Внос от САЩ
Модератор: Общи модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Внос от САЩ
Здравейте,
Предстои ми внос на F36-ца от САЩ. До колкото разбрах трябва да се направят няколко корекции за да е легална за каране в Европа - жълти мигачи, фарове за мъгла и т.н. Както и май навигацията и радиото не работели ?
Специално за мигачите отзад, така като гледам американките и европейските са ми едно към едно, само едното свети жълто, другото черветно. Не съм сигурен дали само с подмяна ще мине номера или ще трябва и кодиране?
Може ли да ме посъветвате към кой мога да се обърна за съдействие? И евентуално като докарам колата, да ми извърши нужните промени.
Благодаря.
Предстои ми внос на F36-ца от САЩ. До колкото разбрах трябва да се направят няколко корекции за да е легална за каране в Европа - жълти мигачи, фарове за мъгла и т.н. Както и май навигацията и радиото не работели ?
Специално за мигачите отзад, така като гледам американките и европейските са ми едно към едно, само едното свети жълто, другото черветно. Не съм сигурен дали само с подмяна ще мине номера или ще трябва и кодиране?
Може ли да ме посъветвате към кой мога да се обърна за съдействие? И евентуално като докарам колата, да ми извърши нужните промени.
Благодаря.
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Внос от САЩ
За стоповете не ти е нужна кодировка, само подменяш с жълти мигащи, разликата е във вътрешността на стопа, единия е с жълта бленда.
Халогени /ако ги изискват/ , ще ти трябват те самите,заедно с решетки около тях и стойките, окабеляване, ключ за светлини и кодиране.
Радиото си работи, но само на нечетни честоти, с минимална кодировка, почват и останалите да работят /в cic или nbt от us към ece/.
На навигацията са и нужни само европейски карти.
Без да казваш от къде си, няма как да ти дадем напътствия.
Халогени /ако ги изискват/ , ще ти трябват те самите,заедно с решетки около тях и стойките, окабеляване, ключ за светлини и кодиране.
Радиото си работи, но само на нечетни честоти, с минимална кодировка, почват и останалите да работят /в cic или nbt от us към ece/.
На навигацията са и нужни само европейски карти.
Без да казваш от къде си, няма как да ти дадем напътствия.
Re: Внос от САЩ
Благодаря за информацията. От София съм. Реално ако има човек който може да ми съдейства с всичко, ще е най-добре.
А и колата ще я взимам ударена (най вероятно от copart.com) така че и ремонт ще трябва да се прави някъде. За което също ще ми трябват насоки
А и колата ще я взимам ударена (най вероятно от copart.com) така че и ремонт ще трябва да се прави някъде. За което също ще ми трябват насоки
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Внос от САЩ
А колега, тя рибата още в океана, ти майстор търсиш.
Ако не си човек занимаващ се с ремонти/части и други подобни свързани с автомобилостроенето е много вероятно да ти излезе по-евтино от тук да си е купиш, особено стягайки я в София.
Ако не си човек занимаващ се с ремонти/части и други подобни свързани с автомобилостроенето е много вероятно да ти излезе по-евтино от тук да си е купиш, особено стягайки я в София.
Re: Внос от САЩ
Прав си, прав си. Ама съм от тези дето искат предварително да се подготвят за нещата.
Пък и се опитвам да сметна нещо ориентировъчно (разбира се) колко би ми излезнало след като пристигне колата в България, за да знам до какви пари ще си заслужава да играем на търговете.
А колкото до самото отремонтиране, евентуално ще имам хора за това (в Хасково). Но не и за частта с кодирането и другите неща, които евентуално трябва да се правят за да "европеизирам" колата.
Пък и се опитвам да сметна нещо ориентировъчно (разбира се) колко би ми излезнало след като пристигне колата в България, за да знам до какви пари ще си заслужава да играем на търговете.
А колкото до самото отремонтиране, евентуално ще имам хора за това (в Хасково). Но не и за частта с кодирането и другите неща, които евентуално трябва да се правят за да "европеизирам" колата.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Внос от САЩ
Малко късно се включвам, но да напиша няколко реда пък ти си прецени дали въобще си заслужава да се занимаваш.
Преди години когато долара беше доста паднал - около 1.32 лв имаше може би някаква сметка от докарване от щатите, но сега едва ли. Може би е ок ако си живял известно време през което си я имал колата тук, карал си я, поддържал си я, изплащал си я на някаква минимална лихва да си на сметка да тръгнеш да я караш за България. Така също избягваш плащане на мито и ДДС ако си я притежавал над 6 месеца в щатите, иначе тези суми май не са никак малко ако не се лъжа при положение, че колата не се внася от ЕС. Освен това за прекарването ще трябва да наемеш контейнер който струва не малко пари. Незнам какво инфо имаш за цените на контейнерите, аз също съм чувал за доста изгодни цени, но като се отиде на място да се провери, се оказва, че нещата не са съвсем такива каквито изглеждат на пръв поглед. Някои от тези евтините фирми за транспортиране, освен наем за контейнер, трябва да им се плати за самото натоварване в контейнера, после отделно се плаща за укрепване на самия товар вътре, транспортиране до самото пристанище и какво ли не още и разбира се не на последно място този товар в контейнера (колата) трябва и да се застрахова, щото всичко може да случи докато пътува през океани и морета така че едни хубави $ 3000 като нищо магат да отидат само за транпортиране, може и повече, по малко би било доста по трудно. И накрая както сам казваш трябва да се направят някои корекции, а също и да се мине техно тест което също е свързано с разходи.
При всичко описано по горе аз лично съм малко на кантар дали да си докарам колата или не след около година и половина - две, като единственото което ме кара да тръгна да се занимавам е факта че цената на колата ми ще е доста паднала и с парите които бих и взел ако я продам тук и тръгна да си търся кола от Германия ще бъде с доста по голям ( да не кажа незнаен) пробег.
Преди години когато долара беше доста паднал - около 1.32 лв имаше може би някаква сметка от докарване от щатите, но сега едва ли. Може би е ок ако си живял известно време през което си я имал колата тук, карал си я, поддържал си я, изплащал си я на някаква минимална лихва да си на сметка да тръгнеш да я караш за България. Така също избягваш плащане на мито и ДДС ако си я притежавал над 6 месеца в щатите, иначе тези суми май не са никак малко ако не се лъжа при положение, че колата не се внася от ЕС. Освен това за прекарването ще трябва да наемеш контейнер който струва не малко пари. Незнам какво инфо имаш за цените на контейнерите, аз също съм чувал за доста изгодни цени, но като се отиде на място да се провери, се оказва, че нещата не са съвсем такива каквито изглеждат на пръв поглед. Някои от тези евтините фирми за транспортиране, освен наем за контейнер, трябва да им се плати за самото натоварване в контейнера, после отделно се плаща за укрепване на самия товар вътре, транспортиране до самото пристанище и какво ли не още и разбира се не на последно място този товар в контейнера (колата) трябва и да се застрахова, щото всичко може да случи докато пътува през океани и морета така че едни хубави $ 3000 като нищо магат да отидат само за транпортиране, може и повече, по малко би било доста по трудно. И накрая както сам казваш трябва да се направят някои корекции, а също и да се мине техно тест което също е свързано с разходи.
При всичко описано по горе аз лично съм малко на кантар дали да си докарам колата или не след около година и половина - две, като единственото което ме кара да тръгна да се занимавам е факта че цената на колата ми ще е доста паднала и с парите които бих и взел ако я продам тук и тръгна да си търся кола от Германия ще бъде с доста по голям ( да не кажа незнаен) пробег.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- biser
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 27.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '11 328i xDrive
Re: Внос от САЩ
boris написа:За стоповете не ти е нужна кодировка, само подменяш с жълти мигащи, разликата е във вътрешността на стопа, единия е с жълта бленда.
Колега, какво означава само да подмениш с жълти мигачи при диоден стоп?
При четири коли съм се сблъсквал с проблема на американския стандарт - 2 мерцедеса ('14 ГЛК) и 2 аудита ('14 S4 и '11 Q7). Подмяна на стоповете с такива с европейски стандарт не дава резултат и те продължават да си светят в червено, без значение дали премигва стопа или ледовете на мигачите. При тези коли стана само с препрограмиране.
Предстой ми да оправя този проблем на '11 Е90 седаново, с червени мигачи. ПЛС
LIMITS LIKE FEARS ARE OFTEN JUST AN ILLUSION
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Внос от САЩ
Както се вижда в началото на темата, коментираме точно определен автомобил, защо реши, че мнението ми се отнася за половината автомобилостроене?
С фейсово Е90 не съм се сблъсквал, но на преди фейсово Е90 с червени/американски/ префейсови обикновени стопове, съм слагал европейски диодни фейсови и без кодировка от към цвят на мигане, си мигаха в жълто.
Някой, ако го е правил или знае, с кодировка дали може да се промени цвета на мигане на Е90 фейс и има желание, нека сподели.
А на теб, ако нещо ти говори "файла на FRM-то" на твоята фейсова Е90ка, то сподели го да прочетем какво има в него като функции и може и да се намери решение.
С фейсово Е90 не съм се сблъсквал, но на преди фейсово Е90 с червени/американски/ префейсови обикновени стопове, съм слагал европейски диодни фейсови и без кодировка от към цвят на мигане, си мигаха в жълто.
Някой, ако го е правил или знае, с кодировка дали може да се промени цвета на мигане на Е90 фейс и има желание, нека сподели.
А на теб, ако нещо ти говори "файла на FRM-то" на твоята фейсова Е90ка, то сподели го да прочетем какво има в него като функции и може и да се намери решение.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани