Какво е общото между ... ?
Модератор: Общи модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Какво е общото между ... ?
4.8is е алпина мотор, 4.6is- не... Б10 алпина 4.6 мотора е идентичен с този на бмв, но ... Няма нищо общо. Не се прави от алпина и главите не са полирани и всичките елементи са по- евтини. Мислете го като китайско копие на Б10 мотора. По- некачествено и с по- малко коне.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Какво е общото между ... ?
пууу,най-сетне няква интересна тема...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Какво е общото между ... ?
Три пъти в своята славна история BMW прибягват до услугите на г-н Бовензипен/Alpina при разработката на нови спортни модели леки автомобили :
1 път през далечната 1985 година , когато е бил вече разработван култовия Е30 М3 в Германия в далечната Южна Африка отдела BMW SA в тясно сътрудничество с BMW Germany и ALPINA разработват Е30 333i като конкурент в пистовите състезания на Ford Sierra XR8 и Alfa Romeo GTV 3.0 и както знаете се пуска малка серия шосейни автомобили необходими за хомологацията - точно 204 екземпляра в периода 1985 до 1987 година.Интересна е смесицата на двете фирми като BMW доставя 3,3 литровия агрегат М30В32 от Е23 733i a натам по пътя към задните гуми обути в класически Alpina джанти са ползвали обратна скоростна кутия ,цял заден мост в комплект със спирачки от Alpina.Както можете да предположите тези автомобили в състезателната си версия имат огромен брой успехи и модела до днес е легенда в Африка.По-късно модела 333i се преражда частично в ALPINA В6 3,5/3,5S , в който проект пък вече великия Бовензипен използва каросерията на Е30 М3 , но техниката спечелила славата на абсолютно страшилище по пистите в средата на 80-те.
2 път когато в края на 80-те години на 20 век става ясно решението на BMW Germany ,че Е30 М3 няма да бъде внасян и продаван в Южна Африка и така се ражда идеята за BMW E30 325iS , което пък няма нищо общо в техническо естество с продаваните под същата сигнатура модели в Обединеното кралство , Австралия и Америка ,които са чисто имиджови и нищо повече.Техниката под капака на тези автомобили идва директно от ALPINA C2 2,7 , скоростната кутия отново е обратна , самоблокиращия деференциал не прави изключение.Оборудването е изключително богато , като наред с електрическите стъкла,шибидах, кожен салон , темпомат,магнезиеви джанти , климатик, върховото изпълнение на озвучение с радио касетофон идват две много интересни екстри като подгреваемо предно стъкло и имобилайзер с код.
1990 година се появява първата Еволюция на модела , като тук новост са 5 болтовите главини за колелата в комбинация със заводско окачване пълен комплект от Е30 М3.Взети са мерки по олекотяването на автомобила като предния капак , вратите и предните калници са изработени от алуминии за олекотяване --> резултата впечатляващи 1147 кг с всички екстри при мощност от 197 к.с. !!!
1991 година се "ражда" втората еволюция на модела BMW E30 325iS EVO2 , като окачването отново е Е30 М3 , само че в комплект със стабилизиращи щанги от ALPINA и амортисьори BOGE с японска спецификация.Вратите и останалите алуминиеви елементи по каросерията са заменени със стоманени а деференциала от 3,73 вече е с предавателно отношение 3,91.Мощността на двигателя достига своят пик при 204 к.с. благодарение на използвания дебитомер и дросел от М30В35 двигател.
3 път в модела X5 4,6iS/4,8iS като през 2001 година след маса слухове ,че за спортния модел се готви имплантиране на S62 двигателя от Е39 М5 а всъщност BMW се отказват да правят твърде скъпи и сложни разработки а директно влагат добре изпипания и доработен 8 цилиндров агрегат на ALPINA влаган в Е39 В10 V8 а при по-мощният 4,8iS доразвития 4,8 литров агрегат с 355 к.с. и 500Нм използван в Е39 В10 V8S и Roadster V8.
През годините усилен труд в малката фабрика на ALPINA в град Бухлое , Хер Бовензипен и колеги извоюват правото си да работят в тясно сътрудничество с BMW , като дори в още един случай с ALPINA E34 B10 3,0 в който се влага три литров М50 собствена разработка с 231 к.с. няколко години по-късно BMW с известна модернизация им използва ноу-хауто в едросерийните модели при Е46 и Е39.
Ето това е част от славната история на любимите ни автомобилни фирми Колеги и Колежки , ето защо ако отворите онлайн автомобилния пазар в Швейцария където можете да потърсите и закупите истински запазен и поддържан брилянтно автомобил ALPINA с пълна сервизна история ще забележите ,че цените масово са от 20 000 CHF,- нагоре без оглед на модела и пробега (два и три пъти повече от моделите на BMW).На всички Вас пожелавам никога да не спирате да обичате марката с всички нейни модели и деривати , и помнете от мен че само и единствено в Германия могат да се коват златни традиции и автомобили , които винаги ще бъдат на почит
Георги Пенчев
1 път през далечната 1985 година , когато е бил вече разработван култовия Е30 М3 в Германия в далечната Южна Африка отдела BMW SA в тясно сътрудничество с BMW Germany и ALPINA разработват Е30 333i като конкурент в пистовите състезания на Ford Sierra XR8 и Alfa Romeo GTV 3.0 и както знаете се пуска малка серия шосейни автомобили необходими за хомологацията - точно 204 екземпляра в периода 1985 до 1987 година.Интересна е смесицата на двете фирми като BMW доставя 3,3 литровия агрегат М30В32 от Е23 733i a натам по пътя към задните гуми обути в класически Alpina джанти са ползвали обратна скоростна кутия ,цял заден мост в комплект със спирачки от Alpina.Както можете да предположите тези автомобили в състезателната си версия имат огромен брой успехи и модела до днес е легенда в Африка.По-късно модела 333i се преражда частично в ALPINA В6 3,5/3,5S , в който проект пък вече великия Бовензипен използва каросерията на Е30 М3 , но техниката спечелила славата на абсолютно страшилище по пистите в средата на 80-те.
2 път когато в края на 80-те години на 20 век става ясно решението на BMW Germany ,че Е30 М3 няма да бъде внасян и продаван в Южна Африка и така се ражда идеята за BMW E30 325iS , което пък няма нищо общо в техническо естество с продаваните под същата сигнатура модели в Обединеното кралство , Австралия и Америка ,които са чисто имиджови и нищо повече.Техниката под капака на тези автомобили идва директно от ALPINA C2 2,7 , скоростната кутия отново е обратна , самоблокиращия деференциал не прави изключение.Оборудването е изключително богато , като наред с електрическите стъкла,шибидах, кожен салон , темпомат,магнезиеви джанти , климатик, върховото изпълнение на озвучение с радио касетофон идват две много интересни екстри като подгреваемо предно стъкло и имобилайзер с код.
1990 година се появява първата Еволюция на модела , като тук новост са 5 болтовите главини за колелата в комбинация със заводско окачване пълен комплект от Е30 М3.Взети са мерки по олекотяването на автомобила като предния капак , вратите и предните калници са изработени от алуминии за олекотяване --> резултата впечатляващи 1147 кг с всички екстри при мощност от 197 к.с. !!!
1991 година се "ражда" втората еволюция на модела BMW E30 325iS EVO2 , като окачването отново е Е30 М3 , само че в комплект със стабилизиращи щанги от ALPINA и амортисьори BOGE с японска спецификация.Вратите и останалите алуминиеви елементи по каросерията са заменени със стоманени а деференциала от 3,73 вече е с предавателно отношение 3,91.Мощността на двигателя достига своят пик при 204 к.с. благодарение на използвания дебитомер и дросел от М30В35 двигател.
3 път в модела X5 4,6iS/4,8iS като през 2001 година след маса слухове ,че за спортния модел се готви имплантиране на S62 двигателя от Е39 М5 а всъщност BMW се отказват да правят твърде скъпи и сложни разработки а директно влагат добре изпипания и доработен 8 цилиндров агрегат на ALPINA влаган в Е39 В10 V8 а при по-мощният 4,8iS доразвития 4,8 литров агрегат с 355 к.с. и 500Нм използван в Е39 В10 V8S и Roadster V8.
През годините усилен труд в малката фабрика на ALPINA в град Бухлое , Хер Бовензипен и колеги извоюват правото си да работят в тясно сътрудничество с BMW , като дори в още един случай с ALPINA E34 B10 3,0 в който се влага три литров М50 собствена разработка с 231 к.с. няколко години по-късно BMW с известна модернизация им използва ноу-хауто в едросерийните модели при Е46 и Е39.
Ето това е част от славната история на любимите ни автомобилни фирми Колеги и Колежки , ето защо ако отворите онлайн автомобилния пазар в Швейцария където можете да потърсите и закупите истински запазен и поддържан брилянтно автомобил ALPINA с пълна сервизна история ще забележите ,че цените масово са от 20 000 CHF,- нагоре без оглед на модела и пробега (два и три пъти повече от моделите на BMW).На всички Вас пожелавам никога да не спирате да обичате марката с всички нейни модели и деривати , и помнете от мен че само и единствено в Германия могат да се коват златни традиции и автомобили , които винаги ще бъдат на почит

Георги Пенчев
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Re: Какво е общото между ... ?
Обяснението е един път 

смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
- 6inlinepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 27.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Какво е общото между ... ?
Така ми завладя любопитството че.... много интересна тема




- Чанев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 483
- Регистриран на: 4.06.2007
- Местоположение: Iceland
- Пол: Мъж
- Кара: ше за стария E36 Team Sofia
- Мечтае да кара: M3 E36
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Какво е общото между ... ?
За справката само 333i като конкурент срещу XR8i, както се споменава по-горе.
XR8i 5,0 литров V8, който никак не е за подценяване
XR8i 5,0 литров V8, който никак не е за подценяване

ATR-42/72
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Какво е общото между ... ?
Евала, Жоре





Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Какво е общото между ... ?



https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- skoklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 5.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6
- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: Какво е общото между ... ?
Страхотна тема,ето защо си заслужава да съм тук!Евала на автора 

- rve
- ///Мтусиаст
-
- Мнения: 1092
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Какво е общото между ... ?
Уникално наистина
Само недоумявам защо си я пуснал тази тема в Извън темата, а не в Основен форум, защото ако това не е по Темата не знам кое е...

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Какво е общото между ... ?
Христос воскресе
Ами ако сметнат колегите модератори , нека я преместят в основния темата , аз лично нямам против
Георги Пенчев


Георги Пенчев
- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Какво е общото между ... ?
При всяко появяване,ебаси духа, надявам се да говориш по-често ,защото винаги е много интересно
Живи и здрави, Жорка 



Много като тебе вече плакаха ...
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани