Важно! Двигател N47, производство 2007-2011

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011

Мнение от Alexi » 31 Май 2015, 10:12

мен ме дразни "решаването" на проблема след 2011 или която там твърдят че са ок колите .. не е вярно и няма никаква промяна на дизайна на тоя детайл освен отделянето на зъбчатката от кол. вал което не е малко но пак едни 2к ще се дават когато се раздрънчи веригата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011

Мнение от vvasilev1 » 31 Май 2015, 20:50

Alexi написа:мен ме дразни "решаването" на проблема след 2011 или която там твърдят че са ок колите .. не е вярно и няма никаква промяна на дизайна на тоя детайл освен отделянето на зъбчатката от кол. вал което не е малко но пак едни 2к ще се дават когато се раздрънчи веригата


Абе ти нямаше ли Мондело?
Какво се запали по тия БМВта?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011

Мнение от Alexi » 31 Май 2015, 21:33

младеж аз когато съм карал БМВ и съм членувал тука ти си бил в предучилищна ( а тука бяхме стотина човека ) така че все едно не съм ти прочел коментара :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011

Мнение от vvasilev1 » 31 Май 2015, 21:41

Alexi написа:младеж аз когато съм карал БМВ и съм членувал тука ти си бил в предучилищна ( а тука бяхме стотина човека ) така че все едно не съм ти прочел коментара :mhihi:


Ша ма прощаваш..нямах представа, че си старши :mhihi:
Мислех си, че тепърва ще дебютираш :dunno:

Не съм искал да те засегна с форда :bchug: аз карах 10 години форд фиеста и тамън се беемвирах и пак ми връчиха служебен фиестуняк :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011

Мнение от Alexi » 31 Май 2015, 22:18

не си ме засегнал .. нов Форд е доста по добре от старо БМВ ,не ми се вярваше ама е факт :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 9.01.2012
Пол: Мъж
Кара: G30 540xi, Е90 320d LCI
Мечтае да кара: M4
Детайли за колата: MPPSK

Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011

Мнение от bangelov » 14 Юни 2015, 11:37

Колеги в Петък бях в Дару за смяна на накладките и пак питах дали за моята има сервизна акция и ми обясниха че не всички мотори имат проблем с веригата. Другото което ми казаха е че срещу 200лв може да замерят дали има износване или не, а за 2к ще сменят и веригите :) Цялата процедура отнемала 10 дена.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Важно! Двигател N47, производство 2007-2011

Мнение от VIKING_WARRIOR » 14 Юни 2015, 12:01

Alexi написа:не си ме засегнал .. нов Форд е доста по добре от старо БМВ ,не ми се вярваше ама е факт :mhihi:


Правилно. Форд го е казал. Новата кола си е нова. Няма 100 мнения по този въпрос.
ПП. ...макар като си помисля сега има един модел който не бих го заменил за един нов Форд никога. ALPINA B12 850i.

Besides the B12 5.0, Alpina also made its own version of the 850CSi named the B12 5.7 Coupe with a 5.7-liter V12 twisting out 416hp (422PS) and connected to a six-speed manual gearbox that could reach 100km/h (62mph) in 5.8 seconds and a top speed of 300km/h (186mph).

Изображение


Sent from my The Best Phone Ever using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: Варнa
Пол: Мъж

Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011

Мнение от s087 » 01 Апр 2016, 20:04

Здравейте,
Знаете ли дали сервизната акция по проверка на веригата е приключила?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011

Мнение от M-coupe » 02 Апр 2016, 11:54

s087 написа:Здравейте,
Знаете ли дали сервизната акция по проверка на веригата е приключила?

Мисля че на 1ви януари тази година е приключила :idea:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 871
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011

Мнение от sub_eleven » 03 Апр 2016, 9:16

Alexi написа:не си ме засегнал .. нов Форд е доста по добре от старо БМВ ,не ми се вярваше ама е факт :mhihi:

айде моля ти се спри с глупостите... направо смехотворни неща.

Само му кажи "Форд" и замълчи, всеки знае за какво става въпрос.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.04.2008
Местоположение: София
Кара: Х1 1.8d sdrive 2013
Мечтае да кара: e60 M

Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011

Мнение от whisky_touch » 02 Сеп 2018, 18:21

Съжалявам че вдигам стара тема, но мисля че е по добре от колкото да създавам нова. Купих Х1 е84 N47T мотор 1.8д. Колата е на 120к километра от ноември 2012г. -фейсова. Трябва ли да се тревожа за тия вериги или не? Вярно ли е това че в бмв ще ми вземат 2000лв за смяна, защото единмайстор миказа че ще ми вземе 3000лв за смяна.
Последна промяна whisky_touch на 16 Сеп 2018, 14:45, променена общо 1 път
Съществува един фантастичен свят събран в една композиция даваща толкова радост на пътя! Вулгарно красив свят на брутална мощ, в които няма въздух, а само пушек от изгорели гуми.Там властват технологичния гении,красивия дизаин, красотата. Там няма животни, а само озверели расови коне. Там, всичко се случва на високи обороти и размазващо високите скорости.- Свят на кристално чиста мощ и бензинови пари-светът на автомобилите, светът на БМВ... !

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 10.03.2012

Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011

Мнение от g_cholakov » 03 Сеп 2018, 9:19

whisky_touch написа:Съжалявам че вдигам стара тема, но мисля че е по добре от колкото да създавам нова. Купих Х1 е84 N47T мотор 1.8д. Колата е на 120к километра от ноември 2012г. -фейсова. Трябва ли да се тревожа за тия вериги или не? Вярно ли е това че в бмв ще ми вземат 2000лв за смяна, защото единмайстор миказа че ще ми вземе 3000лв за смяна. Явно иска да ме чаржи яко.


Аз съм проучвал тая процедура за моята Е61 с N47 мотор, в официалните представителства искаха около 3000 лв., мой приятел ми я направи за около 1400 лв.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: Варнa
Пол: Мъж

Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011

Мнение от s087 » 03 Сеп 2018, 16:09

Здравей, На мен от Варна Карс N47, e91 ми казаха 3000 лв. и 2 години гаранция без значение от пробега. Цените при другите майстори върви около половината на това.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.04.2008
Местоположение: София
Кара: Х1 1.8d sdrive 2013
Мечтае да кара: e60 M

Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011

Мнение от whisky_touch » 05 Сеп 2018, 10:48

Има ли значение дали ще отида в Мкар, дарукар или аутобавария или е едно и също? Другият ми въпрос е след като се сменят тия вериги, след това поне 100к км предполагам няма да я мисля, нали така? Ако не се лъжа след 2011г вече това проблемно зъбно колело може да се смени без да се сменя вала или се бъркам?
Съществува един фантастичен свят събран в една композиция даваща толкова радост на пътя! Вулгарно красив свят на брутална мощ, в които няма въздух, а само пушек от изгорели гуми.Там властват технологичния гении,красивия дизаин, красотата. Там няма животни, а само озверели расови коне. Там, всичко се случва на високи обороти и размазващо високите скорости.- Свят на кристално чиста мощ и бензинови пари-светът на автомобилите, светът на БМВ... !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Важно! Двигател N47, производство 2007-2011

Мнение от nikola59 » 06 Сеп 2018, 0:46

whisky_touch написа:Има ли значение дали ще отида в Мкар, дарукар или аутобавария или е едно и също? Другият ми въпрос е след като се сменят тия вериги, след това поне 100к км предполагам няма да я мисля, нали така? Ако не се лъжа след 2011г вече това проблемно зъбно колело може да се смени без да се сменя вала или се бъркам?

НЕ Е едно и също! Тези трите изброените и останалите дилъри са в пряка конкуренция. Искаш ценови оферти от три места и избираш. Цените и времето за работа са различни. :mrgreen: А офертата към колегата @s087 по-горе от Варна Карс ме изуми защото това не е реална цена при дилър. Частите за смяна ако се прави както трябва са около 30 - поствах в темата за Е90 точно какво е включено с парт. номерата за xDrive. При изготвяне на офертата дилърът също ще представи списък.
За N47 препоръчителната смяна е в интервала 150-170К.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook