E34 палавник. Вече с ITB

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

E34 палавник. Вече с ITB

Мнение от slavianko » 11 Окт 2008, 20:50

Най сетне вкарах Е34-ката в гаража и почнах.
Преди някоклко дни ми дойдоха дроселчета от М3
http://picbg.net/img.php?file=19ba7120713b16d5.jpg
Честно да си кажа решил съм сам да си правя колата колкото и трудно да ми е. Запазил съм си джокер обади се на майстора в случай че нещо се умотая :mhihi: :mhihi: и само докато стигна до тук му звъннах 10-сетина пъти :mhihi: :mhihi:
http://picbg.net/img.php?file=375e8e96f2bde15d.jpg
Горе долу бях се запознал с евентуалните проблеми щото си пиша с едни познати гермаци из немските форуми които са правили подобна интервенция но въпреки това нещата бяха по сложни отколкото си мислех. За да хвана дроселите към главата ми трябваше фланец който днес беше готов обаче :confused: :confused: оказа се че не е достатъчно дебел и там където са отворите за дюзите в самите дросели са малко по издути и опират в главата :evil: :evil: Няма да ви казвам колко се ядосах щото не само че дадох доста пари да ми го направят ами и с доста зор намерих такава алуминиева плочка за фланеца. В понеделник мисля да обиколя всички вторични из Русе и дано открия нещо подходящо.
Ето и докъде стигнах днес. Сложих ги на шпилките но не ги завих защото опират към главата и масленият филтър идва по висок. Главата е конусовидна и по нагоре има повече място и ако бях направил фланеца малко по дебел щеше да стане. Ще трябва да е дебел около 15мм и ще заспи
Ето две снимки докъде стигнах днес
http://picbg.net/img.php?file=59d654a89446fdfe.jpg
http://picbg.net/img.php?file=93114c10f2b0a61e.jpg
Утре ще си играя да сваля конзолата за масления филтър и да го скъся. Само съм изправен пред дилемата какъв филтър да пригодя. Има ли някой колега идея от какво да взема такъв по къс маслен филтър ???
Тези дни имам доста свободно време така че ще работя по проекта и ще пиша тук за всяка новост или пречка. :) Ще има доста работа защото след като ги монтирам ще правя и кутията за въздуха от където ще се разпределя за шесте в редичка. Първоначално имах идея да е алуминиева но се разубедих че ще ми излезе доста дебело. Сега съм почнал да я правя от 1мм ламарина да мога да си я заваря сам в гаража. За всичко ще пускам много снимки тук защото съм сигурен че ще е интересно.
Междо другото след като пригодя дроселите ще слагам и ей тези колекторчета. Взех ги ударени на единият рънар но вече са в изправност.
Ето как бяха като ги взех.
http://picbg.net/img.php?file=8fa6eab13683ab08.JPG
Последна промяна slavianko на 11 Ное 2008, 21:12, променена общо 2 пъти
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2485
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Горска звезда

Мнение от kiko » 11 Окт 2008, 20:54

браво палавник си ти :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 11 Окт 2008, 21:39

Mасления филтър от М20 идва добре на дължина ;)
С потенциометъра какво стана?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 11 Окт 2008, 21:53

bum_bum написа:Mасления филтър от М20 идва добре на дължина ;)
С потенциометъра какво стана?
Оказа се че моят оригиналния потенциометър на ТПС-а пасва перфектно на М3-ковия :mhihi: :mhihi: В понеделник след като мина дроселите на ултразвук че да блеснат ще заваря и ушенцето за захващането му къдто са го счупили при транспорта и ще стане :D :D
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 11 Окт 2008, 22:01

ша става бигачка,браво
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 11983
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 11 Окт 2008, 22:01

E тва е добра новина. А еърбокса как как си го замислил, имаш ли някакви чертежи или сметки?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3273
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Не и в София
Пол: Мъж
Кара: E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 12 Окт 2008, 11:52

bum_bum написа:E тва е добра новина. А еърбокса как как си го замислил, имаш ли някакви чертежи или сметки?
Имам идея за формата да но първо искам да сложа дроселите на за да видя колко място ще ми остане под коша и тогава почвам и еърбокса. Ще направя подробни и снимки
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 14 Окт 2008, 15:40

Свалянко, какво става с проекта? Следя го с голям интерес, ама нещо си траеш :(
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Re: re

Мнение от стан » 14 Окт 2008, 16:11

slavianko написа:
bum_bum написа:E тва е добра новина. А еърбокса как как си го замислил, имаш ли някакви чертежи или сметки?
Имам идея за формата да но първо искам да сложа дроселите на за да видя колко място ще ми остане под коша и тогава почвам и еърбокса. Ще направя подробни и снимки


А добре защо не си направиш след като имаш свободно време от карбон. Доколкото знам такива не много натоварени части се правят с калъпи като стъклопласта, а такъв резонанс има че не е истина. Лично на твое място бих проучил въпроса :)

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 14 Окт 2008, 16:21

ти кво каза,тва карбона не като стъклопласта под път и над път,незнам с няколко слоя стъклопласт дали няма да стане :roll:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 14 Окт 2008, 16:40

Ивооооо масления филтър не се взима от М20, щото няма нищо кат подобно, от М40 се взима, доста по-нисък е, а аз имам :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 14 Окт 2008, 16:53

KIM написа:ти кво каза,тва карбона не като стъклопласта под път и над път,незнам с няколко слоя стъклопласт дали няма да стане :roll:


Гледах по дискавъри как правят виолончело от карбон и си беше баш като стъклопласта процеса :mhihi: А материали при желание вероятно може да се поръчат. Според мен си заслужава, понеже придава много характерен звук на засмукване, като при м3 ЦСЛ

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 14 Окт 2008, 20:07

ти дам един жокер :mhihi:
Що не се свържеШ с пи4овете от благоевград с БМВ с мотор от е46 м3 там мисля целия еарбокс бе6е от карбон :mhihi:
4ай да не съм голословен
Изображение
Изображение
Успех.... :D
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 14 Окт 2008, 20:18


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 14 Окт 2008, 20:23

00Cool написа:ти дам един жокер :mhihi:
Що не се свържеШ с пи4овете от благоевград с БМВ с мотор от е46 м3 там мисля целия еарбокс бе6е от карбон :mhihi:
4ай да не съм голословен
Успех.... :D

мдам с малката разлика че карбонов еърбокс отива на 2к евро...
опитай се да вземеш размерите от някой който има такъв в бг - сметнати са с идеята за максимално пълнене (даже има различни дължини на тромпетите които са вътре в кутията в зависимост от това на кои обороти ти трябва мощност - т.е. еърбокс за планинско, писта и т.н.) за да не се окаже че след интервенцията и свободните съчинения колата върви по-малко ;)
Изображение Изображение Изображение Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook