BMW X1 2019

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
Мечтае да кара: 911

Re: BMW X1 2019

Мнение от Jorixa » 05 Юни 2019, 11:21

Don_Diego написа:Всички марки бягат от перманентното 4х4
Еми нормално, перманентно 4х4 е безмислено, само вдига разхода.
xDrive-a в X1-цата е доста добър и вобще не може да усетиш, че основното задвижване е предно. Когато трябва да подаде към задния мост, го прави. Тва че X1-цата не било БМВ щот не било със задно са пълни глупости и филмарщини, едва ли някои си зима джип да прави понички.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: BMW X1 2019

Мнение от Mollov » 05 Юни 2019, 13:09

Като за Х1 стана прекалено голяма.... истинската Х1-ца беше първата, след това... са някви назобени варианти, а пък тоя фейс на F48 вече... Сигурно е с размерите на първото Х5...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4869
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: BMW X1 2019

Мнение от acho.rs » 07 Юни 2019, 12:23

Don_Diego написа:Всички марки бягат от перманентното 4х4, Q5та ми е с така нареченото quattro ultra, което през по-голямата част от времето си е на предно и при необходимост включва задния мост

Ц, бягат само в ниският клас АВД- Рено, Опел, фв и фв производни. Ауди отдавна използват Халдекс за голфовете си, сега за първи път пуснаха така нареченото Куатро Ултра в А6 и А4, което (освен че е с неадекватно име) се ползва само в 2.0 мотори, поне последно беше така. И това няма значение, защото А4 например се оказа се продава почти изцяло с предно предаване и 2.0 дизел 150кс, тук там 190кс. Там перманентно куатро по-скоро пречи. А4, А6, Кю и А8 над 3.0 тди (или тама както се казва - 80-90тди) Кю7 няма ултра куатро.
При сериозните автомобили, авдто трябва да е постоянно зацепено, по него се правят цялостни настройки на автомобила. Не случайно, БМВ се дърпаха толкова време от опцията да се изключва предния мост.

Х1 отвън е по-малко от Е53, вътре е същото. Това е заради икономичната концепция с 4цил напречен мотор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i

Re: BMW X1 2019

Мнение от Don_Diego » 09 Юни 2019, 10:42

Слез малко на земята, коли по 100к евро да са нисък клас.... Всичко се прави с цел икономии на гориво, пък и да има повече неща за разваляне :lol:
Куатро ултра работи доста по-адекватно от всякакви Халдекс тъпотии или по-старите с виско муфа.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
Мечтае да кара: 911

Re: BMW X1 2019

Мнение от Jorixa » 10 Юни 2019, 10:41

Don_Diego написа:Куатро ултра работи доста по-адекватно от всякакви Халдекс тъпотии или по-старите с виско муфа.
Quattro ultra напрактика Е преправена Халдекс ситема... Каквото е и xDrive-a в X1.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: BMW X1 2019

Мнение от hell's angel » 10 Юни 2019, 13:46

Don_Diego написа:Слез малко на земята, коли по 100к евро да са нисък клас....


Е к'во да слиза на земята, то и от абревиатурата е ясно - UKL 2 :mrgreen: :mhihi: :ok:
Ubi dubium, ibi libertas

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
Мечтае да кара: 911

Re: BMW X1 2019

Мнение от Jorixa » 10 Юни 2019, 14:40

hell's angel написа:
Don_Diego написа:Слез малко на земята, коли по 100к евро да са нисък клас....


Е к'во да слиза на земята, то и от абревиатурата е ясно - UKL 2 :mrgreen: :mhihi: :ok:
UKL беше едно време, вече се нарича FAAR и ще се среща все по-често сред БМВ-тата.

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook