Пръскалки на гумите?!?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 14 Ное 2008, 10:59

S-stail написа:
Oyama написа:Кат нема повер слагайте пръскалки за нитро у маторя ... не светещи пръскалки с веро и вазелин по гумите. :mhihi: :mhihi: :mhihi: Най срамното в цялата работа е че отворихте темата в раздел тунинг - кво ше си помисли някой външен човек като влезе и види аджеба как се тунинговат БМВ-тата в БГ? :shock:

Аз от тея дет знам да са сложили един няма дет да не му достига сила,а и едвали има некъв ефект от тая пикаеща струйка да пързаля повече.

Както казаха колегите по горе тва се прави горе доло да пази гумата да не прегравя и от там да не ги хваърляш след няколко обиколки.

И понеже не всеки може да си позволи да дойде с 10 чифта нови
гуми на пистата,като Тошко Дунев например,а идвас 3 дет са хварлени в някоя гумарна нямаш друг изход ако ти се кара повече ;)

добре де като си измиеш колата на автомивката не усещаш ли ефекта от мократа гума когато направиш завой?
Изображение

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 14 Ное 2008, 11:21

ама аз немога да разбера защо повечето които пишат в темата целия им дрифт опит се състои в 1 бърнаут и 1 донът...
айде 1-во скъсайте поне по едни гуми и после пишете...

писна ми от компетентни по всичко хора в тоя форум... пишете си там за Биг Брадър темите... тия неща като не ги разбирате недейте да пишете ако обичате

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 14 Ное 2008, 11:33

Дрифта е спорт който е много зависим от сцеплението - не всичко е до пързалянето. Като си намокриш задните гуми тва убива страшно много скоростта която се потдържа в завоя, да не говорим че дрифта както аз го разбирам е да влезеш с вратите в един завой и както си с вратите да почнеш да ускоряваш и ускоряваш и така да излезеш от дрифта - но затова си трябва сцепление - а като са ви намокрени гумите се едно сте дръптнали ръчна и колата умре.
Изображение

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 14 Ное 2008, 11:44

Oyama написа:Дрифта е спорт който е много зависим от сцеплението - не всичко е до пързалянето. Като си намокриш задните гуми тва убива страшно много скоростта която се потдържа в завоя, да не говорим че дрифта както аз го разбирам е да влезеш с вратите в един завой и както си с вратите да почнеш да ускоряваш и ускоряваш и така да излезеш от дрифта - но затова си трябва сцепление - а като са ви намокрени гумите се едно сте дръптнали ръчна и колата умре.



не е така :winky:

принципно дрифта е "контролирана загуба на сцепление" щом водата кара гумите да губят сцепление значи малко или много помага ;)... ако гумите са постоянно мокри това кара колата да не спира да се пързаля в завоя което пък от своя страна щом ти е слаб мотора при излизане от завоя вместо постепенно да падат оборотите и да умре като няма сцепление мотора ще има сила да поддържа оборотите високи а в някои случеи дори и да нарастват...

но по хубаво от изпечени гуми с малко грайфер няма... не ти трябва вода не ти трябва мъгла не ти трябва нищо... само тренировки :mhihi:

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 14 Ное 2008, 11:56

и понеже си нямам работа в момента ще ви кажа нужните матеряли за сглабяне на тази прословута система за вода :mhihi:

- пръскалки... ако искате да хвърля на цялата гума по много вода... купете си от фиат браво... 4 струи от пръскалка ;)

- трипътник (разклонител за водата)... това го продават в магазините за ел. инсталация...

- маркучи... 1-во си купете пръскалките и трипътника и вече налагайте маркучите... трябва да пасне и на 2-те... това е вашия маркуч :mhihi: трябва ви около 3-4 метра...

- помпичка за вода.... аз си купих от голф 2-йка 10 лв. струваше нова :mhihi:

- копче on/off... това също го купувате от магазина за ел. инсталация изберете си цвят с лампичка или без големина и т.н. :mhihi:

- кабел... тоз кабел трябва да го прекарате от помпичката до някъв ток (примерно стопа) и от помпичката до копчето от където ще се задейства системата...

- резервоар... това вече е според ваше желание... аз лично използвах туба за бензин 10 литрова и я бях хванал с колани в багажника :mhihi: но ако използвате въображението си ще скалъпите нещо по-добро.. тук има една много важна подробност... трябва да изкарате от резервоарчето маркуче примерно което да дърпа въздух.. иначе започва да прави вакум и системата спира да работи...

това е общо взето... хванете някой ваш приятел да ви помага и вървете да сглабяте :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: sofiq

Мнение от bubsa » 14 Ное 2008, 13:56

Мерси оги :yes:
Оyama аз нито съм професионалист нито нищо,не карам на писта ами по улици с много коли,такаче недеи да ми обясняваш как ти разбираш дрифта,на мене целта ми е да си права кефа.а за тая цел пръскалките са идеални :winky:
Последна промяна bubsa на 14 Ное 2008, 15:18, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 14 Ное 2008, 15:10

Oyama написа:Дрифта е спорт който е много зависим от сцеплението - не всичко е до пързалянето. Като си намокриш задните гуми тва убива страшно много скоростта която се потдържа в завоя, да не говорим че дрифта както аз го разбирам е да влезеш с вратите в един завой и както си с вратите да почнеш да ускоряваш и ускоряваш и така да излезеш от дрифта - но затова си трябва сцепление - а като са ви намокрени гумите се едно сте дръптнали ръчна и колата умре.

Абе не е баш така,явно нещо много въображение вкарваш.
Не се лее вода с пожарникарския маркуч все пак ;)
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 14 Ное 2008, 15:25

Ogi написа:
Oyama написа:Дрифта е спорт който е много зависим от сцеплението - не всичко е до пързалянето. Като си намокриш задните гуми тва убива страшно много скоростта която се потдържа в завоя, да не говорим че дрифта както аз го разбирам е да влезеш с вратите в един завой и както си с вратите да почнеш да ускоряваш и ускоряваш и така да излезеш от дрифта - но затова си трябва сцепление - а като са ви намокрени гумите се едно сте дръптнали ръчна и колата умре.



не е така :winky:

принципно дрифта е "контролирана загуба на сцепление" щом водата кара гумите да губят сцепление значи малко или много помага ;)... ако гумите са постоянно мокри това кара колата да не спира да се пързаля в завоя което пък от своя страна щом ти е слаб мотора при излизане от завоя вместо постепенно да падат оборотите и да умре като няма сцепление мотора ще има сила да поддържа оборотите високи а в някои случеи дори и да нарастват...


Его на - признахте си че цялата работа е до тва че колата няма сила да превърти коуо. :confused: Нали ми разправяте че не било щото няма повер дрън дрън. И не ми пиши - не е така - точка, щото е баш така - контролирана загуба на сцепление можеш да си направиш и с 1.2 хонда на сняг - дърпаш ръчната колата се завърта и постепенно спира - мега маняшко... истинския дрифт е съвсем друго - да дадеш газ и още преди да си влязъл в завоя задницата да почне да те изпреварва от повер в стил мъсъл кар и да изринеш асфалта с огромна скорост в зявоя под звука на пищяшите гуми и завеса от пушек. 8)
После ако искаш си включи пръскалото да охладиш гумите за следващия рън, ма да го ползваш докато дрифтиш е не само обидно за колата ти, но е обидно и за уменията ти - дори и да ти се струва готино като караш (щото колата ти попринцип е яко understeer) отстрани погледнато не е никак красиво. :confused: Ок ако нямаш бюджет и караш БМВ 1.8 или няква ладичка, сиера или квото и да е и искаш да лъзгаш, става - щото иначе не може, но хора дето претендират да са профи дрифтери - охлаждат ... хуу ма кат охлаждат закво слагат веро :lol: верото е некъв модерен охладител ли, или предпазител за гуми ? :mhihi:
Последна промяна Oyama на 14 Ное 2008, 15:49, променена общо 2 пъти
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: Sofia
Кара: 328i Е46 '99

Мнение от arabian » 14 Ное 2008, 15:41

лелеее, попаднал съм във форума на дръпнатите очи...
тук май не се гледа с добро око на обидите относно липса на мощност от привърженици на други марки автомобили... виж във форума на Daewoo ще те гледат като бог :dummy:
Усмихвайте се широко пред камерите на КАТ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 14 Ное 2008, 15:46

Аз не искам да обиждам никой, просто си говоря реални неща - възможно е някой да се почувства обиден но това е истината - ако не му харесва да тунингова и да дава газ , а не да живее в самозаблуда.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: Sofia
Кара: 328i Е46 '99

Мнение от arabian » 14 Ное 2008, 16:07

според мен част от потребителите на форума в т.ч. и аз гледаме на дрифта като веселата част от шофирането. Не искам да говоря от името на всички, но за мен поне е това. Така е още откакто се въртяхме с ладите и москвичите по прашните кръстовища още много преди да сме достигнали възрастта за книжки. Тук говоря и за моите приятелчета от квартала. Виждам, че разглеждаш дрифта като нещо много по-сериозно и по всичко личи, че се кефиш на изпълнения, на които и Тиф Нидал би завидял. Конкретно по темата - не мисля, че има нещо лошо или срамно в това да направиш забавлението още по-забавно. Има и друга страна на въпроса - описваш как още преди завоя искаш да си със задницата напред при много сериозна скорост, обаче били го направил по пътя да вземеш приятелката си примерно или да си купиш хляб? За съжаление има кофти фактори като пешеходци например и това, че въпросното изобретение позволява да се пързаляш при много по-ниска скорост е чудесно. Нека колегите кажат колко процента от всички потребители дрифтят на писта редовно и мисля, че тогава ще си отговориш на някой въпроси. Да прощават колегите ако не съм прав някъде, но така аз виждам нещата. Да ме прощават и пешеходците, които всяка вечер скачат по дърветата в Младост 1 :mhihi:
Усмихвайте се широко пред камерите на КАТ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 14 Ное 2008, 16:21

Не напротив - никога не съм карал на писта - дрифтвам тук таме , нощем като няма трафик , на специално подбрани отворени широки завои - но кво разбираш под висока скорост - не ги зимам с 180 като в D1 - но към 60-70 мисля е добре - под тва вече е детска работа.

Ти казваш че с по ниска скорост също е забавно - по ниска скорост предполага по тясни и остри завои, с възможност за намалена видимост.. - кое е по опасното в случая ?
Изображение

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 14 Ное 2008, 16:43

Oyama написа:
Ogi написа:
Oyama написа:Дрифта е спорт който е много зависим от сцеплението - не всичко е до пързалянето. Като си намокриш задните гуми тва убива страшно много скоростта която се потдържа в завоя, да не говорим че дрифта както аз го разбирам е да влезеш с вратите в един завой и както си с вратите да почнеш да ускоряваш и ускоряваш и така да излезеш от дрифта - но затова си трябва сцепление - а като са ви намокрени гумите се едно сте дръптнали ръчна и колата умре.



не е така :winky:

принципно дрифта е "контролирана загуба на сцепление" щом водата кара гумите да губят сцепление значи малко или много помага ;)... ако гумите са постоянно мокри това кара колата да не спира да се пързаля в завоя което пък от своя страна щом ти е слаб мотора при излизане от завоя вместо постепенно да падат оборотите и да умре като няма сцепление мотора ще има сила да поддържа оборотите високи а в някои случеи дори и да нарастват...


Его на - признахте си че цялата работа е до тва че колата няма сила да превърти коуо. :confused: Нали ми разправяте че не било щото няма повер дрън дрън. И не ми пиши - не е така - точка, щото е баш така - контролирана загуба на сцепление можеш да си направиш и с 1.2 хонда на сняг - дърпаш ръчната колата се завърта и постепенно спира - мега маняшко... истинския дрифт е съвсем друго - да дадеш газ и още преди да си влязъл в завоя задницата да почне да те изпреварва от повер в стил мъсъл кар и да изринеш асфалта с огромна скорост в зявоя под звука на пищяшите гуми и завеса от пушек. 8)
После ако искаш си включи пръскалото да охладиш гумите за следващия рън, ма да го ползваш докато дрифтиш е не само обидно за колата ти, но е обидно и за уменията ти - дори и да ти се струва готино като караш (щото колата ти попринцип е яко understeer) отстрани погледнато не е никак красиво. :confused: Ок ако нямаш бюджет и караш БМВ 1.8 или няква ладичка, сиера или квото и да е и искаш да лъзгаш, става - щото иначе не може, но хора дето претендират да са профи дрифтери - охлаждат ... хуу ма кат охлаждат закво слагат веро :lol: верото е некъв модерен охладител ли, или предпазител за гуми ? :mhihi:



чакай чакай...
ти много се пренави... момчето иска да си сложи пръскалки защото няма сила... не за да ходи на състезания и да опушва публиката с пръст и пушек...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 15 Ное 2008, 0:38

Oyama написа:.......

Е по твойта логика и Владо мантата и алекс и още няколко кат тях нямат мощност и затва карат с пръскалки? :mhihi:
Ако колата няма сила все едноп дали е със или без тея пръскалки :winky:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 15 Ное 2008, 1:17

Ogi написа: момчето иска да си сложи пръскалки защото няма сила... ..

S-stail написа:Ако колата няма сила все едноп дали е със или без тея пръскалки :winky:


Айде разберете се без моя помощ :winky:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook