Ъпгрейт на спирачки

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Ъпгрейт на спирачки

Мнение от nesko » 10 Юли 2008, 19:24

колеги искам да сменя задните дискове с такива винтилирани като предните става дума за е36 купе знам че са ми нужни и спирачните апарати но не е там проблема а в това че ЕТ то на предния и задния диск е различно как да го компенсирам това различие ако някой е правил нещо подобно ще сам му много благодарен ако сподели как точно става :)
имам предни дискове и спирачни апарати от е36 320 друго не знам ко ми трябва
мерси на всички предварително ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 10 Юли 2008, 22:19

ко става колеги никой ли не е в час как става тая работа с дисковете :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 11 Юли 2008, 18:47

:help: :help: :help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 11 Юли 2008, 19:23

Явно ти ще си първия дет прави тоя ъбгрейд , може да пробваш с някъв фланец отвън или отвътре на диска не си спомням как изглежда тва нещо отвътре оригиналните задни дискове имат място за накладките за ръ4ната и тн.

трябва да разсглобиш вси4ко и да гледаш кое как идва и да си преправиш закрепването на спира4ните апарати с някви яки планки

Аз ли4но не бих се занимавал с направи си сам спира4ки струва ми се опасно ,ама ако все пак си решил и измислиш нещо пусни по некоя снимка и да умуваме и ние

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 11 Юли 2008, 22:02

Абе аз не съм спец ама знам, че задните дискове трябва да са по малки от предните по простата причина, че спирачната сила отзад трябва да е по-малка. Иначе ще се завърташ всеки път като спираш с малко по голяма скорост. Да не говорим ако се наложи да натиснеш спирачка в завой.

Според мен не си прави експерименти със спирачките. Или ако ъпгрейдваш го прави пропорционално отпред и отзад.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 650
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: у нас
Пол: Мъж
Кара: e36 2.5I / е36 2.0I / е34 2.5IA

Мнение от djoni82 » 11 Юли 2008, 22:30

ja написа:Абе аз не съм спец ама знам, че задните дискове трябва да са по малки от предните по простата причина, че спирачната сила отзад трябва да е по-малка. Иначе ще се завърташ всеки път като спираш с малко по голяма скорост. Да не говорим ако се наложи да натиснеш спирачка в завой.

Според мен не си прави експерименти със спирачките. Или ако ъпгрейдваш го прави пропорционално отпред и отзад.
:yes: напълно подкрепям мнението на колегата
Изображение
В РАЯ има повече удобства,но в АДА компанията е по Готина!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 12 Юли 2008, 11:12

djoni82 написа:
ja написа:Абе аз не съм спец ама знам, че задните дискове трябва да са по малки от предните по простата причина, че спирачната сила отзад трябва да е по-малка. Иначе ще се завърташ всеки път като спираш с малко по голяма скорост. Да не говорим ако се наложи да натиснеш спирачка в завой.

Според мен не си прави експерименти със спирачките. Или ако ъпгрейдваш го прави пропорционално отпред и отзад.
:yes: напълно подкрепям мнението на колегата


Аз пък не го подкрепям. Ако е така както казва колегата .... защо например Порше 911 ГТ2 2004година е с:

Предни Спирачки
PCCB Ceramic Vented & CrossDrileld Discs w/4-Pot Calipers, ABS,
f brake size 350 mm / 13.8 in

Задни Спирачки
PCCB Ceramic Vented & CrossDrileld Discs w/4-Pot Calipers, ABS,
r brake size 350 mm / 13.8 in

Относно преправянето .... най-добре си намери готов кит или ползвай от модел с по-големи ... примерно М3.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 12 Юли 2008, 11:51

AlibiTu написа:Аз пък не го подкрепям. Ако е така както казва колегата .... защо например Порше 911 ГТ2 2004година е с:


Защото 911-ките много им тежи гъза ;)

Но нали се сещате че то не е само размера. Зависи от апаратите, накладките и т.н.

Ако няма да е професионално направена конверсия, и ако няма да я караш тази кола на писта всеки ден, ъпгрейдвай си предните, и отзад просто сложи яки накладки.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 12 Юли 2008, 13:03

поршето има и регулатор мисля ...

намери си спирачки от 328ца .. те са вентилирани и отзад .. аз така ще направя не е30ката ;)
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Юли 2008, 13:55

при комплектите на D2 за Е36 предните и задните имат еднакви по размер дискове 330мм само задните апарати са 6 бутални а предните 8 бутални , мисля 4е задните и предните дискове са им еднакви т.е. няма място за наклад4ици за ръ4ната и затова предлагат отделно хидравли4на ръ4на спира4ка.

При Е36 няма кантар4е което да регулира спира4ното усилие в зависимост от товара ,но пък има ABS и която и гума да се опита да завла4и ABS-a си оправя нещата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 12 Юли 2008, 15:40

ludiagsm написа:при комплектите на D2 за Е36 предните и задните имат еднакви по размер дискове 330мм само задните апарати са 6 бутални а предните 8 бутални , мисля 4е задните и предните дискове са им еднакви т.е. няма място за наклад4ици за ръ4ната и затова предлагат отделно хидравли4на ръ4на спира4ка.

При Е36 няма кантар4е което да регулира спира4ното усилие в зависимост от товара ,но пък има ABS и която и гума да се опита да завла4и ABS-a си оправя нещата

на е46цата задните дискове са ми 3мм по-големи ама па са по тънки и апаратите са по-малки ..

а тая хидравлична ръчна на д2то като е на апаратите и имаш абс няма ли да шашнеш малко системата и ръчната да спре да работи на 100% .. :?:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Юли 2008, 17:02

Sharo написа:
ludiagsm написа:при комплектите на D2 за Е36 предните и задните имат еднакви по размер дискове 330мм само задните апарати са 6 бутални а предните 8 бутални , мисля 4е задните и предните дискове са им еднакви т.е. няма място за наклад4ици за ръ4ната и затова предлагат отделно хидравли4на ръ4на спира4ка.

При Е36 няма кантар4е което да регулира спира4ното усилие в зависимост от товара ,но пък има ABS и която и гума да се опита да завла4и ABS-a си оправя нещата

на е46цата задните дискове са ми 3мм по-големи ама па са по тънки и апаратите са по-малки ..

а тая хидравлична ръчна на д2то като е на апаратите и имаш абс няма ли да шашнеш малко системата и ръчната да спре да работи на 100% .. :?:


не се бях замислял , ама поне приЕ36, ако в движение дръпнеш хидравли4ната ръ4на абс-а не мисля 4е ще се шашне щото без да си натиснал педала на спира4ката няма как да сработи. За него е все едно дали дърпаш хидравли4на ръ4на или тая с жилата и наклад4иците, ABS-a следи оборотите на всяка гума и за да сработи трябва да си натиснал педала на спира4ката.


На твойта Е46 м3-ка май е по сложна системката и нямам идея кво ще стане :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 12 Юли 2008, 17:07

е тя хидравличната ръчна на д2 не натиска ли задните апарати просто ... което ако е така ще е все едно да си натиснал педала,
защото ще създаде налягане в цялата система
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Юли 2008, 17:15

Sharo написа:е тя хидравличната ръчна на д2 не натиска ли задните апарати просто ... което ако е така ще е все едно да си натиснал педала,
защото ще създаде налягане в цялата система


зна4и тя има вход и изход ако на входа вкараш налягане то минава през помпата на хидръвли4ната ръ4на и отива към задните апарати оба4е ако ти дръпнеш ръ4ната помпата създава налягане само на изхода си и то отива само към задните апарати има нещо като възвратен клапан пропуска само в една посока

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 12 Юли 2008, 17:20

ludiagsm написа:
Sharo написа:е тя хидравличната ръчна на д2 не натиска ли задните апарати просто ... което ако е така ще е все едно да си натиснал педала,
защото ще създаде налягане в цялата система


зна4и тя има вход и изход ако на входа вкараш налягане то минава през помпата на хидръвли4ната ръ4на и отива към задните апарати оба4е ако ти дръпнеш ръ4ната помпата създава налягане само на изхода си и то отива само към задните апарати има нещо като възвратен клапан пропуска само в една посока


ахааа хитро

а при мене ще е фаална такава ръчна, че нали нямма съединител и нали ... ;)

в е30ката ще проима един ден .. то не, че там ще има абс де ;)
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook