания, вакууми искорости на газове а? Искате да правите нещо ами прочетете за това има написани книги и те случайно не са написани! Тези които правят тези неща са ги прочели.
Сложил конусен филтър питам кое гори кой и как прави дименсията за въздух и гориво иповече въздух при константа гориво кво ще направи и от кое се създават димнигазове за движението на буталата и най лесното спортните автомобили колко гориво изразходват на състезание а въздух :lol:
Върви пък не гори - няма такава риба :mhihi: То има ама бавно......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Спортни колектори на е46 - размисли и страсти

Мнение от uCnaHeTcA » 05 Ное 2010, 23:16

Бумърчето написа:Германеца изчислил че това са колекторите с диаметъра минималните чупкина ТРЪБИТЕ и някой си решава че като станат по големи и 100 коня отгоре :mhihi: Някой да познава теорията на движението на газовете.Изведнъж мотора ще бълва повече а?Кой ще го вкара повечето а?Кво става като успокоиш газовете в генерацията а?Някой да има понятие от налягания, вакууми искорости на газове а? Искате да правите нещо ами прочетете за това има написани книги и те случайно не са написани! Тези които правят тези неща са ги прочели.
Сложил конусен филтър питам кое гори кой и как прави дименсията за въздух и гориво иповече въздух при константа гориво кво ще направи и от кое се създават димнигазове за движението на буталата и най лесното спортните автомобили колко гориво изразходват на състезание а въздух :lol:
Върви пък не гори - няма такава риба :mhihi: То има ама бавно......

Яла да ти покажем таА риба :mhihi: :winky:
Е, на - вечер градско, около полунощ :arrow:
Изображение
Ся' дан' кажеш, че съм я пуснал на свободна по баир, та за т'ва така :mhihi:
Е, на - след 43км. градско на следващия ден от късен следобед до около полунощ... :arrow: Изображение
Ся' 'ше ка'еш' - 'ма тя от бавните :mhihi: Не е като на Събора да нямаше 20ска или Йес-ка, дет' да ме отупа, така че не смятам, че е от баш най-бавните :winky:
П.С. Това с "Германеца измислил еди какво си, направил еди какво си..." стана доста клиширано вече :winky:
Последна промяна uCnaHeTcA на 06 Ное 2010, 3:08, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook