E34 палавник. Вече с ITB
Модератор: bum_bum
- Prekysvach
- ентусиаст
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
нз дали има мн смисъл в тия атмосферни коне бая парички се наливат и никога не се знае колко ще дойдат ама щом си се захванал гледам и здраво напредваш
успех ти пожелавам , следя темата
успех ти пожелавам , следя темата
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Така е колега но за мисля да карам колата само в атмосверен вариянт. Накупил съм си и части и за други по нататъчни ъпгрейди и ще видим какво ще се получи. Все пак хванал съм се на хорото и ще си го играя.Prekysvach написа:нз дали има мн смисъл в тия атмосферни коне бая парички се наливат и никога не се знае колко ще дойдат ама щом си се захванал гледам и здраво напредваш
успех ти пожелавам , следя темата
Последна промяна slavianko на 28 Окт 2008, 8:01, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
що се занимаваш с глупости като и без това нищо съществено няма да направиш.ако изобщо тръгне после де успех иначе
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Мерси. Много ме укоражи Като не стане нищо същественно поне албиниз ще има мотораЮзър написа:що се занимаваш с глупости като и без това нищо съществено няма да направиш.ако изобщо тръгне после де успех иначе
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- drft
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Чи интересно ама Хем правел глупости колегата и даже и нямало да запали, хем нямал друга работа и нямал къде да си харчи парите -хем пък успех и ще следим темата
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Ето още малко снимки. Днес почти бях на косъм да свърша и с айрбокса но ми остана още половин час работа понеже ми излезе един ангажимент и не оспях.
Ето как си направих тръбите които ще влизат в айр бокса.
http://picbg.net/img.php?file=e08093090fc6890c.jpg
http://picbg.net/img.php?file=c3e9b09cf0733968.jpg
Исках да са заоблени вътре в кутията и успях да ги докарам въпреки че само аз си знам с кви усилия Взех си алуминизирани тръби които са доста меки и с помоща на едно заоблено чукченце и взех че ги докарах на вид. После ги търнах с финна шкуричица отвътре и стана.
Ето и айр бокса поетапно.
http://picbg.net/img.php?file=79c7982304c7a03a.jpg
http://picbg.net/img.php?file=b3508949c2d519f7.jpg
http://picbg.net/img.php?file=17460cf5e4a06853.jpg
http://picbg.net/img.php?file=26589113dbaf6895.jpg
http://picbg.net/img.php?file=8538522db2141a52.jpg
Ще направя само отдолу едни уши с които да хвана бокса към старите планки където се държи оригиналния всмукател и да изведа един два щуцера за разни букси и там където ще влизат и маслените пари и готово.
Но понеже аз работя с електрожена а тая 1.2мм ламарина доста трудно се заваря с него утре най вероятно ще ида при един познат да го обиколи с CO-то отвсякъде та хем по бързо хем по красиво ще стане.След това само да го боядисам и да закачам всичко и да видим кво съм направил
Поръчал съм си разни силиконови мъркученца да си сменя всички вакуми и вакумченца с нови и това ще да е. Остана ми само да си намеря 6 броя съединения на ф55 вътрешен отвор.
Ето как си направих тръбите които ще влизат в айр бокса.
http://picbg.net/img.php?file=e08093090fc6890c.jpg
http://picbg.net/img.php?file=c3e9b09cf0733968.jpg
Исках да са заоблени вътре в кутията и успях да ги докарам въпреки че само аз си знам с кви усилия Взех си алуминизирани тръби които са доста меки и с помоща на едно заоблено чукченце и взех че ги докарах на вид. После ги търнах с финна шкуричица отвътре и стана.
Ето и айр бокса поетапно.
http://picbg.net/img.php?file=79c7982304c7a03a.jpg
http://picbg.net/img.php?file=b3508949c2d519f7.jpg
http://picbg.net/img.php?file=17460cf5e4a06853.jpg
http://picbg.net/img.php?file=26589113dbaf6895.jpg
http://picbg.net/img.php?file=8538522db2141a52.jpg
Ще направя само отдолу едни уши с които да хвана бокса към старите планки където се държи оригиналния всмукател и да изведа един два щуцера за разни букси и там където ще влизат и маслените пари и готово.
Но понеже аз работя с електрожена а тая 1.2мм ламарина доста трудно се заваря с него утре най вероятно ще ида при един познат да го обиколи с CO-то отвсякъде та хем по бързо хем по красиво ще стане.След това само да го боядисам и да закачам всичко и да видим кво съм направил
Поръчал съм си разни силиконови мъркученца да си сменя всички вакуми и вакумченца с нови и това ще да е. Остана ми само да си намеря 6 броя съединения на ф55 вътрешен отвор.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- drft
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Какви маслени пари мой Нали не искаш да кажеш, че ще набучиш отдушника от двигателя да ти с..ре по дросели, колектори
И не знам дали от снимките ама аз останах с впечатлението, че много голям варел се е получил и сега при атмосверно пълнене може и да не пречи или напротив - да помага, ама ако там освен вакум някога решиш да вкараш и буст много лагава ще стане колата освен ако не боднеш някой охлюв от Т 150 примерно Това в кръга на шегата, ама верно голямичук ми се чини бокса
Айде отлагай другите ангажименти и в саме края не бави нещата да видим к"во ще стане
И не знам дали от снимките ама аз останах с впечатлението, че много голям варел се е получил и сега при атмосверно пълнене може и да не пречи или напротив - да помага, ама ако там освен вакум някога решиш да вкараш и буст много лагава ще стане колата освен ако не боднеш някой охлюв от Т 150 примерно Това в кръга на шегата, ама верно голямичук ми се чини бокса
Айде отлагай другите ангажименти и в саме края не бави нещата да видим к"во ще стане
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Ми той орининално си беше там набучен.Но на мен ми е по лесно дори с един мъркуч и да го искарам под колата да сере назад А айрбокса всъщност не е толкова голям просто така изглежда щото снимките са доста големи. Иначе в атмосверен режим колкото по голям е толкова по добре. Вече ако има налягане наистина може и да стане по лагава но като ще се надува за един ден ще я стесня без проблеми ако се наложиdrft написа::shock: Какви маслени пари мой Нали не искаш да кажеш, че ще набучиш отдушника от двигателя да ти с..ре по дросели, колектори
И не знам дали от снимките ама аз останах с впечатлението, че много голям варел се е получил и сега при атмосверно пълнене може и да не пречи или напротив - да помага, ама ако там освен вакум някога решиш да вкараш и буст много лагава ще стане колата освен ако не боднеш някой охлюв от Т 150 примерно Това в кръга на шегата, ама верно голямичук ми се чини бокса
Айде отлагай другите ангажименти и в саме края не бави нещата да видим к"во ще стане
Последна промяна slavianko на 29 Окт 2008, 10:35, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- drft
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
А Баш , както някои колеги от форума казват С един маркуч и под колата там да си с...е! То не, че не ми пука за екологията, ама като се намери вариант да се спрат от пътищата 180 годишни автобуси и камиони, течащи и димящи, считам, че е редно чак тогава ние да се замисляме къде ще ни пушат отдушниците.
Иначе нищо, че оригинално отдушника е в колектора, ти го разкарай от там. Действително пречи, прави нагари по клапани, по бутала, цапа, пречи на смесообразуването, топли сместта..........
Не си играй да правиш щуцер за това. Значи с маркуча под колата верно е първашко ма е лесно и бързо. Другия грамотния начин е с отдушник, който втечнява маслените пари и ги връща в картера ма там много играчка, пък ти глеам не си толкова дълбоко втресен. Ако все пак те втресе някои модели на Фиат имат оригинални такива отдушници примерно Купе 2000 20 в турбо, Мареа 2,4 ТД .....
Чакаме края и клипове на "връвене, на бръмчене"
Иначе нищо, че оригинално отдушника е в колектора, ти го разкарай от там. Действително пречи, прави нагари по клапани, по бутала, цапа, пречи на смесообразуването, топли сместта..........
Не си играй да правиш щуцер за това. Значи с маркуча под колата верно е първашко ма е лесно и бързо. Другия грамотния начин е с отдушник, който втечнява маслените пари и ги връща в картера ма там много играчка, пък ти глеам не си толкова дълбоко втресен. Ако все пак те втресе някои модели на Фиат имат оригинални такива отдушници примерно Купе 2000 20 в турбо, Мареа 2,4 ТД .....
Чакаме края и клипове на "връвене, на бръмчене"
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Значи днес свърших почти всичко по колата. Понеже реших да сменя всички мъркучи за вакуми за въздух за картерни газове за бензин абе всичко що видях като мъркучи съм решил да ги сменя. Поръчах силиконови от топспиид сини на цвят в събота ще са тук и ще ги накичвам по колата. Остава само да взема 6 бр съединения котио ще свързват айр бокса с дроселите. Голям проблем са ми. Не намерих никаде такива широки из цяло Русе. В топспиид има такива но ми искат 30лв за бройка и умножено по 6 излиза 180лв Ще потърся още малко и ако не намеря в крайна сметка ще поръчам от тях. Дал съм днес и айр бокса да ми го никелират че да изглежда като хората
Следващият пост тук ще е със клипче със звък от мотора. Просто нямам търпение да я запаля и да видя за какво си играх толкова но искам да стане като хората.
Ето една снимка от днес. Горе долу така ще изглежда само дето сега е без съединенията
http://picbg.net/img.php?file=f7f7d5d088c77988.jpg
На мен ми хареса на вид дано и ефект да има
Следващият пост тук ще е със клипче със звък от мотора. Просто нямам търпение да я запаля и да видя за какво си играх толкова но искам да стане като хората.
Ето една снимка от днес. Горе долу така ще изглежда само дето сега е без съединенията
http://picbg.net/img.php?file=f7f7d5d088c77988.jpg
На мен ми хареса на вид дано и ефект да има
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Не съм смятал обема но го направих възможно най голям според това което позволява мястото. А и ако ми кажеш как се изчислява че да е по ефективен с удоволствие ще се съглася с теб. В атмосверен режим колкото е по голям толкова е по добре и не мисля че е нужно да го смятам Това с обема на айр бокса сме го изпробвали на друга кола и го казвам от опит За рънареите колкото по къси по добри високи, по дълги по добри ниски. Исках да ги направя малко по дълги защото сега са съвсем малко по къси от оригиналните но не е болка такава разликаrtzankov написа:Тоя обем на Еърбокса смята ли го ? колко литра е ? рънърите колко са ти дълги ?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Днес малко ми остана да запаля колата но ми излезе дребен проблем. Кабeла за TPS-a ми идва малко къс и трябва да го удължа. И отделно рейката където са кабелите за дюзите и за бобините ми идва малко широка и не се събира между рейката за дюзите и капака на главата. Та ще видя утре от кво мога да я направя че да прибера кабелите в нещо и съм готов и ще пусна клипче със звук Ако запалиkoyota написа:колега, има ли развитие? Аз започнах да събирам части за нещо подобно
Последна промяна slavianko на 05 Ное 2008, 11:05, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани