Изпускателна генерация! Кой Как.. ???
Модератор: bum_bum
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
oxam написа:извинявай за оффа, но кой ти се е упражнявал така на колата? ясно че са нямали машина за огъване на тръби ама тези заварки къртят.....а и пари си им дал....
Дам кофти са заварките! Ама само външно Пък и за тая цена и от нераждавеика..
Дразни ме само чупката кадето е ламбдата трябваше да я направи по права не толко остра почти 90градуса
Важно е че има ефект във вървенето а и една крачка (макар и малка) по близо към турбинирането
- jorkata318is
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 7.02.2009
проблем с гарнето
колеги аз имам иска и сам със цялата система на суперспринт магнум и сам много доволен само 4е махнах катализатора и попаднах на едни маистори които все едно за парви пат са хванали телоподава6то и ми преебаха гарнето и колата спря да жаржи няма оправяне и са изкам са6тото гарне само 4е някои може ли да ми каже каква му е цената интересува ме от генерацията назат 6тото генерацията си ми е 4ук с нея нямам проблеми и не ми се дават о6те 1800лв
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Няма да ти се наложи да дадеш още 1800, но поне 1500 ще трябва ако искаш ново крайно суперспринт
Ако наистина си давал толкова пари за оригинална генерация катализатора не се сваля при арабите за 20лв, а по- скоро е трябвало да дадеш още някой лев за суперспринт де-кат.
Ако наистина си давал толкова пари за оригинална генерация катализатора не се сваля при арабите за 20лв, а по- скоро е трябвало да дадеш още някой лев за суперспринт де-кат.
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
то ако попаднеш на точния и арабите си правят супер де-кат само интересно ми стана колко мм е сток 25-цата? и твойта bum_bum запали ли ?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Ще я запаля тия дни с кибрита
След една голяма услуга свършена на майстора той ми се отблагодари с един месец и отгоре седене на мотора при него, още близо месец на колата за да го сложи, забравени маслените пръскалки да ги сложи (добре, че човека дето прави блока се сетил), изгубени болтове на маховика (нов фиданза), прецакан десен праг от подемника и още кой знае колко незабелязани дефекта. Колата няма изглед скоро да запали. Понеделник ще ходя да се "разбираме", но в крайна сметка май работата клони към продажба.
България не е мястото в което можеш да си направи, поддържаш и караш стара кола по свой вкус. Твърде е вероятно да се разделя с колата и да си купя неква 5- ца или 7- ца да се возя.
След една голяма услуга свършена на майстора той ми се отблагодари с един месец и отгоре седене на мотора при него, още близо месец на колата за да го сложи, забравени маслените пръскалки да ги сложи (добре, че човека дето прави блока се сетил), изгубени болтове на маховика (нов фиданза), прецакан десен праг от подемника и още кой знае колко незабелязани дефекта. Колата няма изглед скоро да запали. Понеделник ще ходя да се "разбираме", но в крайна сметка май работата клони към продажба.
България не е мястото в което можеш да си направи, поддържаш и караш стара кола по свой вкус. Твърде е вероятно да се разделя с колата и да си купя неква 5- ца или 7- ца да се возя.
bum_bum написа:Ще я запаля тия дни с кибрита
След една голяма услуга свършена на майстора той ми се отблагодари с един месец и отгоре седене на мотора при него, още близо месец на колата за да го сложи, забравени маслените пръскалки да ги сложи (добре, че човека дето прави блока се сетил), изгубени болтове на маховика (нов фиданза), прецакан десен праг от подемника и още кой знае колко незабелязани дефекта. Колата няма изглед скоро да запали. Понеделник ще ходя да се "разбираме", но в крайна сметка май работата клони към продажба.
България не е мястото в което можеш да си направи, поддържаш и караш стара кола по свой вкус. Твърде е вероятно да се разделя с колата и да си купя неква 5- ца или 7- ца да се возя.
Кво ме направи ти бе човек!???
Как така са орезилили работата?Кой е майстора,ако не е тайна разбирасе!Може на лично,ако искаш да се не излагаме публично!
Естествено,ако майстора е познат тук де!
На каде отива тоя свят мале!
Една от най-хубавите е36ци да иде за продан след толкова труд е срамота!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
"Майстора" малко хора тук го знаят. Няма и значение кой е..
Жалко е ама факт, в колата са набити близо 30к до тоя момент, но най- вероятно ще стане на парчета и ще се продаде във вид, близък до този в който я купих или поне така го мисля на тоя етап. Просто изгубих всякво желание да я правя.
Жалко е ама факт, в колата са набити близо 30к до тоя момент, но най- вероятно ще стане на парчета и ще се продаде във вид, близък до този в който я купих или поне така го мисля на тоя етап. Просто изгубих всякво желание да я правя.
bum_bum написа:"Майстора" малко хора тук го знаят. Няма и значение кой е..
Жалко е ама факт, в колата са набити близо 30к до тоя момент, но най- вероятно ще стане на парчета и ще се продаде във вид, близък до този в който я купих или поне така го мисля на тоя етап. Просто изгубих всякво желание да я правя.
СТИГА БЕ! Колкото и да ми идва да я разкарам мойта, все намирам начин да вкарам някоя друга хилядарка в нея. Не се отказавай от колата! Точно проблемите по нея я правят по-скъпа за теб самия!!!!
Проблемите ще се забравят, важен е крайният резултат
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Не е Тошко "майстора".
Въпроса е, че ако си я взема да я правя на друго място трябва пак да се отвори мотора, защото след забравянето на пръскалките вече му нямам вяра на майсторлъка..
Много се отплеснахме май от темата за генерацията
Въпроса е, че ако си я взема да я правя на друго място трябва пак да се отвори мотора, защото след забравянето на пръскалките вече му нямам вяра на майсторлъка..
Много се отплеснахме май от темата за генерацията
- civic
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 7.08.2004
- Местоположение: София-Русе
- Пол: Мъж
като гледам снимките крайния резултат е малко плачевен а цената е много близка до тази която аз дадох за суперспринт.
Майсторе, майсторе, викам ти майсторе щото не ти знам името.
Майсторе, майсторе, викам ти майсторе щото не ти знам името.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: E-39 530d touring-full ///Mпакет, ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
bum_bum написа: Просто изгубих всякво желание да я правя.
Само не се отчайвай.
Да ти споделя и с мен какво се случи.
Реших да си боцна М52В28.
Както и да е:Намерих си въпросния двигател.Колата е вкарах в сервиз на 13 януари да чак вчера всичко с нея беше ок.
При монтажа на двигателя,закачили колана за ваноса,и резултата е на лице,(имах тема в купува).
Е намерих нов ванос,ама 160лв.вътрешно и докат го зацепят....
За да махнат ваноса е трябвало да демонтират и датчика на к.вал.До тук добре,ама виж как са го махнали...
Нов е ясно на всеки колко струва.
Тове е едно на ръка.Прекарване не безсънни нощи в разчитане на ел.схеми за да си навържа ЕВС-а,трансмитера и още куп неща,щото колата донор за капак беше и автомат а мойта си е ръчка.Справих се и с тези задачи.
Като дойде момента за палене,таз кола върти но не пали.Започна едно мерене дали стигат импулси до дюзи,ЕКУ,мап сензори,ламбда сонди и куп кабеляци и в крайна сметка се оказа,че просто при монтажа са обърнали местата на маркучите за бензин(вход и изход).
И това го разгадах,обърнах въпросните маркучи и пак въртене,ама никой нема.Отварям свещите,кво да видя ,стабилно удавени в бензин и се успокоих,че поне съм навързал ЕВС-а правилно.Почистих свещите,обгорих ги и пак въртене.Запали със зор,ама без датчик на к.вал(тогава разбрах,че са го прецакали).
Ходене по дигностики,за намиране на грешки,чистене и оборотомера на 5000 киха.Докато намеря и това се отчаях направо,за малко приателката ми да ме остави,че я бях поизоставил за този период от време...
Чак вчера успях да си донаправя всичко както трябва,сега облекчението е голямо и смело мога да кажа,че резултат си заслужаваше жертвите.
Така,че споко,като и ти се управиш ще забравиш за всички перипети и проблеми....,с които си се борил повярвай ми.
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- rango
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 20.03.2007
- Местоположение: ASENOVGRAD
- Пол: Мъж
- Кара: на магия
малко трАби
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
НЕ Е МНОГО ВАЖНО КОЛКО ТИ Е МОЩНА КОЛАТА ПО ВАЖНО Е КОЛКО ТИ Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани