Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от Делян » 20 Юни 2011, 11:18

така си е, лафа за 16-ките вАжи и за малките тдс-ки, а именно "Никой освен шофьора не знае, че е дадена пълна газ :mhihi:"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от bum_bum » 20 Юни 2011, 14:27

На последните модели явно за да ти е по-гадно са запоили чипа за платката, което обаче няма да ме спре :mhihi:
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап и народна кола

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от deyan-enchev » 20 Юни 2011, 16:36

Абе така и така сме се заприказвали за налягания при ТД тата, в събота моята м21д24 имаше странно поведение.

Карах по А1 - Тракия, около Вакарел със 200 - 210 на 5та с пълна газ - уреда показва 16 пси което е около 1.1 бар-а и ми е поддържащото на тези настройки на гейта. На пик ми прави 18 пси което е 1.24 бар.
Та налягането на турбината почна да варира от 14 пси (0.95 бар-а) до 16 пси (1.1 бар-а) при скорост 200-210 ... и пълна газ.
Като върнах малко педала налягането на турбината се повиши до 16 пси и си остава така докато не дам пак пълна газ ... тогава почва да се колебае то 14пси до 16пси с честота под 1 секунда.

ПС: Забравих да напиша уреда е VDO oригинален от америка със скала пси, затова и пиша пси в поста си.

Някви идеи.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 2741
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: с JB4 :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от Kroki » 20 Юни 2011, 17:14

Може да достигаш максимума на турбината и да не може да се върти по бързо и затова да пада налягането :?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от bum_bum » 20 Юни 2011, 18:08

Да не е т.нар. "surge"?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от bum_bum » 20 Юни 2011, 18:21

Официално реших проблема и със запоеният чип. Ако много харчи мога да си върна и стоковия :mhihi:
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от AVGO » 20 Юни 2011, 18:53

Лош късмет, моя беше само със щипка :yes:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от bum_bum » 20 Юни 2011, 18:56

И на моят ТДС преди беше така, но явно по-новите ги запояват. Също така и типа на епрома не е като на по-старите. 27С512 е този, а другите са 27С256.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2455
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 2003г М54Б25 автомат

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от vladobate » 20 Юни 2011, 21:32

deyan-enchev написа:Абе така и така сме се заприказвали за налягания при ТД тата, в събота моята м21д24 имаше странно поведение.

Карах по А1 - Тракия, около Вакарел със 200 - 210 на 5та с пълна газ - уреда показва 16 пси което е около 1.1 бар-а и ми е поддържащото на тези настройки на гейта. На пик ми прави 18 пси което е 1.24 бар.
Та налягането на турбината почна да варира от 14 пси (0.95 бар-а) до 16 пси (1.1 бар-а) при скорост 200-210 ... и пълна газ.
Като върнах малко педала налягането на турбината се повиши до 16 пси и си остава така докато не дам пак пълна газ ... тогава почва да се колебае то 14пси до 16пси с честота под 1 секунда.

ПС: Забравих да напиша уреда е VDO oригинален от америка със скала пси, затова и пиша пси в поста си.

Някви идеи.

Колега най-вероятно си с чип и както спомена надута турбинка ,че стоковото май беше 0.8 бара и кат натиснеш педала до дупка се пуска адски много гориво и започва бърз процес на разтоварване през гейта , падане на налягането , затваряне на гейта , пак взривно повишаване на налягането и отваряне на гейта и падане и т.н. Това се получава при чипнати или бутнати от плочката колици при което има много гориво при кик даун със задържане и затова тоя ефект , и при мен го има особено като си я позагрял - карал на почти мах възможности , на мен направо ми трепти стрелката в подобен диапазон от теб описания.
..За неин късмет обаче сервиза е специализиран,защото на един шперплат пише с блажна боя “СМЯНА МАСЛА”..
..появи ми се едно омазняване от горната страна на двигателя..Майсторите ми казаха,че няма смисъл да го пипам викали му технологично запотяване..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от AVGO » 21 Юни 2011, 3:25

bum_bum написа:И на моят ТДС преди беше така, но явно по-новите ги запояват. Също така и типа на епрома не е като на по-старите. 27С512 е този, а другите са 27С256.


Е моя е от по-новите ТДС-и и пак си е само с щипка...
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап и народна кола

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от deyan-enchev » 21 Юни 2011, 8:33

vladobate написа:...
Колега най-вероятно си с чип и както спомена надута турбинка ,че стоковото май беше 0.8 бара и кат натиснеш педала до дупка се пуска адски много гориво и започва бърз процес на разтоварване през гейта , падане на налягането , затваряне на гейта , пак взривно повишаване на налягането и отваряне на гейта и падане и т.н. Това се получава при чипнати или бутнати от плочката колици при което има много гориво при кик даун със задържане и затова тоя ефект , и при мен го има особено като си я позагрял - карал на почти мах възможности , на мен направо ми трепти стрелката в подобен диапазон от теб описания.


Стоково на ТДто М21 трябва да е пиково налягане 0.9 бар-а, малко съм го завишил аз. Да има чип и да помпата е бутана, не е на сток място плочката. Лошото, е че смесите ми са бедни според мен, на този надув или трябва да се пише друг чип или да бутаме плочката - вариант за повече нафта ... другата опция е да сваля малко налягането и да я тествам пак.

Забелязвал съм преди че дори ми пренадува при високи скорости - но много рядко стига до 25пси, пак говоря за около 200км/ч. това е 1.7 бар-а ... адски много.

Друг проблем е че като купувах тоя мотор понеже е саден, собственика ме метна да му взема гърнетата, които са тотално рестриктивни и с тесни отвори ... на 55мм и то на 1 тръба ... при ТД вървят 2х45 - Събота ще сменя генерацията с ориг. от ТД, ще сваля бууста и ще я разкарам до Елин Пелин да ви кажа как е.

bum-bum - като чета в нет-а за surge ... по-добре да не е това което се случва при мен че не ми се модифицира турбина за тдс ... въпреки че ще е оферта :D

kroki - не разбрах какво имаш предвид - ти максимума на турбината може и на 3та и на 4та предавка да го достигнеш, а това го прави на 5та при висока скорост ... с K&N филтър съм току що изчистен, освен при високата скорост да идва много въздух в турбината ... ама не щото филтъра ми е за вграждане в кутията ...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от St.Dilov » 21 Юни 2011, 10:08

deyan-enchev написа: ... другата опция е да сваля малко налягането и да я тествам пак...


бих направил точно това...
и ако всичко е Ок, тогава обратно на старото налягане в комбинация с друг чип...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от bum_bum » 26 Юни 2011, 21:33

Абе аз сега я пробвах без буустконтрол и без да съм барал нищо, освен чипа и на 5-та при около 160 направи над 1,7 надув :shock: Нещо много ми се вижда, уплаших се да и надавам повече газ, че едва ли може да издържи много повече от това.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2455
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 2003г М54Б25 автомат

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от vladobate » 26 Юни 2011, 21:44

Е трябваше да задържиш малко и електрониката щеше да забие колата . А тея барове доста преди 160км/ч щеше да ги видиш. Обаче интересното е предпазния клапан що не отвори по-раничко ( под нищо не съм пипал разбирам вклщчително и шпилката ) ако не си надувал турбото наистина и бустметъра е от тия китайските дет светят фърлил си парите на вятъра. На мен с такъв чисто нов ми забиваше стрелката над 30PSI :mhihi: келяви. А колкото за издържане ще издържи близо месец карах с такова налягане ама и забиваше постоянно та помпах с педала да лъжа компа постоянно :mhihi: .
..За неин късмет обаче сервиза е специализиран,защото на един шперплат пише с блажна боя “СМЯНА МАСЛА”..
..появи ми се едно омазняване от горната страна на двигателя..Майсторите ми казаха,че няма смисъл да го пипам викали му технологично запотяване..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от bum_bum » 26 Юни 2011, 22:07

Нищо не съм барал по клапана, освен да е заял..
Уреда e Autometer- Eleanor had them in Gone in 60 Seconds :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook