маслен радиатор и турбо
Модератор: bum_bum
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
маслен радиатор и турбо
срещали ли сте маслен радиатор да се сложи последователно на маслената магистрала преди турбинаната
Последна промяна ludiagsm на 11 Мар 2005, 21:53, променена общо 1 път
Re: мален радиатор и турбо
ludiagsm написа:срещали ли сте маслен радиатор да се сложи последователно на маслената магистрала преди турбинаната
престани бре...

е21 345 0-402м 12.18


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: мален радиатор и турбо
TOM написа:ludiagsm написа:срещали ли сте маслен радиатор да се сложи последователно на маслената магистрала преди турбинаната
престани бре...
е мислил съм го ама днес един наш общ познат пак ме подсети за тоя вариант , кажи си мнението какво ще стане ако се сложи преди турбото
не. защото при старта докато го напълниш ще въртиш на празно турбото. освен ако не го сложиш така че да не се оттича или не сложиш обратен клапан...
но да ти отговоря на въпроса- не. не съм виждал защото няма смисъл общо взето. хубаво да сложиш голям маслен радиатор на двигателя. от студено масло във двигателя ще спечелиш повече от колкото от студено турбо. въздуха се загрява не толкова от температурата на турбото колкото от адиабатния процес и горещия интейк...
но да ти отговоря на въпроса- не. не съм виждал защото няма смисъл общо взето. хубаво да сложиш голям маслен радиатор на двигателя. от студено масло във двигателя ще спечелиш повече от колкото от студено турбо. въздуха се загрява не толкова от температурата на турбото колкото от адиабатния процес и горещия интейк...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
alx написа:не. защото при старта докато го напълниш ще въртиш на празно турбото. освен ако не го сложиш така че да не се оттича или не сложиш обратен клапан...
но да ти отговоря на въпроса- не. не съм виждал защото няма смисъл общо взето. хубаво да сложиш голям маслен радиатор на двигателя. от студено масло във двигателя ще спечелиш повече от колкото от студено турбо. въздуха се загрява не толкова от температурата на турбото колкото от адиабатния процес и горещия интейк...
там има клапан няма как да се източи докато е загасен двигателя
притеснява ме дали няма да има проблем за турбото ако влиза студено масло
Иво, вземи и си изхвърли цялата филтърна кутия или и остави стойката за която е хваната маслената помпа(не си спомням точно) направи си един прост преход представляващ дебела планка с два щуцера вход/изход за маслото което вече отива в монтиран на купето външен маслен филтър. На рено или Чероки дизел май видях такъв външен филтър + система с маслен радиатор, а сигурно има и термостат който е необходим. Това е вярния начин да си сложиш охлаждане, защо търсиш под вола теле



е21 345 0-402м 12.18


TOM написа:Иво, вземи и си изхвърли цялата филтърна кутия или и остави стойката за която е хваната маслената помпа(не си спомням точно) направи си един прост преход представляващ дебела планка с два щуцера вход/изход за маслото което вече отива в монтиран на купето външен маслен филтър. На рено или Чероки дизел май видях такъв външен филтър + система с маслен радиатор, а сигурно има и термостат който е необходим. Това е вярния начин да си сложиш охлаждане, защо търсиш под вола теле![]()
том е много прав. дори такива "сандвични" адаптери се продават.. термостат не е необходим- вътре във адаптера има биметална планка която като се загрее маслото започва да го преразпределя през щуцерите за които има закачени 2 маркуча и водят до някъде (обикновено закачен за нормалния радиатор) маслен радиатор. турбото не го закачай... ако толкова искаш студено масло- сложи и една перка на тоя маслен радиатор и си готов. ма при твоите коне е "добра практика" но не мисля че ти трябва...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
не ми е на сърцето , ще го направя пълнопроточен и тва е . От помпата през възвратен клапан след тва радиатора и от там в маслената конзола , пък нека му е гадно на мотора не мисля че температурата на маслото ще падне под 80 градуса
ludiagsm написа:не ми е на сърцето , ще го направя пълнопроточен и тва е . От помпата през възвратен клапан след тва радиатора и от там в маслената конзола , пък нека му е гадно на мотора не мисля че температурата на маслото ще падне под 80 градуса

е21 345 0-402м 12.18


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
TOM написа:ludiagsm написа:не ми е на сърцето , ще го направя пълнопроточен и тва е . От помпата през възвратен клапан след тва радиатора и от там в маслената конзола , пък нека му е гадно на мотора не мисля че температурата на маслото ще падне под 80 градуса
Иво, извинявай ама ти на чалга го обърна - то си има някакви правила а ти...
аз нали съм си прост и нищо не разбирам ,но пък използвам един стар метод


ще забия един термометодатчик в маслената конзола ,както и един манометър в маслената магистрала след радиатора и после ще ви кажа какво е станало
ето как е направил колега от биммер форума:
"Custom set up.
I taped the pressure side of the oil canister, ran it to the cooler, and then taped and welded a fitting to the oil pan for the return."
С две думи щуцер на металната кутия на филтъра там където е налягането, маслена линия през радиатора, и връщане в картера през друг щуцер...
незнам какво ще стане с налягането на маслото в двигателя...
ето и кво го питат...
"Do you have some type of thermo-switch on there so the engine oil reaches operating temp before you start cooling it? Just was wondering if there was some common part you used for metering."
"You can purchase such devices from companie like Mocal and B&M. I do not have one, and have not seen a problem with temps not getting to where they are suppose to be."
"Custom set up.
I taped the pressure side of the oil canister, ran it to the cooler, and then taped and welded a fitting to the oil pan for the return."
С две думи щуцер на металната кутия на филтъра там където е налягането, маслена линия през радиатора, и връщане в картера през друг щуцер...
незнам какво ще стане с налягането на маслото в двигателя...
ето и кво го питат...
"Do you have some type of thermo-switch on there so the engine oil reaches operating temp before you start cooling it? Just was wondering if there was some common part you used for metering."
"You can purchase such devices from companie like Mocal and B&M. I do not have one, and have not seen a problem with temps not getting to where they are suppose to be."
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани