Изпускателна генерация! Кой Как.. ???

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 20 Фев 2009, 11:20

liloff написа:стан, то хубаво, ама кадърен майстор, който да направи това, което аз искам, а не което той си е наумил не съм намерил.
В краен случай, ако няма колеги които могат да препоръчат готова система от този тип, ще отида да й режат тръбите.


има оригинална генерация в американския ибей, питай за доставка, ако е много пиши на лс да те светна как да стане ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 446
Регистриран на: 5.12.2007
Местоположение: тухла в южните райони
Пол: Мъж
Кара: Diamantschwarz coupe

Мнение от gotcha » 20 Фев 2009, 14:20

Ахм аз си поръчах от английския ибей, но дефакто идваха от УСА.
Хубавото беше, че си плащах транспорта се едно идват от ЮК.
Чаках, чаках, писах му на тоя ужким ги бил изпратил... вика ще ги прата пак. Пиша му след 1 седмица кво става? - Ами пакета бил с незнам колко си см. по-голям и не знам квоси... ми мн ясно, че е по-скъпа доставката ма се прават на ударени хората да поръчват добре, че ми върна парите :evil:
Иначе колекторите на снимката изглеждаха добре, копие на суперспринт.
Според мен си е таралеж в гащите не знаеш кво ще ти доставят...
Mens sana in corpore sano

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 20 Фев 2009, 14:49

Съжалявам че не ги бях видял по-рано на мой много добър приятел братовчед му прати по нова година контейнер насам и имаше възможност да ми вземат нещо ,сега ще видя кога пак ще има пратка и може да се уредя ще видим.Само ще ви помоля да кажете заслужават ли си тези колектори и дали са по-добре от стоковите който са на колата,да знам дали да си правя главоболието!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 20 Фев 2009, 17:43

Не мисля че има много експерти тук по термодинамика.
Ако искаш да слагаш охлюв, вероятно 20 човека ще ти кажат че става ОК да се презаварят колекторите от чичо Гошо, който го е правил 2-3 пъти вече примерно. Истината е, че гаражните изпълнения в повечето случаи при такива деликатни неща не водят до оптимален резултат, а просто до някакъв.

С други думи, ако хората имат възможност като ти продават кит, да изчислят завихряне, температура, скорост на газове, за да разположат оптимално тръбите, то цената обикновено е оправдана.

Но ако мисълта ти е да смениш колекторите на атмосферна, поне по това което съм чел наляво надясно, излиза че те са достатъчно оптимизирани от фабриката и евентуално мацане по тях или смяна само ще осере нещата. Англичанчетата ги полират и ги увиват в термолента. Това е и единственото, което бих си играл да направя по моите, но не си струва наистина...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Изпускателна генерация! Кой Как.. ???

Мнение от BABHOMED » 29 Окт 2013, 20:03

Имам питане за М42 в компакт има ли смисъл да му заменя тръбите с такива от б23 на Ф60мм и крайно от Е46 на 60мм вход и два изхода.Моля да споделите мнение.За момента генерацията ми е повредена от един майстор който сложи коляно на 43мм след 2-те тръби долу.Няма те си и на идея колко не върви колата,за това сега търся варианти !
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 19.03.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 323ciA
Мечтае да кара: BMW E92 M3

Re: Изпускателна генерация! Кой Как.. ???

Мнение от cecko93 » 20 Дек 2013, 19:08

Колеги, имам Е46 323(М52ТУБ25) и искам да го направя да вади приятен, плътен, дрезгав звук. В момента със сток генерацията ми допада звука, само че ми е много тиха. Бих се радвал също ако може да припуква при връщане на газта :mhihi: Бях се замислил за колектори, но един майстор ме разубеди, защото ще се загуби въртящият момент в ниските с тях. Бихте ли ме посъветвали как да постигна желания резултат, като той да не бъде като от пръдлив Гоуф?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 19.03.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 323ciA
Мечтае да кара: BMW E92 M3

Re: Изпускателна генерация! Кой Как.. ???

Мнение от cecko93 » 12 Яну 2014, 13:20

Колеги, имам питане за ето това крайно гърне за 323(2500сс) дали ще бъде плътен, не дразнещ звука при 120-150 примерно(със 150 съм някъде с ~3500 оборота). Някой може ли да сподели мнение? :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Изпускателна генерация! Кой Как.. ???

Мнение от ares2 » 11 Апр 2015, 9:01

Колеги дайте малко инфо за генерация за М52Б20 на Е36
има ли опасност ако е от М52Б28 с двата отделни катализатора да навредя на мотора? нали пишат за някакво налягане което трябва да упражнява смата система?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: Изпускателна генерация! Кой Как.. ???

Мнение от maxpower » 12 Апр 2015, 8:47

ares2 написа:Колеги дайте малко инфо за генерация за М52Б20 на Е36
има ли опасност ако е от М52Б28 с двата отделни катализатора да навредя на мотора? нали пишат за някакво налягане което трябва да упражнява смата система?

Нищо му няма освен, че е прекалено голяма за 20ка и може да ти губи въртящ момент в ниски и средни. И престанете с обратното налягане- това е нежелан страничен ефект. Параметрите са скорост и дебит на потока на газовете.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Изпускателна генерация! Кой Как.. ???

Мнение от ares2 » 12 Апр 2015, 14:10

добре. мерси :)
то скоро няма да е 20ка но съм започнал от гърнетата напред промяната
освен да оставя началните траби по тънки? да кажем 45?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: Изпускателна генерация! Кой Как.. ???

Мнение от Hellrot » 13 Мар 2017, 5:38

Здравейте колеги. Гледам че не е писано одавна в темата но се надявам някой да отговори. Колата ми е е36 М52б20... Тъй като всичко отдоло е издънено реших да правя всичко на ново с нови матеряли. Говорих с известна фирма за изработка на генерации и ми препоръчаха иноксови тръби на Ф60 1,5мм дебелина, резонатор пура 550мм за старт и едно задно спортно гърне (доста добро пречупващо звука според тях идеално за целта)за завършек... От направата на всичко това се цели приятен и плътен звук тъй като колата е евридейка... За напред ако добавя и спортни изпускателни колектори може ли да се очаква и някой друг кон??? ВИЕ КАКВО МИСЛИТЕ ПО ВЪПРОСА??
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Изпускателна генерация! Кой Как.. ???

Мнение от bum_bum » 13 Мар 2017, 20:45

Защо да почваш от зад напред? Първо колекторите, пък после останалите неща. Щом искаш да ти е тиха резонаторите по-добре по-дълги и възможно най-близо до колекторите.

Самата архитектура на генерацията гледай да я копираш от някоя готова. Няма смисъл да творят.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: Изпускателна генерация! Кой Как.. ???

Мнение от Hellrot » 13 Мар 2017, 21:47

bum_bum написа:Защо да почваш от зад напред? Първо колекторите, пък после останалите неща. Щом искаш да ти е тиха резонаторите по-добре по-дълги и възможно най-близо до колекторите.

Самата архитектура на генерацията гледай да я копираш от някоя готова. Няма смисъл да творят.

Почвам отзад напред защото намерих матерялите на добра цена и с доста добра отстъпка.... Цената на качествени колектори, а не тези станиолови които се продават почти на всякъде е доста по висока от сумата с която разполагам в момента... А и все от някаде трябва да се започне :) По отношение на това къде да е резонатора, същото ми казаха и на мен... максимално близо до колекторите. Колкото до това да гледам от готова генерация, би ми било от полза да видя частта от края на колекторите до резонатора(самите извивки) НО В ИНТЕРНЕТ НАМИРАМ САМО ДВОЙНИ СПОРТНИ ГЕНЕРАЦИИ. иначе след резонатора до крайното гърне ще е просто тръба с колкото се може по-плавни извивки тъй като знам че всяка по-остра извивка или натрупана заварка би възпрепятствала до известна степен доброто и бързо изкарване на газовете.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Изпускателна генерация! Кой Как.. ???

Мнение от bum_bum » 13 Мар 2017, 22:03

Материала е по-малкия проблем. Кривите фланци и разминатите към тях рънъри са по-съществените.

Попадал съм на много читави за един колега от чужбина по случайност. Не помня фирмата (имаше планка с нея на тях), но бяха отлична изработка и доста солидна ламарина.

Резонатори гледай към метър поне, щом искаш да е тиха. И крайното гърне по възможност марково или оригинално от по-голям двигател. Че с тия "спортните" ще развалиш цялата работа.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Изпускателна генерация! Кой Как.. ???

Мнение от Jordana » 19 Мар 2017, 10:33

Генерацията си е цяло изкуство да се направи читава . Механичното лепене на парче , компоненти от тук от там не води до нищо хубаво .
Мога да дам личното ми мнение , като идея за изработка . Конкретните размери и диаметри подлежат на сметки .
Колекторите - задължително трябва да свършват на Х или ролята на Х играе резонатора в зависимост какъв тип колектори се ползва . В тоя случай резонатора трябва да е горе долу на мястото на Х в оригиналната система като дължина от двигателя . В зависимост дали ще се ползва двутръбва система или всичко минва на една тръба зависи и всичко назад . Смятам че ако се поръчват нови неща за изработка е по удачно еднотръбната система - могат да се сложат по-дебели тръби и това е добре за обезшумяването .
Резонатора е много важен елемент , моето лично мнение че това трябва да е правопоточно гърне с една перфорирана тръба от край до край . Много важен момент е обезшумавонето на това гърне - ако не се обезшуми се получват неприятни нискочестотни вибрации вътре в купето което е много неприятно . Може да се направи с обшивка от ламарина и вата на гърнето както при катализаторите , или да е с двойни стени . В оригиналната система там стои катализатора и той е термично изолиран с керамика или си е с двойни стани заводско и това обезшумяване си го има . Назад едно крайно гърне правопоточно демпферирано вътре с минерална вата или както там какъвто материал слагат с достатъчно голям диаметър . Вариант да се добави към задното гърне хелмхолцов резонатор е добър , другия вариант е да се интегрира в самото задно гърне но тогава грябва да се проектира такова и няма да стане да се ползва готово .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook