спортен филтър--помощ

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Мнение от ikonkata » 26 Яну 2009, 21:43

amd написа:Не е гаранция, че ще се скапе, но е възможно! Имам пресен пример от колата на баща ми, Е34 520 с М20 мотор, дето беше сложен евтин конус, изглеждаше уж ОК, но като го свалих, за да сложим филтърната кутия (на газ е и решихме, че конуса не е подходящ за кола на газ) и го погледнах - направо му се разпадаше меката материя (дунапрен ли е, картон ли е, някакъв боклук абсолютен), на места имаше само от металната мрежичка и прозираше навътре. Значи тая метална мрежичка пропуска и морски пясък, това малко ли е :lol:
Оказа се, че колата е на 540 000км, тва М20 не мой го убиеш, ебати изрода и си вървеше :lol: :twisted:
Но мисълта ми е, че не бих карал с такъв филтър, просто гавра с двигателя е! Нищо не ти застрахова мотора от дефект, но има разумни граници на икономия! За мен истината е официален сервиз и магазин - само консумативи, подходящи за БМВ. Това е най-голямата гаранция.

точно за това разпадане на филтъра имах предвид и аз лично не бих си наказал колата точно с такъв филтър без значение на какви км е и колко масло харчи :!:
Последна промяна ikonkata на 26 Яну 2009, 21:59, променена общо 1 път
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 26 Яну 2009, 21:47

колегите го казаха, виждал съм филтър само по арматура :lol:
отделно говорих преди време с едни в щатите, които карат разни бмв- та на писта и се изказаха твърде неласкаво, дори за К&Н, камо ли за ментетата ..
отделен е въпроса какъв е смисъла да караш една кола да гълта повече въздух, отколкото може да изпърди :lol:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 26 Яну 2009, 22:11

баварка написа:Колегата с лекия бустец и шперчето на бегачката сложил ИЛИЕНСКО филтърче.Те 100 за панелен филтър много пара бре.


Не колега - просто панелния няма ефект като на конуса, иначе казано ташак работа. Както казах, било то оригинален или тунинг панелен пак седи в скапаната оригинална кутия , която е изчислена за икономия и шумоизолация ама без грам мисъл за перформанс при високи обороти...

А тва че се разпадал :lol: ми за 20000 километра без смяна е възможно :lol: ма нали говориме за елементарна потдръжка и любов към колите... и пак не съм чул мотор да се счупи от каране БЕЗ филтър изобщо (карал съм известно време кола с индивидуални дросели без филтри изобщо) пък кво остава за кола счупила се заради използване на филтър с (предполагаемо) намалена филтрация с 0.0001% ;)
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 26 Яну 2009, 22:17

Ти си оптимиста, ние песимистите :D
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 26 Яну 2009, 22:22

Споделям си опита просто. А не момчето да пита нещо и да му се нахвърлят хора без елементарна представа за тунинг чули от тук оттам че ще се разпадне вселената ако някой си е направил колата различна от оригинала.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

Мнение от ivailo » 26 Яну 2009, 22:26

колеги незнам аз ще взема един на YED 55лв. е тоя от 3тата снимка и ще ми направа спецялно отделенйе както другия наш колега,също съм сложил снимка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 483
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: F01

Мнение от ikonkata » 26 Яну 2009, 22:37

Oyama написа:Споделям си опита просто. А не момчето да пита нещо и да му се нахвърлят хора без елементарна представа за тунинг чули от тук оттам че ще се разпадне вселената ако някой си е направил колата различна от оригинала.

колега не че нещо се заяждам ама нещо не съм забелязал голям вървеж от бмв-та с конусни филтри висящи на разни сезали и телове и дърпащи горещия въздух директно от мотора Изображение
моето лично мнение си остава панелния има доста по лесен монтаж и няма нужда да се правят допълнителни прегради за да се избегне горещия въздух ;) а това че оригиналната филтърна кутия не позволявала да се вкара повече въздух го каза малко по инерция щото явно не си се заглеждал че има възможност да и се разшири входящия отвор с елементарно отделяне на някои елементи без да се налага груба намеса на флекс,ножовка и тн Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 26 Яну 2009, 22:58

Гледам,че повечето от колегите "били чули,"някой им казал" и т.н.
Та ще ви помоля,преди да изказвате такива категорични мнения,покарайте
малко с такъв филтър и след това давайте мнения и правете заключения.

Аз карам с конусен филтър вече около 45 000 км. и засега мотора не се
е счупил.В началото купих филтър от Илиенци за 30 лв.,за да пробвам.
Карах го около 1,5 г.,като за това време съм го прал няколко пъти.Заради
моя грешка го повредих(разлепих едната му част,докато се опитвах да сменя
крушката без да го махам) и се наложи да взема друг.Взех доста по-скъп
на Simota Racing,но няма абсолютно никаква разлика.А и при двата
филтъра се получаваше едно и също.Когато ги свалях да ги пера,
отвън бяха черни,а отвътре бяха като нови.Правете си изводите какво
пропускат и какво не.

И не се лъжете,че филтрите на FK не са китайски ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от Soul_Fly » 26 Яну 2009, 23:20

И кое ви кара да мислите че като филтъра отвътре изглежда като нов не пропуска прах и боклуци??? защо гледате филтъра отвътре а не погледнете колко прах има по дебитомера???
Аз съм с панелен на ФК на 20ката ми и дебитомера ми е без една прашинка по него 8) а колеги които са с китаиските дебитомерите им ги мяза на военното одеало на дядо ми от балканската воина :lol:

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 26 Яну 2009, 23:53

Аз смених от всички видове скъпи, евтини, панелни, конуси и общо взето имам следните наблюдения:

Илиенски конус без хийт шийлд - добър звук, малко се подобри ускорението във високите, но на ниските много ми прекъсваше и паткаше, защото смучеше топъл въздух от мотора заради липсата на кутия
Панелен - малко подобрен звук от оригиналния и слабо подобрение откъм палър
Конус в карбонов еърбокс - много по-добър звук от всички взети заедно, колата спря да прекъсва, по-добър тротъл резпонс, във високите се усеща разлика и общо взето съм най-доволен от него

Може би илиенския ако имаше хийт шийлд щеше да има същия ефект като бокса и общо взето според мен това е най-важното да се изолира от топлия въздух от матора и спи градът :lol: От панелния бях най-недоволен, а по въпроса за боклуците квото беше с оригиналния панелен такова е и със спортните :lol: Ако си го поддържаш конуса и не очакваш да издържи повече от мотора на колата няма никакви проблеми! ;)

bmwdriver написа:И не се лъжете,че филтрите на FK не са китайски ;)


Те ФК са си само търговска марка и нищо не произвеждат, общо взето си слагат илиенските части в техни кутийки :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 27 Яну 2009, 0:04

От първата минута съм карал само с хийт шийлд.Така че за странични
ефекти от топлината не мога да говоря.А дебитомера си ми е идеално чист ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

Мнение от ivailo » 27 Яну 2009, 0:23

Конус в карбонов еърбокс - много по-добър звук от всички взети заедно, колата спря да прекъсва, по-добър тротъл резпонс, във високите се усеща разлика и общо взето съм най-доволен от него


колега на кой филтар викаш Конус в карбонов еърбокс,този дето е на 2рата снимката в дясно ли????

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 27 Яну 2009, 0:27

Ето на това колега ;)

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 22.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Х5 3.0 Д
Мечтае да кара: X5 M 5.0D

Мнение от ivailo » 27 Яну 2009, 0:52

а ок

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 27 Яну 2009, 0:56

От къде хийт шийлд за е36 М42 ?

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook