До колко бара се надува турбината на ТДС-а без последствия..
Модератор: bum_bum
Не, нямаше чип, така я купих и просто ми направи впечатление, че е доста мудна, нямам проблем да й дам в повече и гориво и аванс, в сервиз ЮВЕ са отворени винаги вратите за мен, както и в моя за тях, въпросът е , че я закачихме и всичките настройки по помпата бяха в стойностите от завода, а пустата му кола вървеше доста зле и прекъсваше.Прекъсването винаги идваше на голям баир, или когато колата беше на последните скорости от автоматика, демек при сериозен товар.Тогава се получаваше пренадуването и явно мапът отсичаше, или дебитомерът, не съм сигурен точно, но е факт, че понижих налягането, сложих софт, който на онова време беше 500евро и от тогава 80К безавариино........тоест моторът беше безавариен, иначе колата спрямо Е34 е пълен лешswh_bmw написа:колега МАЧКАТОР когато турбото ти беше на 1.3 бара имаше ли чип или беше с фабричния (или пробва ли да увеличиш горивото по някакъв друн начин). Понеже си преживял може ли да опишиш по подробно симтомите напр. на какви обороти ти забиваше. И колко време си ползвал колата с такова налягене, имаше ли странични ефекти от това.
Поздрави
Не ги дадох тези пари Естествено, нямаше как всичките неща да се потрошат на куп После се замислих дали пък бустконтролът не отсичаше, ама видях, че тая турбина се управлява директно от студения компресор към клапана на уесгейта и няма такава екстра.Иначе си дойдохме на моето Корекция на ГНП Така, или иначе само с ключе 10" не се постига нищо, то добре ,че говорим за дизел, защото при бензин това ще му е края при едно добро обедняване след 14смес:mhihi: За Е34 си прав-има някакъв там датчик, явно е за сметка на дебитомера, или пък му е пра-дядо А пък честно казано не виждам защо трябва да правиш корекция на ГНП с ония милиграмове и аванс като има чипове вече за по 180лева, дето не са по-лоши от тази гимнастика в никакъв случай:mhihi: ГНП на ТДС бих пипнал само при разстегната верига, иначе точно това калпаво нещо не ща и да го виждам В ЮВЕ ме питаха дали искам автоматикът да не е толкова муден като ми пуснат повечко гориво, обаче аз-НЕ, шубе ме фана, а и ми обещаха и подобаващ пушек, така, или иначе с чипчето го получих деzvetiko написа:
Това аз го постигам без чип с регулировка на ГНП-може да се подаде повече гориво.Изчезна турбодупката,колата се върти при тръгване и в завои.
Колега @ivan.,ще взема един манометър и ще видя какво ми е налягането-но въпреки табличните данни ,че е 2.2 изглежда реално е 0.9-1.1.Ти беше споменал за охлаждане на нафтата-а какво ще кажеш за охлаждане на кулера с вода.Един съд някъде с 20литра,помпа,няколко дюзи-казват ,че к.с. се качвали с около 60%.
И пак казвам-не забравяйте ,че Е34 525tds има датчик ,който мери налягането на въздуха и от там се определя и количеството на подаваното гориво.Ако намалиш налягането на турбото ще отчита по-малко въздух,DDE ще подава по-малко гориво ,колата ще умре.
Колега @МАЧКАТОР не мога да ти кажа точно при какви стойности на налягането ще трябва нов сенсор на налягането и нов софтуер на DDE-може максималната стойност да е 1.1 бара и от там да почнат грешките ,за които ти говориш ,само знам от практиката ,че с леко натягане на турбото вървежа на колата се подобрява.
Значи тоя номер с термометъра съм го правил на 525и М20-просто разменяш куплунгите на термометъра на ECU и термометъра на арматурното табло,който показва малко по-ниска температура-колата полудява,но през лятото понякога се дави.Така,че -40 е твърде много.
Съжалявам ,че си дал толкова много пари.
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6218
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
МАЧКАТОР написа:Не ги дадох тези пари Естествено, нямаше как всичките неща да се потрошат на куп После се замислих дали пък бустконтролът не отсичаше, ама видях, че тая турбина се управлява директно от студения компресор към клапана на уесгейта и няма такава екстра.Иначе си дойдохме на моето Корекция на ГНП Така, или иначе само с ключе 10" не се постига нищо, то добре ,че говорим за дизел, защото при бензин това ще му е края при едно добро обедняване след 14смес:mhihi: За Е34 си прав-има някакъв там датчик, явно е за сметка на дебитомера, или пък му е пра-дядо А пък честно казано не виждам защо трябва да правиш корекция на ГНП с ония милиграмове и аванс като има чипове вече за по 180лева, дето не са по-лоши от тази гимнастика в никакъв случай:mhihi: ГНП на ТДС бих пипнал само при разстегната верига, иначе точно това калпаво нещо не ща и да го виждам В ЮВЕ ме питаха дали искам автоматикът да не е толкова муден като ми пуснат повечко гориво, обаче аз-НЕ, шубе ме фана, а и ми обещаха и подобаващ пушек, така, или иначе с чипчето го получих деzvetiko написа:
Това аз го постигам без чип с регулировка на ГНП-може да се подаде повече гориво.Изчезна турбодупката,колата се върти при тръгване и в завои.
Колега @ivan.,ще взема един манометър и ще видя какво ми е налягането-но въпреки табличните данни ,че е 2.2 изглежда реално е 0.9-1.1.Ти беше споменал за охлаждане на нафтата-а какво ще кажеш за охлаждане на кулера с вода.Един съд някъде с 20литра,помпа,няколко дюзи-казват ,че к.с. се качвали с около 60%.
И пак казвам-не забравяйте ,че Е34 525tds има датчик ,който мери налягането на въздуха и от там се определя и количеството на подаваното гориво.Ако намалиш налягането на турбото ще отчита по-малко въздух,DDE ще подава по-малко гориво ,колата ще умре.
Колега @МАЧКАТОР не мога да ти кажа точно при какви стойности на налягането ще трябва нов сенсор на налягането и нов софтуер на DDE-може максималната стойност да е 1.1 бара и от там да почнат грешките ,за които ти говориш ,само знам от практиката ,че с леко натягане на турбото вървежа на колата се подобрява.
Значи тоя номер с термометъра съм го правил на 525и М20-просто разменяш куплунгите на термометъра на ECU и термометъра на арматурното табло,който показва малко по-ниска температура-колата полудява,но през лятото понякога се дави.Така,че -40 е твърде много.
Съжалявам ,че си дал толкова много пари.
Не е прадядо-просто има два начина за мерене на дебит.Директен с дебитомер и индиректен със сенсор за налягането.
Абе чипа си е чип,но на мен ми харесва да си ровичкам колата-днес искам да върви по-добре,утре да харчи по-малко.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6218
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
vld написа:Ей от тая гайка натяга се клапана да освобождава по късно.
Ма не експериментирайте ,че излиза скъпо
Сток на ТДС е 1.1 на ТД 0.9 може да има малко отклонение с една десета ма са не ми се рови да го намеря с точност
http://www.bmwworld.com/engines/m51.htm
-Supercharging: Type/Pressure turbo/1.9 bar
И последно колко е.
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Демек 0.9 бара....ма зависи от гледната точкаzvetiko написа:vld написа:Ей от тая гайка натяга се клапана да освобождава по късно.
Ма не експериментирайте ,че излиза скъпо
Сток на ТДС е 1.1 на ТД 0.9 може да има малко отклонение с една десета ма са не ми се рови да го намеря с точност
http://www.bmwworld.com/engines/m51.htm-Supercharging: Type/Pressure turbo/1.9 bar
И последно колко е.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6218
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Хахах, аз не споря, а пиша факти Само с ключе 10" без да се пипа предварението и горивото ще сътвориш едно голямо нищо Ако беше така фирмите за ъпгрейд на софтуера щяха да фалират, някой ден ще разбереш, че моят практически опит е съвсем друга бира от теорията, която изповядваш, а и тя ти куца доста Честно ти казвам не искам да споря с никой, за поредне път пиша-хвани натегни гейта само и ела да напишеш какво става, иначе е безмислено от две страници само да си пишем едно и също, а да съм пробвал само аз Остави си помпата на 50милиграма на празен ход, или там 40 ли беше, абе в заводските настройки, остави предварението както си е по книга 7градуса , или нещо си там, пиша на изуст, защото това, което мъчите тук мен ме измъчи преди три години После вземаш инструмента, натягаш клапана, да кажем да стане от 1 бар на 1.2 и сядаш пред клавиатурата и изповядваш болката сиzvetiko написа:И ще отговориш на спора ми с Мачкатор-ще тръгне ли по-добре колата или ще забие муцуна.
А това дали ще отсече не мога да знам, моята кола беше автоматик , което до някъде има доста голямо значение, тъй като до последно и в ДаруКар не можеха да се свържат с него и да го питат какво иска по-точно, та да кажем, че се допуска и от там нещо да се е объркало....Факт е ,че със стандартно налягане всичко се успокои, да не говорим, че явно ГНП-то до някъде се мъчеше да коригира нещата и се чуваше чупене на рапани от там
то никой не спори, но както казваш няма само налягането да се увеличи а и горивото .
За съжеление не успях да се добера до бай паса поради липса ня място да човъркам колата(много кофти набутано пък няма канал на около). Ще пробвам да добавя втори бай пас след изпускателните колектори и между турбото(при мене тръбичката от изпускателния колектор отива на бай паса), и от там вече да си регулирам налягането на спокойствие. Понеделник или вторник колегите ще ме снабтят с устройството.
Между другото си отворих една странна кутийка закрепена със свински опашки, която има 3 кабела и един въздоход, единия кабел идва от умната дюза, едно кабелче не мога да го проследя и третото е маса. Цялата кутийка е обляна нещо като смола, и като се погледне внимателно пише DELTA ENGINE.... и някакъв номер 9501MT...
извинявайте за качеството но само гсм ми беше под ръка.
Някой да предложи за какво е това
п.п Като го изключа ми светва лампичката за електронното впръскване .
За съжеление не успях да се добера до бай паса поради липса ня място да човъркам колата(много кофти набутано пък няма канал на около). Ще пробвам да добавя втори бай пас след изпускателните колектори и между турбото(при мене тръбичката от изпускателния колектор отива на бай паса), и от там вече да си регулирам налягането на спокойствие. Понеделник или вторник колегите ще ме снабтят с устройството.
Между другото си отворих една странна кутийка закрепена със свински опашки, която има 3 кабела и един въздоход, единия кабел идва от умната дюза, едно кабелче не мога да го проследя и третото е маса. Цялата кутийка е обляна нещо като смола, и като се погледне внимателно пише DELTA ENGINE.... и някакъв номер 9501MT...
извинявайте за качеството но само гсм ми беше под ръка.
Някой да предложи за какво е това
п.п Като го изключа ми светва лампичката за електронното впръскване .
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6218
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
И аз си монтирах манометър-като го наблюдавах внимателно е около 1 бар,при 2500 оборота,при 1500-около 0.4.
Изключих МАР сенсора-при 2500 направи едвам 0.4бара,при 4500-0.8 бара.Ясно е колко е важен МАР сенсора-запушен ли е все едно няма турбо.Колата едвам се влачеше.
Манометъра е руски,промишлен,1976г. за 12лв.
Фабрично е 70 милиграма,при 50 е лек тунинг,при 2.5 тежък .Сбора от ъгъла на предверение и милиграмите трябва да е винаги 9.
Признавам ,че спора ми с теб е теоретичен от моя страна-като имам време ще натегна турбото-вече си имам манометър и ще ти кажа какво става.И въпреки всичко да не забравяме ,че говорим за различни коли и наистина ли няма някой в този форум ,който е натягал турбото и да каже какво е станало.
Изключих МАР сенсора-при 2500 направи едвам 0.4бара,при 4500-0.8 бара.Ясно е колко е важен МАР сенсора-запушен ли е все едно няма турбо.Колата едвам се влачеше.
Манометъра е руски,промишлен,1976г. за 12лв.
Остави си помпата на 50милиграма на празен ход, или там 40 ли беше, абе в заводските настройки, остави предварението както си е по книга 7градуса , или нещо си там, пиша на изуст, защото това, което мъчите тук мен ме измъчи преди три години После вземаш инструмента, натягаш клапана, да кажем да стане от 1 бар на 1.2 и сядаш пред клавиатурата и изповядваш болката си
Фабрично е 70 милиграма,при 50 е лек тунинг,при 2.5 тежък .Сбора от ъгъла на предверение и милиграмите трябва да е винаги 9.
Признавам ,че спора ми с теб е теоретичен от моя страна-като имам време ще натегна турбото-вече си имам манометър и ще ти кажа какво става.И въпреки всичко да не забравяме ,че говорим за различни коли и наистина ли няма някой в този форум ,който е натягал турбото и да каже какво е станало.
Последна промяна zvetiko на 29 Сеп 2007, 21:01, променена общо 1 път
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ма що се занимаваш днес неможах,ама утре на по-бира горе
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани