Изпускателна генерация! Кой Как.. ???

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Изпускателна генерация! Кой Как.. ???

Мнение от Zaho » 07 Дек 2008, 23:05

Здравейте,

Направих тази тема за да споделим всички в нея, кой как си е направил испускателната генерация.
За тези които са правили нещо по нея разбирасе :) като тръби колко, с какъв диаметрър,
резонатори, колектори, краини гърнета от какво проходни и т.н.
И какъв ефект се е получило в краина сметка, като звук вървенв и др.


Да започна аз примерно: Преди на 316-ката М43 (колата си доиде с 4-2-1 предполагам така си е заводско на БМВ 4цил.) махнах само катализатора, като само беше изтърбушен и затворен на ново. Отзад проходно гърне на "Нес Спорт" с два накраиника и звука беше уникален доста добре се получи а и вървенето се подобри леко, също и разхода, поне с литър надоло! (имам клипчета мога да ги сложа при интерес)

Сега на М50Б25 ще слагам една тръба ф63 с мека връзка след колекторите, резонансно гърне на ф63 на място на каталиазтора и проходно гърне отзад с вход на ф63.
Като след ламбдата и перди резонатора, ще има фланец с клапа от моторна спирачка от Автобус и една тръба директно под прага зад предната гума от към пасажера. Клапата за сега ще се управлява от вътре с едно ключе.

Ще постна снимки след интервенцията..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 08 Дек 2008, 0:28

И какъв е смисала на това нещо ? И нали си турбо коминг суун защо правиш неща който няма да ти влезнат в употреба ? слагай прави тръби 68ци или 63 незнам къв беше стандарта ще те те излъжа ! Добро крайно гърне и това е , Докато сложиш турбото можеш да ми измислиш и някво средно да не ти надува главата чак толко
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 08 Дек 2008, 0:33

Смяна на генерация в истинския смисъл на думата тук малко хора са правили май, а смяна на гърне всеки 2- ри, повечето със съмнителен резултат и полза.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3379
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 08 Дек 2008, 1:06

фланец с клапа от моторна спирачка от Автобус и една тръба директно под прага зад предната гума от към пасажера. Клапата за сега ще се управлява от вътре с едно ключе.

Kaква е идеята на всичко това?


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 08 Дек 2008, 8:53

liloff написа:
фланец с клапа от моторна спирачка от Автобус и една тръба директно под прага зад предната гума от към пасажера. Клапата за сега ще се управлява от вътре с едно ключе.

Kaква е идеята на всичко това?


Ами то това е идеята която колегата "DirtySouth" не-схвана!
На пролет като пристигне турбо комплекта от УСА ще се види само как да се включи изхода от турбото към меката връзка преди клапата и назад нищо от тръбите не се пипа. Тогава клапата ще се управлява от Бууст-а..

А смисъла на темата е Всеки да сподели какви промени е правил като по широки тръби с едно резнонансно с две последователно или пък две тръби до задното гърне с краино от 540и примерно :) и какъв ефект е получил вкраина сметка като звук и като вървене. Защото доста хора правят някави промени като си вземат БМВ първо в тази насока. И ще е добре ако споделят в една такава тема.


Примерно колегата "Славянко" ми сподели, че генерацията му е с М колектори и назад до краиното гърне което е от 540и вървяят две тръби по ф63 и сега като е сложил дросели звука на колата е съвсем като М-ка и не е дразнещ да ти надува главата а много приятен.

А мен лично ме е малко страх какво ще стане с тея прави тръби и проходно гърне, че сега съм с резонансно и на мястото на катализатора о6те едно резонансно + Краино от 320-ка и като влезне в обороти тоя 6-так всичко живо на пътя в радиус 1км се изнася по тротоарите.. :confused:

Отделно с такава тема ще се избегнат многото други от сорта на "какви тръби да сложа, какви резонатори" и надявам се ще е полезна

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 1.04.2008
Местоположение: London,UK
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 M3 Convertible

Мнение от Ivaka » 08 Дек 2008, 11:41

Добре си го замислил колега,ще я отпушиш колата според мен.Особенно щом смяташ да слагаш турбо нормално е да подобриш и испускателната система,"много важно е как диша колата". 8)
Със 200 в насрещното питай как е в първа класа,когато до мен се возят 2 кучки за украса....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 08 Дек 2008, 12:32

Аз сложих това http://www.supersprint.it/prodotti/785302.jpg вместо катализатора и средното гърне и накрая съм с това http://www.supersprint.it/prodotti/783506.jpg Имаха и колекторите, но те бяха 1800лв и при положение, че двигателя все някога ще се смени, покупката им не беше оправдана.
Ауспусите са Supersprint, звукът е много приятен. http://www.youtube.com/watch?v=XFIspXubvFE За вървеж, честно казано не съм усетил някаква разлика, въпреки че в каталога на Supersprint дават +6 к.с. за цялата система.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 7.08.2004
Местоположение: София-Русе
Пол: Мъж

Мнение от civic » 08 Дек 2008, 13:16

аз си чакам да дойде те този supersprint:
Изображение
скоро трябва да e тук и ще дам мнение по въпроса

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 5.03.2007

Мнение от cobrata_m3 » 08 Дек 2008, 13:45

civic написа:аз си чакам да дойде те този supersprint:
Изображение
скоро трябва да e тук и ще дам мнение по въпроса

колега на колко парички ще ти стъпи и това е за ис-ка нали.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 08 Дек 2008, 15:11

cobrata_m3 написа:
civic написа:аз си чакам да дойде те този supersprint:
Изображение
скоро трябва да e тук и ще дам мнение по въпроса

колега на колко парички ще ти стъпи и това е за ис-ка нали.
Е ти си добре ама на мен това не ми вършеше работа щото с моите две тръби дето влизат в гърнето не можах да си намеря такова спортно и накрая се принудих да си взема 540-ково. Ако питате мен най добре и най тънко излиза да се взема гърне от по голяма кубатура. Ефекта е същият като при спортните гърнета и не се налага да наринем една шапка с левчета ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 3.11.2007
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Is Hybrid
Мечтае да кара: M1

Мнение от phantomas » 08 Дек 2008, 17:13

да те попитам меката връзка каде точно ще я слагаш , понеже и аз ще правя точно това което ти си почнал , но иската май 63мм ще и дойдат много затова всичко ще е на ф60мм само крайното проходно гърне ще е на 63мм , и до колкото знам в меката връзка има каучук , ако е много близко до колекторите няма ли да нагори ?
BMW 318is

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 08 Дек 2008, 18:09

Zaho написа:
liloff написа:
фланец с клапа от моторна спирачка от Автобус и една тръба директно под прага зад предната гума от към пасажера. Клапата за сега ще се управлява от вътре с едно ключе.

Kaква е идеята на всичко това?


Ами то това е идеята която колегата "DirtySouth" не-схвана!
На пролет като пристигне турбо комплекта от УСА ще се види само как да се включи изхода от турбото към меката връзка преди клапата и назад нищо от тръбите не се пипа. Тогава клапата ще се управлява от Бууст-а..

А смисъла на темата е Всеки да сподели какви промени е правил като по широки тръби с едно резнонансно с две последователно или пък две тръби до задното гърне с краино от 540и примерно :) и какъв ефект е получил вкраина сметка като звук и като вървене. Защото доста хора правят някави промени като си вземат БМВ първо в тази насока. И ще е добре ако споделят в една такава тема.


Примерно колегата "Славянко" ми сподели, че генерацията му е с М колектори и назад до краиното гърне което е от 540и вървяят две тръби по ф63 и сега като е сложил дросели звука на колата е съвсем като М-ка и не е дразнещ да ти надува главата а много приятен.

А мен лично ме е малко страх какво ще стане с тея прави тръби и проходно гърне, че сега съм с резонансно и на мястото на катализатора о6те едно резонансно + Краино от 320-ка и като влезне в обороти тоя 6-так всичко живо на пътя в радиус 1км се изнася по тротоарите.. :confused:

Отделно с такава тема ще се избегнат многото други от сорта на "какви тръби да сложа, какви резонатори" и надявам се ще е полезна


И пак не я схванах може и да съм бавен ... Днес ходих до магазинчето на Landicar да гледам някви гърнета хубави имаше но са само еденични аз искам двуцефка за по 60 лева без пари са ! и до края права тръба е най-добрия варянт за турбо кола при положение че гълта всичк звуци ....
I'm slowly drifting
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Сандански

Мнение от bavareca_sand » 08 Дек 2008, 21:46

колега темата е супер и аз бях пускал тема за това на колко да е широка генерацията тва онова.аз махнах катализатора и средното гърне и сложих права тръба и накрая двуцефка и звука стана супер за 4-ри цилиндрово бмв ама сега мисля да слагам резонатор шото изванградско много бучи :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 08 Дек 2008, 22:04

Аз на ис-ката смятам да направя следното да махна катализатора и на негово място резонатор, след това да сложа някакво чисто ново българско максимално тихо гърне или най-много оригинален ремус на старо не искам да звучи като астра все пак е 4 цилиндъра. Ще се намалят ли вибрациите ако и аз сложа тая гъвкава връзка? Пак казвам иска ми се да е максимално тиха и спокойна... Също така кои са най-добрите(тихи) гърнета на нормални цени няма да броя шапки пари искаха ми 200лв за някакво турско дето даже вид нямаше как не :mhihi: За ладичките е подобно на размер и струва 40лв баси как става това :confused: Накрая ще хвана да си сделам сам едно гърне защото ми писна да ме работят навсякъде не си намирам парите на улицата все пак

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 08 Дек 2008, 22:37

пробвал съм като славянко с цяла изп с-ма от по-голям двигател и ефекта ми харесва доста,звука е плътен и приятен
ама си иска цилиндри

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook