E34 палавник. Вече с ITB
Модератор: bum_bum
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Що се занимавате с глупости и не препрограмирате ЕКУ-то
Ще смениш какво ли не и резултата ще е съмнителен,защото нито системата
е пригодена да работи на 5 бара,нито помпата,пък за ЕКУ-то да не говорим.
Ще смениш какво ли не и резултата ще е съмнителен,защото нито системата
е пригодена да работи на 5 бара,нито помпата,пък за ЕКУ-то да не говорим.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Да колега прав си. Няма да препрограмираме ЕКУ-то ами направо ще се слага друга електроника. Въпроса е там че покрай тези интервенции не ми останаха много излишни пари. В сряда ще слагам и по късия диф който също взех тези дни и съвсем ми окъся бюджета Та докато се посъберат малко поне да се радвам някак на колата. Що се отнася до помпата тя и без това ще ми трябва за напролет като ще турбинирам колата така че няма да е излишна.bmwdriver написа:Що се занимавате с глупости и не препрограмирате ЕКУ-то
Ще смениш какво ли не и резултата ще е съмнителен,защото нито системата
е пригодена да работи на 5 бара,нито помпата,пък за ЕКУ-то да не говорим.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Ти нали можеш да го напаравиш...ако имаш време прави я и да не се занимават повече с тия хай наляганияbmwdriver написа:Що се занимавате с глупости и не препрограмирате ЕКУ-то
Ще смениш какво ли не и резултата ще е съмнителен,защото нито системата
е пригодена да работи на 5 бара,нито помпата,пък за ЕКУ-то да не говорим.
е21 345 0-402м 12.18
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
TOM написа: Ти нали можеш да го напаравиш...ако имаш време прави я и да не се занимават повече с тия хай налягания
Ми аз лично не мога,ма има хора дет могат
Един въпрос към Славианко - имаш ли ламбда сонда?
Щото мога да ти обрисувам образно какво ще се случи след няколко дни,ако си с ламбда и налягането е 5 бара
Аз вдигнах налягането само с половин бар и ЕКУ-то така обедни сместта при WOT,че се наложи неколкократна корекция на програмата докато настроим правилните смеси.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Той проекта вече го завършихме хардуерно Сега се събират пари за софтуерното нагласяне. Стигнах до извода че без електроника няма да се оправят нещата.Evelin Cotsev написа:колега как върви проекта ?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- drft
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Re: ре
slavianko написа:Той проекта вече го завършихме хардуерно Сега се събират пари за софтуерното нагласяне. Стигнах до извода че без електроника няма да се оправят нещата.Evelin Cotsev написа:колега как върви проекта ?
Добре де, ами с дюзите заигравахте ли се там също е перспективно да се помисли за необходимата ти промяна?! Едни по-големи дюзи макар и на същото примерно 3 бара налягане няма ли да решат въпроса?
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
Тези дни ще монтираме смт6 най вероятно и ще сложим и още един ред дюзи защото явно с тея наляганея няма да се получат читаво нещатаdrft написа:slavianko написа:Той проекта вече го завършихме хардуерно Сега се събират пари за софтуерното нагласяне. Стигнах до извода че без електроника няма да се оправят нещата.Evelin Cotsev написа:колега как върви проекта ?
Добре де, ами с дюзите заигравахте ли се там също е перспективно да се помисли за необходимата ти промяна?! Едни по-големи дюзи макар и на същото примерно 3 бара налягане няма ли да решат въпроса?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Днес смених и дифа. От 3.23 на 3.71 пак шперче Пробвах колата но само градско и ми се струва че можеше и по къс диф но пък на дълго сигурно нямаше да ми хареса. Така че може и да съм избрал правилният вариянт.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: ре
slavianko написа:Днес смених и дифа. От 3.23 на 3.71 пак шперче Пробвах колата но само градско и ми се струва че можеше и по къс диф но пък на дълго сигурно нямаше да ми хареса. Така че може и да съм избрал правилният вариянт.
какво се случва със 3.23 то?
Може и лс!
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
Принципно взех отворен 3.73 и прехвърлих карантиите в моята шпер касета. Та сега имам за даване един 3.23 отворенVINTIL4O написа:slavianko написа:Днес смених и дифа. От 3.23 на 3.71 пак шперче Пробвах колата но само градско и ми се струва че можеше и по къс диф но пък на дълго сигурно нямаше да ми хареса. Така че може и да съм избрал правилният вариянт.
какво се случва със 3.23 то?
Може и лс!
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Нищо особенно колега. Вадиш короната и пиньона от дифа който е с предавателното число което искаш ти и го пъхаш в твоята си касета която си е с шпер и си ок. Е трябва и да дадеш 80лв за масло че е 40л за литър а събира към 1.7лnParMaTuK написа:Ще е интересно да напишеш процедурата по прехвърлянето каква е?
(Ако ти се занимава)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани