ръководство за inpa и rheingold

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 19.07.2017
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е38

ръководство за inpa и rheingold

Мнение от c0l0r » 08 Яну 2018, 13:32

Здравейте нов съм, и ми е нужна малко помощ, ако някой може да ми даде линк към тема с ръководство или ръководство за inpa и rheingold, ще съм благодарен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: ръководство за inpa и rheingold

Мнение от astrapower » 16 Яну 2018, 14:29

Заповядай :) http://dox.bg/files/dw?a=31cef42378

ПС: Линковете за достъп до файла ще бъдат активни до : Вторник 30.01.18.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 9.05.2017
Кара: E61 530xd lci

Re: ръководство за inpa и rheingold

Мнение от Bungo_Baggins » 28 Яну 2018, 14:21

Не е активен за съжаление.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: ръководство за inpa и rheingold

Мнение от astrapower » 29 Яну 2018, 9:52

Заповядай http://dox.bg/files/dw?a=e103b18273 , ще бъде активен до 12.02.2018г.
Ще го каа по-късно в секцията с техническа литература за Х-овете, за която има тема в съответния раздел.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 12.02.2017
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: с три педала.
Детайли за колата: E61 530d (218) 2004

Re: ръководство за inpa и rheingold

Мнение от The_Bear » 11 Фев 2018, 9:20

astrapower написа:Заповядай http://dox.bg/files/dw?a=e103b18273 , ще бъде активен до 12.02.2018г.
Ще го каа по-късно в секцията с техническа литература за Х-овете, за която има тема в съответния раздел.


Здравей колега, дава "несъществуващ файл". И при Х-овете търсих, но и там го няма. Че и аз ще се боря с тая ISTA.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: ръководство за inpa и rheingold

Мнение от astrapower » 12 Фев 2018, 9:29

Здравей, освежих линка http://dox.bg/files/dw?a=499f799f8c
По-късно ще го кача в Х секцията.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 12.02.2017
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: с три педала.
Детайли за колата: E61 530d (218) 2004

Re: ръководство за inpa и rheingold

Мнение от The_Bear » 17 Фев 2018, 23:47

astrapower написа:Здравей, освежих линка http://dox.bg/files/dw?a=499f799f8c
По-късно ще го кача в Х секцията.


Благодаря! :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 12.02.2017
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: с три педала.
Детайли за колата: E61 530d (218) 2004

Re: ръководство за inpa и rheingold

Мнение от The_Bear » 21 Фев 2018, 1:05

Здравейте,

Преди година купих E61-цата.

1. Инсталирах INPA, но не ми даваше информация за DPF-а...
2. Инсталирах DIS. Показва данни, температури, прави backpressure теста. ОК. Но, редовете, на които пише кога за последно е регенерирала, или преди колко метри/километри липсват на това копие което инсталирах или просто при мен не се показват...
3. Няколко месеца подготовка, няколко дни яко драпане, накрая подкарах ISTA/D Rheingold 3.47.10 току преди няколко часа... Ти да видиш... Показва данни, температури, прави backpressure теста. ОК. Но отново, редовете, на които пише кога за последно е регенерирала, или преди колко метри/километри липсват на това копие което инсталирах, или по някаква друга причина ги няма при мен... Навсякъде из програмата обясняват и ги обявяват като нещо нормално тези неща, а аз не ги виждам никъде... Грешки нямам, филтърът ми си е в норми, сменен е 2012г, но ме гложди това, че не мога да видя дали и кога регенерира, вече 10хил км съм в това неведение.

Не знам, това ми се струва ненормално... :dunno: или голям карък.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: ръководство за inpa и rheingold

Мнение от nikola59 » 21 Фев 2018, 2:00

The_Bear написа:3. Няколко месеца подготовка, няколко дни яко драпане, накрая подкарах ISTA/D Rheingold 3.47.10 току преди няколко часа... Ти да видиш... Показва данни, температури, прави backpressure теста. ОК. Но отново, редовете, на които пише кога за последно е регенерирала, или преди колко метри/километри липсват на това копие което инсталирах, или по някаква друга причина ги няма при мен... Навсякъде из програмата обясняват и ги обявяват като нещо нормално тези неща, а аз не ги виждам никъде... Грешки нямам, филтърът ми си е в норми, сменен е 2012г, но ме гложди това, че не мога да видя дали и кога регенерира, вече 10хил км съм в това неведение. Не знам, това ми се струва ненормално... :dunno: или голям карък.

:shock: Олеле с тази точка 3 от поста ти. Какви са тези месеци подготовки и дни яко дърпане? ISTA Rheingold обикновено е около 280-330MB, SQLiteDBs - базата е около 21GB. Инсталацията е за няма и половин час в зависимост от хардуера на лаптопа. Какви "мъки" си преживял.... :mrgreen:
Да не би да е нещо от версията на ISTA която си инсталирал? Я погледни във инфото на версията имаш ли липси на някои редове - поствам примерна картинка. При версия 3.55.11 не съм забелязал такива проблеми. Последната версия на ISTA Rheingold e 4.09.13 - скоро я инсталирах, но не съм все още закачвал колата за тестове.
33.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 12.02.2017
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: с три педала.
Детайли за колата: E61 530d (218) 2004

Re: ръководство за inpa и rheingold

Мнение от The_Bear » 21 Фев 2018, 16:14

nikola59 написа:... яко дърпане?...


Не дърпане (въпреки, че и това си е вярно, програми по минимум 10ГБ не ми се беше случвало да дърпам) колега, а дрАпане... :lol:

За който не е чувал тази дума, че ми се струва тукашен диалект:

"дра̀пам

Значение на думата дра̀пам

драпаш, несв. Разг.
1. ...
2. Прен. Пренебр. Мъча се с всички сили и без да подбирам средства да постигна нещо. :mrgreen:
3. ..."

Еми то драпане си беше... Ползвам стар бавен лаптоп за тия диагностики, няма масто на HDD, премествам неща на флашки... Търся откъде да сваля програмата, систематизирано инфо никъде, чета форуми, български, руски, латински... Накрая намерих rutracker.org. Свалям програма, чета пак руски, стъпки за инсталации, не става. Свалям друга версия, дава ми заразена с вирус, търся трета, ама да не е 60 гигабайта, стъпки, комове, ini-та, разблокируем архив, std:obd, едиабаси, стандартни тулове 2.12се, framework-ове, някои от нещата са ми непознати и се ограмотявам в движение, виртуални машини трябват ли ми, не ми ли трябват... пак пробвам... Колата не е до леглото ми, мръзна до нея, айде утре, и т.н... И като се примесят нещата с други проблеми и задължения и станаха месеците... :)
Сега, като препатил, за толкова, да, за час -два в зависимост от download скоростта мисля че ще се справя.

Версията, на която не ми излизаха тези данни е 3.47.10.
Преди час колегата vld се увери сам, че наистина по някаква причина тези данни не ми се показват. Изтрих тази версия и сега тегля друга, която той ми даде и има гаранция, че показва всички данни за ДПФ-а. Ако пак не ги виждам, неговото предположение е че софтуера на самото ДДЕ е някакъв стар и не показва тези неща... Склонен съм да се съглася и аз с това, накрая... Увидим...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: ръководство за inpa и rheingold

Мнение от nikola59 » 21 Фев 2018, 16:45

The_Bear написа:
nikola59 написа:... яко дърпане?...


Не дърпане (въпреки, че и това си е вярно, програми по минимум 10ГБ не ми се беше случвало да дърпам) колега, а дрАпане... :lol:

За който не е чувал тази дума, че ми се струва тукашен диалект:

"дра̀пам

Значение на думата дра̀пам

драпаш, несв. Разг.
1. ...
2. Прен. Пренебр. Мъча се с всички сили и без да подбирам средства да постигна нещо. :mrgreen:
3. ..."

Еми то драпане си беше... Ползвам стар бавен лаптоп за тия диагностики, няма масто на HDD, премествам неща на флашки... Търся откъде да сваля програмата, систематизирано инфо никъде, чета форуми, български, руски, латински... Накрая намерих rutracker.org. Свалям програма, чета пак руски, стъпки за инсталации, не става. Свалям друга версия, дава ми заразена с вирус, търся трета, ама да не е 60 гигабайта, стъпки, комове, ini-та, разблокируем архив, std:obd, едиабаси, стандартни тулове 2.12се, framework-ове, някои от нещата са ми непознати и се ограмотявам в движение, виртуални машини трябват ли ми, не ми ли трябват... пак пробвам... Колата не е до леглото ми, мръзна до нея, айде утре, и т.н... И като се примесят нещата с други проблеми и задължения и станаха месеците... :)
Сега, като препатил, за толкова, да, за час -два в зависимост от download скоростта мисля че ще се справя.

Версията, на която не ми излизаха тези данни е 3.47.10.
Преди час колегата vld се увери сам, че наистина по някаква причина тези данни не ми се показват. Изтрих тази версия и сега тегля друга, която той ми даде и има гаранция, че показва всички данни за ДПФ-а. Ако пак не ги виждам, неговото предположение е че софтуера на самото ДДЕ е някакъв стар и не показва тези неща... Склонен съм да се съглася и аз с това, накрая... Увидим...

На rutracker версиите работят.За 3.55.11 отдавна съм писал какви хардуерни изисквания се изискват, как се инсталира и за какво да се внимава с Ediabas ако има инсталирана INPA преди това. viewtopic.php?f=34&t=219540&start=825
INPA (v.5.40 и v.5.50), ISTA+, ISTA-P работят без никакви виртуални машини - лично пробвано на Windows 10 64bit.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: ръководство за inpa и rheingold

Мнение от astrapower » 21 Фев 2018, 19:03

И при мен работят Ista и Inpa на win 10- 64 bit.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 12.02.2017
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: с три педала.
Детайли за колата: E61 530d (218) 2004

Re: ръководство за inpa и rheingold

Мнение от The_Bear » 21 Фев 2018, 22:21

И при мен вече работи всичко и INPA и ISTA. Само че, проблема се оказва си е някъде в компютъра на колата, защото и с тази версия, която преди малко инсталирах ISTA 3.46 пак не се вижда кога за последно е регенерирала... Явно има и такъв вариант.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: ръководство за inpa и rheingold

Мнение от nikola59 » 21 Фев 2018, 22:48

The_Bear написа:И при мен вече работи всичко и INPA и ISTA. Само че, проблема се оказва си е някъде в компютъра на колата, защото и с тази версия, която преди малко инсталирах ISTA 3.46 пак не се вижда кога за последно е регенерирала... Явно има и такъв вариант.

Странно, я се върни през времето когато си сменявал DPF-а. Да не би още тогава при смяната нещо да е объркано? Някой нещо е бъзикал по колата ти ми се струва....може и да не съм прав...Нека и други колеги кажат...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 12.02.2017
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: с три педала.
Детайли за колата: E61 530d (218) 2004

Re: ръководство за inpa и rheingold

Мнение от The_Bear » 22 Фев 2018, 20:52

nikola59 написа:
The_Bear написа:И при мен вече работи всичко и INPA и ISTA. Само че, проблема се оказва си е някъде в компютъра на колата, защото и с тази версия, която преди малко инсталирах ISTA 3.46 пак не се вижда кога за последно е регенерирала... Явно има и такъв вариант.

Странно, я се върни през времето когато си сменявал DPF-а. Да не би още тогава при смяната нещо да е объркано? Някой нещо е бъзикал по колата ти ми се струва....може и да не съм прав...Нека и други колеги кажат...


Колата е при мен от една година, преди това не знам, имало е и други майстори, няма как :). ДПФ-а не съм пипал, просто на него са маркирани цифри, които съм почти на 70% сигурен че са дата (19 06 12), а ако е така, то това е дата на производство. Същевременно горните два болта, с които е захванат ДПФ-а към тръбата (фланцовото съединение) са така корозирали, особено единия, че се чудя кога ще паднат сами. За 5 години (от 2012-та до 2017-та) така да корозира, не знам. Но за една година откакто е при мен, видимо изчезва материал от този болт (даже сега погледнах и на втория навивките ги няма вече), та може и да са си такива стари сложени при смяната и затова сега да са в това състояние. По-добре изглеждащите болтове са на предния фланец, а зле изглеждащите са на задния, посока към ауспуха.
Ето снимки:

Изображение
Изображение
Изображение

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook