Тунинг Новини - BMW
Модератор: bum_bum
10 мнения
• Страница 1 от 1
Тунинг Новини - BMW
Драги колеги,
Предлагам в тази тема да пускаме различни новини свързани с тунинговани модели на нашата любима марка.... независимо дали са нови или стари. Важното е да събираме материала да едно място, а не да пускаме различни теми, където се напишат два коментира и след това заемат място
Може би знаете, но да припомня: Едни от най-специализираните компании (същевременно и известни) в доработката на автомобилите на BMW са G-POWER, Hamann, Alpina, Lumma Design, AC Schnitzer, Hartge.
Ще започна с едно бижу, дело на Lumma, което според мен се е получило доста добре
Hamann доработиха най-мощния BMW X6
Напоследък, като, че ли стана модерно в света на „тежкия” тунинг да попадат всъдеходите на известните автопроизводители. Е, не се знае колко наистина са високопроходими, но за някои от тях е доказано, че са изключително мощни.
Тунинг специалистите от немското ателие запретнаха ръкави и представиха своя версия на BMW X6 в най-силната си форма, а именно това е неговият М-вариант.
Той бе показан скоро и стандартно, наистина впечетлява мнозина от нас със воята динамика и същевременно – мощ.
SUV модела на баварците може да се похвали с нов стайлинг и значителни подобрение откъм техническата си част.
За никого не е тайна, че под предния капак на X6 M серийно ще се поставя модифициран 4,4-литров бензинов агрегат V8 би-турбо, който генерира 555 к.с. Но автомобила от снимките разполага с внушителните 670 „коня” и се „фука” с максималния въртящ момент от 850 Нм.
Тези резултата си постигнати посредством добавянето на спортни катализатори, както и някои промени по настройките на стандартното ECU. И съответно след като е бил премахнат електронният ограничител на максималната скорост, тунингованият BMW X6 M вече е способен да достигне 300 км/ч.
Новият пакет, предназначен за екстериорната част на X6 M е налице. Той включва нова предна и задна броня, странични прагове, както и малко задно крило.
За да засилят още повече спортното усещане, Hamann са предоставили и пакет за окачването, който снижава клиренса с 40 мм. Въпреки това са успели да пъхнат под калниците стабилни 23’’ цолови джанти и да ги обуят в спортни гуми.
Обичайно, салона не се е променил значително – добавен е нов волан, появили се алуминиеви педали, както и не малко карбонови акценти.
Предлагам в тази тема да пускаме различни новини свързани с тунинговани модели на нашата любима марка.... независимо дали са нови или стари. Важното е да събираме материала да едно място, а не да пускаме различни теми, където се напишат два коментира и след това заемат място
Може би знаете, но да припомня: Едни от най-специализираните компании (същевременно и известни) в доработката на автомобилите на BMW са G-POWER, Hamann, Alpina, Lumma Design, AC Schnitzer, Hartge.
Ще започна с едно бижу, дело на Lumma, което според мен се е получило доста добре
Hamann доработиха най-мощния BMW X6
Напоследък, като, че ли стана модерно в света на „тежкия” тунинг да попадат всъдеходите на известните автопроизводители. Е, не се знае колко наистина са високопроходими, но за някои от тях е доказано, че са изключително мощни.
Тунинг специалистите от немското ателие запретнаха ръкави и представиха своя версия на BMW X6 в най-силната си форма, а именно това е неговият М-вариант.
Той бе показан скоро и стандартно, наистина впечетлява мнозина от нас със воята динамика и същевременно – мощ.
SUV модела на баварците може да се похвали с нов стайлинг и значителни подобрение откъм техническата си част.
За никого не е тайна, че под предния капак на X6 M серийно ще се поставя модифициран 4,4-литров бензинов агрегат V8 би-турбо, който генерира 555 к.с. Но автомобила от снимките разполага с внушителните 670 „коня” и се „фука” с максималния въртящ момент от 850 Нм.
Тези резултата си постигнати посредством добавянето на спортни катализатори, както и някои промени по настройките на стандартното ECU. И съответно след като е бил премахнат електронният ограничител на максималната скорост, тунингованият BMW X6 M вече е способен да достигне 300 км/ч.
Новият пакет, предназначен за екстериорната част на X6 M е налице. Той включва нова предна и задна броня, странични прагове, както и малко задно крило.
За да засилят още повече спортното усещане, Hamann са предоставили и пакет за окачването, който снижава клиренса с 40 мм. Въпреки това са успели да пъхнат под калниците стабилни 23’’ цолови джанти и да ги обуят в спортни гуми.
Обичайно, салона не се е променил значително – добавен е нов волан, появили се алуминиеви педали, както и не малко карбонови акценти.
- ИлХиТо
- ентусиаст
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: Тунинг Новини - BMW
Наистина съм пропуснал Та, какво ще кажете в тази тема да събираме всичко от сега нататък
- ИлХиТо
- ентусиаст
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: Тунинг Новини - BMW
Хорейшио написа:.......Наистина съм пропуснал Та, какво ще кажете в тази тема да събираме всичко от сега нататък
По принцип моето лично мнение, е че темите свързани с тунинг на моделите на БМВ от различните фирми, които се занимават с тази дейност е именно тук в основния форум. Дори самото разяснение под името Основен форум гласи:
. Но от модераторския екип държат това да става в Тунинг раздела. С което аз се старая да се съобразявам. Иначе за мен няма значение дали всичко свързано с тунинг разработките на фирмите занимаващи се с тази дейност да бъде в една обща тема, или да си има за всяка една отделна тема.Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.
Re: Тунинг Новини - BMW
Най-хищната лимузина е дело на G-POWER
Понякога и екстравагантните представители на някои световни автомобилни производители се нуждаят от някаква промяна, която се прави с цел да покаже, че в почти всяка кола се крие нещно хищно, агресивно, спортно и... в нашият случай – отново супер луксозно.
След като тунингова редица от най-спортните модели на BMW, ателието се захвана със 7-ата Серия на Мюнхен.
Програмата ще се предлага за модификацията 760i, която по традиция има Li версия. При нея междуосието е нараснало, а комфорта станал още по-приказен.
Серията отново ще бъде лимитирана, като цената за нормалната версия е 365 000 евро без таксите, а за удължената - 375 000. Между другото, цялостната доработка се нарича Storm. Силовата част е оборудвана с два турбокомпресора на ASA, които подават въздуха под налягане от 0,9 бара (стандартно е 0,5).
По този начин класическия 6,0-литров V12 мотор е в състояние да генерира 725 к.с. при 5500 об./мин., като въртящия момент маркира своя пик на 1000 Нм налични още при 2000 об./мин. Също така е пропрограмиран електронния блок на автомобила.
Двигателя се комбинира с 8-степенен автоматик, с чиято помощ „7-цата” ускорява до 100 км/час за 4,2 секунди, а от 0 до 200 км/ч за феноменалните 11,9 секунди. Максималната скорост е прекалено задоволителна – лимузината развива малко над 330 км/час.
Колелата са отново специално подбрани, те са изработени от кован алуминий, наричат се SILVERSTONE RS и техният размер възлиза на 22’’ цола.
Обути са в гуми Michelin, чийто размери са 265/30 ZR 22 и 295/25 ZR 22. Благодарение на новите спортни пружини, колата се е приближила към асфалта с 30 мм.
Аеродинамичният пакет на Серия 7 Storm подобрява качествено поведението на автомобила при високи скорости, но същевременно оптимизира с 15% ефективността на охладителните системи.
Понякога и екстравагантните представители на някои световни автомобилни производители се нуждаят от някаква промяна, която се прави с цел да покаже, че в почти всяка кола се крие нещно хищно, агресивно, спортно и... в нашият случай – отново супер луксозно.
След като тунингова редица от най-спортните модели на BMW, ателието се захвана със 7-ата Серия на Мюнхен.
Програмата ще се предлага за модификацията 760i, която по традиция има Li версия. При нея междуосието е нараснало, а комфорта станал още по-приказен.
Серията отново ще бъде лимитирана, като цената за нормалната версия е 365 000 евро без таксите, а за удължената - 375 000. Между другото, цялостната доработка се нарича Storm. Силовата част е оборудвана с два турбокомпресора на ASA, които подават въздуха под налягане от 0,9 бара (стандартно е 0,5).
По този начин класическия 6,0-литров V12 мотор е в състояние да генерира 725 к.с. при 5500 об./мин., като въртящия момент маркира своя пик на 1000 Нм налични още при 2000 об./мин. Също така е пропрограмиран електронния блок на автомобила.
Двигателя се комбинира с 8-степенен автоматик, с чиято помощ „7-цата” ускорява до 100 км/час за 4,2 секунди, а от 0 до 200 км/ч за феноменалните 11,9 секунди. Максималната скорост е прекалено задоволителна – лимузината развива малко над 330 км/час.
Колелата са отново специално подбрани, те са изработени от кован алуминий, наричат се SILVERSTONE RS и техният размер възлиза на 22’’ цола.
Обути са в гуми Michelin, чийто размери са 265/30 ZR 22 и 295/25 ZR 22. Благодарение на новите спортни пружини, колата се е приближила към асфалта с 30 мм.
Аеродинамичният пакет на Серия 7 Storm подобрява качествено поведението на автомобила при високи скорости, но същевременно оптимизира с 15% ефективността на охладителните системи.
Re: Тунинг Новини - BMW
Новото творение на ACS: Спортният Gran Turismo
От специализираните тунери наистина не се бъзикат – доработиха семейно комби, за което дори най-добрите тунинг компании не са си помисляли. Но, какво да се прави.
Това е традиция при BMW, като почти всеки техен модел трябва да бъде „пипван” малко или много от своите ателиета. Колата ще дебютира тези дни по време на автосалона в Женева.
Козметично, автомобила може да се похвали с нов аеродинамичен пакет, който се състои от нови брони (предна и задна), спортни странични прагове, хромирани ауспухови тръби, спойлер на задния капак от две части, зловещ дифузьор, многобройни отвори за въздух и алуминиеви джанти с дизайн и емблемата на AC Schnitzer, които варират с размер от 19’’ до 22’’ цола.
Промените в интериора не са кой знае колко съществени – според компанията, появили са се алуминиеви педали, велур на определени места, редица емблеми на ACS, и разни други подобрения в областта на контролера при iDrive системата. Действително, цялостния вид на 5-а Серия GT се е запазил. Засега майсторите от ACS са работили върху дизеловия Gran Turismo, който в моделния ред на Баварците се води 530d. Има шест цилиндъра в редица, обем 3,0-литра и фабрична мощност от 245 к.с. Но в нашия случай тя е нараснала до 286 к.с.
- ИлХиТо
- ентусиаст
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Re: Тунинг Новини - BMW
Още малко снимков материал за новото попълнение в листата на AC SCHNITZER:
Цялата галерия със снимки с висока резолюция (кликнете два пъти върху снимката) : http://www.bimmertoday.de/2010/03/01/ac ... gt-f07-01/
Цялата галерия със снимки с висока резолюция (кликнете два пъти върху снимката) : http://www.bimmertoday.de/2010/03/01/ac ... gt-f07-01/
Re: Тунинг Новини - BMW
BMW Z4 излезе от гримьорната на Hamann Motorsport
Базираните в Германия тунер майстори показаха своето най-нова предложение, което директно се фокусира върху BMW Z4 – новото поколение на роудстър модела. Програмата включва промени в силовата част на автомобила, изпускателната система, окачването и колелата. Вместо да Ви занимаваме с излишни приказки, долу ще прочетете за подсилващите компоненти, с които „Z4-ката” може да се похвали:
* Hamann предна броня с интегрирани светодиоди за шофиране през деня;
* Hamann странични прагове;
* Hamann заден спойлер;
* Hamann задна броня с четири изходящи тръби на ауспуха.
Клиренсът при roadster-а може да бъде регулиран в четири режима – общо взето с около 30 мм колата се приближава към асфалта.
Ще можете да избирате между няколко модела джанти, които са изключително леки и за направата им е използван алуминий:
* Hamann EDITION RACE „MATTE BLACK”
* Hamann HM EVO
* Hamann ANNIVERSARY BLACK LINE
* Hamann ANNIVERSARY I
Промените по двигателя се свеждат предимно до препрограмирането на електронния блок (ECU).
За модификацията BMW Z4 sDrive35i:
Максималната скорост вече достига 285 км/ч (стандартно: 250 км/час).
Мощността е нараснала до 360 к.с. (265 кВт) при 5,230 оборота.
(серийния модел е с 306 к.с. (225 кВт) при 5,800 об./мин.).
Максималния въртящ момент при тунингованата версия достига 540 Нм в диапазона между 1,300 и 5,000 об./мин.
(серийно: 400 Нм налични между същите обороти).
Re: Тунинг Новини - BMW
Черно-белият рицар на Mansory е BMW X6 M
Логично беше след X5 M, тунерите от Mansory да се захванат с по-елегантния X6 M. С помощта на внушителния вид и „бруталните” раздувки по каросерията, швейцарците се надяват да завладеят сърцата на заклетите BMW-исти.
И така – най-напред забелязваме, че въпросното возило X6 M е получило оптичен тунинг, включващ нов преден спойлер с големи въздуховоди, олекотен карбонов преден капак с отвори за въздух с цел по-добра вентилация, преработена задница, заден спойлер и спойлер на покрива.
Раздутите арки на колелата доминират с размер отпред 70 мм и отзад 80 мм. Момчетата от луксозната тунинг компания Mansory са монтирали 23’’ цолови колела в комплект с гуми с размер 315/25R23.
Електронният блок на двигателя е препрограмиран и общо взето след модификациите по техниката, X6 M пристига с 670 к.с. (493 кВт) и „бруталната” тяга от 950 Нм (цифрите са аналогични с тези на BMW X5 M).
Взимайки под внимание факта, че в стандартната си версия, X6 M генерира 555 к.с. (408 кВт) и 680 Нм, това е впечатляващ резултат. В оптимизирането на двигателя, важна роля играе смяната на изпускателната система.
Доработената от Mansory X6-ца може да се похвали с четири изходящи тръби на ауспуха и нов изпускателен колектор. Класическият спринт от 0 до 100 км/час се извършва за феноменалните 4,2 секунди (преди тунинга: 4,7 сек), а максималната скорост е фиксирана по електронен път на 300 км/ч.
Още по-спортното окачване на преработеното BMW X6 M понижава клиренса на колата до 40 мм. За имиджа на интериора, Mansory предлага спортен волан и разни поръчкови опции от рода на алкантара или дърво, карбон или алуминий.
Логично беше след X5 M, тунерите от Mansory да се захванат с по-елегантния X6 M. С помощта на внушителния вид и „бруталните” раздувки по каросерията, швейцарците се надяват да завладеят сърцата на заклетите BMW-исти.
И така – най-напред забелязваме, че въпросното возило X6 M е получило оптичен тунинг, включващ нов преден спойлер с големи въздуховоди, олекотен карбонов преден капак с отвори за въздух с цел по-добра вентилация, преработена задница, заден спойлер и спойлер на покрива.
Раздутите арки на колелата доминират с размер отпред 70 мм и отзад 80 мм. Момчетата от луксозната тунинг компания Mansory са монтирали 23’’ цолови колела в комплект с гуми с размер 315/25R23.
Електронният блок на двигателя е препрограмиран и общо взето след модификациите по техниката, X6 M пристига с 670 к.с. (493 кВт) и „бруталната” тяга от 950 Нм (цифрите са аналогични с тези на BMW X5 M).
Взимайки под внимание факта, че в стандартната си версия, X6 M генерира 555 к.с. (408 кВт) и 680 Нм, това е впечатляващ резултат. В оптимизирането на двигателя, важна роля играе смяната на изпускателната система.
Доработената от Mansory X6-ца може да се похвали с четири изходящи тръби на ауспуха и нов изпускателен колектор. Класическият спринт от 0 до 100 км/час се извършва за феноменалните 4,2 секунди (преди тунинга: 4,7 сек), а максималната скорост е фиксирана по електронен път на 300 км/ч.
Още по-спортното окачване на преработеното BMW X6 M понижава клиренса на колата до 40 мм. За имиджа на интериора, Mansory предлага спортен волан и разни поръчкови опции от рода на алкантара или дърво, карбон или алуминий.
- bmw-120
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Madrid
- Пол: Мъж
- Кара: чужди бараки :)
- Мечтае да кара: e30,36 M3
Re: Тунинг Новини - BMW
Това са нечовешки коли
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани