Новата 3-та серия 2019 - G20
Модератор: Общи модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Новата 3-та серия 2019 - G20
Защо винаги трябва да се съпоставя 3-ката с 5-цата и винаги второто да се изкарва един вид повече кола от първото?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Новата 3-та серия 2019 - G20
peshehodetz написа:Карах едно 330i миналата седмица за няколко дни понеже на моята имаше електрически проблеми, които ми дърпаха акумулатора и докато ги открият и отстранят по гаранция ми дадоха оборотна кола. Та като цяло не ми хареса, най-вече не знам дали двигателя е доста шумен или изолацията на купето е доста по зле от 5-та серия, но вътре имах чувство че съм в дизел. Като ускорение е ОК почти незабележима разлика спрямо 535i ако не до 100 то поне до 70-80 км/ч. Като управление е супер, но возията ми се видя малко твърдичка. За качеството на материалите от вътре както на някои колеги по горе и на мен също нещо много не ме изкефи, като че ли Мерцедес и Лексус в този клас са една идея по добре.
За цените - някой по горе беше писал 130к лева за 320д - WTF. За тия пари може да се вземе прилична 540i, па макар и с по малко екстри пак е много по кола от тройката, М-пакета на 320д няма да я направи М-ка.
...Аз конфигурирана 540и под 160к не съм виждал? Или 30 000лв и 200кг разлика нямат значение? Аз съм фен и на двете серии и мога спокойно да кажа, че разликата е съществена.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Новата 3-та серия 2019 - G20
Прав си Ачка, конфигурирана няма, но реално ако ти направят добра отстъпка може и да се класираш. Ако пък прежалиш махането на найлоните и я вземеш на няколко месеца или година, може да стане чудесна цена, говоря за кола на максимум 10-15 хил. км.
Ами...такъв е живота. Може би нещата тръгват не от там, че петицата се изкарва винаги по-кола от тройката, ами от манията на някои собственици тройката да се изкара кола колкото петицата. Ако го няма това, то няма да го има и другото. Реално е ясно кое е повече кола и през годините не съм виждал обратното в нито една серия при все, че петицата излиза винаги първа и реално тройката има предимството на по-новия дизайн и в някои случаи на по-нови технологии. Реално обаче хващаша Ф10 и Ф30, затваряш вратат на едното и другото и още от това движение виждаш разликата в колите. За Г поколението още не можем да говорим толкова категорично, но имайки предвид опита, няма как да е по-различно. Все едни и същи приказки може да се чуват като излезе тройката от сорта "вече има достатъчно пространство, вече това, вече онова", ама това вече го е имало и преди, тоест всичко е привидно и с това вече се признава индиректно и неволно как същите приказки преди са се казвали и реално е било поради едни и същи причини. Сега, никой не може да отрече предимствата на тройката, които са в три неща обикновено - теглото, цената и по-новия дизайн, което съвсем не значи по-красивия. Под дизайн имам предвид тези с 4 врати, понеже купетата на тройките е ясно, че попадат вече в съвсем друга категория.
Всеки да си кара каквото реши, тези спорове за излишни защото всичко е въпрос на вкус, но това коя кола какво представлява като цяло не бив ада се отрича или изкривява заради фенщина.
Dextuar написа:Защо винаги трябва да се съпоставя 3-ката с 5-цата и винаги второто да се изкарва един вид повече кола от първото?
Ами...такъв е живота. Може би нещата тръгват не от там, че петицата се изкарва винаги по-кола от тройката, ами от манията на някои собственици тройката да се изкара кола колкото петицата. Ако го няма това, то няма да го има и другото. Реално е ясно кое е повече кола и през годините не съм виждал обратното в нито една серия при все, че петицата излиза винаги първа и реално тройката има предимството на по-новия дизайн и в някои случаи на по-нови технологии. Реално обаче хващаша Ф10 и Ф30, затваряш вратат на едното и другото и още от това движение виждаш разликата в колите. За Г поколението още не можем да говорим толкова категорично, но имайки предвид опита, няма как да е по-различно. Все едни и същи приказки може да се чуват като излезе тройката от сорта "вече има достатъчно пространство, вече това, вече онова", ама това вече го е имало и преди, тоест всичко е привидно и с това вече се признава индиректно и неволно как същите приказки преди са се казвали и реално е било поради едни и същи причини. Сега, никой не може да отрече предимствата на тройката, които са в три неща обикновено - теглото, цената и по-новия дизайн, което съвсем не значи по-красивия. Под дизайн имам предвид тези с 4 врати, понеже купетата на тройките е ясно, че попадат вече в съвсем друга категория.
Всеки да си кара каквото реши, тези спорове за излишни защото всичко е въпрос на вкус, но това коя кола какво представлява като цяло не бив ада се отрича или изкривява заради фенщина.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Новата 3-та серия 2019 - G20
"Чемодан, вокзал, Москва"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани