Дару Кар - сервиз

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Навсякъде

Дару Кар - сервиз

Мнение от Dimitrov » 30 Апр 2002, 16:20

ЗА и ПРОТИВ........

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

отг::Дару Кар - сервиз

Мнение от madpetio » 30 Апр 2002, 16:43

Всичко е според зависи немога да кажа твърдо да или против но моя кола ще стъпи там малко преди да умра:) по-добре направи и анкета?

DIESELPOWER

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

отг::Дару Кар - сервиз

Мнение от LandShark » 11 Май 2002, 21:24

Аз ги използвам основно за резервни части. Един от проблемите на сервиза е именно че не дават да влизаш да видиш какво правят. Това е по съвсем западен тертип но на ентусиасти като мен това не се нрави много.

Land Shark II
'89 "316" ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Навсякъде

отг::Дару Кар - сервиз

Мнение от Dimitrov » 12 Май 2002, 13:02

Hubavo shteshe i da e siguren chovek, che shte mu izvurshat uslugata po zapaden tertip.
Az lichno se sumnjavam, che ako mi se naloji njakoi put da si potursja pravoto za garanciite koito davat pri remonti, che shte udovoletvorjat moite iskanija, i KLIENTA shte e prav.

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1752
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

отг::Дару Кар - сервиз

Мнение от BMW_POWER » 20 Май 2002, 14:23

За седем години не съм имал проблеми с обслужване и гаранции.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Божурищте

отг::Дару Кар - сервиз

Мнение от misho » 26 Май 2002, 7:49

Otkakto mi gepiha plastmasata ne perkata na radiatora trudno pak shte otida

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Навсякъде

отг::Дару Кар - сервиз

Мнение от Dimitrov » 26 Май 2002, 11:09

Звучи ми направо невероятно да ти гепят пластмасата.
Разкажи повече за случката!
:-)

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

моите първи впечатления.

Мнение от LandShark » 28 Май 2002, 22:06

Миналата седмица реших да пробвам работата на фирмения сервиз на Дарукар. Общо взето след ремонта, като се има предвид че колата беше стояла в гараж цели 11 месеца, се появиха някои дребни проблеми – най-обезпокояващия от които се оказа натрапчивите показания на таблото на уреда за температура, които от време на време скачаха над прословутото вертикално “нормално” деление, отговарящо на 90*C и достигаха следващото, че дори и почти червената зона. Можете да си представите каква паника предизвикваше това в душата ми. Но поначало всичко си показваше че двигателя не прегрява в действителност – най-малкото при стрелката отчитаща почти в черваната зона, веднага гася колата, вдигам капака, отвъртам мноооого бавно и внимателно капачката на разширителното казанче – и гледам – водата не кипи, само нивото се е вдигнало малко. Нормално. Допълнителни фактори са и това че съм с нова водна помпа, нов термостат, радиатора ми е на 2 години, повечето маркучи са подменени с нови и няма течове, системата е 100% обезвъздушена, пък дори и силиконовото термо-съединение зацепва доста по-бързо от нормалното. Така че горе-долу бях сигурен че не става въпрос за прегряване. И все пак исках да съм сигурен, все пак тъпо ще е отново да си прецакам колата. Освен това, на последната сбирка s idefix забелязахме че за момент, докато бях я запалил на празен ход за известно време от ауспуха излизаше бял или може би съвсем светло сив пушек – още нещо от което ме навеждаше на лоши спомени. Затова след като предварително се бях обадил и запазил час, миналата седмица във вторник я закарах колата за да видим какво точно й има. Общо взето процедурата там е такава че отначало те приема приемчик, които те кара да обясниш какво и има на колата – оказа се приятен млад човек, който може да се каже че ме изслуша много внимателно и търпеливо, и въпреки цялата ми параноя и може би на моменти прекалено детайлно и дълго описание ме остави цели 10-15 минути да говоря. Цялото това нещо завърши с издаване на приемен лист, в които отбеляза че е необходимо да се направи проверка на датчиците и таблото на колата. Белия пушек той твърдеше че е особено за студена кола, която преди това е стояла, била е преместена на кратко разстояние (<1км), след това стояла, запалена за момент, би могло да се отдаде и на конденс. Все пак за по-сигурно решихме да направим и газоанализ. Та след като се подписах под приемния лист, приемчика все ключовете вкара колата и почти веднага започнаха – в началото и аз се присламчих да гледам, като ми направи положително впечатление че първото нещо което направиха е да покрият седалките с найлони за да не ги зацапват. След това включиха тестовия си компютър и започнаха да мерят датчиците. Разкачаха ги, чистиха контакти, мериха, тестваха. За съжаление някъде по това време дойде един тип и ме изгони, така че не можах да гледам повече. Това е един от най-кофти моментите на този сервиз – те и поначало механиците малко се държат все едно съм пълен идиот-лаик, почти нищо не разбиращ от коли. Но както и да е, и без това трябваше да ходя и да си върша работата, така че малко след това си тръгнах и се върнах едва вечерта – за да си взема колата с опасението кой знае каква колосална сума ще ми поискат – все пак чувал съм че не е евтино там. И така отивам вечерта със свит стомах, готов да понеса евентуалния удар, и приемчика ми обясни че се оказало че колата ми е ОК, нищо и нямало, проблема бил в таблото, и то не в уреда, ами някакви спойки на платката на таблото. Това беше единственото нещо което фигурираще във окончателната фактура, пишеше “Диагностика Табло” и ми струваше 28.80 лева, което в крайна сметка не е чак толкоз много. Оттогава нямам големи проблеми и съм сравнително доволен. Все пак обаче имам няколко забележки – първо, е че като си взех колата бяха пропуснали да сглобят обратно копчетата за светлините против мъгла: не бяха вкарани на мястото им в ляво от волана, а леко си висяха на кабелите. Не е кой знае какво, трябваше просто да ги вкарам обратно и леко да ги натисна за да щтракнат. Освен това имам чувството (но си признавам че не съм 100% сигурен), че нощното осветлението на врътките в тази (лява) част вече не работят. Всъщност спомените ми се базират основно на впечатления от миналата година, защото допреди ремонта в Дарукар от миналата седмица не ми се беше случвало нощно каране. В заключение – сравнително доволен съм, но ... има доста да се желае. Засега съм ... по-скоро за, отколкото против. Но това е единственото ми впечатление от тях.


Land Shark II
'89 "316" ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

моите 2-ри впечатления.

Мнение от Ivan » 29 Май 2002, 11:18

az v obshti linii sum dovolen ot DaruCar.
Demonstrirat profesionalizum. Naistina slagat nailoni na sedalkite, slagat hartiq na poda da ne capat i stelkite. Rabotqt 4isto. Prekaleno sa vziskatelni kum kolata. Tova e hubavo, no e losho za djoba, ako im se vurjesh :-) Ne rabotqt priprqno, no tova e po-skoro +, osven ako ne burzash. Na cenata na truda tova ne se otrqzqva, zashtoto tq e po nomenklatura za konkretnata deinost. Pri predishnoto poseshtenie mi precakaha el. stuklata - sega samo kato pipna kop4eto za zatvarqne na koeto i da e stuklo mi se zatvarqt vsi4kite do gore, vse edno puskam alarmata. Ama shte otida da napravq reklamaciq i ne vqrvam da ima problem. Zabelqzah go vednaga shtom izleznah ot serviza, no veche zakusnqvash za rabota i ne se vurnah da im go pokaja vednaga.
Ne sum kibi4il na glavata na horata non-stop, dokato rabotqt, no i te me vikat na nqkolko puti da mi pokajat neshto, koeto sa zabelqzali i imat nqkakva zabelejka.
Skupo e. No mai cenata e blizko do kachestvoto na usligite.

_________________________
BMW 320i touring /E30 '89 :-)
'99 Peavey EVH Wolfgang Special ;-)

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1752
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

отг::Дару Кар - сервиз

Мнение от BMW_POWER » 29 Май 2002, 18:33

Ако не сте патили от други сервизи, на Дару кар също могат да им се намерят кусури. В Ситроен не доставят части на модели над 10 години, за Мото пфое не искам да говоря, Балкан стар ... За пластмасите на радиатора - може да са ги забравили :) Там оставих една служебна 5-ица с един кашон уиски в багажника. Истинах когато се сетих. Не беше пипнат. Що се отнася до качеството - Там се обслужват коли на неслучайни хора. За 10 г.са се научили. За 50 или 100 лв никой не е луд да му отрежат главата. Но идеални хора няма никъде. В края на крайщата гаранция на ремонта в Дару кар се признава в цяла Европа, ако не се лъжа.

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

отг::Дару Кар - сервиз

Мнение от madpetio » 29 Май 2002, 22:56

Tezi vsi4ki oficialni servizi prosto ne sam dovolen ot tiah osobeno Moto-Phoe:)

BMW-DIESELPOWER

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

отг::моите 2-ри впечатления.

Мнение от LandShark » 27 Юни 2002, 8:34

Между другото, забравих да спомена: нали миналата седмица си сменях маслото - при това в Дарукар: като си гледах фактурата са ми таксували 10.80 лв за труд общо и останалите 16.20 лв за филтър и дифтунгата за пробката - общо 27 лв, без маслото разбира се. От теб бях останал с впечатление че взимат допълнително за смяната на масления филтър, но моя опит показва че не е така.

Изображение
LandShark
'89 "316"
;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

отг::моите 2-ри впечатления.

Мнение от Ivan » 27 Юни 2002, 10:37

Между другото, забравих да спомена: нали миналата седмица си сменях маслото - при това в Дарукар: като си гледах фактурата са ми таксували 10.80 лв за труд общо и останалите 16.20 лв за филтър и дифтунгата за пробката - общо 27 лв, без маслото разбира се. От теб бях останал с впечатление че взимат допълнително за смяната на масления филтър, но моя опит показва че не е така.



moje bi sum se zablidil i dopulnitelno sa mi vzeli za trud po smqna na benzinov filtur (mai beshe 12 lv) :-)
ve4e nqmam to4en spomen i shte trqbva da pogledna pak vuv fakturata


_________________________
BMW 320i touring /E30 '89 :-)
'99 Peavey EVH Wolfgang Special ;-)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 6.03.2002
Местоположение: София
Кара: 406HDI

отг::Дару Кар - сервиз

Мнение от ivokaza » 19 Юли 2002, 8:37

Два пъти съм бил, досега в Дару-Кар, и май няма да потретя - цената наистина е безбожна - първия път ми отстраниха дребни неща по ел.пакета - включително ел.огледалата - само че месец по късно те пак не работят,а уж качествено работели - за ел.стъклата пък не давали гаранция още колко ще работят - дадох 500лв. хаха,вторият път - ми се беше прецакала бензиновата помпа - тук мога да ги похваля че дойдоха до вкъщи да ме изтеглят - това добре - но помпата струва 214 лв., аз дадох 478 лв.за смяната и - как стана това не знам - направили сума ти неща ,които не съм искал - например дозаредили ми акумулатора - е това са 15лв.,но те се трупат и т.н.Определено не е това ,което трябва - сега проучвам друг сервиз и дано там да работят добре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

отг::Дару Кар - сервиз

Мнение от Ivan » 19 Юли 2002, 14:49

pohvali drugiq serviz, ako si dovolen.
az reshih da ne smeniam tamponi na zaden most v Daru, shtoto e skupo i ostanah dovolen ot miastoto, koeto posetih. Samo deto tam sa po hodovata chas, a za dvigatelia oshte niamam alternativa na Daru (to ne mi se e nalagalo nishto osven smiana na vodna pompa)

_________________________
BMW 320i touring /E30 '89 :-)
'99 Peavey EVH Wolfgang Special ;-)

Следваща

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook