E34 палавник. Вече с ITB

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 01 Яну 2009, 20:51

аз се зачудих ква е тая 60-а кат 36-а :mhihi:
нали уж оправи горивото :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 01 Яну 2009, 21:04

павката написа:аз се зачудих ква е тая 60-а кат 36-а :mhihi:
нали уж оправи горивото :roll:
Ами уж да но само уж. Понеже пробвам колата предимно в градски условия и няма къде да я изпъна като хората. На първа и на втора примерно си върви що годе добре но като вкарам трета и почва да не и стига. Абе както и а я мъча не се ли сложи допълнителна електроника няма да се реши на 100% проблема. Ама по тея празници нито имах време, нито средства останаха :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: бавно 32?и цупе
Мечтае да кара: е92 м3 цупе

Мнение от BlacK-EviL » 01 Яну 2009, 21:39

ауу много гуми сам вартял аз там ве :mhihi: чакам да оправиш смесите да ги сложиме пак на чертата на хубав път и 400м както си му е реда че тоя пясачник там няя тръгване :mhihi: :driving:

п.с. Честита нова година на всички :drinking:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 01 Яну 2009, 22:03

BlacK-EviL написа:ауу много гуми сам вартял аз там ве :mhihi: чакам да оправиш смесите да ги сложиме пак на чертата на хубав път и 400м както си му е реда че тоя пясачник там няя тръгване :mhihi: :driving:

п.с. Честита нова година на всички :drinking:
Ей го и този с Е36-тицата :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 01 Яну 2009, 22:41

с 60-а или 36-а последно :mhihi:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: re

Мнение от kirililiev » 01 Яну 2009, 23:12

slavianko написа:
kirililiev написа:
slavianko написа:http://www.vbox7.com/play:cea96b9f Това от последната ни сбирка на БМВ в Русе :mhihi: :mhihi:


дай от вътре,да видим как ускорява до сто ;) ясно е че заради дифа ще върви повече,обаче пробва ли със стария диф и с новия колектор да видиш има ли съществена разлика?

е60-с кой мотор?
Май съм объркал клиповете :uups: :uups: Този втория е с едно Е36 М50 В25. Мисля че добре се справя колата като се има в предвид че карам до 5500-5800 оборота че по нагоре не ми стига горивото и почва да ми придърпва. :mhihi: :mhihi: А и съм с два бокса на пайнер по 20-сетина кг и с пълна бутилка газ 40 литрова. Аз демонтирах газовият инцекцион ма бутилката няма кой да ми я извади :mhihi: :mhihi:



тя щом придърпва на високите значи не върви добре,тя силата и е от 4500 до 6500,като засичам време до края на втората ти скорост минават 10 секунди а до края на втора си максимум с 90 с бавния диф ;) за 2,5 е много слаб резултат ;) дай някой клип одвътре :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 02 Яну 2009, 11:15

kirililiev написа:тя щом придърпва на високите значи не върви добре,тя силата и е от 4500 до 6500,като засичам време до края на втората ти скорост минават 10 секунди а до края на втора си максимум с 90 с бавния диф ;) за 2,5 е много слаб резултат ;) дай някой клип одвътре :roll:
Колега този диф дето го сложих сега си е нормалния за колата 3.73 Просто преди това колата е била автомат а те са с по дълги дифове ;)
Иначе си свери хронометъра че нещо избързва с 2 сек и малко :mhihi: :mhihi: Тя че не върви като хората все още не върви ама щом вземам първата и втората на Е36 М50 В25 и чак като ръгна трета ме дърпа аз съм доволен и съм сигурен че като и сложа смт-то и ще се отприщи съвсем :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: re

Мнение от kirililiev » 02 Яну 2009, 13:55

slavianko написа:
kirililiev написа:тя щом придърпва на високите значи не върви добре,тя силата и е от 4500 до 6500,като засичам време до края на втората ти скорост минават 10 секунди а до края на втора си максимум с 90 с бавния диф ;) за 2,5 е много слаб резултат ;) дай някой клип одвътре :roll:
Колега този диф дето го сложих сега си е нормалния за колата 3.73 Просто преди това колата е била автомат а те са с по дълги дифове ;)
Иначе си свери хронометъра че нещо избързва с 2 сек и малко :mhihi: :mhihi: Тя че не върви като хората все още не върви ама щом вземам първата и втората на Е36 М50 В25 и чак като ръгна трета ме дърпа аз съм доволен и съм сигурен че като и сложа смт-то и ще се отприщи съвсем :mhihi: :mhihi:



просто разлика в сцеплението ;)ако ми избързва хронометара,доближаваш се значи до заводските данни ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: re

Мнение от slavianko » 02 Яну 2009, 16:42

kirililiev написа:ако ми избързва хронометара,доближаваш се значи до заводските данни ;)
:yes: Мерих я с Г-тек и прави точно 8сек от 0 до 100км точно колкото и дават и въртя до 5500-5800 оборота и след това забива. Като я настроя 100% ще си подобри времето ;) Това имам в предвид като казвам че сега съм доволен.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 02 Яну 2009, 22:55

Ако си я мерил с най-обикновения G-Tech,който мери 0-60 мили(96 км),
8 сек. не е много добре.По него моята прави 8,15.Определено губиш и
от това,че прекъсвача ти е стандартен,защото с дроселите се очаква
да имаш добро пълнене точно при високи обороти.

Иначе пак ти казвам,че колата може да се настрои и с оригиналната
електроника и заради едни дросели не ти трябва СМТ.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 03 Яну 2009, 0:06

bmwdriver написа:Ако си я мерил с най-обикновения G-Tech,който мери 0-60 мили(96 км),
8 сек. не е много добре.По него моята прави 8,15.Определено губиш и
от това,че прекъсвача ти е стандартен,защото с дроселите се очаква
да имаш добро пълнене точно при високи обороти.

Иначе пак ти казвам,че колата може да се настрои и с оригиналната
електроника и заради едни дросели не ти трябва СМТ.


напълно споделям мнението.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 03 Яну 2009, 0:30

Сега ми дойде на ум и още нещо.След като си карал на газ,ревизира ли
дюзите и дебитомера?Защото и от там могат да идват проблеми.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

вълкодав
Аватар
Мнения: 1903
Регистриран на: 16.01.2007
Местоположение: Русйе
Пол: Мъж
Кара: go na 3ki :)

Re: re

Мнение от RSxRacer » 03 Яну 2009, 15:42

kirililiev написа:....................е60-с кой мотор?


http://www.vbox7.com/play:41397ced

Извинявам се за закъснението,но нямах възможност да пусна клипчето по-рано.Въпросното е60 е с м54 мотора (192кс.),колата е закупена от представителство в Холандия и е на около 90000км по спомени.Като вървене доста е добро и има много по-добро сцепление от е34ката при старта.На старта е доста песъчливо и това си оказва влияние също
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 03 Яну 2009, 15:56

bmwdriver написа:Сега ми дойде на ум и още нещо.След като си карал на газ,ревизира ли
дюзите и дебитомера?Защото и от там могат да идват проблеми.
Братле значи по всяка нормална логика би трябвало да няма проблем с настройките. Инжекторите ги минах на ултразвук още докато колата беше разколачена. Въпреки че преди това ги проверихме и си пръскаха перфектно. Човека си ги пуска там на някакво устройство под налягане и гледа коя как пръска и си бяха читави. Дебитомера също го прегледахме обстойно и си мери коректно. Обаче ... Като замерихме смесите с широколентовата ламбд сонда колата бедна ама яко бедна. Помпата също си държи идеялно налягане. А кажи сега защо се получава така :roll: :roll:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: re

Мнение от TOM » 03 Яну 2009, 16:12

slavianko написа:
bmwdriver написа:Сега ми дойде на ум и още нещо.След като си карал на газ,ревизира ли
дюзите и дебитомера?Защото и от там могат да идват проблеми.
Братле значи по всяка нормална логика би трябвало да няма проблем с настройките. Инжекторите ги минах на ултразвук още докато колата беше разколачена. Въпреки че преди това ги проверихме и си пръскаха перфектно. Човека си ги пуска там на някакво устройство под налягане и гледа коя как пръска и си бяха читави. Дебитомера също го прегледахме обстойно и си мери коректно. Обаче ... Като замерихме смесите с широколентовата ламбд сонда колата бедна ама яко бедна. Помпата също си държи идеялно налягане. А кажи сега защо се получава така :roll: :roll:
Казваш че сте премерили дебитомера.....премерили сте го ама как? Сигурно сте гледали дали отчита правилен волтаж при определени обороти...И така сте разбрали че работи, но в края на краищата той не работи коректно. Защото ако работеше коректно, нямаше да имаш тия проблеми с обедняването. Тук става въпрос за липса на 10-15% гориво, проценти които съвсем реално могат да бъдат сгрешени от всеки стар дебитомер. Има и нещо друго, сега, след поставянето на ИТБ, двигателя засмуква малко повече въздух и има някаква вероятност да тавани дебитомера. Което много лесно може да се измери с един волтметър и да се сложи точка на гадаенето ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook