E34 палавник. Вече с ITB

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 24 Ное 2008, 23:12

Що се занимавате с глупости и не препрограмирате ЕКУ-то :?:

Ще смениш какво ли не и резултата ще е съмнителен,защото нито системата
е пригодена да работи на 5 бара,нито помпата,пък за ЕКУ-то да не говорим.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 25 Ное 2008, 0:49

bmwdriver написа:Що се занимавате с глупости и не препрограмирате ЕКУ-то :?:

Ще смениш какво ли не и резултата ще е съмнителен,защото нито системата
е пригодена да работи на 5 бара,нито помпата,пък за ЕКУ-то да не говорим.
Да колега прав си. Няма да препрограмираме ЕКУ-то ами направо ще се слага друга електроника. Въпроса е там че покрай тези интервенции не ми останаха много излишни пари. В сряда ще слагам и по късия диф който също взех тези дни и съвсем ми окъся бюджета :mhihi: :mhihi: Та докато се посъберат малко поне да се радвам някак на колата. Що се отнася до помпата тя и без това ще ми трябва за напролет като ще турбинирам колата така че няма да е излишна.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 25 Ное 2008, 11:19

bmwdriver написа:Що се занимавате с глупости и не препрограмирате ЕКУ-то :?:

Ще смениш какво ли не и резултата ще е съмнителен,защото нито системата
е пригодена да работи на 5 бара,нито помпата,пък за ЕКУ-то да не говорим.
Ти нали можеш да го напаравиш...ако имаш време прави я и да не се занимават повече с тия хай налягания ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 25 Ное 2008, 21:13

TOM написа: Ти нали можеш да го напаравиш...ако имаш време прави я и да не се занимават повече с тия хай налягания ;)


Ми аз лично не мога,ма има хора дет могат ;)

Един въпрос към Славианко - имаш ли ламбда сонда?
Щото мога да ти обрисувам образно какво ще се случи след няколко дни,ако си с ламбда и налягането е 5 бара ;)

Аз вдигнах налягането само с половин бар и ЕКУ-то така обедни сместта при WOT,че се наложи неколкократна корекция на програмата докато настроим правилните смеси.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1675
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Evelin Cotsev » 29 Ное 2008, 22:09

колега как върви проекта ?
It`s party time !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 30 Ное 2008, 14:21

Evelin Cotsev написа:колега как върви проекта ?
Той проекта вече го завършихме хардуерно :D Сега се събират пари за софтуерното нагласяне. Стигнах до извода че без електроника няма да се оправят нещата.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Re: ре

Мнение от drft » 02 Дек 2008, 11:02

slavianko написа:
Evelin Cotsev написа:колега как върви проекта ?
Той проекта вече го завършихме хардуерно :D Сега се събират пари за софтуерното нагласяне. Стигнах до извода че без електроника няма да се оправят нещата.

Добре де, ами с дюзите заигравахте ли се там също е перспективно да се помисли за необходимата ти промяна?! Едни по-големи дюзи макар и на същото примерно 3 бара налягане няма ли да решат въпроса?
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ре

Мнение от slavianko » 02 Дек 2008, 13:03

drft написа:
slavianko написа:
Evelin Cotsev написа:колега как върви проекта ?
Той проекта вече го завършихме хардуерно :D Сега се събират пари за софтуерното нагласяне. Стигнах до извода че без електроника няма да се оправят нещата.

Добре де, ами с дюзите заигравахте ли се там също е перспективно да се помисли за необходимата ти промяна?! Едни по-големи дюзи макар и на същото примерно 3 бара налягане няма ли да решат въпроса?
Тези дни ще монтираме смт6 най вероятно и ще сложим и още един ред дюзи защото явно с тея наляганея няма да се получат читаво нещата
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 02 Дек 2008, 17:12

Днес смених и дифа. От 3.23 на 3.71 пак шперче :mhihi: :mhihi: Пробвах колата но само градско и ми се струва че можеше и по къс диф но пък на дълго сигурно нямаше да ми хареса. Така че може и да съм избрал правилният вариянт.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: Sofia city

Re: ре

Мнение от VINTIL4O » 02 Дек 2008, 18:22

slavianko написа:Днес смених и дифа. От 3.23 на 3.71 пак шперче :mhihi: :mhihi: Пробвах колата но само градско и ми се струва че можеше и по къс диф но пък на дълго сигурно нямаше да ми хареса. Така че може и да съм избрал правилният вариянт.

какво се случва със 3.23 то?
Може и лс!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ре

Мнение от slavianko » 02 Дек 2008, 21:41

VINTIL4O написа:
slavianko написа:Днес смених и дифа. От 3.23 на 3.71 пак шперче :mhihi: :mhihi: Пробвах колата но само градско и ми се струва че можеше и по къс диф но пък на дълго сигурно нямаше да ми хареса. Така че може и да съм избрал правилният вариянт.

какво се случва със 3.23 то?
Може и лс!
Принципно взех отворен 3.73 и прехвърлих карантиите в моята шпер касета. Та сега имам за даване един 3.23 отворен
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София, Овча Купел
Пол: Мъж
Кара: '98 540i
Мечтае да кара: на 2 бара

Мнение от nParMaTuK » 03 Дек 2008, 1:11

Ще е интересно да напишеш процедурата по прехвърлянето каква е?
(Ако ти се занимава) :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3366
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 03 Дек 2008, 12:45

nParMaTuK написа:Ще е интересно да напишеш процедурата по прехвърлянето каква е?
(Ако ти се занимава) :D
Нищо особенно колега. Вадиш короната и пиньона от дифа който е с предавателното число което искаш ти и го пъхаш в твоята си касета която си е с шпер и си ок. Е трябва и да дадеш 80лв за масло че е 40л за литър а събира към 1.7л ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 03 Дек 2008, 13:01

Славянко, пусни си една регистрация тук. Доста ще ти е полезно ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 03 Дек 2008, 13:43

rtzankov написа:Славянко, пусни си една регистрация тук. Доста ще ти е полезно ;)


Приемат ли вече без анкета и гласувания ? :uups: :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook