Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от deyan-enchev » 03 Авг 2011, 9:11

Аз затова не искам да пиша като си експериментирам с колата, да не вземе някой да ме послуша и после да каже - ЕЕЕй оня писа че ставало :!: - правя си го за себе си, не ми пречи да я ремонтирам каквото и да се счупи мотора е евтин за подръжка и е лесен за работа по него.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 27.07.2010
Пол: Мъж
Кара: лимузина

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от bat_gosho » 02 Май 2014, 11:04

10155046_10202054278785444_7200540921194245204_n.jpg


Ето какво показва при мен в пиковия момент (без контролер).Нормално ли е да е толкова?Колата е само с чип.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от Jordana » 02 Май 2014, 11:17

Какъв е тоя "пиков момент " като километража е на 20 км ?
На директна предавка на магистралата я гледай какво прави с буста .На място без товар е супер относителна работа .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от deyan-enchev » 02 Май 2014, 13:06

Без товар пика не е същия като с товар. При мен не е необходимо на 4-та да достигне пик. Със същия успех стига пика на 2ра, 3та и 5та.
Имах едни клипове, дано ги изровя с моето VDO.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от Jordana » 02 Май 2014, 15:07

deyan-enchev написа:Без товар пика не е същия като с товар. При мен не е необходимо на 4-та да достигне пик. Със същия успех стига пика на 2ра, 3та и 5та.
Имах едни клипове, дано ги изровя с моето VDO.

Имам предвид че показателен е режима директна предавка за способноста на мотора и турбината да подържат зададена мощност и налягане . Самото налягане не идва директно от турбокомпресора , в смисъл то не се създава от само себе си а трябва газовете в изпускателния колектор да имат плътност ,налягане да изгори гориво което да развърти турбокомпресора .Ако на директна предавка не постига максималния буст съобразно оборотите , значи нещо не е тъман в настройките или хардуера.Просто когато е под максималния - реален товар на директна предавка се изисква и максималния дебит от турбината , ако тогава не вдига предписаното налягане значи нещо се продънва по веригата.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 3.01.2013
Пол: Мъж

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от kris_aleks » 04 Май 2014, 20:40

Колеги и аз сложих манометър, не мога да го натоваря максимално в ниските, причината е автоматика. На байр с 2000-2100об прави 1bar, натовари ли се малко повече сваля една скорост надолу и всичко свършва с теста, как мога да го натоваря максимално без да сваля 1 или 2 скорости надолу? Иначе прави 1,6-7++(много трепери стрелката) при 2500об. Другия проблем е треперенето на стрелката как може да се реши, бях чел с напълване с масло или друга течност но не съм сигурен?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от bmw325tds » 05 Май 2014, 17:18

Jordana написа:
deyan-enchev написа:Без товар пика не е същия като с товар. При мен не е необходимо на 4-та да достигне пик. Със същия успех стига пика на 2ра, 3та и 5та.
Имах едни клипове, дано ги изровя с моето VDO.

Имам предвид че показателен е режима директна предавка за способноста на мотора и турбината да подържат зададена мощност и налягане . Самото налягане не идва директно от турбокомпресора , в смисъл то не се създава от само себе си а трябва газовете в изпускателния колектор да имат плътност ,налягане да изгори гориво което да развърти турбокомпресора .Ако на директна предавка не постига максималния буст съобразно оборотите , значи нещо не е тъман в настройките или хардуера.Просто когато е под максималния - реален товар на директна предавка се изисква и максималния дебит от турбината , ако тогава не вдига предписаното налягане значи нещо се продънва по веригата.
:yes: Да, установено е че на празен ход турбото не прави налягане. Трябва да има натоварване иначе двигателя не създава пълен потенциал на мощност.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от Jordana » 07 Май 2014, 15:58

Другия проблем е треперенето на стрелката

Слага се диафрагма с отвор ф около 1 мм , стеснение в маркуча към прибора .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от AVGO » 07 Май 2014, 17:26

При мен турбото качваше почти 1.5 бара на място :bchug: Който както иска да вярва :mhihi:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от vladobate » 07 Май 2014, 19:04

AVGO написа:При мен турбото качваше почти 1.5 бара на място :bchug: Който както иска да вярва :mhihi:

То и при мен си качва на място ама с ръчкане , ти си имал чип ( и турбинката Мицубиши малката, по-бързо развърта ) та още по-лесно само дето не е на ниските обороти кога е на място. До колегата с автомата , сложи на зимен режим и на някоя предавка тогава работи автомата само на тази предавка ( на нея тръгва на нея само върви ) така ще разбереш кво става и ще си направиш тест. Само дето при автомата ( мои наблюдения без да съм сигурен че е така по принцип) малко странно надува турбото мисля е във софта причината и във съвместната работа на двг- АСК .

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 29.12.2015
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: bmw 525 tds e39
Мечтае да кара: bmw m5 e39

Re: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)

Мнение от kalinbasse39 » 25 Дек 2018, 9:58

Колеги я ги вижте тези поляци/руснаци? как монтират BOOSTERA Манометара го слагат на Map сензора... правилно ли го монтирът . мисля да слагам същия на моя M51D25 E39 525 ТДС:)
Изображение

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook