328i turbo

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12068
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 328i turbo

Мнение от bum_bum » 17 Май 2013, 16:35

Такива хора със специфични познания и умения няма какво да ги коментираме щото с тях те могат до някъде да компенсират разходите за някои по-скъпи части.

Аз лично мисля, че едно нещо или го правиш добре или не го почваш изобщо. Но хора всякакви и всеки с разбиранията си.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: 328i turbo

Мнение от BULL3T » 17 Май 2013, 23:05

ръб написа:чугунен блок...тея другите решения са "временни". То и аз съм с такова едно решение. Като стягах болтовете на главата ми изтече сигурно 1 литър пот..


Точно така!
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1311
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: 328i turbo

Мнение от In_Memoriam » 17 Май 2013, 23:09

Смисъла се губи напълно. Строукни си М50 по-добре.
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: 328i turbo

Мнение от ///Явор » 18 Май 2013, 9:15

a по добре боцни едно s62 :yes:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: 328i turbo

Мнение от ръб » 18 Май 2013, 9:17

Аз пък се чудя какъв е смисъла от строук, при положение, че го турбинираш ?
Ако някой гони е*ати резултатите за драг...де да знам може би, но ПРЕДПОЛАГАМ едни 300-350к.с и 400-450 Нм ще са предостатъчни за пързаляне. Булет и славианко ако може да споделят, ще е добре.

А и в крайна сметка Б28цата има по-висок въртящ момент, и при положение, че блока не променя нищо, освен издръжливостта на мотора, що да се губи смисъла ? Предполагам ефекта от турбото ще е по-добър, от колкото на м50б25. Главата си е друга, буталата са си 84х84..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: 328i turbo

Мнение от S-stail » 18 Май 2013, 12:48

За отворите се разпробива блока и се навива метална втулка в която
се навива болт/шпилка.Има готови такива комплекти в комплект с арп шпилки.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: 328i turbo

Мнение от slavianko » 19 Май 2013, 10:42

ръб написа:Аз пък се чудя какъв е смисъла от строук, при положение, че го турбинираш ?
Ако някой гони е*ати резултатите за драг...де да знам може би, но ПРЕДПОЛАГАМ едни 300-350к.с и 400-450 Нм ще са предостатъчни за пързаляне. Булет и славианко ако може да споделят, ще е добре.

А и в крайна сметка Б28цата има по-висок въртящ момент, и при положение, че блока не променя нищо, освен издръжливостта на мотора, що да се губи смисъла ? Предполагам ефекта от турбото ще е по-добър, от колкото на м50б25. Главата си е друга, буталата са си 84х84..
Тия дни правя едно Е36 по същият начин като моето. Вече съм му строукнал мотора на 2.8 Степента и всичко ще е като при мен само дето моите карантии са по леки. Става по добре от 2.5 на 2.8 за турбиниране понеже хем кубатурата е по висока хем се разрежда мотора. Остават ми да му донаредя половината турбо пътища и да му закача вторият ред инжектори и ще я носим на дино. Ааа забравих да спомена че е и със два всмукателни вала. Надявам се да свърша тоя месец и ще имам и графики :))
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: 328i turbo

Мнение от BULL3T » 19 Май 2013, 11:31

ръб написа:Аз пък се чудя какъв е смисъла от строук, при положение, че го турбинираш ?
Ако някой гони е*ати резултатите за драг...де да знам може би, но ПРЕДПОЛАГАМ едни 300-350к.с и 400-450 Нм ще са предостатъчни за пързаляне. Булет и славианко ако може да споделят, ще е добре.

А и в крайна сметка Б28цата има по-висок въртящ момент, и при положение, че блока не променя нищо, освен издръжливостта на мотора, що да се губи смисъла ? Предполагам ефекта от турбото ще е по-добър, от колкото на м50б25. Главата си е друга, буталата са си 84х84..


Истинските тунингари имат един лаф за тия твой думи... Че нищо не може да замени кубатурата... м50 на 3.2 с турбо опелови бутала и м54 вал е база за страшни извращения... Винаги е по-добре да имаш мотор с ресурс за поне над 100 коня от това което гониш... Няма смиъсл да надуваш на ръба... А и чугуна си е чугун, алумина с ризи не е добър вариант... Ризите почти винаги се изтумбват и стават като дамаджани...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: 328i turbo

Мнение от krika » 19 Май 2013, 15:09

Това е М52 двигател с алуминиев блок и сток карантия, надуват го до 1 бар с Rotrex C38-81 - подготвен от некви пичове за пистова 8-ца :mhihi: , но това в случая няма значение:

Engine technical details:

BMW M52 328i engine
Aluminium cylinder block
DTA P8PRO engine management
AIM PISTA dash / datalogger
Stock internals
E36 M3 3.0 throtlebodies
Rotrex C38-81 supercharger
Self made headers
Used chargepressure 0.5-1bar/ 7.3-14.5 psi

Ето и линк към проекта на момчетата (цъкнете в ляво на 850i project) http://nieminenracing.org/index2.html

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: 328i turbo

Мнение от S-stail » 19 Май 2013, 19:02

BULL3T написа:
ръб написа:Аз пък се чудя какъв е смисъла от строук, при положение, че го турбинираш ?
Ако някой гони е*ати резултатите за драг...де да знам може би, но ПРЕДПОЛАГАМ едни 300-350к.с и 400-450 Нм ще са предостатъчни за пързаляне. Булет и славианко ако може да споделят, ще е добре.

А и в крайна сметка Б28цата има по-висок въртящ момент, и при положение, че блока не променя нищо, освен издръжливостта на мотора, що да се губи смисъла ? Предполагам ефекта от турбото ще е по-добър, от колкото на м50б25. Главата си е друга, буталата са си 84х84..


Истинските тунингари имат един лаф за тия твой думи... Че нищо не може да замени кубатурата... м50 на 3.2 с турбо опелови бутала и м54 вал е база за страшни извращения... Винаги е по-добре да имаш мотор с ресурс за поне над 100 коня от това което гониш... Няма смиъсл да надуваш на ръба... А и чугуна си е чугун, алумина с ризи не е добър вариант... Ризите почти винаги се изтумбват и стават като дамаджани...

Най бързите м50ки на драг са 2.5 и 2.8 заради по късия ход на вала.
Така също е при ево-тата и хондите.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: 328i turbo

Мнение от S-stail » 19 Май 2013, 19:05

slavianko написа:
ръб написа:Аз пък се чудя какъв е смисъла от строук, при положение, че го турбинираш ?
Ако някой гони е*ати резултатите за драг...де да знам може би, но ПРЕДПОЛАГАМ едни 300-350к.с и 400-450 Нм ще са предостатъчни за пързаляне. Булет и славианко ако може да споделят, ще е добре.

А и в крайна сметка Б28цата има по-висок въртящ момент, и при положение, че блока не променя нищо, освен издръжливостта на мотора, що да се губи смисъла ? Предполагам ефекта от турбото ще е по-добър, от колкото на м50б25. Главата си е друга, буталата са си 84х84..
Тия дни правя едно Е36 по същият начин като моето. Вече съм му строукнал мотора на 2.8 Степента и всичко ще е като при мен само дето моите карантии са по леки. Става по добре от 2.5 на 2.8 за турбиниране понеже хем кубатурата е по висока хем се разрежда мотора. Остават ми да му донаредя половината турбо пътища и да му закача вторият ред инжектори и ще я носим на дино. Ааа забравих да спомена че е и със два всмукателни вала. Надявам се да свърша тоя месец и ще имам и графики :))

Успех и да не забравиш да се похвалиш :yes:
С какво турбо е?
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: 328i turbo

Мнение от BULL3T » 20 Май 2013, 11:15

S-stail написа:
BULL3T написа:
ръб написа:Аз пък се чудя какъв е смисъла от строук, при положение, че го турбинираш ?
Ако някой гони е*ати резултатите за драг...де да знам може би, но ПРЕДПОЛАГАМ едни 300-350к.с и 400-450 Нм ще са предостатъчни за пързаляне. Булет и славианко ако може да споделят, ще е добре.

А и в крайна сметка Б28цата има по-висок въртящ момент, и при положение, че блока не променя нищо, освен издръжливостта на мотора, що да се губи смисъла ? Предполагам ефекта от турбото ще е по-добър, от колкото на м50б25. Главата си е друга, буталата са си 84х84..


Истинските тунингари имат един лаф за тия твой думи... Че нищо не може да замени кубатурата... м50 на 3.2 с турбо опелови бутала и м54 вал е база за страшни извращения... Винаги е по-добре да имаш мотор с ресурс за поне над 100 коня от това което гониш... Няма смиъсл да надуваш на ръба... А и чугуна си е чугун, алумина с ризи не е добър вариант... Ризите почти винаги се изтумбват и стават като дамаджани...

Най бързите м50ки на драг са 2.5 и 2.8 заради по късия ход на вала.
Така също е при ево-тата и хондите.


2.8 се предпочита защото е каре мотор, точно ти знаеш какво е това... Дългоходовия мотор ти дава нютони,за това е по-добре за дрифт... Иначе не знам някой да обича да кара хонди... то тва се пълни до 10 000 оборота по 10 минути...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: 328i turbo

Мнение от Jordana » 20 Май 2013, 12:02

Е то ако има начин тва М50 да ги напълни 10000 оборота изобщо не е зле ама няма.И понеже red line -а е ясно къде свършва /не много във високите/другия начин е кубатура плюс турбиниране.Дългия ход го оставете за нафтовите печки че те само това им е спасението да не припаднат съвсем.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: 328i turbo

Мнение от BULL3T » 20 Май 2013, 22:01

Jordana написа:Е то ако има начин тва М50 да ги напълни 10000 оборота изобщо не е зле ама няма.И понеже red line -а е ясно къде свършва /не много във високите/другия начин е кубатура плюс турбиниране.Дългия ход го оставете за нафтовите печки че те само това им е спасението да не припаднат съвсем.


Батко моля ти се... Сух картер, титаниеви пружини на клапаните,правилните валове,клапанчета слагаш по-специални,правилните буталца и си ти...

А относно това че дългоходовите мотори били за печките... аре стига вече... Няма по-хубаво нещо от колянов вал с големи гърбици...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: 328i turbo

Мнение от Jordana » 21 Май 2013, 7:24

Ми те като гледам точно във върха на технологията F1 такива валове ползват - с възможно най големия ход .Като искаш високи обороти повдигачите и пружините изобщо изчезват от газоразпределението.
То за титан сух картер берилиев бронз ковани сплави леки валове и други шукарии хубаво ама в БГ не знам за такъв високооборотен проект в картер и блок от М50.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook