към колегите с турбо ис - ки

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от VINITU » 14 Яну 2010, 9:20

Иво, аз съм съгласен с теб, но по наши сметки степента е около 8,5 - 8,6 каето немисля, че е малка но имах в предвид това, че растоянието между двата капака е доста и няма да стане с клингеритна гарнитура а за останалите работи за настроиката съм твърдо с теб и няма място за спорене.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от bmw 318 is » 16 Яну 2010, 17:05

VINITU написа:Иво, аз съм съгласен с теб, но по наши сметки степента е около 8,5 - 8,6 каето немисля, че е малка но имах в предвид това, че растоянието между двата капака е доста и няма да стане с клингеритна гарнитура а за останалите работи за настроиката съм твърдо с теб и няма място за спорене.


Ае човек казва ти че е правена таз процедура,а не че така може или неможе да стане.Оставете хората дето разбират да пишат у форума ,че ние незнаещите да научим нещо интересно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от VINITU » 18 Яну 2010, 10:32

Ае човек казва ти че е правена таз процедура,а не че така може или неможе да стане.Оставете хората дето разбират да пишат у форума ,че ние незнаещите да научим нещо интересно[/quote]

Колега какво ще кажеш това с разбиращите и неразбиращите да го оставим настрана без да го кометираме при положение, че не се познаваме, а относно темата ( която съм пуснал аз и ако си направиш труда да четеш мненията на ПРОСТОСМЪРТНИТЕ, а не само на ЗНАЕЩИТЕ) ще разбереш, че ме интересува точно това как може да стане, а за разреждането нали се сещате, че е сметнато подложката да е толкова спрямо останалите работи а не сам си го измислил еи така щото ми е кефнало да е толкова.
За клингеритната гарнитура съм обеден, че не е решение и с риск да се повторя ще обясна отново. оригиналната гарнитура която се намира там е гумена Т образна което непозволява да се сложи само клингеритната, а ако остане няма да позволява да се създаде нужния натиск за да неставва клингеритната гарнитура като гъба (мое мнение и некарам никои да вярва в това).
За копаенето и афтърмаркет буталата е решение но на мене не ми е лубопитно за начините на разреждане на мотра, а дали някои се е сблъсквал с този проблем при разреждане с подложка и евентуално ако да как го е решил.

а, за ограмотяването ще ти е доста трудно при положение, че темите са пълни с мнения като твоето които не са по темата и завършват с катенар (като предполагам че и тази върви на там)

и колеги това, че не го правя като повечето съфоромци тоест, че няма да съм с втори ред дюзи а с един но по големи, че ще я разреда с подложка и ще я подкарам с мегаскуирт не означава, че съм проЗ и незнаещ.

и ако има някои които да има мнение по въпроса ще съм радостен да го обсъдим.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 13.10.2009
Местоположение: Индия - джунглата
Пол: Мъж
Кара: Е38 730D

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от tigar » 20 Яну 2010, 11:05

Значи двамата с тебе ставаме 2 ма проЗти , само дето разликата с мене е че аз копая буталата , успех колега , ще чакам с нетърпение решението :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от Prekysvach » 24 Апр 2010, 0:56

хич не му разбирам ама ако се напрай и от 2-те по-малко няма ли да е най-удачно ... :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от Vozq_bez_pari » 06 Май 2011, 15:59

колеги имам малка дилема ще си взимам кометик за глажата гарнитура за м42.. обаче ми се искаше малко да проазредя... но при тоя проблем отпреде с капаците се чудя..... оргинлната дебелина на искова гарнитура е 1.5
дали ако мина на 1.7 или 2 мм ще има достатъчно натиск отпред за да уплатни добре гумената гарнитура на капаците........? :roll: :roll: :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от slavianko » 06 Май 2011, 16:51

Другият начин е да се копат малко буталата и малко от главата но аз не съм фен на тоя вариянт. Аз бих си купил съответните автърмаркет бутала и щях да си реша проблема.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от Vozq_bez_pari » 06 Май 2011, 17:10

нещата клонят към малко по дебела от оргиналната гарнитурка 1,7мм и арп болтовете и така( мисля че ще уплатни отпреде Stail колега е така ама още не ми е отговорил на лс дали е правил интервенции отпред с гумените уплатнения)... мисля на 1-1,2(3) бар щя даяни така

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 368
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '04 330xi touring

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от izzzo » 06 Май 2011, 18:14

Аз съм с 1,7мм гарнитура (въпреки че съм хАтмосферен) и отпред не сълзеше, ами направо си течеше масло :shock:. Тва с нови гарнитури. Минах навсякъде с някъв черен силикон за гарнитури и вече 30хил.км. няма капка масло.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от Vozq_bez_pari » 07 Май 2011, 0:35

и аз гледах ся някакви маслоустойчиви силикони и стях ще минавам там :yes: спрях се и аз на 1,7мм

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от kirililiev » 07 Май 2011, 9:22

Vozq_bez_pari написа:колеги имам малка дилема ще си взимам кометик за глажата гарнитура за м42.. обаче ми се искаше малко да проазредя... но при тоя проблем отпреде с капаците се чудя..... оргинлната дебелина на искова гарнитура е 1.5
дали ако мина на 1.7 или 2 мм ще има достатъчно натиск отпред за да уплатни добре гумената гарнитура на капаците........? :roll: :roll: :roll:


на какво налягане ще караш?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от Vozq_bez_pari » 07 Май 2011, 10:23

kirililiev написа:
Vozq_bez_pari написа:колеги имам малка дилема ще си взимам кометик за глажата гарнитура за м42.. обаче ми се искаше малко да проазредя... но при тоя проблем отпреде с капаците се чудя..... оргинлната дебелина на искова гарнитура е 1.5
дали ако мина на 1.7 или 2 мм ще има достатъчно натиск отпред за да уплатни добре гумената гарнитура на капаците........? :roll: :roll: :roll:


на какво налягане ще караш?



1- 1,2 bar

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от kirililiev » 07 Май 2011, 10:30

хубаво е тогава наистина да се разреди,иначе с оринг на блока,качествена гарнитура и хубави настройки ще издържи.моята рискувам да я карам от време навреме на един 1 бар сток както е и няма грижи за сега :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от Vozq_bez_pari » 07 Май 2011, 10:32

аз смятам да слагам един Eagle rods биелки ама 4акам в понеделник да ми отговорят дали има нещо на 140мм че предлагат за ис само на 135мм, и ще търся друга марка....
мисля да сам с кометик и АРП болтове за оргинг само ми се върти в глвата..........

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: към колегите с турбо ис - ки

Мнение от Vozq_bez_pari » 08 Май 2011, 13:40

Vozq_bez_pari написа:нещата клонят към малко по дебела от оргиналната гарнитурка 1,7мм и арп болтовете и така... мисля на 1-1,2(3) бар щя даяни така

то ся се разрових и гледам и орг е 1,7 ,а някаде бях чел е е 1,5 дали неса има ли предвид след като се стегне ?
някой няма ли някоя стара използвана гарнитура да замери :roll:

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook