към колегите с турбо ис - ки
Модератор: bum_bum
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- VINITU
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
Re: към колегите с турбо ис - ки
Иво, аз съм съгласен с теб, но по наши сметки степента е около 8,5 - 8,6 каето немисля, че е малка но имах в предвид това, че растоянието между двата капака е доста и няма да стане с клингеритна гарнитура а за останалите работи за настроиката съм твърдо с теб и няма място за спорене.
- bmw 318 is
- младши ентусиаст
- Мнения: 386
- Регистриран на: 2.08.2008
Re: към колегите с турбо ис - ки
VINITU написа:Иво, аз съм съгласен с теб, но по наши сметки степента е около 8,5 - 8,6 каето немисля, че е малка но имах в предвид това, че растоянието между двата капака е доста и няма да стане с клингеритна гарнитура а за останалите работи за настроиката съм твърдо с теб и няма място за спорене.
Ае човек казва ти че е правена таз процедура,а не че така може или неможе да стане.Оставете хората дето разбират да пишат у форума ,че ние незнаещите да научим нещо интересно
- VINITU
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
Re: към колегите с турбо ис - ки
Ае човек казва ти че е правена таз процедура,а не че така може или неможе да стане.Оставете хората дето разбират да пишат у форума ,че ние незнаещите да научим нещо интересно[/quote]
Колега какво ще кажеш това с разбиращите и неразбиращите да го оставим настрана без да го кометираме при положение, че не се познаваме, а относно темата ( която съм пуснал аз и ако си направиш труда да четеш мненията на ПРОСТОСМЪРТНИТЕ, а не само на ЗНАЕЩИТЕ) ще разбереш, че ме интересува точно това как може да стане, а за разреждането нали се сещате, че е сметнато подложката да е толкова спрямо останалите работи а не сам си го измислил еи така щото ми е кефнало да е толкова.
За клингеритната гарнитура съм обеден, че не е решение и с риск да се повторя ще обясна отново. оригиналната гарнитура която се намира там е гумена Т образна което непозволява да се сложи само клингеритната, а ако остане няма да позволява да се създаде нужния натиск за да неставва клингеритната гарнитура като гъба (мое мнение и некарам никои да вярва в това).
За копаенето и афтърмаркет буталата е решение но на мене не ми е лубопитно за начините на разреждане на мотра, а дали някои се е сблъсквал с този проблем при разреждане с подложка и евентуално ако да как го е решил.
а, за ограмотяването ще ти е доста трудно при положение, че темите са пълни с мнения като твоето които не са по темата и завършват с катенар (като предполагам че и тази върви на там)
и колеги това, че не го правя като повечето съфоромци тоест, че няма да съм с втори ред дюзи а с един но по големи, че ще я разреда с подложка и ще я подкарам с мегаскуирт не означава, че съм проЗ и незнаещ.
и ако има някои които да има мнение по въпроса ще съм радостен да го обсъдим.
Колега какво ще кажеш това с разбиращите и неразбиращите да го оставим настрана без да го кометираме при положение, че не се познаваме, а относно темата ( която съм пуснал аз и ако си направиш труда да четеш мненията на ПРОСТОСМЪРТНИТЕ, а не само на ЗНАЕЩИТЕ) ще разбереш, че ме интересува точно това как може да стане, а за разреждането нали се сещате, че е сметнато подложката да е толкова спрямо останалите работи а не сам си го измислил еи така щото ми е кефнало да е толкова.
За клингеритната гарнитура съм обеден, че не е решение и с риск да се повторя ще обясна отново. оригиналната гарнитура която се намира там е гумена Т образна което непозволява да се сложи само клингеритната, а ако остане няма да позволява да се създаде нужния натиск за да неставва клингеритната гарнитура като гъба (мое мнение и некарам никои да вярва в това).
За копаенето и афтърмаркет буталата е решение но на мене не ми е лубопитно за начините на разреждане на мотра, а дали някои се е сблъсквал с този проблем при разреждане с подложка и евентуално ако да как го е решил.
а, за ограмотяването ще ти е доста трудно при положение, че темите са пълни с мнения като твоето които не са по темата и завършват с катенар (като предполагам че и тази върви на там)
и колеги това, че не го правя като повечето съфоромци тоест, че няма да съм с втори ред дюзи а с един но по големи, че ще я разреда с подложка и ще я подкарам с мегаскуирт не означава, че съм проЗ и незнаещ.
и ако има някои които да има мнение по въпроса ще съм радостен да го обсъдим.
- tigar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Индия - джунглата
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 730D
Re: към колегите с турбо ис - ки
Значи двамата с тебе ставаме 2 ма проЗти , само дето разликата с мене е че аз копая буталата , успех колега , ще чакам с нетърпение решението
- Prekysvach
- ентусиаст
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
Re: към колегите с турбо ис - ки
хич не му разбирам ама ако се напрай и от 2-те по-малко няма ли да е най-удачно ...
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: към колегите с турбо ис - ки
колеги имам малка дилема ще си взимам кометик за глажата гарнитура за м42.. обаче ми се искаше малко да проазредя... но при тоя проблем отпреде с капаците се чудя..... оргинлната дебелина на искова гарнитура е 1.5
дали ако мина на 1.7 или 2 мм ще има достатъчно натиск отпред за да уплатни добре гумената гарнитура на капаците........?
дали ако мина на 1.7 или 2 мм ще има достатъчно натиск отпред за да уплатни добре гумената гарнитура на капаците........?
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: към колегите с турбо ис - ки
Другият начин е да се копат малко буталата и малко от главата но аз не съм фен на тоя вариянт. Аз бих си купил съответните автърмаркет бутала и щях да си реша проблема.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: към колегите с турбо ис - ки
нещата клонят към малко по дебела от оргиналната гарнитурка 1,7мм и арп болтовете и така( мисля че ще уплатни отпреде Stail колега е така ама още не ми е отговорил на лс дали е правил интервенции отпред с гумените уплатнения)... мисля на 1-1,2(3) бар щя даяни така
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: към колегите с турбо ис - ки
Аз съм с 1,7мм гарнитура (въпреки че съм хАтмосферен) и отпред не сълзеше, ами направо си течеше масло . Тва с нови гарнитури. Минах навсякъде с някъв черен силикон за гарнитури и вече 30хил.км. няма капка масло.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: към колегите с турбо ис - ки
и аз гледах ся някакви маслоустойчиви силикони и стях ще минавам там спрях се и аз на 1,7мм
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: към колегите с турбо ис - ки
Vozq_bez_pari написа:колеги имам малка дилема ще си взимам кометик за глажата гарнитура за м42.. обаче ми се искаше малко да проазредя... но при тоя проблем отпреде с капаците се чудя..... оргинлната дебелина на искова гарнитура е 1.5
дали ако мина на 1.7 или 2 мм ще има достатъчно натиск отпред за да уплатни добре гумената гарнитура на капаците........?
на какво налягане ще караш?
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: към колегите с турбо ис - ки
kirililiev написа:Vozq_bez_pari написа:колеги имам малка дилема ще си взимам кометик за глажата гарнитура за м42.. обаче ми се искаше малко да проазредя... но при тоя проблем отпреде с капаците се чудя..... оргинлната дебелина на искова гарнитура е 1.5
дали ако мина на 1.7 или 2 мм ще има достатъчно натиск отпред за да уплатни добре гумената гарнитура на капаците........?
на какво налягане ще караш?
1- 1,2 bar
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: към колегите с турбо ис - ки
хубаво е тогава наистина да се разреди,иначе с оринг на блока,качествена гарнитура и хубави настройки ще издържи.моята рискувам да я карам от време навреме на един 1 бар сток както е и няма грижи за сега
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: към колегите с турбо ис - ки
аз смятам да слагам един Eagle rods биелки ама 4акам в понеделник да ми отговорят дали има нещо на 140мм че предлагат за ис само на 135мм, и ще търся друга марка....
мисля да сам с кометик и АРП болтове за оргинг само ми се върти в глвата..........
мисля да сам с кометик и АРП болтове за оргинг само ми се върти в глвата..........
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: към колегите с турбо ис - ки
Vozq_bez_pari написа:нещата клонят към малко по дебела от оргиналната гарнитурка 1,7мм и арп болтовете и така... мисля на 1-1,2(3) бар щя даяни така
то ся се разрових и гледам и орг е 1,7 ,а някаде бях чел е е 1,5 дали неса има ли предвид след като се стегне ?
някой няма ли някоя стара използвана гарнитура да замери
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани