За и против слагане на спортен филтър K&N на E46 330.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3 CSL

За и против слагане на спортен филтър K&N на E46 330.

Мнение от Красимир! » 08 Авг 2010, 9:38

Колеги, събирам отзиви да сменям сегашния с един спортен, чудя се дали има смисъл, и дали да е панелен или конусовиден.

Давайте, които има каквито и да е впечатления, да казва. Приемам всякакви предложения.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 4.03.2007
Местоположение: Банишора
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS;E30 325i
Мечтае да кара: Самолет

Re: За и против слагане на спортен филтър K&N на E46 330.

Мнение от Helix » 08 Авг 2010, 15:01

Слагай панелен смело, но не очакваи чудеса.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3 CSL

Re: За и против слагане на спортен филтър K&N на E46 330.

Мнение от Красимир! » 08 Авг 2010, 15:23

Не очаквам чудеса от това, чудесата ще дойдат от друга промяна.

Но, защо панелен, а не конусовиден примерно?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1369
Регистриран на: 14.04.2008

Re: За и против слагане на спортен филтър K&N на E46 330.

Мнение от slatanic » 08 Авг 2010, 15:32

Красимир! написа:Не очаквам чудеса от това, чудесата ще дойдат от друга промяна.

Но, защо панелен, а не конусовиден примерно?

Първо,защото конуса има нужда от топлинен щит за да не смуче горещ въздух от двигателя и да се получи обратен ефект(т.е. вместо да върви повече колата да почне да не върви :mhihi: ) и второ,защото начина на монтаж е пъти по-бърз и лесен и всичко си остава във стоковият вид.
А количеството засмукан въздух не е кой знае колко по-малко отколкото със конус.
Т.е. хем по-чисто,хем по-лесно със панелен филтър е чудесно. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3 CSL

Re: За и против слагане на спортен филтър K&N на E46 330.

Мнение от Красимир! » 08 Авг 2010, 15:50

Ясно, ще ходя при K&N тогава. Разбрах, че си трябва и препарати за почистване на определен период от време. Предполагам там ще разбера повече за това.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1369
Регистриран на: 14.04.2008

Re: За и против слагане на спортен филтър K&N на E46 330.

Мнение от slatanic » 08 Авг 2010, 16:02

Красимир! написа:Ясно, ще ходя при K&N тогава. Разбрах, че си трябва и препарати за почистване на определен период от време. Предполагам там ще разбера повече за това.

Има си и препарати дам.Но панелният филтър(или конусният спортен) си е една хубава инвестиция от гледна точка на това,че го взимаш веднъж и от там на сетне само се промива и намазва с правилната химия и се ползва с години.
А иначе на всяка смяна нов! :mhihi:
Взимай смело! :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: За и против слагане на спортен филтър K&N на E46 330.

Мнение от Jim Beam » 08 Авг 2010, 20:50

slatanic написа:
Красимир! написа:Не очаквам чудеса от това, чудесата ще дойдат от друга промяна.

Но, защо панелен, а не конусовиден примерно?

А количеството засмукан въздух не е кой знае колко по-малко отколкото със конус.
:mhihi:


Това пък от къде го разбра? Измервал ли си го? Като филтри може да са с горе доло еднаква пропускливост, но кутията бърка работата, защото е рестриктивна самата тя.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Кара: G02 X4 M40d

Re: За и против слагане на спортен филтър K&N на E46 330.

Мнение от blacksapphire » 08 Авг 2010, 21:12

Слагай смело панелен. Вероятно ще ти е последната смяна, докато колата е у теб :mhihi: Усеща се няква минимална разлика, но наистина не очаквай чудеса, тя достатъчно си върви 30ката

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: За и против слагане на спортен филтър K&N на E46 330.

Мнение от ръб » 08 Авг 2010, 22:17

Аз съм за конуса, стига да е правилно монтиран и топло изолиран. Има ефект от него, докато от панелния филтър (JR) никва промяна не видях (колата беше Ford Cougar 2.0 16V).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3 CSL

Re: За и против слагане на спортен филтър K&N на E46 330.

Мнение от Красимир! » 09 Авг 2010, 10:52

blacksapphire написа:Слагай смело панелен. Вероятно ще ти е последната смяна, докато колата е у теб :mhihi: Усеща се няква минимална разлика, но наистина не очаквай чудеса, тя достатъчно си върви 30ката


Aбе,вече не върви достатъчно, хаха.

Ще ходя да разпитам хората в K&N какво ще кажат. Скоро сигурно и колектори ще инсталнем :)

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: За и против слагане на спортен филтър K&N на E46 330.

Мнение от K_Ilkov » 09 Авг 2010, 13:13

много бързо ти умаля нещо :mhihi:

ако целиш някакъв сериозен резултат от филтъра K&N си имат система:
http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-1001

по спомен около 300 долара беше

ако слагаш конус, не слагай какъв да е, а такъв, който k&n дават за 330и

по отношение на колекторите мога да помогна с мнението на колегата МаХо, който слага колектори на неговата пролетта:

MaXo написа:Най-хубавия мод за тази кола ... звука не става неприятен ... напротив ... пак си е тиха и приятна за пътувания. Колата тръгва много повече и малко свали разхода ... може би с около 1 литър свали средно разхода. Ламбадите ги дистанцирах с малко отворче пред тях ... около 5мм .... грешка от тях не съм имал до момента. За цена вече е помня... и търговец също. Но според мен са еднакви ... виж там от фийдбек, кой е надежден и това е. Интересно... доста трудоемка е работата по слагането им ... и няма да съвпаднат най-вероятно фланците на колектора с тези на генерацията назад ... та си трябва преправяне да се напаснат. Както и може да не можеш да навиеш сондите на последните места за тях. Задните ... тези, които трябва да излъжеш фактически. Просто при мен така бяха сложили местата за сондите, че те опираха в купето. Това е ... успех и сподели после какво е станало.
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3 CSL

Re: За и против слагане на спортен филтър K&N на E46 330.

Мнение от Красимир! » 09 Авг 2010, 13:18

K_Ilkov, ще го мисля.

Относно колекторите на Максо, знам, аверче ми е. Карал съм я неговата, ефекта е точно както описва той, наистина колата тръгна, а звука е наистаина невероятен.

Общо взето по неговия път може да тръгна - с колектори и чип, че нещо наистина взе да умалява.

Интересувам се и от разни суперчарджъри на Active Autowerke, както и G-Power, само където тях, най - близкия им офис е в Белгия, Австрия... aма тама работата е малко тегава и цената е хубава, ама предполагам си заслужава, поне от това което чета от чуждите форуми.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: За и против слагане на спортен филтър K&N на E46 330.

Мнение от K_Ilkov » 09 Авг 2010, 15:47

:yes:

тъй като и аз си чакам 330-ката действай да тръгвам след това аз пък по твоя път :mhihi:

Ако моднеш нещо споделяй да знаеме кви са резултатите.

това с чарджърите вече е дебела работа, и от към цена и от към правене. До колкото знам иначе може да купиш кита и да го монтираш в БГ.
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 18.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3 CSL

Re: За и против слагане на спортен филтър K&N на E46 330.

Мнение от Красимир! » 09 Авг 2010, 18:43

Ще слагам тия дни панелния, скоро и колектори.

Oтносно чарджърите, на Active Autowerke е доста добър, цената е 4к $, на дино изкарва около 308 к.с., доста хора са доволни в e46 fanatics. От G-Power искат 5к евра, и ддс още 1к евро, там силата е точно 100к.с. отгоре, като този на G-Power наистаина е някаква лудница, даже лудница е слабо казано... Предполагам, ако някой е навит да слага е по - добре да иде до Австрия, Беглия или Дания да му го инсталнат, отколкото да дава пари за шипинг или пък 1к евро за VAT ( ддс )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: За и против слагане на спортен филтър K&N на E46 330.

Мнение от uCnaHeTcA » 09 Авг 2010, 22:27

Яя малко инфо за колекторите от знаещите, ще може ли... Че вече много взехте да ме изпреварвате с тия колектори и ще почна да се карам ( :mhihi: ) Та така де... От къде и за колко ? Какво правим о2 сензорите долу, да не дават грешки и евентуално ако колектора няма дупки долу за тях, пак какво ги правим ? :dunno:
П.С. С м52 съм, не с м54 :mrgreen:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook