Новата 8-ца
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Новата 8-ца
dextuar написа:Днес я видях на излизане от паркинга на Парадайза, синя. Емииии, хареса ми.
Бях шокиран да я видя толкова скоро по улиците, ама в БГ всичко е възможно
И демо колите имат регистрация и ги дават ей така да ги разкрарват по улиците, особено край моловете. Даже някои си ходят на работа по представителствата с всякакви нови коли, изключения правят само за истинските М-ки и то не във всички случаи.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Новата 8-ца
В Бургас вече има продаден дизел, а имат наличен бензин, даже си стоя из мола известно време, Sunset orange.
Иначе из София ми казват и на мен, че са мернали синя. Да са им честити на всички. Голяма мания си е да се качиш в нов и рядък сегмент докато още изглежда на космически кораб. Простосмъртните може да събираме стотинки за след неизвестен период от време.
Иначе из София ми казват и на мен, че са мернали синя. Да са им честити на всички. Голяма мания си е да се качиш в нов и рядък сегмент докато още изглежда на космически кораб. Простосмъртните може да събираме стотинки за след неизвестен период от време.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Новата 8-ца
Top Gun Maverick написа:В Бургас вече има продаден дизел, а имат наличен бензин, даже си стоя из мола известно време, Sunset orange.
Иначе из София ми казват и на мен, че са мернали синя. Да са им честити на всички. Голяма мания си е да се качиш в нов и рядък сегмент докато още изглежда на космически кораб. Простосмъртните може да събираме стотинки за след неизвестен период от време.
Синята бръмчи нон-стоп, то сега е момента да се хвали, хем трафика малък, хем колата уникална засега по улиците. Във Аутобавария и в Мкар тук имат по-една изложена, колко му е да ги продадът набързо.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Новата 8-ца
Бах тоя individual, чак и дисковете са му нашарили Кефи ме
https://www.bmwblog.com/2019/01/03/worl ... night-sky/
https://www.bmwblog.com/2019/01/03/worl ... night-sky/
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Новата 8-ца
Интерсно беше изказването на дизайнера на 8цата за старата Е31 - според него, Е31 очевидно не кореспондира с дизайнерският език на БМВ, стъпка встрани е и е ясно че корените са от друго място (Ламборгини).
Според мен с актуалната 8ца са успели да постигнат дизайн и пропорции на класическо луксозно GT, като са запазили гените на БМВ. Лично на мен, много ми харесва идеята за нещо толкова красиво и разточително в комбинация с изпитната техника на БМВ. Тя техниката може да е дефектна, но поне е позната, има части, сервизи и тн. Представете си само ако трявба да направиш обслужване на Астън Мартин или Мазерати купе. Чупи се нещо и става паметник. Това едва ли бърка реалните купувачите на тези на машини, но за нас потребителите на 5-10-15 годишни машини е решаващо.
Според мен с актуалната 8ца са успели да постигнат дизайн и пропорции на класическо луксозно GT, като са запазили гените на БМВ. Лично на мен, много ми харесва идеята за нещо толкова красиво и разточително в комбинация с изпитната техника на БМВ. Тя техниката може да е дефектна, но поне е позната, има части, сервизи и тн. Представете си само ако трявба да направиш обслужване на Астън Мартин или Мазерати купе. Чупи се нещо и става паметник. Това едва ли бърка реалните купувачите на тези на машини, но за нас потребителите на 5-10-15 годишни машини е решаващо.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Новата 8-ца
https://www.topgear.com/car-reviews/bmw ... irst-drive
Аз като ви казвам, че са омешали нещата вие не ми вярвате
Нито е спортна като 6ца, нито е достатъчно GT
Аз като ви казвам, че са омешали нещата вие не ми вярвате
Нито е спортна като 6ца, нито е достатъчно GT
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Новата 8-ца
Ако това е прекия конкурент от Мерц, много зле за тях
https://www.youtube.com/watch?v=VP7kmo9z8-w
От 16:00 мин почват да се дърпат, преди това е инфо за 8-цата. Раздава бинокли.
https://www.youtube.com/watch?v=VP7kmo9z8-w
От 16:00 мин почват да се дърпат, преди това е инфо за 8-цата. Раздава бинокли.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
Re: Новата 8-ца
Cvetun написа:Ако това е прекия конкурент от Мерц, много зле за тях
https://www.youtube.com/watch?v=VP7kmo9z8-w
От 16:00 мин почват да се дърпат, преди това е инфо за 8-цата. Раздава бинокли.
Незнам дали са баш в един клас. Мерцедеса май е доста по-голям кораб с 15см и 150-200кг над 8-цата.
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Новата 8-ца
Според мен са в един,а нещата в клипа се развиват по очаквания начин
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Новата 8-ца
Приятел беше взел М850 (вече си има S 63 Coupe ) за седмица за тест-драйв и личното му впечатление е, че откъм динамика е чувствително по-добре спрямо AMGто (с 65 AMG нямало да има шанс, но и там конкурента ще е М8). Но возията сравнена с S-Coupe била цитирам "трагична".
Просто МБ са нацелили рецептата за един свръх луксозен GT круизер, пък макар и малко по-тромав в динамично отношение спрямо конкурентите в класа.
Просто МБ са нацелили рецептата за един свръх луксозен GT круизер, пък макар и малко по-тромав в динамично отношение спрямо конкурентите в класа.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Новата 8-ца
Тоя клип на Гурам го гледах и все ще влизам да го пускам и все забравям. Той си е бая БМВ фен, ако правилно чувам по едно време казва как не знаел кой изобщо би си купил Атън Мартин ако има тая технология в 8-цата и изрежда някакви неща. Нарежда здраво дисплея на Бенца спрямо този на БМВ-то и е готов.
Всъщност на БМВ-то не му трябва да е параход като Мерца, какъв би бил смисъла на купето ако е параход? Мерцът винаги си е бил параход спрямо БМВ-то, в последните години леко поизравниха нещата, но пак общото впечатление си остава.
На мен реално 8-цата ми харесва доста, доста повече от ЕС купе, било то предници, задници, за страничната линия да не говоря, вътре дисплея е доста по-иновативен както се казва и в клипа. Всъщност ми харесва повече и от Астън Мартина, ама пък къде остава кефа да дадеш шапка пари отгоре защото емблемата ти няма да я има другаде и ще караш нещо наречено Астън?
За М8 гледат почти нищо да не говорят в последните месеци за да се продава М850и, но не е точно така при феновете.
Кусурът на 8-цата не е дори комичната сцена със седалката когато Гурам сяда отзад и тя го "сплесква"(от 30-та минута нататък признавайки предимството на Бенца в това отношение), за мен кусура е само и единствено теглото. Тая кола трябваше да си остане шестица на килограми и дано М8 не е много по-тежко от М6, въпреки наличието на екс-драйв. Ще кажете, че така оправдават по-високата цена, ама тя и на 6-та серия си бе висока! 133 000 евро стартираше базово М6, след всяко поколение слагат 10-20 евро разлика, сега М8 няма да стартира много повече от 165 според мен(и двете цени без екстрите разбира се), та спокойно можеше да го оставят с тегло като 6-та серия, пък да си го кръщават ако искат БМВ ГТ.
Всъщност на БМВ-то не му трябва да е параход като Мерца, какъв би бил смисъла на купето ако е параход? Мерцът винаги си е бил параход спрямо БМВ-то, в последните години леко поизравниха нещата, но пак общото впечатление си остава.
На мен реално 8-цата ми харесва доста, доста повече от ЕС купе, било то предници, задници, за страничната линия да не говоря, вътре дисплея е доста по-иновативен както се казва и в клипа. Всъщност ми харесва повече и от Астън Мартина, ама пък къде остава кефа да дадеш шапка пари отгоре защото емблемата ти няма да я има другаде и ще караш нещо наречено Астън?
За М8 гледат почти нищо да не говорят в последните месеци за да се продава М850и, но не е точно така при феновете.
Кусурът на 8-цата не е дори комичната сцена със седалката когато Гурам сяда отзад и тя го "сплесква"(от 30-та минута нататък признавайки предимството на Бенца в това отношение), за мен кусура е само и единствено теглото. Тая кола трябваше да си остане шестица на килограми и дано М8 не е много по-тежко от М6, въпреки наличието на екс-драйв. Ще кажете, че така оправдават по-високата цена, ама тя и на 6-та серия си бе висока! 133 000 евро стартираше базово М6, след всяко поколение слагат 10-20 евро разлика, сега М8 няма да стартира много повече от 165 според мен(и двете цени без екстрите разбира се), та спокойно можеше да го оставят с тегло като 6-та серия, пък да си го кръщават ако искат БМВ ГТ.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Новата 8-ца
"Проблема" на колата е, че в клас където има луксозни круизери с място за 4 пътника, те предлагат кола, която е ясно ориентирана към спорта (динамика, външен/вътрешен вид, возия и тн).
Първото поколение на 8ма серия беше много по-добра симбиоза между двете неща (лукс и динамика). Аз си мисля, че точно заради спирането на 6та серия такава каквато я познаваме са направили 8ма по-спортна и лукса и добрата возия за ГТ кола са оставени на заден план. В противен случай се лишават от доста платежоспособни клиенти, които биха предпочели по-спортната 6ца.
Мерцедес са подходили по друг начин - различни модели за различните вкусове: S coupe e супер лукс и прилична динамика, AMG GT версиите са за спортно ориентираните клиенти
Някъде из темите бях споменавал, че при откриването на шоурума на Мкар в София, бях шофьор на тогавашния президент на БМВ за източна европа и той ми обясни, че всичко е с цел вдигане и оправдаване на цените.
5GT беше прекалено скъпо и хората го асоциираха с 5та серия (въпреки, че е изградено върху шасито на 7ма). Решението - спират 6та серия в познатия вид, пускат 8ма във всичките разновидности предлагани в досегашната 6та и 5GT става 6GT, а хората магически започват да го харесват и да плащат луди пари за него Нещата се застъпват прекрасно и исторически - никога не са се предлагали 6та и 8ма серия едновременно, прекрасен момент да възкресим 8 и да пълним джобовете
ПП: Колкото до дисплеите - този в бмв е последния представен такъв към момента и е съвсем нормално да бъде най-добър във всяко отношение: предоставяна информация, резолюция и тн. Мерцедес ще представят следващото поколение на тяхната идея и тогава пак другите ще се съобразяват с тях . Аз лично не одобрявам "обратния" оборотомер, първата ми асоцияция е с Пежо...еми мерси ти за премиум усещането и радостта от шофирането
Първото поколение на 8ма серия беше много по-добра симбиоза между двете неща (лукс и динамика). Аз си мисля, че точно заради спирането на 6та серия такава каквато я познаваме са направили 8ма по-спортна и лукса и добрата возия за ГТ кола са оставени на заден план. В противен случай се лишават от доста платежоспособни клиенти, които биха предпочели по-спортната 6ца.
Мерцедес са подходили по друг начин - различни модели за различните вкусове: S coupe e супер лукс и прилична динамика, AMG GT версиите са за спортно ориентираните клиенти
Някъде из темите бях споменавал, че при откриването на шоурума на Мкар в София, бях шофьор на тогавашния президент на БМВ за източна европа и той ми обясни, че всичко е с цел вдигане и оправдаване на цените.
5GT беше прекалено скъпо и хората го асоциираха с 5та серия (въпреки, че е изградено върху шасито на 7ма). Решението - спират 6та серия в познатия вид, пускат 8ма във всичките разновидности предлагани в досегашната 6та и 5GT става 6GT, а хората магически започват да го харесват и да плащат луди пари за него Нещата се застъпват прекрасно и исторически - никога не са се предлагали 6та и 8ма серия едновременно, прекрасен момент да възкресим 8 и да пълним джобовете
ПП: Колкото до дисплеите - този в бмв е последния представен такъв към момента и е съвсем нормално да бъде най-добър във всяко отношение: предоставяна информация, резолюция и тн. Мерцедес ще представят следващото поколение на тяхната идея и тогава пак другите ще се съобразяват с тях . Аз лично не одобрявам "обратния" оборотомер, първата ми асоцияция е с Пежо...еми мерси ти за премиум усещането и радостта от шофирането
Re: Новата 8-ца
''Проблема'' е че по габарити и двигатели си е 6та серия с козметични промени. Трябваше да е 7ца купе, а на м8 да забият v12-ката от m760li на 650 коня и да приключват амг-та и прочие
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Новата 8-ца
Всъщност е малко по-голямо от 6-та серия. V12-ката не могат да я забият поради две причини. Едната е заради еко изискванията като в Европа при фейсовата седмица щяха направо да го спират, но някак успяха да се вместят като го скопиха леко, ти за повишаване на мощността говориш. Другото е заради теглото на двигателя и все пак спортния дух на М8, който ще си модерен масъл кар със състезателен дух като върху второто е акцентирано повече от първото. Което убива всякакви илюзии за още по-тежък двигател от 4.4-ката защото и без това М8 поради по-големия си размер от 5-та и 6-та серия няма да е особено леко. Затова и за пръв път М5 е с по-ниска мощност от купето ако приемем, че М8 е наследника на М6. От една страна за да се компенсира теглото и от друга заради това, че се явява по-висок клас.
Така поне аз ги виждам нещата най-вече що се отнася до динамиката.
Така поне аз ги виждам нещата най-вече що се отнася до динамиката.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Re: Новата 8-ца
Незнам къде го гледаш ,но 6-тицата навсякъде я дават дори по-голяма от 8-ма което е нелепо само по себе си. V12-ката винаги могат да я вкарат в регулаций ,но вероятно не е изгодно от финансова гледна точка. Щеше да е нещо уникално свръхлуксозно ГТ с 6.6 литров би-турбо мотор ,но тези счетоводители всичко развалят А и вероятно не искат да влизат в пряка конкуренция с S купе.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани