Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Sofia
Кара: 628csi; Brabus Widestar GL

Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12

Мнение от chris » 15 Апр 2010, 17:54

ето малко и от задната част
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Sofia
Кара: 628csi; Brabus Widestar GL

Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12

Мнение от chris » 21 Апр 2010, 19:46

и още.
колата беше омъглена с боя и пак трябваше водно на места.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Sofia
Кара: 628csi; Brabus Widestar GL

Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12

Мнение от chris » 21 Апр 2010, 19:50


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12

Мнение от Zubcho » 22 Апр 2010, 7:12

От това, което чета и чух от Десо, целта е да не се използва шкурка, или ако се ползва да е пренебрежимо малко. Препоръчвам горещо на всеки който работи в тази област да иде и да изкара 1 курс при Десо. Вярно, е че ще даде пари за курса + разходи по престоя в Габрово, но опита натрупан с годините и колите които Десо е правил няма от къде другаде да се вземат. Имах удоволствието да си говоря с Деско доста дълго и мнението ми за него се затвърди. Той е най-добрия в България относно автомобилното пастиране/полиране (както искате го наречете). Сега може всички да скочат, но качеството, което той предлага е от класа, която никой Горублянски пастировач никога няма да доближи.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Sofia
Кара: 628csi; Brabus Widestar GL

Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12

Мнение от chris » 22 Апр 2010, 10:33

Zubcho написа:От това, което чета и чух от Десо, целта е да не се използва шкурка, или ако се ползва да е пренебрежимо малко. Препоръчвам горещо на всеки който работи в тази област да иде и да изкара 1 курс при Десо. Вярно, е че ще даде пари за курса + разходи по престоя в Габрово, но опита натрупан с годините и колите които Десо е правил няма от къде другаде да се вземат. Имах удоволствието да си говоря с Деско доста дълго и мнението ми за него се затвърди. Той е най-добрия в България относно автомобилното пастиране/полиране (както искате го наречете). Сега може всички да скочат, но качеството, което той предлага е от класа, която никой Горублянски пастировач никога няма да доближи.

добре пич, ок както кажеш.
кое, как и защо се използва по добре го остави на тия които поне малко разбират, или които са дръзнали, когато ти драги направиш нещо а не преразказваш можеш да кажеш, аз така мисля, а не онзи ми каза звездите ми го говорят, кое е по-добре- да използваш шкурка и да спасиш една страна или да дадеш 600 лв за боядисване на страната,
просто разсъжденията ти в случая са неточни.
пак ще повторя, че тази тема е за обогатяване, кой какво е прави , как работи и резултати със снимки или не е така, рекламна тема ли е на някой, платена или не, мисля че и това не можеш да отговориш, не съм тук да споря, аз спорове не искам. ако казваш, че моята работа не струва ок, ела опитай и тогава давай оценки.
кой е най добрият в България също си е твое мнение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12

Мнение от Peter Angelov » 22 Апр 2010, 23:30

chris написа:
Zubcho написа:От това, което чета и чух от Десо, целта е да не се използва шкурка, или ако се ползва да е пренебрежимо малко. Препоръчвам горещо на всеки който работи в тази област да иде и да изкара 1 курс при Десо. Вярно, е че ще даде пари за курса + разходи по престоя в Габрово, но опита натрупан с годините и колите които Десо е правил няма от къде другаде да се вземат. Имах удоволствието да си говоря с Деско доста дълго и мнението ми за него се затвърди. Той е най-добрия в България относно автомобилното пастиране/полиране (както искате го наречете). Сега може всички да скочат, но качеството, което той предлага е от класа, която никой Горублянски пастировач никога няма да доближи.

добре пич, ок както кажеш.
кое, как и защо се използва по добре го остави на тия които поне малко разбират, или които са дръзнали, когато ти драги направиш нещо а не преразказваш можеш да кажеш, аз така мисля, а не онзи ми каза звездите ми го говорят, кое е по-добре- да използваш шкурка и да спасиш една страна или да дадеш 600 лв за боядисване на страната,
просто разсъжденията ти в случая са неточни.
пак ще повторя, че тази тема е за обогатяване, кой какво е прави , как работи и резултати със снимки или не е така, рекламна тема ли е на някой, платена или не, мисля че и това не можеш да отговориш, не съм тук да споря, аз спорове не искам. ако казваш, че моята работа не струва ок, ела опитай и тогава давай оценки.
кой е най добрият в България също си е твое мнение.


Само пропусна едно много важно нещо че тази тема не е твоя и никога няма да бъде :mhihi: :mhihi:
Ти продължавай да си спамиш не пречиш на никой най малко на най доказания в бранша майстор :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12

Мнение от uCnaHeTcA » 24 Апр 2010, 21:14

Т'ва конкуренцията е е*ати чудото :shock: :mhihi: :mhihi:
За да не съм пълен Офф - към колегата Десо , ще може ли едно ЛС с цена на "обновяване" на едно е46 купе :D :wave: :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 15.04.2007
Кара: Entwicklung 38
Мечтае да кара: B12

Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12

Мнение от 7BREYTON » 02 Май 2010, 1:11

Ква е тази идея на тоя "клейнг"?

http://www.bimmerdiy.com/diy/detailing/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12

Мнение от da6ip » 02 Май 2010, 8:16

Не се занимавам с това но ще опитам да ти обясня от гледна точка на наблюдател.
Идеята е че има множество твърдо залепнали замърсявания които са много трудни за почистване - малки капки дзифт от асфалта, смола и разни сокове от дърветата, остатъци от насекоми. Ако почнеш да ги търкаш с гъба и препарат примерно, ще ги свалиш, но ще си надереш яко лака. А ако внимаваш за лака, трудно ще ги свалиш.
Най-надеждно и щадящо за лака се премахват тези замърсявания с глина. Тя се плъзга по боята с помощта на специален спрей, и обира всякакви такива замърсявания. Същевременно е мека и не наранява лака.
Клеинга е основна стъпка в истинския детайлинг на коли в състоянието на тази Z3. Иначе за повечето коли в БГ с лошо състояние на боята е под въпрос доколко усилието си струва. В смисъл че добър препарат за чистене и подходящо пастиране след това елиминират голяма част от замърсяванията и водят до резултат бързо. А клеинга е много бавна и трудоемка дейност. Освен това ако лака някъде е разкъсан, с глината може да се разкъса още повече. Та ако на някой му се занимава часове наред да го прави на цялата кола, лошо няма. По дефиниция най-трудни са брони, долни врати и калници и покрив и капаци, ако е седяла под дървета. Отива и доста глина. Та така..
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 678
Регистриран на: 1.07.2006
Местоположение: Дъблин
Пол: Мъж
Кара: F10 525D
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....

Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12

Мнение от RIDDICK » 05 Май 2010, 22:05

da6ip написа:Не се занимавам с това но ще опитам да ти обясня от гледна точка на наблюдател.
Идеята е че има множество твърдо залепнали замърсявания които са много трудни за почистване - малки капки дзифт от асфалта, смола и разни сокове от дърветата, остатъци от насекоми. Ако почнеш да ги търкаш с гъба и препарат примерно, ще ги свалиш, но ще си надереш яко лака. А ако внимаваш за лака, трудно ще ги свалиш.
Най-надеждно и щадящо за лака се премахват тези замърсявания с глина. Тя се плъзга по боята с помощта на специален спрей, и обира всякакви такива замърсявания. Същевременно е мека и не наранява лака.
Клеинга е основна стъпка в истинския детайлинг на коли в състоянието на тази Z3. Иначе за повечето коли в БГ с лошо състояние на боята е под въпрос доколко усилието си струва. В смисъл че добър препарат за чистене и подходящо пастиране след това елиминират голяма част от замърсяванията и водят до резултат бързо. А клеинга е много бавна и трудоемка дейност. Освен това ако лака някъде е разкъсан, с глината може да се разкъса още повече. Та ако на някой му се занимава часове наред да го прави на цялата кола, лошо няма. По дефиниция най-трудни са брони, долни врати и калници и покрив и капаци, ако е седяла под дървета. Отива и доста глина. Та така..


занимавам се с кар детаилинг(детаилинга ако може да се дифинира на български е профисионално почистване и полиране на автомобила,вътре купето ,двигател ,гърнета,джанти външна корекция по боята ...отнема от 2-4 дни а понякога и седмици :) ) от доста години вече искам само да го обясня по наи лесния начин,клея почиства мръсотията която гъбата неможе да махне,наи лесния начин да провериш дали колата ти има нужда от клеи е слагаш еедна наилонова торбичка на ръката и я плъзгаш по повърността на тавана например ако шума наподобява като на този все едно шкуриш ако мога така да се изразя определено имаш нужда :) ,но след клея си идва ред на другите процедури но не ми се обяснява тук защото колегите имат притенции че това си е тема на десо и обикновенно тои си разяснява процедурите кое как кога...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 15.04.2007
Кара: Entwicklung 38
Мечтае да кара: B12

Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12

Мнение от 7BREYTON » 06 Май 2010, 0:17

имам конкретно питане - как и с какво се полират дървените елементи в купето?
Някой ще даде ли идея?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 27.12.2007
Местоположение: Sofia
Кара: 628csi; Brabus Widestar GL

Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12

Мнение от chris » 13 Май 2010, 18:28

за дървените елементи в купето,
има няколко важни неща.
1-во имитация на дърво ли е или е някаква пластмаса с шарка на дърво?
2-ро има ли лак изобщо ако е дърво, за да се полират, какво е състоянието им?
3-то най добре да си ги лакираш с лак за дърво, ако е дърво разбира се.

Legendary
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: F10 530d, F25 30iX

Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12

Мнение от MadChicken » 16 Май 2010, 17:32

И мен ме интересува това нещо. В моя случай, както и според мен на всички BMW-та, е пластмаса с шарка на дърво. Какво може да се направи?
Only dead fish follow the stream...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж

Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12

Мнение от DESO-Car -care » 16 Май 2010, 18:14

В последно време почти няма компания,която да прави тези лайсни от дърво.Дори Бентли и Ролс Ройс при ,които всичко уж е правено на ръка не позлват вече естествени материали.Реално полирането на тези лайсни е много трудоемко поради местата на които се намират, както и малкият им размер.Обикновенно ги полирам на ръка с малки приспосбления които съм си направил и понеже в повечето случаи са доста надраскани ,заради местата на които се намират (особенно около скоростния лост) е почти невъзможно възстановяването им .В последно време ми дойде идея за тях и се получава страхотно .Тъй като новите са доста скъпи а и трябва да сменят всички до една заради еднаквия цвят,свалят се и ги облемяме със така нереченото "Карбоново фолио" което в момента е много модерно за предни капаци.Според мен става много готино и не е кичозно а и е много здраво.Разбира се е въпрос на вкус и стил.Ако някой реши обаче да си остави оригиналните лайсни ,най-добрият начин е да се свалят и да се полират отделно и после да се облепят със безцветно фолио за тотално запазване.Полирам ги с паста за пластмаса ,но просто трябва да са на парче за да се почистят добре после ! :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1130
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Re: Проф. Пастиране на BMW,най-компетентна информация+фото/стр12

Мнение от Hristo » 16 Май 2010, 22:13

Имам въпрос относно дефекти появили се след пребоядисване.
Не е изчакано достатъчно време да дръпне хубаво шприц кита и е нанесена боя металик и лак. След няколко седмици се появиха леки дефекти като ресни и малки точки най-вроятно от съхненето. Дали ще се оправят с пастиране, или ако са под лака(а те най-вероятно са така) ще трябва поне сваляне на лака?
Благодаря

ПредишнаСледваща

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook