Дару Кар - сервиз

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 10.04.2003
Местоположение: София

Мнение от bmw » 10 Апр 2003, 16:19

BMW_POWER написа:Какво да ти кажа? И аз съм се напарил от "познати". Затова си карай по каналния ред. Но пък съм виждал и хора, които са ходили при "по-ефтини" майстори и после когато дойдат в Дару, трагедията е двойна.
Не ме разбирай, че защитавам когото и да е било. И при тях има "зрънца", както и навсякъде. А най-е опасно, когато ти излезат с лафа:
"Много е на далавера, но не казвай на никого..."
Бягай!!!


.....................

Аз съм също на мнение, че трябва да се минава по каналния ред. Ходил см в сервизи за какво ли не и често се случва, че в дадения момент да дадеш по-малко, но в последствие плащаш почти толкова колкото в Дару.

Да не гоорим, че ако строшат нещо в тези сервизи не поемат никакъв ангажимент. Дори нагло казват "ами то се строши...". Например ходих в един от сервизите на АвтоЛукс да ми центрират предницата. Бяха забравили да свалят крика и на излизане от канала ми смазаха предния спойлер (те добре че не счупиша картера, че ...). После го "изправиха" левашки и ми казаха, че трябвало да се пръсне с боя и нямало да си личи.

За ДаруКар съм сигурен, че си правят далаверата, но предимството е, че можеш винаги да ги посочиш с пръст. Докато на сервизът на Бай Кольо му е все тая дали те е прецакал или не... нали баламите на свършват.

Наскоро направих един голям ремонт в Дару, че се подхлъзнах лошо на Цариградско шосе (да е жива и здрава грижовната софийска община...) и потроших част от кормилната уредба (носач, щанги и пр.). Е, в ДаруКар по едно време се вживяха да ми обясняват как трябва да се смени всичко за всеки случай. При тях с това трябва да се внимава - опитват се да те мотаят и да разправят небивалици, като разчитат че не разбираш много и номера да мине. Дадох им пари колкото за една кола и гледам че пак не са направили нещата както очаквох. Да оставим настрана, че ми "загубиха" разни дребни джаджи, като пластмасови винтове по тапицерията и пр...

В заключение не знам какво да кажа... може би да дам съвет по-дребните неща сами да си ги оправяме сами :P . Аз да ви кажа напоследък от шубе, че всички са мърлячи, си правя дори неща, като смяна на амортисьори, картер... дори електрическата система я разучих. Само остава да сменям главината на двигателя :lol:. Направо се замислям дали да не си отворя сервизче :lol: :lol: ... само, че не съм се научил да ментя достатъчно и ще се разоря...

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 11 Апр 2003, 5:35

Така си е, аз от зор вече много ремонти научих. Лошото е, че си губиш времето, даваш безумни пари за инструменти и се бориш с калпавите си пръсти. В руснашкия форум имат двама-трима, които си имат сервизи и хората масово при тях ходят. Като цяло са доволни и издънките са по-малко. Очакваме Роската и Бавареца да отворят по един сервиз в Пловдив и София, за да ходим при тях.

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 11 Апр 2003, 8:34

Абе аз сервиза го имам ама на никой нямам достатъчно доверие, за БМВ специално. А мойте две ръце не стигат за всичко. Обаче имам идея от много години да направя някое добре оборудвано халенце и всеки сам да си прави колата а по сложните неща и консултациите от мен. Е и аз не знам абсолютно всичко но пък мисля че в този форум каквото и да попиташ ще се намери отговор.
Така че колеги ако ви се нрави идеята мислете сериозно. Аз в момента нямам възможност да я реализирам самостоятелно.

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

Мнение от LandShark » 11 Апр 2003, 11:44

Страхотна идея БАВАРЕЦ!!! Аз също съм си го мислил, въпреки че за сега съм сравнително лоялен клиент на Дарукар. А и опита ми по поправянето на колите е доста по-ограничен.

Но дай боже един ден да стане...

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 11 Апр 2003, 13:21

Идеята е яка. Едно или две халета с крикове, оборудвани с много инструменти , електрожен, СО, компресор, бормашини, струг и т.н....
Да се дава под наем. Ще е супер!

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1751
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Мнение от BMW_POWER » 22 Апр 2003, 13:17

Баварец, ще ме вземеш ли на работа при теб? Имам възможност да уреждам по-тънки цени на рез. части.
А и имам 5-ти разряд стругарство (не съм практикувал от 90-та год)

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Навсякъде

Дару Кар - сервиз. Вие си правете изводи.

Мнение от Dimitrov » 23 Апр 2003, 1:24

Преди 3 седмици висях цял ден в Дару Кар за да ми регулират клапаните, защото се бяха разчукали нещо. Качвам се в колата работи добре, но беше студена. Направих едно кръгче и като позагря ТРАГЕДИЯ - супер зле работи, като дизел.
Обаждам се на следващия ден по тефона и им казвам, че нищо не са направили и е по-зле отколкото беше. Питах какъв е реда за рекламация и се рзбрах да им я закарм пак да я оправят.
Трябваше да пътувам до Пловдив и когато се върнах им я закарах. Казаха ми да оставя колата и сутринта на студен мотор щели да ги правят.
Обадиха ми се в 11ч. на следващия ден, че е готова да ходя да си я прибера когато мога. Взех си колата и разликта не беше голяма.
Питах защо не е перфектна и дали разпределителния вал кобилиците и т.н. е наред. Те ми казаха дааааа всичко е наред и няма нищо видимо, което да не е наред.
Аз се питам дали въобще сами ги правили 2-ри път?
Ако са защо не е както трябва?
Как може щом всичко ми е наред да не могат да ми регулират клапаните като хората?
Моето лично мнение е, че или някой некадърник ми я е правил колата или просто не им се е занимавало защото колата ми е малко старичка иса ме претупали.
Ако някой има идея къде ще ми ги направят като хората моля да ми каже.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

Re: Дару Кар - сервиз. Вие си правете изводи.

Мнение от Ivan » 23 Апр 2003, 6:29

Dimitrov написа:Преди 3 седмици висях цял ден в Дару Кар за да ми регулират клапаните, защото се бяха разчукали нещо.


а колко ти взеха за рег'лажа?
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 23 Апр 2003, 8:25

Колега, тва с М20 и М30 и тракането на клапаните си е стара болест. Като си поостарее мотора дори и без видими износвания си е малко шумен. Отделен е въпроса кво са направили в Дару. Проблема се решава донякъде с малко по-гъстичко масло и малко намален луфт на клапаните.
Ако имаш желание да направим проверка на работата на Дару прати ми ЛС да се уговорим.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Навсякъде

Re: Дару Кар - сервиз. Вие си правете изводи.

Мнение от Dimitrov » 26 Апр 2003, 18:26

Ivan написа:
Dimitrov написа:Преди 3 седмици висях цял ден в Дару Кар за да ми регулират клапаните, защото се бяха разчукали нещо.


а колко ти взеха за рег'лажа?



Взеха ми 27 лева.
Парите нямат значение в случая, но поне да бяха казали, че мотора е стар и това е нормално.
Искам да карам КОЛАТА, която свива улицата!

viper
Аватар

Мнение от viper » 12 Май 2003, 22:24

Като гледам какви цифри се споменават по-горе.. направо ми се изправя косата. Те и ДАРУ трябва заплати да вземат - ама нали все пак сме в БГ. То това си е подсъдно - за 2 гумени измишлъотини на алтернатора ми взеха 16лв. Ама те са точно като за пералня и при това се скъсаха за не повече от 1000 км.

ДАРУ - на сапун. По добре да се пазарува от "Симеон" но с повишено внимание. А сервизи - дал господ, само колите да се трошат :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

Re: Дару Кар - сервиз. Вие си правете изводи.

Мнение от Ivan » 15 Май 2003, 7:15

Dimitrov написа:Взеха ми 27 лева.
Парите нямат значение в случая, но поне да бяха казали, че мотора е стар и това е нормално.


прав си, аз питам само, за да се информирам :)
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

Мнение от Ivan » 15 Май 2003, 7:18

viper написа:ДАРУ - на сапун. По добре да се пазарува от "Симеон" но с повишено внимание. А сервизи - дал господ, само колите да се трошат :(


"сервизи" и "разбирачи" има колкото искаш и от тях най- ме е страх
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 21.08.2003
Местоположение: Sofia

лично мнение

Мнение от Doctora » 21 Авг 2003, 22:14

като купих колата, на дисплея показваше, че няма налягане, ама всичко си работеше, но все пак като лаик по тази марка отивам за отстраняване на проблема, там ми казаха, да сменя помпата! и всичко щяло да се оправи, е като хидравликата грохна, смених помпата, по-точно рециклирах я с налягане 150 бара, ама проблема все още го има, тогава ми поискаха за помпа 2 800 лв, ако ги бях платил - все едно на вятъра, не ми харесва че всичко в блок искат да сменят, не търсят самата повреда, а понякога може да е много банална... не са чак такива диагностици, за каквито се представят
pomo6t!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 02 Мар 2004, 18:03

Кефи ме идеята на Bawareca. Можеби трябва да се хванеме сериозно за нея.
Колкото до Дару нямам наблюдения понеже не съм ходил там... още :)
Но за сержизите наистина нямам доверие на никой вече. Преди карах Омегата в неккъв сервиз да сменят кабелите на свещите. Така ги смениха ,че предишните кабели като са ги дърпали са одскубнали кабела а самата обувчица останала там. Незнам как вървеше тая кола ама чак след месец почна да прави проблеми с единиа цилиндър а след още един месец работеше само на 2 цилиндъра. Закарах я на Bulvaria и там оправиха това обаче "маистора" каза че клапата на дозатора на въздуха била изкривена и ме пита дали ми прави проблеми като запалвам сутрин (тва ми прозвуча малко кат оня екстрасенсите тогава щото никога не ми е правила такива проблеми) Пипа оборотите и от тогава колата бачка на 400-500 оборота и ги мени много. От 300 до 800 някъде. Ама не съм я пипал. Къде да ч карам баси.
После имах проблем със стартера. Ходих в тоя сервиз дето е на Симеон (препоръчаха ми го като добър) Там "уж" смениха четки и втулки и проблема се оправи... за около 2 седмици. Накрая си го свалих сам и си го оправих. Тиа дебили ВЪОБЩЕ не бяха отваряли стартера. Четките бяха буквално раздробени. Това за 2 седмици не може да стане та ако ще и хартиени да са били. После болтовете трябваше да ги разпробивам за да ги отвия. Тъй че ония само си бяха зели парите. Нищо де. Да се задавят дано.
Та думата ми беше че наистина можеби е наи-добре един сервиз под наем с апаратура и инструмент и някой да седи там да помага с каквото може. А литература кое как се прави се намира.

Предишна

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook