спортен филтър--помощ

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 711
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30

Мнение от Александър Георгиев » 25 Яну 2009, 21:37

..
Последна промяна Александър Георгиев на 18 Дек 2012, 1:13, променена общо 1 път
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30



Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея пари :winky: иначе успех :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Мнение от ikonkata » 25 Яну 2009, 22:58

тея филтри след 10-20 000 започват да се разпадат и всичките ла.на влизат право в мотора така че по-добре си вземи от някоя прилична фирма пък и вече не са толкова скъпи преди месец взех панелен филтър за 318ис компакт на FK за 70лв ;) и според мен си е доста по-добро решение от тея китайци
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

Мнение от ivailo » 25 Яну 2009, 23:25

незнам и аз започвам да се замислем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Варна

Мнение от баварка » 26 Яну 2009, 8:05

ikonkata написа:тея филтри след 10-20 000 започват да се разпадат и всичките ла.на влизат право в мотора така че по-добре си вземи от някоя прилична фирма пък и вече не са толкова скъпи преди месец взех панелен филтър за 318ис компакт на FK за 70лв ;) и според мен си е доста по-добро решение от тея китайци



Колегата е много прав вземи си читав филтър на фирма,за да нямаш ядове,евтиното ще ти излезе скъпо.Аз сложих панелен на КН и се чувства как диша по добре колицата,особенно на високите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

Мнение от ivailo » 26 Яну 2009, 18:54

а има ли хубав звук КН а???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 26 Яну 2009, 20:22

Един приятел има... трема майстори ми казаа, чувал съм от един специалист в един магазин за скъпи филтри.... :lol: от всички изказали се до момента някой реални впечатления от илиенски филтър има ли ?
Милярди рецери си карат колите с менташки филтри, включително и аз, не смятам да пълня гушите на някви измислени фирми и с повишената цена да им изплащам скъпите реклами. Тия на йед не са лоши, иначе аз карам с още по евтините - тия от 12 лева и кат се замърси направо го фърлям и си зимам нов , и без тва е по евтин от фабричен панелен който спъва колата зверски.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Мнение от Wolf4 » 26 Яну 2009, 20:35

Противно на теб, аз не мисля, че 60-65 евро са много пари за панелен K&N. Гаранцията му е 1млн. мили (т.е. един филтър в целия живот на колата!) и това далеч не е всичко. Мотора има много по-добро въздухоснабдяване, което в крайна сметка резултира в икономия на гориво. То е като да си сложи човек хубава генерация, за да обезпечи изхвърлянето на изгорелите газове по-леко. Все пак грижата за колата, включва и такъв вид разходи, ако се гледа принципно на нещата. Дори не всичко е проста сметка. Съществуват и емоции, а те са винаги свързани с доброто качество на изделията. Така, че твърдо за добрата марка.
Are you M enough...?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 26 Яну 2009, 20:46

- предпочитам филтъра ми е да е чисто нов отколкото пран за 18-ти път 8)
- като е панелен ако ще и 800 евро да струва не допринася с никакво повишение на въздушния поток защото е в сток кутията която е рестриктора в случая - в такъв случай и най скапания китайски конус ще се отрази по добре на вървежа защото просто пропуска много повече въздух
:)


-тва с генерацията кво общо има ?
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 26 Яну 2009, 20:58

Мен винаги най ме е тревожил един факт - евтиния конусен филтър пречиства ли добре входящия въздух или само ограничава врабчетата да не бъдат засмукани? Мисля си, че евтините филтри в панелен вариянт макар и да ограничават, поне пречистват по-добре, а конусните пропускат прах и фини частици, които да надерат цилиндрите :roll: Аз за хубавата ми кола бих взел само колкото се може по-истински панелен филтър, а ако ще имам "бегачка", тоест някой дърт М10/М20, дето да му съдирам гъза може и без филтър и гърнета да го карам :lol:
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 26 Яну 2009, 21:07

Еми логично е КН да почиства по добре, но говориме за разлика от некви частици от типа на микрони , съмнявам се да има коренна разлика. По тая локига дай да си караме с масло за поршета по 500 лв литъра щото теоретично колите ни ше изкарат некой друг километър в повече от общия сбор от стотици хиляди...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 26 Яну 2009, 21:11

Не са толкова малки и безопасни прашинките, твърде е възможно некачествен филтър да разкаже играта на мотора.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 26 Яну 2009, 21:14

И имате ли доказателства с които да потвърдите настоящето си изказване колега ? :lol:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Варна

Мнение от баварка » 26 Яну 2009, 21:35

Колегата с лекия бустец и шперчето на бегачката сложил ИЛИЕНСКО филтърче.Те 100 за панелен филтър много пара бре.
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 26 Яну 2009, 21:36

Не е гаранция, че ще се скапе, но е възможно! Имам пресен пример от колата на баща ми, Е34 520 с М20 мотор, дето беше сложен евтин конус, изглеждаше уж ОК, но като го свалих, за да сложим филтърната кутия (на газ е и решихме, че конуса не е подходящ за кола на газ) и го погледнах - направо му се разпадаше меката материя (дунапрен ли е, картон ли е, някакъв боклук абсолютен), на места имаше само от металната мрежичка и прозираше навътре. Значи тая метална мрежичка пропуска и морски пясък, това малко ли е :lol:
Оказа се, че колата е на 540 000км, тва М20 не мой го убиеш, ебати изрода и си вървеше :lol: :twisted:
Но мисълта ми е, че не бих карал с такъв филтър, просто гавра с двигателя е! Нищо не ти застрахова мотора от дефект, но има разумни граници на икономия! За мен истината е официален сервиз и магазин - само консумативи, подходящи за БМВ. Това е най-голямата гаранция.
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Мнение от Wolf4 » 26 Яну 2009, 21:39

Oyama написа:- предпочитам филтъра ми е да е чисто нов отколкото пран за 18-ти път
......
В пустинята ли живееш или в щата Невада? Това на майтап, разбира се.


Oyama написа:........
- като е панелен ако ще и 800 евро да струва не допринася с никакво повишение на въздушния поток защото е в сток кутията която е рестриктора в случая
:) ...


- Рестриктор е и самия филтър, затова, качеството му на пропускане на въздуха, едновременно със способността му да отделя вредните твърди частици са двете му най-важни качества. Китайския конус е доста неподходящ вариант за скъпа кола, без дори да се разпростирам че също му е нужна кутия.

Генерацията я използвах само като пример за качество на газопоток По-добра - генерация - подобро качество на мотора, също както и с филтъра.
Are you M enough...?!

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook