Дилема е65 745i или е53 4.4и

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 716
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i

Re: Дилема е65 745i или е53 4.4и

Мнение от Don_Diego » 26 Дек 2017, 0:00

Относно багажника и според вида на багажа винаги имаш опцията да закачиш една кутия на тавана и пак да си круизваш с 200 :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.09.2017
Пол: Мъж

Re: Дилема е65 745i или е53 4.4и

Мнение от firstduo93 » 26 Дек 2017, 13:35

badly_boy написа:Честито рождество Христово!

По отношение на двигателя, задължително трябва да е 8 цилиндров! :)
Някак повече ме дърпа е53, багажника не е много дълбок, но е висок и може да се товарят по-обемни неща.
Ровейки се из подфорумите и на двата модела, когато хвърлиш един поглед при е65 повечето от темите започват с "проблем..."
Докато при е53 не е точно така... Все пак според мен най-важното е да се попадне на читав екземпляр. Независимо от марката и модела ако една кола е "прокълната" жална му майка на новия стопанин... :roll:


И от 2-те коли може да заплачеш . За джипа бях чел че харчи много и подръжката е солена . Е65 често имат проблеми защото имат много електроника , и ако улучиш счупена от бой като нищо ще хвърлиш едни 10 бона за части още 1-вият месец . Честита коледа и на теб :D

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 14.05.2009
Пол: Мъж
Кара: Е65 745i

Re: Дилема е65 745i или е53 4.4и

Мнение от ravina » 21 Мар 2018, 10:22

Хехе - твърдо за Е65, ноооооо вземи си фейслифтовата.

Аз карам Е65 745:

1. Градско харчи 25 - 30 /на места с повече светофари/ но и аз си се "изстрелвам".
2. Извън градско 10-15, като пак много зависи от шофирането.
3. Колата е направена за дълъг път - 200, 300, 400 км не се усещат при пробег. Удобна, комфортна и много приятна за шофиране.
4. Има много "характерни" проблеми и ремонта винаги е скъп. Ама разбирай скъп като скъп :D
5. Приготви си едни 5к след като я купиш. Може и да случиш на запазена, но повечето са за смяна на гумички на клапани, масло, профилактика /има много подводни камъни по пътя - може да влезнеш във раздела на форума/, гуми и т.нт.
6. Колата е много хубава, но скъпа за поддръжка. Съвета ми е преди да тръгнеш да купуваш да погледнеш форума. Определено има какво да се прочете а и има теми, обобщаващи възможни проблеми :)

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook