Интересно ...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Интересно ...

Мнение от Turturelo » 27 Дек 2002, 22:47


Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

MDAAAAAAAAAAA

Мнение от KAMIKADZE » 27 Дек 2002, 22:57

Skoro i az ste postna takiva ( moi ) - dneska ima6e 5 4asa borba s ECU-to ama moeto e dosta po pulno - 2 platki i prostotii . Specialno blagodarq na TURBO-MANIAK za ogromnoto sudeistvie i pomo6t za RAZGLOBQVANETO na Ecu-to :wave: :yes:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2736
Регистриран на: 13.02.2002
Пол: Мъж

така е

Мнение от Любо Мегов » 28 Дек 2002, 9:15

:oops: така е като fxmaker още ми бави снимките от моя тунинг, пък и ecu-то ми е същото само стикера на чипа ми е различен така че ползвах каквото има в нета :oops: :oops: 8)

абе то имало хора дето ми гледат страницата :lol: :lol: :lol: 8) .......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

Мнение от RAFF » 28 Дек 2002, 12:01

някой ще ми обясни ли при чип-тунинга само интегралата ли се сменя?някакви други настроики не се ли правят?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 28 Дек 2002, 17:34

RAFF написа:някой ще ми обясни ли при чип-тунинга само интегралата ли се сменя?някакви други настроики не се ли правят?

Това зависи от самия автомобил и от вида на инжекцията. При повечето от колите до 93-94 година може само да се смени ЕПРОМ-а и да не се пипа нищо друго. Ако искаш да има по-добър резултат махаш катализатора и го заменяш със тръба със съшия диаметър(в никакъв случай по-малък) също така може да сложиш и некой спортен филтър за да "диша" мотора по добре. За да е положителен ефекта от филтъра требе така да го сложиш че да може да "дърпа" само студен въздух, т.е да е изолиран до колкото се може от топлината на мотора.

При автомобилите след 94-95 година работата е малко по-сложна, щото там в повечето случаи не се сменя чипа а се препрограмира през куплунга за диагностика чрез лаптоп и специален софтуер (там чипа не е ЕПРОМ а ФЛАШ). Има и други варианти примерно на куплунга за диагностика се монтира специална платка която от своя страна внася необходимите промени във софта на инжекцията.

Абе хората си немат работа и измислят всекакви джаджи само требе лев да имаш и всичко може да се направи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

Мнение от RAFF » 29 Дек 2002, 11:28

TURBO Maniak написа:
RAFF написа:някой ще ми обясни ли при чип-тунинга само интегралата ли се сменя?някакви други настроики не се ли правят?

Това зависи от самия автомобил и от вида на инжекцията. При повечето от колите до 93-94 година може само да се смени ЕПРОМ-а и да не се пипа нищо друго. Ако искаш да има по-добър резултат махаш катализатора и го заменяш със тръба със съшия диаметър(в никакъв случай по-малък) също така може да сложиш и некой спортен филтър за да "диша" мотора по добре. За да е положителен ефекта от филтъра требе така да го сложиш че да може да "дърпа" само студен въздух, т.е да е изолиран до колкото се може от топлината на мотора.

При автомобилите след 94-95 година работата е малко по-сложна, щото там в повечето случаи не се сменя чипа а се препрограмира през куплунга за диагностика чрез лаптоп и специален софтуер (там чипа не е ЕПРОМ а ФЛАШ). Има и други варианти примерно на куплунга за диагностика се монтира специална платка която от своя страна внася необходимите промени във софта на инжекцията.

Абе хората си немат работа и измислят всекакви джаджи само требе лев да имаш и всичко може да се направи.

благодаря ти за инфото turbo maniak.
между другото кво стана със стелта? щеше да пишеш.той идва в бургас, ти беше ли с групата? някакви отзиви?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 29 Дек 2002, 14:53

RAFF написа:благодаря ти за инфото turbo maniak.
между другото кво стана със стелта? щеше да пишеш.той идва в бургас, ти беше ли с групата? някакви отзиви?

Естествено че бях 8) 8) 8) . Ама кви отзиви да ти напиша.....това Субару направо ни разплака майката и както дойдохме отворени така се прибрахме насрани. Ебах мааму и Субару, то бива бива ама чак пък толкова.......между другото май вече са му сложили и Нитро ама това е непотвърдена информация. Иначе преди около месец във Варна дойде един пич от Бургас със едно 3000GT жълто на цвят (сигурно си го виждал), че този пич бил мноо близък приятел на Мишката(онзи със Субаруто) и сподели че Субаруто било доста над оригиналните си коне, което и ние също видяхме, и немало почти нищо оригинално по мотора с изключение на блока с номера на двигателя. Всичко друго било от некакво мноо яко смляно ралиджииско Субару. Дали това е така немам представа, но съм доста склонен да вярвам. На Камикадзе който беше дошъл със един негов авер специално за случая обаче хич не му хареса представянето и на двата автомобила, така че смятайте кво представлява неговото чудовище.......мен просто ме е страх да си помисля особенно след като гледах клиповете които беше постнал Land Shark във основния форум. За Стелта кво да ти кажа от тогава няма никви подобрения, но за на пролет сигурно ще бъде бутнат тук таме още малко пък каквото сабя покаже както се казва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

Мнение от RAFF » 29 Дек 2002, 16:31

TURBO Maniak написа:
RAFF написа:благодаря ти за инфото turbo maniak.
между другото кво стана със стелта? щеше да пишеш.той идва в бургас, ти беше ли с групата? някакви отзиви?

Естествено че бях 8) 8) 8) . Ама кви отзиви да ти напиша.....това Субару направо ни разплака майката и както дойдохме отворени така се прибрахме насрани. Ебах мааму и Субару, то бива бива ама чак пък толкова.......между другото май вече са му сложили и Нитро ама това е непотвърдена информация. Иначе преди около месец във Варна дойде един пич от Бургас със едно 3000GT жълто на цвят (сигурно си го виждал), че този пич бил мноо близък приятел на Мишката(онзи със Субаруто) и сподели че Субаруто било доста над оригиналните си коне, което и ние също видяхме, и немало почти нищо оригинално по мотора с изключение на блока с номера на двигателя. Всичко друго било от некакво мноо яко смляно ралиджииско Субару. Дали това е така немам представа, но съм доста склонен да вярвам. На Камикадзе който беше дошъл със един негов авер специално за случая обаче хич не му хареса представянето и на двата автомобила, така че смятайте кво представлява неговото чудовище.......мен просто ме е страх да си помисля особенно след като гледах клиповете които беше постнал Land Shark във основния форум. За Стелта кво да ти кажа от тогава няма никви подобрения, но за на пролет сигурно ще бъде бутнат тук таме още малко пък каквото сабя покаже както се казва.

ТОВА КОЕТО СА ТИ КАЗАЛИ ДОНЯКАДЕ Е ВЯРНО.НИТРО СЪС СИГУРНОСТ НЯМА.ЕВЕНТУАЛНО МОЖЕ ОЩЕ НЯКО ИДРУГО КОНЧЕ ДА МУ ПРИБАВИ МИШО НО ШЕ ВИДИМ.
АЗ СЪЩО БЯХ НА МЕРОПРИЯТИЕТО , ЧАКАХМЕ ВИ ЦЯЛА ВЕЧЕР И НАКРАЯ КАТО ДОЙДОХТЕ КУКИТЕ ВЕЧЕ БЯХА ТАМ.НАПРАВО БЯХ БЕСЕН.ПЪК И ТВОЯ ЧОВЕК ИСКАШЕ ПАРИ ЗА ДА СЕ СЪСТЕЗАВА И СЛЕД КАТО НЕМОЖАХА ДА СЕ РАЗБЕРАТ СЕ РАЗОТИДОХМЕ.СЪЖАЛЯВАМ ЧЕ МЕ НЯМАШЕ НА ГОНКАТА КОЯТО Е БИЛА ПО-КЪСНО В ГРАДА.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 29 Дек 2002, 18:46

RAFF написа:ТОВА КОЕТО СА ТИ КАЗАЛИ ДОНЯКАДЕ Е ВЯРНО.НИТРО СЪС СИГУРНОСТ НЯМА.ЕВЕНТУАЛНО МОЖЕ ОЩЕ НЯКО ИДРУГО КОНЧЕ ДА МУ ПРИБАВИ МИШО НО ШЕ ВИДИМ.

Ти познаваш ли го Мишката ??? Знаеш ли кво точно е правил по колата ??? На мен ще ми е интересно да чуя кви точно интервенции е правил пък надявам се и на другите също ще им е интересно :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: Несебър

Мнение от TheDrill » 29 Дек 2002, 23:35

Иначе преди около месец във Варна дойде един пич от Бургас със едно 3000GT жълто на цвят


Toia sus tova 300GT da ne e edin slab ,visok s o4ila - Cagito mu vikat.??Tova 300gt dosta vreme go karashe edin ot nesebar -mitio o4ite

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Мнение от kelesha » 30 Дек 2002, 0:40

TheDrill написа:Toia sus tova 3000GT da ne e edin slab ,visok s o4ila - Cagito mu vikat.??Tova 3000gt dosta vreme go karashe edin ot nesebar -mitio o4ite

Точно същия е и 3000GT-то е същото което е било в Митьо Очите, а преди това или след това (не съм сигурен точно кога) е било на Мишката(със Субаруто). Ама този с очилата е мноо точен пич, поне аз с такова впечатление останах, даже щяхме да ходим на магистралата да се дръпнем ама му се обадиха и требеше да тръгва нанякъде.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

Мнение от RAFF » 30 Дек 2002, 11:27

TURBO Maniak написа:
RAFF написа:ТОВА КОЕТО СА ТИ КАЗАЛИ ДОНЯКАДЕ Е ВЯРНО.НИТРО СЪС СИГУРНОСТ НЯМА.ЕВЕНТУАЛНО МОЖЕ ОЩЕ НЯКО ИДРУГО КОНЧЕ ДА МУ ПРИБАВИ МИШО НО ШЕ ВИДИМ.

Ти познаваш ли го Мишката ??? Знаеш ли кво точно е правил по колата ??? На мен ще ми е интересно да чуя кви точно интервенции е правил пък надявам се и на другите също ще им е интересно :yes:

3000gt -жълти има две в града, и двете бяха на мишо , но ги продаде.
в общи линии знам какво е правено по субаруто,но за по-сигурно ще питам мишо и ще ти пиша.това което със сигурност знам е , че няма нищо нестандартно от рода на nos,шлайфане и т.н.возил съм се в него и мнението ми е че е изтребител, но въпреки това бих предпочел да карам BMW.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 21.02.2002
Местоположение: Варна, България

Impreza vs. Stealth

Мнение от cj » 30 Дек 2002, 18:03

Присъствах на първата, но за съжаление изтървах втората - кулминационната гонка. Впечатленията ми са следните: по принцип очаквам нетунингован Додж Стелт да падне от нетуниговано Субару, но правя уточнението, че говоря за скорости до около 160-200 км/ч (примерно на отсечка 400 м) тъй като при Импрезата не се акцентува на максимална скорост, а на динамика.Освен това, впечатленията ми се подкрепят от факта, че съм виждал Доджа в действие (преди тунинга), а в същото време съм и карал Импреза WRX. Добре обаче, мнението ми малко се разсея след като чух за направените промени по Стелта. Чу се нещо за 4.8 от 0-100 км/ч, което си е достъчно важен показател. В същото време, точно тази Импреза въобще не ме впечатли при гонката с Вектрата (въпреки, че безспорно победи). Почнах да си мисля, че Доджа ще бие без проблеми. Това е едната ми гледна точка.
В същото време, говорих със собственика на Субаруто и той каза, че не е сигурен колко коня е колата – някъде около 218. Чесно казано, не му повярвах много. Първо, изглеждаше доста информиран на тема “drag racing” и знаеше “това онова” за тунинг, а в същото време няма точна представа за собствения си двигател. Абсурд! На всичко от горе, предната му решедка беше сменена с някаква, уж по-яка. Не коментиран външен вид, а факта, че щом като има възможност за оптичен тунинг, едва ли е пропуснал да направи “някои” модификации на двигателя (вземайки в предвид хобито му :) ). Най-малкото при положение, че ходи на гонки, поне чип тунинг щеше да има.
И накрая още нещо, което подозирам – златистите джанти ми дадоха повод да се замисля над следното: от същият този двигател на Субаруто (2.0 турбо) съществуват няколко модификации. Едната е тази, за която беше представен автомобила, т.е. 211 к.с. (в зависимост от каталога, тази цифра варира с 5-6 коня). Останалите версии са “J I S” – около 220 к.с., “WRX” – 240 к.с. и “STI” – 250 к.с. На последно място оставям и най-високата версия, която произвежда 280/260 к.с. Нямам представа, коя от тези версии се е явила онази вечер, нито пък упреквам някого в нещо, просто казвам, че според мен Субаруто на Мишо (сега рзбирам, че така се казва) едва ли е най-ниската разработка, а и обратно на търсеното впечатление – не вярвам да не е тунинговано. Вече тук можем доста да се задълбаем какви точно промени са правени, ама мисля, че и без нитро, без шлайване и т.нар.” сериозен тунинг”, спокоймо могат да се изцедят значителен брой кончета с помощта на един филтър, малко физика и едни по-големи зъбчадки на разпределителните валове. Ако всичкото това е направено като хората – браво! Стига Доджа да е загубил честно, нямам нищо против Субару-то да е по-бързо! Евала на тунинга! :D

PS: Turbo Maniac, Дай да щракнем някоя снимка на Вектрата и да я сложим в рубриката фенове на http://streetracers.hit.bg. Ако имаш интерес, добави малко техническо инфо и ми пусни един мейл!
Същото важи и за всеки друг автомобил, примерно Импрезата!
2007 Субару Импреза STi
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 600
Регистриран на: 25.09.2002
Местоположение: Варна

Re: Impreza vs. Stealth

Мнение от kelesha » 30 Дек 2002, 18:31

cj написа:PS: Turbo Maniac, Дай да щракнем някоя снимка на Вектрата и да я сложим в рубриката фенове на http://streetracers.hit.bg. Ако имаш интерес, добави малко техническо инфо и ми пусни един мейл!
Същото важи и за всеки друг автомобил, примерно Импрезата!

Ква снимка бе човек, тя мойта кола е като излязла от завода, нема нищо интересно по нея че да я снимам. Кво да се излагам с такова нещо пред хората. Може би на пролет ако е още моя и ако я понакича малко, тогава, ама сега си е жива излагация, скивай за кво ти говоря
Изображение

Маааалееееее :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: чак ме е срам че точно тук я постнах ама да видиш за кво ти говорех, просто не си заслужава.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 21.02.2002
Местоположение: Варна, България

Vectra Showroom :)

Мнение от cj » 30 Дек 2002, 18:51

Da ti kaza, dosta zapazena izglezda! :shock: :D Osven tova, toq dvigatel e rqdkost za BG! Mezdu drugoto, dovolen li si ot spirachnite diskove i Ferodo Racing nakladkite? Az v momenta obmislqm da minavam na takiva.
2007 Субару Импреза STi
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook