М30б35 и турбо ккк26?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 24.10.2005
Местоположение: софия Гео Милев , Люлин

Re: М30б35 и турбо ккк26?

Мнение от street_force » 30 Юни 2011, 2:24

този варянт на колектор принципно върши работа проблема е че не е правен за туинскрол .. ама квот доиде караи си така за начало после ще ъпгреидваш

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: М30б35 и турбо ккк26?

Мнение от BULL3T » 01 Юли 2011, 0:16

Prekysvach написа:защо си мисля, че изхода трябва да е някъде в средата .... така първи колко ще надува 5-ти 6-ти атмосферни :Д


да да и един мърмот завива завива 5ти и 6ти цилдри в калник от калибра...

с тоя колектор ще си е много добре... правилно се ориентираш...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 24.10.2005
Местоположение: софия Гео Милев , Люлин

Re: М30б35 и турбо ккк26?

Мнение от street_force » 01 Юли 2011, 1:36

никои не е казал че ще е зле но нали знаеш че с хубаво направен туинскрол колекор турбината се развърта близо 500 оборота по рано

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: М30б35 и турбо ккк26?

Мнение от S-stail » 01 Юли 2011, 9:57

Най правилно е да продължиш от фабричните
колектрори две тръби който да влизат в двата
в по един от двата
отвора на турбото щом е туинскрол.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: М30б35 и турбо ккк26?

Мнение от BULL3T » 01 Юли 2011, 10:17

street_force написа:никои не е казал че ще е зле но нали знаеш че с хубаво направен туинскрол колекор турбината се развърта близо 500 оборота по рано


Това докато не го видя,не го вярвам... Не казвам че не е така,просто не съм виждал до сега добре направен туинскрол...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 24.10.2005
Местоположение: софия Гео Милев , Люлин

Re: М30б35 и турбо ккк26?

Мнение от street_force » 01 Юли 2011, 14:36

подмотва ми се един ела го виж ако искаш :ok:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: М30б35 и турбо ккк26?

Мнение от BULL3T » 01 Юли 2011, 17:59

street_force написа:подмотва ми се един ела го виж ако искаш :ok:


бих найстина искал да го видя,как точно е направен,но така или иначе вече се обзаведох със сингъл вече...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само черни класики!!!

Re: М30б35 и турбо ккк26?

Мнение от Pitbull_Germany » 11 Ное 2011, 12:05

Пичове, за да не пускам нова тема, искам да ви питам нещичко за тая кихалка. Как ще пасне на М20Б28? Имате ли представа? Бях се ориентирал към Холсет HY35, но по думите на всички, с които говорих досега, ще дойде голяма за целите ми. Не искам да изстискам някакви колосални коне и да имам фул бууст на 4000 оборота...при 6000 лимит :mhihi: Това, което гоня от колата е да се развърта прилично в ниските. Гоня нещо от сорта на 1 бар в диапазона 2500-3000. Знам, че е възможно, но въпросът е мога ли с тази турбина да го постигна? Изпадна ми една такава нова и за ненормални пари...но така е като хората ходят да взимат пари от лихварите за казина :mhihi:

Другото е К27, но ми казаха, че и тя щяла да прави фул буст след 3000 оборота, което за мен е късно.

И последно - кой би бил по-добрия вариант - К26 или косуърдския хибрид Т3/Т4

П.С.- За туин-скрола става и с нормален колектор, но съм гледал диното на един приятел от Англия, който е с туинскрол Холсет и преди беше с нормален колектор...е, не е и 500 оборота, а са около 800 по-надолу...при него, де.
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: М30б35 и турбо ккк26?

Мнение от BULL3T » 11 Ное 2011, 17:58

Pitbull_Germany написа:Пичове, за да не пускам нова тема, искам да ви питам нещичко за тая кихалка. Как ще пасне на М20Б28? Имате ли представа? Бях се ориентирал към Холсет HY35, но по думите на всички, с които говорих досега, ще дойде голяма за целите ми. Не искам да изстискам някакви колосални коне и да имам фул бууст на 4000 оборота...при 6000 лимит :mhihi: Това, което гоня от колата е да се развърта прилично в ниските. Гоня нещо от сорта на 1 бар в диапазона 2500-3000. Знам, че е възможно, но въпросът е мога ли с тази турбина да го постигна? Изпадна ми една такава нова и за ненормални пари...но така е като хората ходят да взимат пари от лихварите за казина :mhihi:

Другото е К27, но ми казаха, че и тя щяла да прави фул буст след 3000 оборота, което за мен е късно.

И последно - кой би бил по-добрия вариант - К26 или косуърдския хибрид Т3/Т4

П.С.- За туин-скрола става и с нормален колектор, но съм гледал диното на един приятел от Англия, който е с туинскрол Холсет и преди беше с нормален колектор...е, не е и 500 оборота, а са около 800 по-надолу...при него, де.


кво е тва м20б28? кво има в него??

к27 за пълен бууст преди 3000... мисля че ще е голяма,но не съм сигурен...

защо ще слагаш туин скрол турбина на обикновен колектор? губи се смисъла от турбината...

тия рандом въпроси в рандом теми няма да ти дадат желаните отговори...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само черни класики!!!

Re: М30б35 и турбо ккк26?

Мнение от Pitbull_Germany » 11 Ное 2011, 19:32

BULL3T написа:
Pitbull_Germany написа:Пичове, за да не пускам нова тема, искам да ви питам нещичко за тая кихалка. Как ще пасне на М20Б28? Имате ли представа? Бях се ориентирал към Холсет HY35, но по думите на всички, с които говорих досега, ще дойде голяма за целите ми. Не искам да изстискам някакви колосални коне и да имам фул бууст на 4000 оборота...при 6000 лимит :mhihi: Това, което гоня от колата е да се развърта прилично в ниските. Гоня нещо от сорта на 1 бар в диапазона 2500-3000. Знам, че е възможно, но въпросът е мога ли с тази турбина да го постигна? Изпадна ми една такава нова и за ненормални пари...но така е като хората ходят да взимат пари от лихварите за казина :mhihi:

Другото е К27, но ми казаха, че и тя щяла да прави фул буст след 3000 оборота, което за мен е късно.

И последно - кой би бил по-добрия вариант - К26 или косуърдския хибрид Т3/Т4

П.С.- За туин-скрола става и с нормален колектор, но съм гледал диното на един приятел от Англия, който е с туинскрол Холсет и преди беше с нормален колектор...е, не е и 500 оборота, а са около 800 по-надолу...при него, де.


кво е тва м20б28? кво има в него??

к27 за пълен бууст преди 3000... мисля че ще е голяма,но не съм сигурен...

защо ще слагаш туин скрол турбина на обикновен колектор? губи се смисъла от турбината...

тия рандом въпроси в рандом теми няма да ти дадат желаните отговори...


Да перефразирам тогава въпроса, Стефчо :) М20 с ИС-ови бутала с някаква интервенция, за да стигне 2.8 като кубатура, ТД вал и 135 мм биели от Б25 с порт на главата. Ето ти мотора :) Електрониката ще е Мега 2. С бууст контролер Блиц. Въпросът - при тази конфигурация К26 ще стига ли пълен бууст на 3000 оборота? А ако турбината е К27 ще стига ли тогава? Опционално има вариант да се вземе и разпределителен вал за турбо мотор от ВАК Моторспорт...но е в процес на обмисляне.

За туинскрола - моя е грешката. А иначе вариант има с куик спуул клапан. Иначе си абсолютно прав - смисъл да сложиш туинскрол на нормален колектор няма...или поне няма да постигнеш ефекта от този туинскрол :)
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: М30б35 и турбо ккк26?

Мнение от S-stail » 11 Ное 2011, 20:22

Хаха тоя дето ти е казал,че hx35 ще ти е голяма
сигурно е виждал такава само по форумите :D
Въпросната със 14см част на 2.7 мотор има пълен буст на 3500об.
Моя двулитров м42 имам пълен буст 1.3бара на 3800 със hx35/hx40 turbo!
Бих ти препоръчал със две ръце това hx35 турбо.На разни 2литра еклипси помпи 2бара
по на 3.5к оборота на ниските редавки и сърджва яко на високите :mhihi: !

Не съм имам ккк на моя кола но си мисля по на тези дето съм виждал,че холсета е за предпочитане.Куик спул клапата е горе доло файда ако си с прекалено голям чугун.
Аз тествах такава на 18см топла част и пълния буст идва около 800об по рано.По съшия начин горе дол спулва турбото и със .63 а/р.Лощото на тая клапа
е,че си требе дебела ос поне 8мм и клапата да е по 6мм.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само черни класики!!!

Re: М30б35 и турбо ккк26?

Мнение от Pitbull_Germany » 12 Ное 2011, 0:17

S-stail написа:Хаха тоя дето ти е казал,че hx35 ще ти е голяма
сигурно е виждал такава само по форумите :D
Въпросната със 14см част на 2.7 мотор има пълен буст на 3500об.
Моя двулитров м42 имам пълен буст 1.3бара на 3800 със hx35/hx40 turbo!
Бих ти препоръчал със две ръце това hx35 турбо.На разни 2литра еклипси помпи 2бара
по на 3.5к оборота на ниските редавки и сърджва яко на високите :mhihi: !

Не съм имам ккк на моя кола но си мисля по на тези дето съм виждал,че холсета е за предпочитане.Куик спул клапата е горе доло файда ако си с прекалено голям чугун.
Аз тествах такава на 18см топла част и пълния буст идва около 800об по рано.По съшия начин горе дол спулва турбото и със .63 а/р.Лощото на тая клапа
е,че си требе дебела ос поне 8мм и клапата да е по 6мм.


Хммм...при положение, че на 14ка прави фул бууст на 3500, тогава с 9ка или 12ка колко ще свали? Принципно идеята ми е да имам пълен буст под 3000 об. Нищо че например след 6000 щяло да тъпче...то М20ката бие камбани на 6500 вече, така че това не ме притеснява. Честно казано искам да спулва максимално бързо.
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: М30б35 и турбо ккк26?

Мнение от BULL3T » 12 Ное 2011, 1:42

А за кво налягане говориш? Защо толкова много искаш да имаш 1 бар на 3000 оборота? Аз знам защо бих искал, ама ти що искаш? Ако ще е ежедневка е много гадно да имаш толко бууст в ниските...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Re: М30б35 и турбо ккк26?

Мнение от S-stail » 12 Ное 2011, 17:41

Ми холсетчето спулва като гт30 така че нема грижи,прави си го
със разделен колектор и си свиркай.За чий дедов ти е да имаш
1бар на 3к със ккк и 0.8 примерно със холсета като
със холсета на тия оборотки конете ще са в плюс сравнение
със ккк-то да не говорим нагоре!?И спецялно за х35цата има около 500теми из бмв форумите :)
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само черни класики!!!

Re: М30б35 и турбо ккк26?

Мнение от Pitbull_Germany » 13 Ное 2011, 1:19

BULL3T написа:А за кво налягане говориш? Защо толкова много искаш да имаш 1 бар на 3000 оборота? Аз знам защо бих искал, ама ти що искаш? Ако ще е ежедневка е много гадно да имаш толко бууст в ниските...


Що, бе, Стефо? Какво лошо да имаш ежедневка с бууст в ниските? От каква гледна точка имаш предвид? Иначе като налягане - макс 1 бар ще види мотора като няма да се кара постоянно на 1 бар, а на 0.6-0.7 например. Иначе, да, искам я за ежедневка. Няма да е като при теб да си е баш състезателен автомобил. Просто ми се иска да минимализирам лага и ми се ще дори в ниските като й бия газта и да тръгва веднага, а не да трябва да чакам да надуе. Някакси ми се струва, че ако прави номинал на 4000 об. ще е прекалено късно. Казано иначе - искам риспонс от мотора, нищо, че няма да извади 400-500 магарета. Абе, трябва некой път да си поговорим с теб, ма и аз не съм ходил на сбирка от 1000 години вече :mhihi:

S-stail написа:Ми холсетчето спулва като гт30 така че нема грижи,прави си го
със разделен колектор и си свиркай.За чий дедов ти е да имаш
1бар на 3к със ккк и 0.8 примерно със холсета като
със холсета на тия оборотки конете ще са в плюс сравнение
със ккк-то да не говорим нагоре!?И спецялно за х35цата има около 500теми из бмв форумите :)


Абе, в бг форуми не е като да има много :mhihi: В чуждите съм ги изчел отвсякъде...ма там никой не говори за спуулване в ниските...ония гледат, ако могат да метнат едни 1000 магарета на колелЕтата и ги боли шнорхела.

ОК, ти си с х35. Кви пари го взе, че тука ми описват една цифра и искам да знам дали не ме сапунисват само. А и кой ти е правил колектора, защото аз засега имам нормален с равни пътища. А и не каза нищо за х35 с 9ка топла :)
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook