E34 палавник. Вече с ITB
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Имам в предвид само шесте дросела с айр бокса. Иначе с изпускателите ще е повече. Пасват си идеялно към главата. Тях ще ги сложа след тази интервенция която правя в момента но съм ги налагал на изваден мотор М50 и си пасват перфектноkoyota написа:slavianko написа:Гледах в сайта на Dbilas и там имаше графики на дино преди и след такава конверсия и дават някъде към 19/25 конски сили. По мои сметки до сега ми е стъпало към 1200лв и ще дам още около 100-тина.
Днес успях да сложа фланеца към главата и да монтирам и дроселите. Утре пак съм в гаража и ще направя снимки.
Имаш предвид само дроселите и еърбокса или включваш и изпускателните колектори. Между другото тях пробва ли ги, пасват ли точно на М50-ката
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Ето малко снимки и от днес
http://picbg.net/img.php?file=471182ba22f0918e.jpg Тук са разпробити само отворите за към главата. По късно днес направих и отворите за захващането към дроселите но нещо ми се изгуби снимката.
Искам да отбележа само че фланеца задължително трябва да е дебел не по малко от 30мм защото в противен случай ще опира във масленият филтър. Дори в мометна разтоянието е към 2-3мм ако се вижда на снимката
http://picbg.net/img.php?file=b8b9a040160e0530.jpg
Ето и по какъв начин съм разпробил самите дросели за да могат да се захванат за фланеца.
http://picbg.net/img.php?file=6984fd75c93ad522.jpg
Имаше и някой непредвидени проблеми за които не бях мислил че ще се появят. Там където е захванат мъркуча за маслените пари пречи и когато дроселите са в отворено положение рейката опира точно в този мъркуч.
http://picbg.net/img.php?file=5731c403581e743e.jpg
http://picbg.net/img.php?file=7abe6009aca5e944.jpg
Днес не ми остана време и затова но утре мисля да затворя този отвор и да пробия дупка и да изведа щуцер на друго място в капака от където няма да пречи и пак да си изведа маслените пари само дето няма да ги върна пак в айр бокса както са оригинално ами ще ги изведа някъде навън. че да не ми се получава нагар по клапите. Е няма да е много екологично ама
Другият проблем беше че шпилките на главата ми дойдоха малко къси и днес почти целият ден си изгубих да обикалям из Русе да търся 7мм-трови шпилки. Оригиналните са дълги 55мм аз днес на финала не открих нищо по дълго от 50мм и накрая се наложи да прибегна пак до стругарските услуги и да ми направят 70мм шпилки. А нама да ви казвам колко му се молих да са готови до утре след обяд.
Ето и как се наредиха и дроселите + фланеца без да ги завивам заради по късите шпилки. Утре ако не излезе още нещо непредвидено мисля да съм свършил с монтирането на дроселите и да се заемам най накрая с аир бокса.
http://picbg.net/img.php?file=26521895883afe97.jpg
http://picbg.net/img.php?file=471182ba22f0918e.jpg Тук са разпробити само отворите за към главата. По късно днес направих и отворите за захващането към дроселите но нещо ми се изгуби снимката.
Искам да отбележа само че фланеца задължително трябва да е дебел не по малко от 30мм защото в противен случай ще опира във масленият филтър. Дори в мометна разтоянието е към 2-3мм ако се вижда на снимката
http://picbg.net/img.php?file=b8b9a040160e0530.jpg
Ето и по какъв начин съм разпробил самите дросели за да могат да се захванат за фланеца.
http://picbg.net/img.php?file=6984fd75c93ad522.jpg
Имаше и някой непредвидени проблеми за които не бях мислил че ще се появят. Там където е захванат мъркуча за маслените пари пречи и когато дроселите са в отворено положение рейката опира точно в този мъркуч.
http://picbg.net/img.php?file=5731c403581e743e.jpg
http://picbg.net/img.php?file=7abe6009aca5e944.jpg
Днес не ми остана време и затова но утре мисля да затворя този отвор и да пробия дупка и да изведа щуцер на друго място в капака от където няма да пречи и пак да си изведа маслените пари само дето няма да ги върна пак в айр бокса както са оригинално ами ще ги изведа някъде навън. че да не ми се получава нагар по клапите. Е няма да е много екологично ама
Другият проблем беше че шпилките на главата ми дойдоха малко къси и днес почти целият ден си изгубих да обикалям из Русе да търся 7мм-трови шпилки. Оригиналните са дълги 55мм аз днес на финала не открих нищо по дълго от 50мм и накрая се наложи да прибегна пак до стругарските услуги и да ми направят 70мм шпилки. А нама да ви казвам колко му се молих да са готови до утре след обяд.
Ето и как се наредиха и дроселите + фланеца без да ги завивам заради по късите шпилки. Утре ако не излезе още нещо непредвидено мисля да съм свършил с монтирането на дроселите и да се заемам най накрая с аир бокса.
http://picbg.net/img.php?file=26521895883afe97.jpg
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- LeX
- Капетано
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Супер колега, засега всичко изглежда че върви гладко, пожелавам ти успех по-нататака с проекта, и очаквам с нетърпение да видя още снимки и обяснения
"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- drft
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Браво колега, браво! По добре би било зад тези дросели да има тромпети, а не еърбокс ама..... Проблемите с електрониката са наистина сериозни. Аз сега проучвам въпроса и всичките варианти дето ги има са или скъпи, или трудни, или нам си кво .......
Успех и от мен
Успех и от мен
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Няма как да пренебрегна шибаният дебитомер Иначе и на мен щеше да ми е в пъти по лесно но ... Единственният вариянт е изцяло друга електроника но за сега още неdrft написа:Браво колега, браво! По добре би било зад тези дросели да има тромпети, а не еърбокс ама..... Проблемите с електрониката са наистина сериозни. Аз сега проучвам въпроса и всичките варианти дето ги има са или скъпи, или трудни, или нам си кво .......
Успех и от мен
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Мерси колега. Появиха се и разни дребни проблеми но не са непреодолими за сега. Иначе съм заредил телефона и ще правя снимки за всичко.LeX написа:Супер колега, засега всичко изглежда че върви гладко, пожелавам ти успех по-нататака с проекта, и очаквам с нетърпение да видя още снимки и обяснения
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- RSxRacer
- вълкодав
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
бате а каква е съдбата на газовото?
п.п Давай затваряй по-бързо,че пак трябва до Силистра да ходим
п.п Давай затваряй по-бързо,че пак трябва до Силистра да ходим
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
www.bizzart.info
Re: ре
slavianko написа:Няма как да пренебрегна шибаният дебитомер Иначе и на мен щеше да ми е в пъти по лесно но ... Единственният вариянт е изцяло друга електроника но за сега още неdrft написа:Браво колега, браво! По добре би било зад тези дросели да има тромпети, а не еърбокс ама..... Проблемите с електрониката са наистина сериозни. Аз сега проучвам въпроса и всичките варианти дето ги има са или скъпи, или трудни, или нам си кво .......
Успех и от мен
Що, бе Свалянко???
А, замислил ли си се за MS???
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
При всички положения МS ще е следващата стъпка. Просто на този етап ще си остана със сток електрониката и затова. А и без това рано или късно ще се турбинира и този айр бокс ще ми е от полза.rado_rf написа:slavianko написа:Няма как да пренебрегна шибаният дебитомер Иначе и на мен щеше да ми е в пъти по лесно но ... Единственният вариянт е изцяло друга електроника но за сега още неdrft написа:Браво колега, браво! По добре би било зад тези дросели да има тромпети, а не еърбокс ама..... Проблемите с електрониката са наистина сериозни. Аз сега проучвам въпроса и всичките варианти дето ги има са или скъпи, или трудни, или нам си кво .......
Успех и от мен
Що, бе Свалянко???
А, замислил ли си се за MS???
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Zaho
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Свалянко а правил ли си някакво замерване на колата по Г-тек, Ифон някакви времена нещо с което да сравниш после резултатите?
А за Дебитомера ми е много странно но аз на Дупница го откачих за да направя едно пробно пускане на 325-цата и от тогава си карам без него и нито разхода ми се е променил нито работата на колата освен че върви повече в високите обороти
Та мисълта ми е, че явно и без него може
(..бах го тоя авариен режим на еку-то като спортен режим идва нещо )
А за Дебитомера ми е много странно но аз на Дупница го откачих за да направя едно пробно пускане на 325-цата и от тогава си карам без него и нито разхода ми се е променил нито работата на колата освен че върви повече в високите обороти
Та мисълта ми е, че явно и без него може
(..бах го тоя авариен режим на еку-то като спортен режим идва нещо )
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
offtopic
Абе колеги защо му викате Дупница като всъщност е на 5 км от Сапарева Баня ?
Абе колеги защо му викате Дупница като всъщност е на 5 км от Сапарева Баня ?
I'm slowly drifting
Zaho написа:Свалянко а правил ли си някакво замерване на колата по Г-тек, Ифон някакви времена нещо с което да сравниш после резултатите?
А за Дебитомера ми е много странно но аз на Дупница го откачих за да направя едно пробно пускане на 325-цата и от тогава си карам без него и нито разхода ми се е променил нито работата на колата освен че върви повече в високите обороти
Та мисълта ми е, че явно и без него може
(..бах го тоя авариен режим на еку-то като спортен режим идва нещо )
Ти го закачи, да не изгаснеш като мене. Миналата година така го откачих, беше се преебал, и си джитках така докато в един момент колата просто спря и каза "Е, па нема". Едно гадно дъждовно време а, аз със жената и бебе на 4 месеца. Имах късмет, че беше на една бензиностанция. Аре, телефонни консултации, аре разкачане на акумулатор, аре пий едни кафета един час после си запалих и се прибрах. Ама закачих преебания дебиломер. На другия ден - 180лв. за втора и те така.
Сори за Офтопика
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
DirtySouth написа:offtopic
Абе колеги защо му викате Дупница като всъщност е на 5 км от Сапарева Баня ?
ае ся подробности
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Zaho написа:Свалянко а правил ли си някакво замерване на колата по Г-тек, Ифон някакви времена нещо с което да сравниш после резултатите?
Ми не не съм правил. Но толкова добре си познавам колата че и най малката промяна да е ще я усетя. А все пак не давам толкова пари за нещо което да не се усети. Е няма да излети но все ще има разлика която да споделя.
Между другото аз не съм спирал да работя по колата. Айр бокса ми е почти готов и утре ако го завърша напълно ще ви покажа няколко снимки
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани