328i turbo
Модератор: bum_bum
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 328i turbo
Такива хора със специфични познания и умения няма какво да ги коментираме щото с тях те могат до някъде да компенсират разходите за някои по-скъпи части.
Аз лично мисля, че едно нещо или го правиш добре или не го почваш изобщо. Но хора всякакви и всеки с разбиранията си.
Аз лично мисля, че едно нещо или го правиш добре или не го почваш изобщо. Но хора всякакви и всеки с разбиранията си.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: 328i turbo
ръб написа:чугунен блок...тея другите решения са "временни". То и аз съм с такова едно решение. Като стягах болтовете на главата ми изтече сигурно 1 литър пот..
Точно така!
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: 328i turbo
Смисъла се губи напълно. Строукни си М50 по-добре.
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: 328i turbo
a по добре боцни едно s62
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ръб
- младши ентусиаст
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: 328i turbo
Аз пък се чудя какъв е смисъла от строук, при положение, че го турбинираш ?
Ако някой гони е*ати резултатите за драг...де да знам може би, но ПРЕДПОЛАГАМ едни 300-350к.с и 400-450 Нм ще са предостатъчни за пързаляне. Булет и славианко ако може да споделят, ще е добре.
А и в крайна сметка Б28цата има по-висок въртящ момент, и при положение, че блока не променя нищо, освен издръжливостта на мотора, що да се губи смисъла ? Предполагам ефекта от турбото ще е по-добър, от колкото на м50б25. Главата си е друга, буталата са си 84х84..
Ако някой гони е*ати резултатите за драг...де да знам може би, но ПРЕДПОЛАГАМ едни 300-350к.с и 400-450 Нм ще са предостатъчни за пързаляне. Булет и славианко ако може да споделят, ще е добре.
А и в крайна сметка Б28цата има по-висок въртящ момент, и при положение, че блока не променя нищо, освен издръжливостта на мотора, що да се губи смисъла ? Предполагам ефекта от турбото ще е по-добър, от колкото на м50б25. Главата си е друга, буталата са си 84х84..
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: 328i turbo
За отворите се разпробива блока и се навива метална втулка в която
се навива болт/шпилка.Има готови такива комплекти в комплект с арп шпилки.
се навива болт/шпилка.Има готови такива комплекти в комплект с арп шпилки.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: 328i turbo
Тия дни правя едно Е36 по същият начин като моето. Вече съм му строукнал мотора на 2.8 Степента и всичко ще е като при мен само дето моите карантии са по леки. Става по добре от 2.5 на 2.8 за турбиниране понеже хем кубатурата е по висока хем се разрежда мотора. Остават ми да му донаредя половината турбо пътища и да му закача вторият ред инжектори и ще я носим на дино. Ааа забравих да спомена че е и със два всмукателни вала. Надявам се да свърша тоя месец и ще имам и графики )ръб написа:Аз пък се чудя какъв е смисъла от строук, при положение, че го турбинираш ?
Ако някой гони е*ати резултатите за драг...де да знам може би, но ПРЕДПОЛАГАМ едни 300-350к.с и 400-450 Нм ще са предостатъчни за пързаляне. Булет и славианко ако може да споделят, ще е добре.
А и в крайна сметка Б28цата има по-висок въртящ момент, и при положение, че блока не променя нищо, освен издръжливостта на мотора, що да се губи смисъла ? Предполагам ефекта от турбото ще е по-добър, от колкото на м50б25. Главата си е друга, буталата са си 84х84..
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: 328i turbo
ръб написа:Аз пък се чудя какъв е смисъла от строук, при положение, че го турбинираш ?
Ако някой гони е*ати резултатите за драг...де да знам може би, но ПРЕДПОЛАГАМ едни 300-350к.с и 400-450 Нм ще са предостатъчни за пързаляне. Булет и славианко ако може да споделят, ще е добре.
А и в крайна сметка Б28цата има по-висок въртящ момент, и при положение, че блока не променя нищо, освен издръжливостта на мотора, що да се губи смисъла ? Предполагам ефекта от турбото ще е по-добър, от колкото на м50б25. Главата си е друга, буталата са си 84х84..
Истинските тунингари имат един лаф за тия твой думи... Че нищо не може да замени кубатурата... м50 на 3.2 с турбо опелови бутала и м54 вал е база за страшни извращения... Винаги е по-добре да имаш мотор с ресурс за поне над 100 коня от това което гониш... Няма смиъсл да надуваш на ръба... А и чугуна си е чугун, алумина с ризи не е добър вариант... Ризите почти винаги се изтумбват и стават като дамаджани...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: 328i turbo
Това е М52 двигател с алуминиев блок и сток карантия, надуват го до 1 бар с Rotrex C38-81 - подготвен от некви пичове за пистова 8-ца , но това в случая няма значение:
Engine technical details:
BMW M52 328i engine
Aluminium cylinder block
DTA P8PRO engine management
AIM PISTA dash / datalogger
Stock internals
E36 M3 3.0 throtlebodies
Rotrex C38-81 supercharger
Self made headers
Used chargepressure 0.5-1bar/ 7.3-14.5 psi
Ето и линк към проекта на момчетата (цъкнете в ляво на 850i project) http://nieminenracing.org/index2.html
Engine technical details:
BMW M52 328i engine
Aluminium cylinder block
DTA P8PRO engine management
AIM PISTA dash / datalogger
Stock internals
E36 M3 3.0 throtlebodies
Rotrex C38-81 supercharger
Self made headers
Used chargepressure 0.5-1bar/ 7.3-14.5 psi
Ето и линк към проекта на момчетата (цъкнете в ляво на 850i project) http://nieminenracing.org/index2.html
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: 328i turbo
BULL3T написа:ръб написа:Аз пък се чудя какъв е смисъла от строук, при положение, че го турбинираш ?
Ако някой гони е*ати резултатите за драг...де да знам може би, но ПРЕДПОЛАГАМ едни 300-350к.с и 400-450 Нм ще са предостатъчни за пързаляне. Булет и славианко ако може да споделят, ще е добре.
А и в крайна сметка Б28цата има по-висок въртящ момент, и при положение, че блока не променя нищо, освен издръжливостта на мотора, що да се губи смисъла ? Предполагам ефекта от турбото ще е по-добър, от колкото на м50б25. Главата си е друга, буталата са си 84х84..
Истинските тунингари имат един лаф за тия твой думи... Че нищо не може да замени кубатурата... м50 на 3.2 с турбо опелови бутала и м54 вал е база за страшни извращения... Винаги е по-добре да имаш мотор с ресурс за поне над 100 коня от това което гониш... Няма смиъсл да надуваш на ръба... А и чугуна си е чугун, алумина с ризи не е добър вариант... Ризите почти винаги се изтумбват и стават като дамаджани...
Най бързите м50ки на драг са 2.5 и 2.8 заради по късия ход на вала.
Така също е при ево-тата и хондите.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: 328i turbo
slavianko написа:Тия дни правя едно Е36 по същият начин като моето. Вече съм му строукнал мотора на 2.8 Степента и всичко ще е като при мен само дето моите карантии са по леки. Става по добре от 2.5 на 2.8 за турбиниране понеже хем кубатурата е по висока хем се разрежда мотора. Остават ми да му донаредя половината турбо пътища и да му закача вторият ред инжектори и ще я носим на дино. Ааа забравих да спомена че е и със два всмукателни вала. Надявам се да свърша тоя месец и ще имам и графики )ръб написа:Аз пък се чудя какъв е смисъла от строук, при положение, че го турбинираш ?
Ако някой гони е*ати резултатите за драг...де да знам може би, но ПРЕДПОЛАГАМ едни 300-350к.с и 400-450 Нм ще са предостатъчни за пързаляне. Булет и славианко ако може да споделят, ще е добре.
А и в крайна сметка Б28цата има по-висок въртящ момент, и при положение, че блока не променя нищо, освен издръжливостта на мотора, що да се губи смисъла ? Предполагам ефекта от турбото ще е по-добър, от колкото на м50б25. Главата си е друга, буталата са си 84х84..
Успех и да не забравиш да се похвалиш
С какво турбо е?
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: 328i turbo
S-stail написа:BULL3T написа:ръб написа:Аз пък се чудя какъв е смисъла от строук, при положение, че го турбинираш ?
Ако някой гони е*ати резултатите за драг...де да знам може би, но ПРЕДПОЛАГАМ едни 300-350к.с и 400-450 Нм ще са предостатъчни за пързаляне. Булет и славианко ако може да споделят, ще е добре.
А и в крайна сметка Б28цата има по-висок въртящ момент, и при положение, че блока не променя нищо, освен издръжливостта на мотора, що да се губи смисъла ? Предполагам ефекта от турбото ще е по-добър, от колкото на м50б25. Главата си е друга, буталата са си 84х84..
Истинските тунингари имат един лаф за тия твой думи... Че нищо не може да замени кубатурата... м50 на 3.2 с турбо опелови бутала и м54 вал е база за страшни извращения... Винаги е по-добре да имаш мотор с ресурс за поне над 100 коня от това което гониш... Няма смиъсл да надуваш на ръба... А и чугуна си е чугун, алумина с ризи не е добър вариант... Ризите почти винаги се изтумбват и стават като дамаджани...
Най бързите м50ки на драг са 2.5 и 2.8 заради по късия ход на вала.
Така също е при ево-тата и хондите.
2.8 се предпочита защото е каре мотор, точно ти знаеш какво е това... Дългоходовия мотор ти дава нютони,за това е по-добре за дрифт... Иначе не знам някой да обича да кара хонди... то тва се пълни до 10 000 оборота по 10 минути...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: 328i turbo
Е то ако има начин тва М50 да ги напълни 10000 оборота изобщо не е зле ама няма.И понеже red line -а е ясно къде свършва /не много във високите/другия начин е кубатура плюс турбиниране.Дългия ход го оставете за нафтовите печки че те само това им е спасението да не припаднат съвсем.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: 328i turbo
Jordana написа:Е то ако има начин тва М50 да ги напълни 10000 оборота изобщо не е зле ама няма.И понеже red line -а е ясно къде свършва /не много във високите/другия начин е кубатура плюс турбиниране.Дългия ход го оставете за нафтовите печки че те само това им е спасението да не припаднат съвсем.
Батко моля ти се... Сух картер, титаниеви пружини на клапаните,правилните валове,клапанчета слагаш по-специални,правилните буталца и си ти...
А относно това че дългоходовите мотори били за печките... аре стига вече... Няма по-хубаво нещо от колянов вал с големи гърбици...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: 328i turbo
Ми те като гледам точно във върха на технологията F1 такива валове ползват - с възможно най големия ход .Като искаш високи обороти повдигачите и пружините изобщо изчезват от газоразпределението.
То за титан сух картер берилиев бронз ковани сплави леки валове и други шукарии хубаво ама в БГ не знам за такъв високооборотен проект в картер и блок от М50.
То за титан сух картер берилиев бронз ковани сплави леки валове и други шукарии хубаво ама в БГ не знам за такъв високооборотен проект в картер и блок от М50.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани