Нашето посещение в лабораторията на Shell в Хамбург

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Секретар на клуба
Аватар
Мнения: 1170
Регистриран на: 17.01.2011
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: E46
Мечтае да кара: самолет

Нашето посещение в лабораторията на Shell в Хамбург

Мнение от Секретар на клуба » 09 Яну 2018, 17:17

Приятели и фенове на Марката,искаме да ви запознаем с едни интересни и полезни факти за вас и вашия автомобил, които научихме в родното място на BMW, а именно-Германия .
В началото на месец ноември по покана на нашите партньори от Shell, ние от БМВ Клуб България посетихме научно-изследователската лаборатория на Shell в град Хамбург, Германия. В тази лаборатория се разработват и тестват всички нови горива и масла за автомобилната и състезателна индустрия. Целта на поканата беше да се запознаем с екипа, разработил новото поколение горива на Shell с иновативната технология Dynaflex. Знаете, че те се предлагат на пазарау нас, и в Европа от средата на тази година. Това е ново поколение горивa, чието разработване е в отговор на по-високите изисквания на автомобилната индустрия и по-прецизните двигатели с директно впръскване. Тази иновативна технология има за цел да намали осезаемо триенето на подвижните части в мотора, да предотврати максимално ненавременното възпламеняване на сместа, и да почиства образувалия се нагар по инжекторите вследствие работата на мотора, като същевременно намалява риска от натрупване на нов такъв. Г-н Андреас Шефер ни запозна с етапите, през които преминава всяко едно ново гориво от разработването, лабораторните изследвания и всички тестове, на които се подлага, преди да стигне до крайния потребител.

Изображение Изображение

В лабораторията ни запознаха с няколко теста на различни видове горива. Също така имаше образци за сравнение на инжектори (дизелови и бензинови), които са работили с различни видове горива, като впечатление правеше по-малкото нагар и даже липсата на такъв по инжекторите, работили с горива с технологията DYNAFLEX.



Изображение Изображение

Изображение Изображение
Изображение Изображение



Направихме и тест с автомобил, който бе подложен на продължителна работа с гориво Shell V-Power с DYNAFLEX технология, а уредите отчитаха нивото на шума в двигателя, навременното запалване на сместа, разходът и вредните емисии, отделяни в атмосферата. Резултатите бяха повече от впечатляващи, като всички показатели бяха в норми, а чистотата на инжекторите(беше предоставен дизелов автомобил за теста) бяха завидно чисти с перфектно изглеждащи разпръсквачи.
Всички тестови автомобили се доставят директно от автомобилните производители. След като даден автомобил приключи своя престой в лабораторията и премине всички тестове и етапи на работа с DYNAFLEX горивата, той бива обслужен основно, като се подменят всички елементи по него. Това включва и компоненти по двигателя, ходовата част,спирачната система и всички детайли,които са понесли по-сериозно натоварване,включително и гумите му,за да се избегнат инциденти след неговото връщане обратно на пътя и той отново да е с параметрите и състоянието в което е получен.

Изображение Изображение


Д-р Волфганг Варнеке, главен учен на Shell по мобилността, ни запозна и с бъдещето и еволюцията на горивата. Всекидневно се търсят нови, по-добри и рентабилни източници на енергия. Все повече се обръща внимание на вредните емисии,отделяни в атмосферата,способи за тяхното намаляване,разработка на нови био горива и техните алтернативи, както и разбработване на изцяло електрически автомобили и удължаване живота и капацитета на батериите им.

Изображение


Ние от БМВ Клуб България,като най-големият автомобилен клуб в страната, и част от BMW Clubs Europe, сме силно впечатлени от иновациите по отношение на новите горива, разработени от Shell, огромния прогрес, както и иновативната политика на компанията, която в последния век се превърна в безапелационен лидер на пазара на горива, разработки, иновации и един желан партньор за едно по-добро и чисто бъдеще в свят без вредни емисии!
Ако Вие обичате своето БМВ,изберате най-доброто за него, а именно новото поколение горива, разработени от Shellпо най-високи изисквания с технологията DYNAFLEX!
--
Поздрави,
Лило Георгиев
БМВ Клуб България
0876 83 95 16
http://www.bmwbg.club

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Нашето посещение в лабораторията на Shell в Хамбург

Мнение от Elesar74 » 09 Яну 2018, 17:24

Тази технология, само за V-Power горивата ли се предлага?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4205
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Нашето посещение в лабораторията на Shell в Хамбург

Мнение от ///M_Martin » 09 Яну 2018, 17:30

Elesar74 написа:Тази технология, само за V-Power горивата ли се предлага?

Не за всички нови горива но специално за V Power горивата е с по-високо съдържание ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 783
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Нашето посещение в лабораторията на Shell в Хамбург

Мнение от expl0de » 09 Яну 2018, 20:34

Добра реклама са си направли Шел, сигурно и за вас е било интересно. Аз ползвам Газпром заради по-добрата цена и повечето обекти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Нашето посещение в лабораторията на Shell в Хамбург

Мнение от ivoaudi » 10 Яну 2018, 0:42

Аз освен реклама и локуми нищо конкретно не открих в това ми ти голямо есе?
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 27.12.2009
Пол: Мъж

Re: Нашето посещение в лабораторията на Shell в Хамбург

Мнение от whatdaf » 10 Яну 2018, 4:36

Щом са толкова отзивчиви от шел, трябваше да им занесете няколко шишета с горива от различни бензиностанции в България. Сещате се какво имам предвид нали? Сигурно и те нямаше да познаят кое е тяхното гориво.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Нашето посещение в лабораторията на Shell в Хамбург

Мнение от Lenco » 10 Яну 2018, 9:50

Мерси за представянето. Хубаво, е че Шел се сещат за България, но....
Преди Коледа заредих от скъпия им 95 на Ломско. Лошото беше, че я прибрах на паркинга на 500 и всичко беше ОК. Следващата събота колата запали трудно, прекъсваше и беше загубила половината коне. Два дена вървеше отвратително и така трябваше да пътувам от София до Бургас, като си мъкнех диагностиката, и търсих приятели да ме дърпат ако спре нацяло. Добре, че дойде време за зареждане ... изненада, колата си тръгна перфектно.
След инвестиция от хиляди левове аз приключих с Шел в България.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 6.03.2009
Пол: Мъж
Кара: всичко що е RWD

Re: Нашето посещение в лабораторията на Shell в Хамбург

Мнение от deomen » 14 Яну 2018, 11:20

Нали разбирате,че това което сте пробвали там като гориво,няма нищо общо с това,което се сипва тук.Shell просто продължават със силната реклама,каквато беше и тази с подвижната им лаборатория,която "уж" обикаля и тества горивата по техните бензиностанции.Най-обикновената нафта в Австрия е по-добра от тукашната по-скъпа такава.Проблема главно си идва и от собствениците на бензиностанции,които си правят мизерии,но и самата рафинерия си бълва боклук.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: Дизел
Мечтае да кара: Бензин
Детайли за колата: Touring

Re: Нашето посещение в лабораторията на Shell в Хамбург

Мнение от tihomair » 19 Фев 2018, 21:19

Зареждам втори резервоар V-Power diesel и наблюдавам работата на автомобила. Освен леки вибрации сутрин при палене в гаража друго не съм забелязъл(n57). Дали това е от горивото незнам, но преди ги нямаше.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Нашето посещение в лабораторията на Shell в Хамбург

Мнение от stocky » 20 Фев 2018, 11:54

Aко е от шела до билата в Пазарджик - последния път и аз не бях доволен. Иначе сипвам или от там, или от шела, който е на северното платно на магистралата малко след Пловдив посока София, или от този, който е в Пловдив до Била на бул. Източен. Досега и от трите съм бил константно доволен, но последния път пазарджишката нафта свърши по-бързо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 17.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW Х1 2.3d, MB SL350 2010
Мечтае да кара: iX50

Re: Нашето посещение в лабораторията на Shell в Хамбург

Мнение от top » 20 Фев 2018, 16:07

Напоследък зареждам от шел на цариградско, посока към Пловдив и съм доволен от v-power дизела, карам само извънградско, до Пловдив и обратно, определено има разлика спрямо дизела на газпром, като сипя от газпром и колата върви по-зле и харчи повече, достига до 10/100 извънградско, от дизела на шел усещам, че колата е по-динамична и разхода пада на около 8/100 извънградско.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 18.05.2017
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E-klasse, BlueTec, 2017

Re: Нашето посещение в лабораторията на Shell в Хамбург

Мнение от E.5KOV » 21 Фев 2018, 14:36

Два пъти съм брал ядове от лошо гориво и двата пъти е било от Шел. Затова тази фирма съм я зачеркнал в България.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 783
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Нашето посещение в лабораторията на Shell в Хамбург

Мнение от expl0de » 24 Фев 2018, 18:13

top написа:Напоследък зареждам от шел на цариградско, посока към Пловдив и съм доволен от v-power дизела, карам само извънградско, до Пловдив и обратно, определено има разлика спрямо дизела на газпром, като сипя от газпром и колата върви по-зле и харчи повече, достига до 10/100 извънградско, от дизела на шел усещам, че колата е по-динамична и разхода пада на около 8/100 извънградско.

Стига де, с 240 ли караш извънградско? Аз видима разлика до сега не съм намерил от различните бензиностанции, освен в цената. А цената варира и между клоновете на една и съща верига.
Възможно е от време на време да има и лошо гориво. Все пак, каквото докара цистерната и после 1 туба добавка в резервоара с премиум ако не забрави младежа :D
П.с. Ако има някой работещ на бензиностанция, да каже как стават нещата.

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook